3.9 1

انواع مدلها و قیمت کمد سه تیکه ریلی و لولایی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  23 فروردین 1402
کمد سه تیکه ام دی اف خاکستری با درب آینه دار

کمد سه تیکه یکی از پرکاربردترین سازه‌‌‌های دکوراسیون داخلی منزل هست که هم در اتاق خواب و هم در اتاق نشیمن میشه ازش استفاده کرد. قبلاً از چوب برای ساخت کمد سه تیکه قدیمی استفاده می کردند اما کمد سه تیکه جدید اغلب اوقات از جنس ام دی اف یا ‌‌‌هایگلاس ساخته میشه. در ادامه چند ایده خوب و عالی برای ساخت کمد سه درب رو با هم بررسی می کنیم.

کمد سه تیکه با درب لولایی به رنگ طوسی و دارای رگال لباس

مدل های کمد سه تیکه لولایی

کمد سه تیکه بر خلاف بسیاری از انواع کمد دیواری، به طور کلی از سه بخش به هم پیوسته تشکیل میشه که بخش میانی اش، به عنوان خط تقارن دو بخش کناری در نظر گرفته میشه و معمولاً هم کاربرد‌‌های بخش وسط با دو بخش کناری متفاوته. این کمد‌ها میتونن فضای بسیار خوبی برای قرار گرفتن البسه و اکسسوری‌‌ها و همچنین لوازم تزئینی یا لوازم آرایش باشن.

کمد سه تیکه ام دی اف جدید با درب لولایی و به رنگ قهوه ای

یکی از متداول‌ترین مدل‌‌‌های کمد سه تیکه ام دی اف که در ادامه مثال‌‌‌های بیشتری ازش می بینیم، مدل شکل بالا است که دو طرف به عنوان کمد لباس با در‌‌های لولایی هستند و در قسمت میانه، کمدی با دربی از جنس آینه و چند کشو در زیرش وجود داره. چنین کمدی در یک اتاق خواب می‌تونه تمام نیاز یک نفر رو به کمد رفع کنه.

کمد سه تیکه جدید هایگلاس براق با درب آینه دار

در اینجا مثال دیگری از مدل بالا رو مشاهده می کنیم که کمد سه تیکه‌ ‌‌هایگلاس ساخته شده و زیبایی و انعکاس نور بر روی درب کمد و همچنین هماهنگی رنگ کمد با فضا، به زیبایی محیط کمک کرده.

مدل کمد سه تیکه طوسی قهوه ای با درب آینه دار

این کمد سه تیکه هم به نوعی مانند مدل قبلی دارای کشو در قسمت پایینه و درب‌‌‌ها ی اون از جنس‌ ‌‌هایگلاس سفید ساخته شده و این زیبایی کار رو دو چندان کرده. برای درک بهتر این جذابیت، به امتداد انعکاس گلدون بر روی درب کمد دقت کنید.

کمد سه تیکه طوسی با درب آینه دار

این کمد سه تیکه کودک و نوجوان که می تونه با هر طرح و رنگی اجرا بشه نشون می‌ده که کمدای مورد نظر ما در هر فضایی می‌تونن زیبا باشن؛ حتی در اتاق کودکان و نوجوانان. به ابعاد جمع و جور این کمد و دستگیره‌‌‌ها ی اسپرت اون دقت کنید.

کمد سه تیکه هایگلاس مشکی براق با کشوهای چوبی

چیزی که طرح این کمد رو خاص می کنه، ترکیب جذاب طرح‌‌ها و رنگ‌‌ها است. چرا که درب‌‌‌ها ی جناحین از‌ ‌‌های گلاس سیاه هستند و در میانه یک کمد آینه‌ای قرار گرفته و بدنه و کشو‌‌ها ی زیر آینه هم از ام دی اف طرح چوب هستند. این ترکیب با رنگ دیوار و کف پوش یک هماهنگی بسیار دقیق و زیبا رو به وجود آورده.

کمد سه تیکه طوسی با درب آینه دار و کشو

دقت داشته باشید که کمد سه تیکه می تونه به تناسب فضا و سلیقه شما از تقارن هم خارج بشه و مثل طرح بالا شگفتی‌‌‌های زیبایی رو خلق کنه. در طرح بالا، آینه کوچک تری در عمق کار تعبیه شده که قسمت زیرش می‌تونه به عنوان میز توالت استفاده بشه و همچنین تعداد کشوی بیشتری در قسمت زیر آینه تعبیه شده.

کمد سه تیکه جدید بدون تقارن با درب شیشه ای

یک نمونه ساده و جذاب دیگه از کمد سه تیکه جدید بدون تقارن، کار بالا است. در اینجا خلاقیت ساده و زیبایی به کار رفته و اونم اینه که دو کمد با درب آینه در کنار همدیگه قرار دارن و یک کمد بزرگتر هم در سمت راستشون قرار گرفته. کشو‌‌هایی که زیر دو کمد آینه‌ای قرار دارن می تونن زیر کمد دیگر هم باشن و همه این‌‌ها به سلیقه شما و فراخور فضا و نیازتون بستگی داره.

کمد سه تیکه به رنگ قهوه ای مشکی با درب آینه دار و کشوی لباس

آخرین تصویر هم این کمد سه تیکه جدید و بزرگه که هم در اتاق خواب‌‌‌های بزرگ می‌تونه مورد استفاده قرار بگیره و هم در اتاق نشیمن. این کمد بزرگ در هر سمت خودش یک کمد بزرگ با دو در داره و حتی قسمت میانی اش هم دارای دو در هست و این به خاطر بزرگی کمد‌‌ها است که ایجاب می کنه از دو در براشون استفاده کنیم. این طرح با در‌‌های نوک مدادی و بدنه و دستگیره‌‌‌ها ی طرح چوب، زیبایی شگفت انگیزی به فضای این اتاق بخشیده.

مدل های کمد سه تیکه ریلی

کمد دیواری سه تیکه ریلی جدید به رنگ طوسی؛ دارای کشو در قسمت پایین و درب آینه دار

این هم مدل دیگری از کمد دیواری سه تیکه جدید که برای سالن نشیمن طراحی شده. این کمد دارای یه کشو در قسمت پایینه که کار رو کمی خلاقانه‌تر و البته کاربردی‌تر می کنه. همچنین زیبایی و خلاقیت بیشترش در قرار دادن درب‌‌‌ها ی ریلی در قسمت بالا است. به شکلی که هر در که باز بشه دقیقاً پشت آینه قرار می گیره و علاوه بر اینکه فضای کمتری رو اشغال می‌کنه، زیبا‌تر هم هست. از این طراحی برای کمد سه تیکه کودک هم میشه استفاده کرد.

قیمت کمد سه تیکه

قیمت کمدهای سه تکه وابسته به نوع متریالی که برای اونها استفاده میشه و همچنین ریلی یا لولایی بودن درب‌ها و تعداد کشوها، بسیار متغیر است. به این صورت که قیمت کمد دیواری ریلی سه تیکه گران‌تر از درب لولایی است و اضافه کردن هر کشو هم هزینه خودش رو مطلبه. علاوه بر این، استفاده از متریالی مثل چوب، ممبران یا حتی هایگلاس گران تر از ام دی اف است. برای آگاهی از قیمت های بروز انواع کمد دیواری روی لینک زیر کلیک کنید:

قیمت روز انواع کمد دیواری

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
mino
mino
09 دی 1399 00:19

مرسی عالی عالی بود

خیلی عالی بود

دریافت قیمت دقیق کمد +