3.2 0

کمددیواری چند منظوره، یک تیر و چند نشان! + ویژگی و کاربردها

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  25 دی 1400
کمددیواری چند منظوره، یک تیر و چند نشان! + ویژگی و کاربردها

اگه به دنبال یه کمد دیواری مدرن هستین که همه نگرانی‌ها و نیازهای شما رو برطرف کنه و در عین حال زیبا هم باشه، باید بهتون بگم شما در واقع دنبال کمد دیواری چند منظوره هستین. این کمدها شما رو از تهیه چند مدل کمد در خانه راحت میکنه و همزمان خیلی کاربردی و شیک است. میخواین بیشتر در مورد این کمدهای جادویی بدونین؟ ادامه این مقاله رو از دست ندین.

تضمین قیمت سلام ساختمان

منظور از کمد دیواری چند منظوره چیست؟

کمد دیواری چند منظوره همونطور که از اسمش پیداست، به کمد دیواری هایی میگن که برای چند منظور طراحی شدن. چون نیازهای ما در اتاق خواب و پذیرایی متفاوت است، طراحی این کمدها در اتاق خواب و پذیرایی اندکی باهم دیگه فرق داره. مثلا در اتاق خواب فضایی برای میز تحریر یا تختخواب در نظر میگرن و در پذیرایی بخشی برای میز تلویزیون.

انواع کمد دیواری چند منظوره چیست و چه کاربردهایی دارند؟

کمد دیواری‌های چند منظوره نیز با توجه به کاربرد و محل استفاده در چند نوع مختلف وجود دارن. در ادامه این چند نوع کمد دیواری چند منظوره رو باهم بررسی می‌کنیم.

کمددیواری چند منظوره

1. کمد دیواری پذیرایی چند منظوره

یکی از کاربردهای کمد دیواری چند منظوره برای پذیرایی است اما چگونه؟ تا حالا به کمد دیواری‌های پذیرایی دقت کردین؟ به کمدهایی که چند تا کاربرد همزمان داشتن چی؟ کمد دیواری‌های که برای پذیرایی استفاده میشن باید حتما با دکوراسیون داخلی خانه ما همخوانی داشته باشه و همزمان کاربردهایی که ما میخوایم رو داشته باشه. در ادامه به 2 نکته مهم در مورد کمددیواری پذیرایی چند منظوره می‌پردازیم:

کمد-دیواری-اتاق-پذیرایی

·  فضایی برای میز تلویزیون در نظر بگیرید.

اگه بخواین از دیواری که تلویزیون در اون قرار می‌گیره استفاده کنین، بهترین راه تبدیل اون دیوار به یه کمد دیواری چند منظوره است. کمدی که یک جایگاه برای میز تلویزیون هم برای اون در نظر گرفته شده. باقی فضاها و کاربردها به سلیقه و نیاز شما بستگی داره. میشه بخشی از کمد رو برای کتابخانه و بخشی برای قرار دادن دکوری‌ها و اشیای تزئینی در نظر گرفت. دست شما برای طراحی کمد چند منظوره کاملا باز است و میتونین همه چیز رو همونطور که دوست دارین طراحی کنین.

مدل کمد دیواری چند منظوره

·  طرح و رنگ کمد دیواری پذیرایی چند منظوره

یکی از هدف‌های مهم کمد دیواری‎ها که کمد دیواری چند منظوره هم از اون تبعیت میکنه، کمک به منظم کردن خانه است. طرح و رنگی که برای کمد دیواری پذیرایی انتخاب می‌کنیم میتونه در محقق کردن این هدف خیلی کمک کنه.

به طور مثال:

هماهنگ بودن طرح و رنگ کمد دیواری با دکوراسیون داخلی منزل شما یکی از این ایتم‌ها است. اینطوری کمد دیواری یک بخش جدا و نامنظم در دکوراسیون شما به حساب نمیاد بلکه زیبایی و جلوه خاصی هم به پذیرایی شما میده.

2. کمد دیواری اتاق خواب چند منظوره

برای طراحی کمد دیواری اتاق خواب دست ما بازتر است و می‌تونیم بخش‌های بیشتری رو به اون اضافه کنیم.‏ این بخش‌ها اگه اتاق خواب بزرگ‌تری داشته باشیم، بیشتر هم میشه. در ادامه به بررسی چند نکته مهم در مورد کمددیواری چند منظوره اتاق خواب می‌پردازیم:

قیمت کمد دیواری چند منظوره (3)

· فضایی برای تخت‌خواب در نظر بگیرید.

شاید تصور کنین که کمدهای چند منظوره برای اتاق‌های بزرگ در نظر گرفته شده، اما باید بهتون بگیم که اشتباه می‌کنین. طراحی مناسب و استفاده بهینه از فضاها باعث میشه که حتی در صورت داشتن اتاق کوچک، کمد دیواری چند منظوره یک انتخاب عالی باشه.

همچنین یکی از طراحی‌های خوب برای اتاق‌ کودکان، طراحی بخشی از کمد دیواری به عنوان تخت‌خواب است. تخت‌خوابی که روزها فضایی رو اشغال نمیکنه و باعث کوچک‌تر شدن اتاق نمیشه.

دکوراسیون-اتاق-نوجوان-و-کودک

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

· درب‌ها رو شیشه ای طراحی کنید.

استفاده از کمدهایی که درب شیشه‌ای دارن هم، زیبایی زیادی به اتاق میده. اگه فرد منظمی هستین و دلتون میخواد فضای داخل کمد لباس‌تون دیده بشه، استفاده از درب‌های شیشه‌ای میتونه یک انتخاب جذاب باشه. اگه دنبال دکوراسیون شیک و لاکچری هستین، کمدهای چند منظوره با درب‌های شیشه‌ای مناسب سلیقه شما هستن. حتی میشه بخشی از کمدهای چند منظوره رو به صورت کلوزت روم طراحی کرد.

· فضایی برای کتابخانه در نظر بگیرید.

کتابخانه‌ها بخش مهمی از فضای اتاق خواب‌ها رو تشکیل میدن. در کمدهای چند منظوره میشه قسمتی از کمد رو به کتابخانه‌ها اختصاص داد. از کتابخانه‌ها برای قرار دادن وسایل تزئینی هم میشه استفاده کرد. و خب همونطور که واضح است در منظم کردن اتاق تاثیر خیلی زیادی داره.

قیمت کمد دیواری چند منظوره (1)

·  از آینه استفاده کنید.

اگه اتاق خواب شما کوچک باشه، استفاده از درب‌های آینه‌ای کمک میکنه تا فضا بزرگتر به نظر برسه. استفاده از این قابلیت رو دست کم نگیرین، کمدهای آینه‌دار در زیبایی اتاق خیلی تاثیرگذار هستن. فقط یادتون باشه اگه ادم شلخته و نامنظمی هستین، وجود آینه این شلختگی رو دوبرابر نشون میده.

3. کمد دیواری چند منظوره برای اتاق کودک

اتاق خواب کودک مکانی است که اگه کمد دیواری در اون قرار نگیره بی‌نهایت شلوغ و نامرتب میشه. برای همین کمد دیواری چند منظوره برای اتاق خواب کودکان از واجبات است و میتونه اسباب‌بازی‌ها، میز تحریر، تخت‌خواب و کمد لباس‌ها رو پوشش بده. طرح و رنگ این کمدها رو هم می‌تونین مناسب و هماهنگ با سلیقه کودک خودتون انتخاب کنین. چی از این بهتر؟ اما در این راستا بد نیست نکته مهم زیر رو بدونین:

قیمت کمد دیواری چند منظوره (2)

·   فضایی برای میز تحریر در نظر بگیرید.

یکی از طراحی‌های رایج برای کمد دیواری چندمنظوره، در نظر گرفتن میز تحریر در کمد دیواری است. یک طراحی بهینه و کاربردی که برای اتاق کار و اتاق کودک لازم است. معمولا بخش کناری یا بالای میز تحریر رو هم برای کتابخانه در نظر می‌گیرن تا کمد ما کامل بشه.

مدل کمد دیواری چند منظوره

2 مزیت مهم کمد دیواری‌های چند منظوره چیست؟

تا اینجا با کاربردهای انواع کمددیواری‌های چند منظوره آشنا شدیم. اما در این قسمت می‌خوایم به طور خلاصه به بررسی مهم‌ترین مزیت‌های این کمد دیواری ها بپردازیم.

1-  افزایش فضای مفید

از اونجایی که امروزه اکثر فضاها خیلی کوچک شدن، کمد دیواری های چند منظوره با توجه به جزئیاتی که دارن باعث میشن تا ما نهایت استفاده رو از هر فضایی ببریم. در واقع این کمدها باعث افزایش فضای مفید در منزل ما میشن.

2-  افزایش زیبایی محیط

خیلی از این کمد دیواری‌های چندمنظوره هم باعث میشن تا در هر فضایی زیباترین ساختار کمد دیواری رو داشته باشیم. برای مثال کمدهای چند منظوره ای که به عنوان میز تلویزیون در پذیرایی منزل استفاده میشن این ویژگی رو دارن.

معرفی کابینت ساز

2 عیب مهم کمد دیواری‌های چند منظوره چیست؟

کمددیواری ها چند منظوره علاوه بر مزایای زیادی که دارن 2 تا عیب بزرگ هم دارن و اون این هست که:

1-  تکراری شدن کمد دیواری چند منظوره

با توجه به طراحی خاصی که دارن، ممکن است بعد از مدتی دل شما رو بزنن و طراحی اون ها باعث خستگی شما بشه.

2-  شلوغ بودن ظاهر کمد دیواری چند منظوره

برخی از این کمدها طراحی ظاهری شلوغ تری نسبت به سایر کمد دیواری ها دارن و برای افرادی که به سبک دکوراسیون مینیمال و خلوت علاقه دارن شاید خیلی گزینه‌ی مناسبی نباشن.

و در نهایت قیمت کمد دیواری چند منظوره چگونه است؟

قیمت کمد دیواری چند منظوره به آیتم های زیادی بستگی داره از جمله:

  • جنس و متریال کمد دیواری چند منظوره
  • تعداد طبقات و قفسه ها کمد دیواری چند منظوره
  • نوع درب‌های کمد دیواری چند منظوره
  • ابعاد کمد دیواری چند منظوره
  • سبک طراحی و جزئیات در کمد دیواری چند منظوره
  • نوع اکسسوری های مورد استفاده در کمد دیواری چند منظوره

در نظر گرفتن مجموع این آیتم ها، قیمت کمد دیواری چند منظوره رو مشخص میکنه. البته اگه می‌خواین دقیق تر قیمت کمد دیواری چند منظوره خودتون رو بدونین، می‌تونین از سلام ساختمان هم برای این کار کمک بگیرین. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای انجام خدمات ساختمانی هست که کمد ساز حرفه‌ای شهر شما رو رایگان بهتون معرفی می‌کنه و قیمت کمد شما رو بهتون میگه. برای استفاده از مشاوره رایگان سلام ساختمان می‌تونین روی لینک زیر کلیک کنین:

مشاوره رایگان کمد دیواری

قیمت کمد دیواری چند منظوره

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +