4.0 0

30 مدل کمد دیواری ام دی اف که قبل از طراحی باید ببینید + قیمت

  12 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  25 خرداد 1402
30 مدل کمد ام‌دی‌اف که قبل از طراحی لازمه اون‌ها رو ببینید

طراحی یک مدل کمد دیواری ام دی اف مناسب برای فضای خانه یا محل کار، به شناخت اولیه مدل‌های مختلف و متنوعی که برای کمدهای MDF موجود است نیاز دارد. در واقع تا زمانی که طرح‌های مختلف را ندیده باشید و کارایی هر کدام را ندانید انتخاب بهترین مدل برای محیط مدنظرتان کمی مشکل به‌نظر می‌رسد. به همین دلیل ما در اینجا مدل‌هایی زیبا از کمدهای ام دی اف را به شما معرفی کرده‌ایم تا با دید وسیع‌تری طرح مورد نظرتان را انتخاب کنید.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

30 مدل کمد دیواری ام دی اف مدرن

کمد دیواری ام دی اف

این مدل یک کمد دیواری ام دی اف آینه‌دار است که می‌تواند انتخاب بی‌نظیری برای دلباز نشان دادن محیط باشد. کمد دیواری با درب آینه دار برای فروشگاه‌های لباس هم خیلی کاربردی است.

تخت و کمد دیواری ام دی اف

این مدل منحصر به فرد کمد ام دی اف گزینه مناسبی برای استفاده بهینه فضای بالای تخت اتاق خواب شماست.

کمد دیواری ام دی اف به رنگ آبی و دستگیره های دایره ای کوچکرنگ آبی برای سلیقه‌های خاص است و با تناژ چوبی کف، تضاد خوبی دارد، ترکیب این دو رنگ به ایجاد یک فضای شیک خیلی کمک می‌کند، مخصوصاً اگر دستگیره‌ها هم کوچک انتخاب شوند.

کمد دیواری طرح چوبطرح چوب یک انتخاب مناسب برای اتاق‌های بزرگتر است و این طرح کمد دیواری ام دی اف که بخش‌هایی از کمد به شکل پله‌ای طراحی شده، آن را جذاب‌تر کرده است.

کمد دیواری ام دی اف کرم قهوه ای با میز آرایش آینه دار و نیمکت رنگ کرم قهوه‌ای برای کمدهای ام دی اف یکی از محبوب‌ترین رنگ‌ها می‌باشد که هیچ‌وقت قدیمی نمی‌شود و هنوز هم طرفدارهای خودش را دارد. درکنارش یک میز و نیمکت کوچک حال و هوای اتاق شما را جذاب و فانتزی می‌کند.

کمد دیواری ام دی اف قهوه ای با میز ارایشهمین‌طور این طرح زیبای کمد با میز آرایش، که هم دربهای متعددی دارد و هم نیاز شما را به قرار دادن میز آرایش در اتاق مرتفع می‌کند.

کمد دیواری ام دی اف طوسی کرم با قفسه و طبقه بندییک کمد ام دی اف با فضای داخلی و کشو، می‌تواند علاوه‌بر استفاده مفید از فضای اتاق، به همه وسایل نظم و ترتیب دهد و حتی نقش یک کمد لباس مدرن را ایفا کند. مخصوصاً اگر ترکیب رنگ متفاوت و جالبی مثل این نمونه داشته باشد. نوع دستگیره‌های کمد دیواری هم ظرافت خوبی ایجاد کرده.

کمد جاکفشی ام دی اف طرح چوب

این طراحی بیشتر برای قسمت جاکفشی کاربرد دارد و فضای بدون استفاده در قسمت ورودی خانه را قابل استفاده می‌کند. این کمد دستگیره ندارد و بُرش اریب در بالای درب کمد جایگزین دستگیره شده.

کمد دیواری ام دی اف دوقلو رنگ سبز در دو طرف تخت خوابکمدهای دیواری دوقلوها در کنار تخت خواب یک طراحی قرینه و یک ساختار متفاوت در اتاق شما است. ست شدن رنگ در این طراحی بی‌نظیر است.

کمد لباس ام دی اف بزرگ بدون درب به رنگ قهوه ای مخصوص اتاق خواب بزرگاگر فضای اتاق‌ها به همین اندازه بزرگ و جادار است، این مدل کمد ام دی اف انتخاب خوبی است تا بتوانید تمام وسایل و لباس‌هایتان را در آن جا بدهید. کمدهای بدون درب هم برای آقایان گزینه خوبی است تا با یک نگاه وسایلشان را پیدا کنند!

کمد دیواری ام دی اف به رنگ مشکی با دستگیره های کشیدهدرب‌های بلند و یکسره فضای یک‌دستی ایجاد کرده، رنگ قهوه‌ای سوخته هم از آن رنگ‌های شیک می‌باشد که زیبایی خاصی در آن نهفته است. مثلاً در این تصویر ببینید که انعکاس نور روی درها چطور از یک کمد ساده یک اتاق شیک و لاکچری ایجاد کرده. اگر از رنگ‌های خنثی مثل طوسی در کنار این نوع کمد ام دی اف استفاده شود، زیبایی این نوع طراحی بیشتر به چشم می‌خورد.

مدل جاکفشی ام دی اف طرح چوبانواع مدل‌های یکسره جاکفشی ام دی اف به خوبی فضای داخلی منزل را از ورودی خانه جدا می‌کند، اما کمد بدون در، کمی فضای ورودی را شلوغ و نامرتب نشان می‌دهد.

مدل کمد دیواری ام دی اف با کشوهای تعبیه شده در داخل کمدیک مدل کمد ام دی اف جمع و جور که کشوها هم داخل آن تعبیه شده و برای اکثر خانه‌های ایرانی مناسب است.

کمد دیواری ام دی اف و دکور چوبی به رنگ قهوه ایفضاهای خالی در گوشه و کنار سالن خانه با این طراحی به خوبی پوشش داده می‌شود و فضای مناسبی برای دکور ایجاد می‌کند.

طرح کمد دیواری ام دی اف با دربهای زاویه داررنگ طوسی، خنثی، آرامش بخش، طراحی مدرن، درهای زاویه دار با شکل نامتقارن و نیمه مورب مختص افراد شیک پسند و با سلیقه که متفاوت بودن برای آن‌ها همیشه جذابیت دارد.کمد دیواری ام دی اف نورپردازی شدههم کمد، هم یک میز و کشوی کوچک برای مطالعه با نورپردازی مخفی داخلی، جذاب است، این‌طور نیست؟ سادگی در این طراحی، عجیب به دل می‌شیند.

کمد دیواری ام دی اف و جاکفشی طبقاتی به رنگ قهوه ایکمد طبقاتیMDF نیمه باز و کشوهای جاکفشی تعبیه شده درون آن، می‌شود یک کمددیواری چند جانبه!

مدل کمد دیواری ام دی اف قهوه ایبالای درب ورودی اتاق همیشه بی استفاده می‌ماند، چه بهتر است که این مدل کمد ام دی اف را برای کاربردی کردن بالای در انتخاب کنید.

کمد دیواری ام دی اف با ویترین آینه داراینجا هم همان استفاده کاربردی بالای در، به همراه ویترین و آینه به همراه آن، آپشن‌های خوبی برای محیط‌های کاری یا اتاق محسوب می‌شود.

کمد دیواری ام دی اف سفیدیک نمونه دیگر از این کاربرد، اما این بار با یک طراحی جذابی که بیشتر مناسب اتاق خواب است. هماهنگ کردن رنگ کمد ام دی اف با رنگ درب اتاق هم گزینه مناسبی می‌باشد.

کمد لباس ام دی اف سفید بدون دربدر هر خانه‌ای برای کمد دیواری یک قسمتی را مشخص کرده‌اند، خوب است که به جای طراحی‌های قدیمی از مدل‌های جدید استقبال کنیم و هنجار شکن باشیم.

کمد دیواری ام دی اف قهوه ای با کشو و تلویزیوناگر می‌خواهید در اتاقتان هم، تلویزیون بگذارید و هم وسایلتان، این مدل را حتماً پیشنهاد می‌کنیم.

کمد لباس ام دی اف سفیدطبقات متعدد و رنگ سفید و یک‌دست برای کمد ام دی اف، علاوه بر کاربردی بودن، به روشن شدن فضای اتاق‌های کوچک به خوبی کمک می‌کند و اتاق بزرگ‌تر به‌نظر می‌رسد.

کمد دیواری ریلی ام دی اف بهترین انتخاب برای اتاق‌هایی که فضای کافی برای بازشدن دربها ندارند کمد دیواری ریلی یا کشویی است. به شرطی که به دست افراد کاربلد اجرا شود.

کمد دیواری ام دی اف و طرح نیمکت پشت پنجرهاین طراحی کمد ام دی اف اطراف پنجره با نورگیر خوبش همه‌ی ما را یاد خلوت‌های خاص و دوست داشتنی‌ می‌اندازد.

کمد لباس ام دی اف مردانه؛ رگال دار ریلییک طراحی مدرن کمد رگال دار ریلی  با یک ترکیب رنگ بی‌نظیر قابلیت منحصر به فردی دارد.

کمد دیواری ام دی اف دارای کشو برای قرار دادن زیور آلاتکیف، کفش، زیورآلات و وسایل شخصی یک خانم به زیبایی مرتب شده‌اند. قرار دادن این فضا در انواع طراحی‌های کمد دیواری آپشن خوبی به‌نظر می‌رسد.

کمد دیواری ریلی ام دی اف و جاکفشیموقع انتخاب کمد ام دی اف به تعداد طبقات و بخش‌های داخلی آن خیلی دقت کنید، مثل این طرح که حتی برای کفش‌ها هم فضای مناسبی درنظر گرفته است.

کمد دیواری ام دی اف با درب طرحدار مناظر شهریاگر از مدل‌های ساده کمد ام دی اف خسته شده‌اید، با طراحی مناظر شهری که دوست دارید آن حال و هوا را به خانه خودتان بیاورید. در زمینه دکوراسیون داخلی، انتخاب کمد دیواری هم یک دغدغه محسوب می‌شود. این‌که نوع، مدل و رنگ کمد چطوری باشد بهتر است و این کار را به چه کسی بسپارید. مهارت و خلاقیت در اجرای کمد ام دی اف حرف اول را می‌زند، چون کمدهای ام دی اف تأثیر شگرفی در ایجاد هارمونی بین وسایل موجود در محیط ایجاد می‌کند، انتخاب یک فرد حرفه‌ای و منصف برای این کار چالش برانگیز، ساده نیست. وقتی که دنبال یک کمدساز می گردید:

  • یا به‌طور تصادفی یک کمدساز نزدیک به محل زندگیتان را انتخاب می‌کنید.
  • یا یک کمدساز تأیید شده را با معرفی دوست و آشنا پیدا می‌کنید.
  • و یا بدون دردسر از یک مرجع معتبر و کامل کمک می‌گیرید.

انتخاب راه سوم منطقی‌تر به نظر می‌رسد. وب سایت سلام ساختمان یکی از مراجع خوب و کامل برای انتخاب یک فرد حرفه‌ای است که بر اساس نیازهای شما و با برقراری ارتباط با یک کادر حرفه‌ای و مجرب از استادکاران، مسیر شما را خیلی هموارتر می‌کند.

معرفی کابینت ساز

مزایای کمد دیواری ام دی اف چیست؟

مثل هر متریال دیگری، کمد دیواری‌های ام دی اف هم ویژگی­‌های مثبت زیادی دارند. با شناخت دقیق این نقاط قوت و بسته به کاربردی که مدنظر داریم، می­‌شود برای انتخاب این کمد دیواری‌ها آگاهانه‌تر تصمیم بگیریم. بنابراین برخی از مزایای کمد دیواری ام دی اف عبارت‌اند از:

  1. قیمت مناسب
  2. قابلیت ابزارخوری بالا
  3. سطحی صاف و متراکم
  4. تمیزکاری راحت
  5. حفظ محیط زیست
  6. پایداری و مقاومت بالا
  7. طول عمر بالا

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص مزایای فوق ارائه می‌کنیم.

1. قیمت مناسب

کمد دیواری‌های ام دی اف نسبت به کیفیتی که دارند، قیمتی بسیار معقول و منطقی دارند و این ویژگی باعث شده جایگاه پر فروشی در بازار داشته باشند.

2. قابلیت ابزارخوری بالا

کمد دیواری ام دی اف ساختاری نرم و در نتیجه قابلیت ابزار خوری فوق‌­العاده بالایی دارد.

3. سطحی صاف و متراکم

به دلیل فشار زیادی که حین تولید به صفحات ام دی اف اعمال می‌­شود و در نتیجه تراکم بالایی که ورق‌های ام دی اف سازنده‌ی این کمددیواری دارند، سطحی صاف و هموار را در کمد دیواری ام دی اف شاهد هستیم.

کمد دیواری ام دی اف ریلی

4. تمیزکاری راحت

به علت صاف بودن سطح این کمد دیواری، تمیز کاری سطح آن راحت است. در انتهای مطلب نکاتی مرتبط با این مسئله پیدا می‌­کنید.

5.  حفظ محیط زیست

برای ساخت کمد دیواری ام دی اف، درختی قطع نمی­‌شود و از خرده چوب­‌های بازیافتی استفاده می‌­شود. پس نگرانی‌های زیست محیطی تا حد زیادی کم‌تر می­‌شود.

6. پایداری و مقاومت بالا

کمد دیواری‌های ام دی اف پایداری بالایی دارند و در برابر فشار به راحتی تغییر فرم نمی‌­دهند.

7. طول عمر بالا

عمر بالای کمد دیواری ام دی اف، یکی دیگر از ویژگی­‌های مثبت آن به‌شمار می‌­رود.

مزایای کمد دیواری ام دی اف

معایب کمد دیواری ام دی اف چیست؟

کمد دیواری‌های ام دی اف در کنار مزایای زیادی که دارند، شامل معایبی هم هستند از جمله:

  1. مقاومت پایین در برابر رطوبت
  2. آسیب پذیری در برابر حرارت و گرما
  3. نرم بودن بافت ورق ام دی اف
  4. آسیب به سلامتی

در ادامه توضیحات بیشتری در خصوص معایب فوق ارائه می‌کنیم.

1.  مقاومت پایین در برابر رطوبت

همان‌طور که می­‌دانید، کمد دیواری‌های ام دی اف روکشی مقاوم در برابر ضربه و نفوذ آب دارند. امّا خدا نکند این روکش آسیب ببیند! اگر به هر دلیلی روکش سطح مخدوش شود، کمد دیواری مقاومت خودش را در مقابل رطوبت از دست می‌­دهد و ممکن است حتی در قسمت‌هایی ورم کند.

2.  آسیب پذیری در برابر حرارت و گرما

برخی از انواع کمد دیواری ام دی اف، به حرارت و گرما حساس هستند و بهتر است که در معرض نور مستقیم خورشید نباشند.

3.  نرم بودن بافت ورق ام دی اف

الیاف نرم ام دی اف، در کنار مزیت­‌هایی که دارد، می‌­تواند باعث هرز شدن سریع پیچ‌­ها و ابزار شود و برای سوراخ کردن مجدد آن و بستن حفرات قبلی، مشکلاتی خواهیم داشت.

4.  آسیب به سلامتی

بخارات مواد شیمیایی به‌کار رفته در رزین این چوب­‌ها، می‌تواند برای سلامتی کودکان یا افرادی که ناراحتی تنفسی دارند مضر باشد.

معایب کمد دیواری ام دی اف

نحوه محاسبه قیمت کمد دیواری ام دی اف

قیمت کمدهای MDF بر اساس طراحی داخل، جنس MDF، ابعاد و اندازه، تعداد طبقات و کشوها، مدل و نوع یراق آلات مورد استفاده متفاوت است و نمی‌شود به راحتی در مورد قیمت کمد ام دی اف صحبت کرد. بهتر است برای اطلاع یافتن از هزینه‌های دقیق ساخت کمدهای MDF به مقاله «قیمت کمد دیواری» مراجعه کنید. حالا که با کمدهای ام دی اف آشنا شدیم، بهتر است توضیحاتی تکمیلی درباره­ مزایا و معایب کمدهای دیواری ام دی اف بگوییم و در ادامه، به نحوه قیمت‌گذاری در بازار امروز اشاره کنیم و توصیه‌هایی برای نگهداری هر چه صحیح‌­تر آن­‌ها مطرح کنیم. در نهایت هم شما را با انواع مدل­‌های این کمدها آشنا خواهیم کرد تا بتوانید ایده‌­های خوبی بگیرید. پس با ما همراه باشید!

قیمت کمد دیواری ام دی اف (MDF) و نکات مهم!

یکی از تاثیرگذارترین عناصر در تعیین قیمت کمدهای ام دی اف، نوع ورق استفاده شده در آن­‌ها است که در این باره باید به نکات مهم زیر توجه کنیم:

تضمین قیمت سلام ساختمان

  • تراکم ورق ام دی اف هر چه بیشتر باشد، این موضوع مرغوبیت ورق را تضمین می‌­کند. چون تراکم بالا برش‌کاری را راحت‌­تر می‌­کند. پس سنگین بودن (جرم) ورق اهمیتی ندارد، بلکه تراکم (چگالی) معیار مناسب‌­تری است.
  • چسب به‌کار رفته و تکنیک تولید هم مواردی هستند که بسته به برند تولید کننده، کیفیت کار را مشخص می­‌کنند.
  • ضخامت ورق­‌ها هم با هم تفاوت دارد و می­‌تواند در مقاومت و قیمت نهایی کار تاثیر گذار باشد. مثلاً ضخامت­‌هایی از 3 تا 25 میلی­متر (ضخامت رایج: 16 میلی متر) در ام دی اف موجود است.

قیمت کمد دیواری ام دی افخب پس طبیعی است که قیمت یک ورق ام دی اف و در نهایت قیمت کمد دیواری ام دی اف را مجموعه­‌ای از موارد بالا تعیین ­کنند. امّا این پایان ماجرا نیست! چون برای ساخت یک کمد دیواری از جنس ام دی اف، به موارد دیگری هم نیاز داریم که در قیمت گذاری نهایی کار تاثیر اساسی دارند از جمله:

  • نوع ساختار کمد (معمولی، دیواری)
  • کاربری آن (لباس، رخت خواب و یا closet)
  • مدلی که ساخته می‌­شود (ریلی، لولایی،…)
  • تعداد طبقات و کشوها
  • دکور داشتن یا نداشتن
  • ابعاد کار و …

تازه این­‌ها بدون در نظر گرفتن گستره­ قیمتی دستگیره‌­ها، یراق آلات و سایر جزئیات طرح است. فکر می­‌کنم تا این‌جا قانع شده باشید که ارائه دادن جدولی از قیمت نهایی کمدهای دیواری از جنس ام دی اف، امکان پذیر نیست و اگر در منبعی جمع آوری شده باشد، اعدادی واقعی و عملی نخواهد بود. امّا نگران نباشید، شما را سردرگم رها نمی‌کنیم!

مطلب پیشنهادی: 10 مدل میز تاشو بسیار جذاب برای خانه های کوچک

کمد دیواری ام دی اف بدون درب

جدول قیمت متری کمد دیواری در  – بر اساس نرخ دکوراتورهای سلام ساختمان

قبل از جمع بندی این بخش، باید یک نکته را یادآوری کنیم. قیمت دهی به‌صورت متری در قسمت­‌های مختلف ساختمان‌سازی (به ویژه در کابینت‌سازی و ساخت کمد دیواری)، اصلاً روشی قابل اتکا نیست. چون در نهایت کار، اختلاف قیمت نهایی، به مراتب بیشتر از تخمین متری کار است. پس در زمان ثبت قرارداد، یادتان باشد که پروژه را بر اساس قیمت نهایی پیش ببرید. می‌­پرسید پس تخمین متری بی­فایده است؟ خیر! این نوع قیمت‌دهی برای مقایسه­ متریال مختلف و داشتن ذهنیتی حدودی از هزینه­‌ها کارگشا خواهد بود. حالا با گفتن این مقدمه، جدول پیش رو را بررسی کنید که قیمت به ازای هر متر مربع از یک کمد استاندارد را برای جنس‌های مختلف نشان می‌دهد.

جدول قیمت انواع کمد به ازای هر متر مربع (m2)-

نوع کمدحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
کمد دیواری نئوپان روکش ملامینه
کمد دیواری ام دی اف بدون بدنه
کمد دیواری ام دی اف با بدنه
کمد دیواری های‌گلاس ایرانی
کمد دیواری های‌گلاس خارجی (ترک)
کمد دیواری ممبران

برای مشاهده‌ قیمت سایر انواع کمد دیواری و همچنین قیمت ساخت کشو و طبقه بندی، روی قیمت کمد دیواری کلیک کنید.

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

روش قیمت گیری دقیق کمد دیواری چییست؟

از این حرف­‌ها که بگذریم، ببینیم دقیق‌­ترین حالت برای قیمت‌دهی کمد دیواری به چه شکل است:

  • دقیق‌­ترین نحوه­ قیمت‌گذاری، با تعیین بودجه­ اوّلیه شما و مشخص شدن متریال مورد نظرتان شروع می­‌شود.
  • در مرحله­ بعد، لازم است که کمدساز به ساختمان مراجعه کند و با بررسی شرایط و انجام اندازه گیری دقیق، قیمت نهایی نزدیک به واقعیت به شما اعلام کند.
  • بعد از آن هم قراردادی بر اساس توافق شما و مجری منعقد می‌­شود.

تیم سلام ساختمان با شبکه گسترده­ متخصصینی که در دسترس دارد، می­‌تواند شما را رایگان در جریان به­‌روزترین قیمت­‌‎ها قرار دهد. فقط کافی است با ما تماس بگیرید و بعد از مشورت با افرادی مجرب، قراردادی حساب شده ببندید و سرتان کلاه نرود!

مشاوره کمد دیواری سلام ساختمان

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

نحوه نگهداری و تمیز کردن کمدهای ام دی اف چگونه است؟

کمدهای ام دی اف را می‌­توان به علت تراکم بالا و سطح صافی که دارند، به راحتی تمیز کرد. خصوصاً اگر روکش مقاومی داشته باشند. پس به‌طور کلی باید به نکات زیر برای تمیزکاری کمد دیواری ام دی اف توجه کنیم:

  1. برای احتیاط و آسیب ندیدن روکش، بهتر است از مقدار آب کمی برای شستشوی سطح استفاده شود
  2. ابر و دستمال‌­های نرم بدون پرز، بهترین گزینه برای تمیز کردن سطح کمد دیواری ام دی اف هستند
  3. پاک کننده‌­های چند منظوره برای پاک کردن ام دی اف گزینه مناسبی هستند. کمی از این مواد را با دستمال یا ابر روی سطح کمد بکشید و بلافاصله به کمک دستمالی خشک، آن را تمیز کنید.
  4. الکل، جوش شیرین و یا سرکه هم می‌­تواند در مواردی برای پاک کردن لکه­‌های کمد دیواری ام دی اف به کمک شما بیایند.
  5. یادتان باشد اسکاچ، دشمن ام دی اف است و احتمال ایجاد خش روی سطح را زیاد می‌­کند.
  6. نکته­ کاربردی دیگر، امتحان اوّلیه­ محلول و تکنیک شستشو، روی بخش‌­های داخلی کمد است که در صورت تغییر رنگ یا ایجاد هر گونه مشکل، قسمت ظاهری کمد (خصوصاً درب‌­ها) آسیب جدی نبینند.

15 مدل کمد دیواری ام دی اف اجرا شده توسط دکوراتورهای سلام ساختمان

حالا وقت استراحت ذهن و دیدن انواع مدل­‌های جذاب کمد ام دی اف تولید شده توسط متخصصین سلام ساختمان است! ببینید که با متریال به ظاهر ساده‌ ام دی اف، چه طرح‌­ها و ایده­‌هایی را می‌شود پیاده کرد. با کلیک روی هر تصویر می‌توانید درخواست خودتان را ثبت کرده و مشاوره رایگان دریافت کنید.

ابتدا در اولین تصویر، یک کمد دیواری ریلی با بدنه ام دی اف را می‌بینید که ظاهر مدرنی دارد و باعث زیبایی فضا در عین سادگی شده.

کمد دیواری ریلی با بدنه ام دی اف

در ادامه نیز کمد دیواری‌های ام دی اف دیگری را می‌بینیم که هر کدام دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوع هستند و کاربردهای متفاوتی دارند. از جمله کمد دیواری: لباس، کیف و کفش، ویترین، لوازم آرایشی، تخت‌خواب و …

کمد دیواری ام دی اف با نورهای موضعی

کمد دیواری ام دی اف بدون دستگیره

کمد دیواری ام دی اف بزرگ

کمد دیواری ام دی اف تخت خواب شو

کمد دیواری ام دی اف سفید طوسی

کمد دیواری ام دی اف کلوزت

کمد دیواری ریلی

کمد کتابخانه ام دی اف

کمد دیواری ام دی اف ریلی قهوه ای

کمد ام دی اف به همراه تخت خواب

کمد دیواری سفید طوسی

 

کمد دیواری لاکچری

کمد جاکفشی ورودی

کمد راهروبه همراه ویترین

کمد دیواری ام دی اف کلوزت

کمد ام دی اف به همراه نشیمن

کمد دیواری ام دی اف به همراه میز آرایش

کمد دیواری ام دی اف ریلی به همراه کشو

کمد دیواری ام دی اف آینه دار

کمد دیواری ام دی اف سفید

کمد دیواری ام دی اف تصویر زیر نیز با رنگ تیره‌ای که دارد فضای خاصی را برای دکوراسیون منزل شما به‌وجود می‌آورد.

کمد دیواری ام دی اف رنگ شده

کمد دیواری ام دی اف لولایی

جمع‌بندی

باید به این نکته اشاره داشت که کمددیواری جز مواردی هست که در سریعترین زمان و با قیمتی مناسب به بازسازی منزل شما کمک می کند. این بود محتوایی خلاصه درباره دنیای بی­کران ام دی اف، این متریال مقرون به‌صرفه و پرکاربرد! امیدواریم تا اینجای مطلب باب میل شما بوده باشد و توانسته باشیم ذهنیتی هر چند کلی درباره ویژگی‌­های کمد دیواری ام دی اف ایجاد کرده باشیم. مثل همیشه، تیم سلام ساختمان پذیرای نظرات و پیشنهادهای شما عزیزان است، پس ما را در بهبود کیفیت مطالب، یاری کنید. 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +