5.0 0

با این 6 مدل جاکفشی حداقل 2 متر فضا رو بیشتر کن! ببین و ایده بگیر

  3 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1402
جاکفشی  نیمکتی جادار سبز رنگ با درب تاشو

با توجه به کوچک شدن خانه‌ها و به ویژه فضای ورودی آن‌ها، استفاده از جاکفشی‌های کم جا بسیار ترند شده است. این جاکفشی‌ها با اِشغال کمترین جا، بیشترین فضا برای نگهداری از کفش‌ها را در اختیار شما قرار می‌دهند. برای مثال جاکفشی‌هایی با درب ریلی، بهترین انتخاب برای راهروهای باریک هستند. 6 مدل از جدیدترین جاکفشی‌های جادار برای فضاهای کوچک را اینجا ببینید.

1.    جاکفشی کمدی آیینه‌دار

فضای ورودی خانه به آیینه قدی نیاز دارد. شما می‌توانید یک جاکفشی کمدی مجهز به آیینه قدی داشته‌باشید تا با یک تیر دو نشان بزنید و از کمترین فضا، بیشترین بهره را ببرید. جاکفشی‌های کمدی آیینه دار را می‌توان یکی از انواع کمدهای چند منظوره دانست که کاربردهای فراوانی دارند. برای ساخت این کمد جاکفشی چندمنظوره، می‌توانید از متخصصین سلام ساختمان کمک بگیرید. «سلام ساختمان» بزرگ‌ترین بازار آنلاین ساخت کمد و کابینت در ایران است که متخصصین حرفه‌ای شهرتان را به شما معرفی می‌کند.

معرفی کابینت ساز

جاکفشی کمدی چوبی جادار، همراه با آیینه قدی

2.    جاکفشی با درب تاشو

جاکفشی‌هایی با درب تاشو، از طبقات مختلفی ساخته می‌شوند. کفش‌های شما به صورت عمودی داخل این درب‌های تاشو قرار می‌گیرند، بنابراین می‌توانید تعداد زیادی کفش را در کمترین فضای ممکن جای دهید.

کنسول و جاکفشی کوچک پایه دار با درب تاشو سفید

3.    جاکفشی با درب ریلی

معمولا در آپارتمان‌های کوچک، فضای ورودی خانه به‌صورت راهروی باریک است. در این فضاها پیشنهاد سلام ساختمان، استفاده از جاکفشی‌های با درب ریلی یا کشویی است. جاکفشی کشویی علاوه بر جادار بودن، حداقل فضا را اشغال می‌کند. دزب جاکفشی‌های ریلی، ساختاری مشابه به درب کمد دیواری ریلی دارد.

جاکفشی سفید کم جا با درب کشویی از پهلو

4.    جاکفشی دیواری

این مدل از جاکفشی‌ها قابل نصب روی دیوار هستند و فضای کمی را اشغال می‌کنند. بعضی از این جاکفشی‌ها را می‌توانید روی دیوار و یا پشت درب نصب کنید. یک مدل از جاکفشی‌های دیواری فلزی سبک را در زیر ببینید.

جاکفشی فلزی سفید، قابل نصب روی دیوار یا درب

یک مدل جاکفشی دیواری دیگر که از جنس چوب است را در ادامه ببینید. قیمت ساخت این مدل جاکفشی را از پشتیبان‌های سلام ساختمان بپرسید. مشاورهای سلام ساختمان به شما کمک می‌کنند تا بهترین دکوراسیون چوبی مناسب خانه خودتان را داشته باشید. برای استعلام قیمت کلیک کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

جاکفشی دیواری چوبی تاشو، قابل نصب روی دیوار

5.    جاکفشی زیرپله‌ای

فضای زیر پله‌ها یکی از بهترین جاهایی است که می‌توانید از آن برای نگهداری از کفش‌ها استفاده کنید. بنابراین اگر زیر پله‌ها را به صورت کشوهای جادار بسازید، می‌توانید از آن به عنوان جاکفشی استفاده کنید.

جاکفشی کم جای چوبی زیرپله در راهرو خانه

6.    جاکفشی قفسه‌ای

در پاگرد پله‌ها باید از کوچک‌ترین و کم‌جاترین جاکفشی استفاده کنید تا تردد ساکنین را با مشکل مواجه نکند. پیشنهاد ما جاکفشی قفسه‌ای است که روی دیوار نصب می‌شود.

جاکفشی دیواری قفسه‌ای مشکی، نصب شده روی دیوار زیر راه پله

سخن آخر

جاکفشی‌های کم جا یک راه حل هوشمندانه برای سازماندهی کفش‌ها در فضاهای کوچک محسوب می‌شوند. از جاکفشی‌های کم جای تاشو گرفته تا جاکفشی‌های آیینه دار باریک، همگی به استفاده بهینه از فضا کمک می‌کنند. شما می‌توانید جاکفشی مورد علاقه خودتان را به کمدسازهای سلام ساختمان سفارش دهید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +