3.5 0

آینه قدی در زیبایی دکوراسیون چه تاثیری داره؟ + مدل آینه قدی

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  16 مرداد 1400
آینه قدی در زیبایی دکوراسیون چه تاثیری داره؟ + مدل آینه قدی

آینه­ ی قدیِ مخصوص دکوراسیون منزل خودتون رو می‌شناسید؟ آینه­ ی مخصوص هر دکوراسیون چه آینه‌­ای هست؟ آینه­ های قدی چه مزایا و معایبی دارن؟ یکی از مهم­ترین اکسسوری­ها برای خانه آینه ­های قدی هستن که وجود اون ها در هر خانه ­ای ضروری هست. اما اینکه چه آینه ­ای رو برای خانه انتخاب کنیم خیلی مهم و تاثیر­گذار هست. اگر قصد خرید آینه چه برای اتاق و چه برای هال و پذیرایی رو داشته باشید، این مقاله قطعا به شما کمک میکنه. حتی اگر قصد خرید آینه­ قدی رو نداشته باشین، باز هم خوندن این مقاله شما رو با چیز­های جذابی درباره­‌ی دکوراسیون آشنا میکنه. پس با ما همراه باشید.

آینه قدی مینیمال

سبک مینیمال جزو سبک­‌هایی هست که اکثر ما اون رو دوست داریم. اگر دکوراسیون خانه ی شما ساده و مینیمال هست، پس حتما باید به فکر یک آینه قدی مینیمال باشید. سادگی و ظرافت این آینه­ ها باعث میشه که بسیار شیک و زیبا به نظر برسن و یک تغییر بزرگ در دکوراسیون خانه­ ی شما ایجاد کنن.

مدل آینه قدی (2)

استفاده از یک آینه قدی چوبی میتونه حتی زیبا­تر هم باشه. وجود آینه های قدی کمد­دار در سبک مینیمال، علاوه بر زیبایی کارایی هم دارن و می‌تونین خیلی چیز­ها رو داخل کمد­ها و کشو­های متصل به آینه قرار بدین.

مدل آینه قدی (3)

آینه قدی دیواری

این روز­ها با توجه به کوچک­تر شدن آپارتمان­ها نصب خیلی از وسایل مثل آینه یا تلویزیون روی دیوار انجام میشه. آینه های قدی روی دیوار، وسایلی کاربردی هستن که میشه گفت اصلا جایی رو اشغال نمی‌کنن و همین قضیه یک مزیت مهم برای اون­ها به حساب میاد. ارتفاع آینه قدی دیواری تاثیر زیادی روی زیبایی اون داره و اگر خیلی بلند نباشه، زیبایی زیادی نداره. ارتفاع آینه ­­ای که در عکس های زیر می‌بینید، ارتفاع مناسب و زیبایی هست.

مدل آینه قدی (4)

انواع آینه قدی (1)

یک راهکار مهم برای افزایش کاربرد آینه قدی دیواری

آینه های دیواری جایی مثل کمد، کشو و یا حتی قفسه­ ای که بشه چند تا از وسایل رو اونجا چید، ندارن. همین موضوع باعث شده که شاید بعضی­ها از نصب آینه های دیواری پشیمان بشن. اما یک راهکار ساده و کم هزینه این مشکل رو بر طرف میکنه. همونطور که در تصویر زیر می‌بینین، نصب یک قفسه­ ی چوبی کوچک در جلوی آینه میتونه برای کارهایی از جمله چیدن لوازم آرایشی گرفته تا قرار دادن گلدان و دفترچه کاربرد داشته باشه.

انواع آینه قدی (2)

آینه های دیواری انواع مختلفی با شکل­ها و رنگ­های گوناگون دارن. اما مهم ترین عامل تاثیرگذار در انتخاب اون ها برای دکوراسیون، شکل هندسی و رنگ اون­ها هست. مثلا اگر در عکس زیر از یک آینه ی مستطیل شکل استفاده می‌کردیم، به هیچ عنوان زیبایی و جذابیت الان رو نداشت. چیز­های ساده رو دست کم نگیرید.

اینه قدی دیواری

آینه قدی نورانی!!

استفاده از نور­های کوچک در هر وسیله ­ای باعث افزایش زیبایی و جذابیت اون وسیله میشه. حالا تصور کنید دور تا دور یک آینه­ ی قدی رو لامپ­ های روشن احاطه کرده باشن. اینجوری آینه میتونه نقش چراغ خواب رو هم ایفا کنه!!

آینه قدی (2)

آینه­ های نورانی رو در اتاق های گریم، زیاد میشه دید. اگر خیلی اهل میکاپ و آرایش باشید، این آینه­ ها خیلی به درد شما میخورن. چون نور کافی رو تامین میکنن و صورت شما در آینه بهتر دیده میشه. علاوه بر همه­ ی این­ها، زیبایی زیادی هم دارن.

آینه قدی (3)

اگر آینه ی خیلی ساده­ ای دارید، میشه برای دور­ تا دور اون از ریسه ­های نوری استفاده کرد. اینجوری علاوه بر اینکه آینه از سادگی در میاد و زیبا­تر میشه، اتاق رو هم نورانی‌­تر میکنه.

انواع آینه قدی (3)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments