3.6 0

فقط از این رنگ ها برای کابینت آشپزخونه کوچیک استفاده کن!

  20 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  20 آذر 1402
کابینت سفید آشپزخانه کوچک نئوکلاسیک

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، یکی از مهم‌ترین تصمیماتی است که هنگام طراحی آشپزخانه باید بگیرید. رنگ کابینت می‌تواند تأثیر زیادی بر اندازه، نور و حتی احساس کلی آشپزخانه شما داشته باشد. اگر آشپزخانه کوچکی دارید، انتخاب رنگ مناسب کابینت می‌تواند به شما کمک کند تا فضای خود را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید. در این مطلب، ما بهترین و جدیدترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه کوچک را به شما معرفی می‌کنیم.

بهترین و جدیدترین رنگ‌ها برای کابینت آشپزخانه کوچک چیست؟

در انتخاب رنگ مناسب برای کابینت آشپزخانه کوچک، باید نکات مختلفی مثل ابعاد آشپزخانه، نورپردازی فضا و … را در نظر بگیرید، اما به طور کلی برخی از بهترین و جدیدترین رنگ ها برای کابینت آشپزخانه کوچک عبارت‌اند از:

  • کابینت سفید: سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ‌ها برای تمامی سبک‌های دکوراسیون کابینت مدرن و کلاسیک آشپزخانه است. این رنگ نور را منعکس می‌کند و باعث می شود فضای شما بزرگ‌تر و روشن‌تر به نظر برسد.

کابینت هایگلاس سفید آشپزخانه کوچک

  • کابینت خاکستری روشن: خاکستری روشن، رنگ دیگری است که برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. این رنگ کاملا جدید و شیک است و می تواند با هر رنگ و هر نوع دکوراسیونی به خوبی هماهنگ شود.

دو مدل کابینت طوسی رنگ آشپزخانه کوچک

  • کابینت بژ: علاوه بر دو رنگ بالا، بژ هم رنگ خنثی دیگری است که برای آشپزخانه‌های کوچک مناسب است. این رنگ که نوعی کرمی روشن مایل به طوسی است، بسیار ساده و آرامش بخش است و می‌توانید آن را با طیف گسترده ای از رنگ‌ها ترکیب کنید.

کابینت رنگ بژ برای آشپزخانه کوچک

  • کابینت کرم: کرمی نوعی رنگ سفید مایل به زرد است که آشپزخانه‌های کوچک را دلبازتر و بزرگ‌تر نشان می‌دهد. طیف‌های مختلف کرمی معمولا خنثی و گرم هستند و فضای متعادل و دنجی را ایجاد می‌کنند.

کابینت کرمی رنگ آشپزخانه کوچک

  • کابینت آبی آسمانی: آبی آسمانی رنگ ملایمی است که می تواند به ایجاد یک فضای آرامش بخش کمک کند. این رنگ همچنین می‌تواند به بزرگ‌تر نشان دادن آشپزخانه کوچک کمک کند.

کابینت آشپزخانه کوچک آبی روشن

  • کابینت سبز روشن: سبز روشن نماد طبیعت است و می‌تواند باعث ایجاد آرامش در فضا شود. این رنگ همچنین می تواند به ایجاد یک فضای سرزنده و پر انرژی کمک کند. که در کابینت های کلاسیک چوبی نیز می تواند فضایی خاص را برای آشپزخانه شما مهیا کند.

کابینت آشپزخانه کوچک سبز روشن

حالا که انواع رنگ‌های مناسب برای کابینت آشپزخانه کوچک را شناختید، در ادامه نکات مهم در انتخاب بهترین رنگ برای کابینت آشپزخانه کوچک را بررسی می‌کنیم.

5 نکته مهم در انتخاب رنگ مناسب برای آشپزخانه کوچک

هنگام انتخاب رنگ کابینت برای آشپزخانه کوچک، چند نکته مهم وجود دارند که باید آن‌ها را در نظر بگیرید:

  • رنگ های روشن را انتخاب کنید: رنگ های روشن نور را منعکس می‌کنند و باعث می‌شوند فضای شما بزرگ‌تر به نظر برسد. بنابراین رنگ‌های سفید، روشن و پاستیلی، گزینه‌های مناسبی برای فضاهای کوچک هستند.
  • از رنگ های تیره و مات اجتناب کنید: رنگ‌های مات و تیره نور را جذب می‌کنند و باعث می شوند فضای شما کوچک‌تر به نظر برسد.
  • از رنگ های متضاد استفاده کنید: استفاده از رنگ‌های متضاد می‌تواند به ایجاد یک فضای جذاب و پر جنب و جوش کمک کند. با این حال، مهم است که از استفاده بیش از حد از رنگ‌های متضاد اجتناب کنید، زیرا می‌توانند باعث شلوغی فضا شوند.
  • از رنگ های خنثی استفاده کنید: رنگ های خنثی مانند خاکستری، بژ و کرم، گزینه های خوبی برای آشپزخانه های کوچک هستند. این رنگ‌ها ساده و مدرن هستند و می‌توانند با هر سبک دکوراسیونی مطابقت داشته باشند.
  • به نورپردازی محیط توجه کنید: هنگام انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه کوچک علاوه بر ترکیب رنگ، باید به نورطبیعی و یا نورپردازی مصنوعی فضا هم توجه کنید. سپس در آشپزخانه‌هایی که نور طبیعی بیشتری دارند، می‌توانید از رنگ‌های متنوع تری استفاده کنید.

کابینت آشپزخانه کوچک سبز روشن

با انتخاب رنگ مناسب کابینت و استفاده از ترفندهای بالا، می‌توانید آشپزخانه کوچک خود را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان دهید.

کلام آخر

انتخاب رنگ کابینت آشپزخانه، یک تصمیم مهم است که می‌تواند تأثیر زیادی بر زیبایی فضا و روحیه ساکنین خانه داشته باشد. پس اگر آشپزخانه کوچکی دارید، انتخاب رنگ مناسب کابینت می‌تواند به شما کمک کند تا فضای خود را بهتر از آن چیزی که هست نشان دهید. با استفاده از نکات ذکر شده در این مطلب، می توانید بهترین رنگ کابینت را برای آشپزخانه کوچک خود انتخاب کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments