0

تصاویر کابینت انزو – جدیدترین مدل‌ها و ایده‌ها برای آشپزخانه شما

  28 شهریور 1403     -      تاریخ انتشار:  28 شهریور 1403
سه مدل کابینت انزوی سفید، کابینت کمدی، کابینت همراه با جزیره و ستون‌های کنده کاری شده
آنچه می خوانید...

    کابینت انزو، با طراحی مدرن و نئوکلاسیک خود، یکی از پرطرفدارترین انتخاب‌ها برای آشپزخانه‌های امروزی است. این کابینت در انواع مدل‌های کمدی، همراه با جزیره و حتی بدون دستگیره قابل اجرا است. روکش براق و شفاف کابینت انزو، جلوه‌ای لوکس و دلباز به آشپزخانه شما می‌بخشد. در این مطلب از سلام ساختمان به بررسی جدیدترین مدل‌ها و ایده‌های اجرای کابینت انزو می‌پردازیم.

    جدیدترین مدل‌های کابینت انزو

    کابینت‌های انزو به دلیل تراشکاری 4 طرف درب‌ها و سطح براقی که دارند، ظاهری خاص و جذاب دارند. کابینت انزو در مدل‌های متنوعی قابل اجرا است که درادامه با جدیدترین مدل‌های آن آشنا می‌شویم.

    1.    کابینت انزو با صفحه کابینت براق

    کابینت انزو با صفحه کابینت براق یکی از جدیدترین مدل‌های کابینت انزو است که در سال‌های اخیر به بازار عرضه شده است. این مدل کابینت دارای صفحه کابینت براقی است که با سطح صیقلی کابینت انزو هماهنگ می‌شود و ظاهری بسیار زیبا و جذاب دارد. صفحه کابینت براق انزو از جنس MDF ساخته شده است و دارای روکش PVC است. این روکش PVC باعث می‌شود که صفحه کابینت براق انزو بسیار مقاوم و ضد خش باشد.

    کابینت و جزیره انزوی نئوکلاسیک سفید براق با صفحه کابینت سفید براق

    2.    کابینت انزو همراه با جزیره بیضی شکل

    یکی از مدل‌های خاص و تماشایی کابینت انزو، طراحی جزیره بیضی شکل در مرکز آشپزخانه است. جزیره بیضی شکل علاوه‌بر ایجاد فضای ذخیره‌سازی کاربردی، به آشپزخانه شما فضایی لاکچری هدیه می‌دهد. در تصویر زیر کابینت انزوی سفید با خطوط برجسته همراه با نوارهای طلایی و صفحه جزیره مشکی، آشپزخانه را خاص کرده است.

     کابینت‌های انزو نئوکلاسیک با رنگ سفید براق و جزیره بیضی شکل سفید طلایی با صفحه کابینت مشکی

    کابینت و جزیره انزوی زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان اجرا کرده است. صاحب آشپزخانه درخواست جزیره‌ای مستطیل شکل با طرح انزو را داشت و متخصص سلام ساختمان کابینت زیر را به زیبایی هرچه تمام‌تر طراحی کرد.

    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    کابینت و جزیره انزوی سفید با صفحه کابینت مشکی

    3.    کابینت انزو با کاورهود منحنی

    کاورهود منحنی با خطوط برجسته و سطحی براق در کنار کابینت‌های انزو، جلوه‌ای تماشایی به آشپزخانه می‌دهد. این مدل کابینت انزو با تلفیق طراحی کلاسیک و مدرن، فضایی لوکس و دلنشین را برای شما به ارمغان می‌آورد. ترکیب رنگ‌های ملایم و روشن کابینت‌ها با انعکاس نور در سطح براق کاورهود، فضایی دلباز و پرنور را ایجاد می‌کند که هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند.

    کابینت انزوی سفید با بین‌کابینتی مشکی و کاورهود برجسته سفید

    4.    کابینت انزو با بین‌کابینتی سنگی

    بین‌کابینتی سنگی سفید با رگه‌های مشکی، به همراه کابینت‌های انزوی سفید، فضایی روشن و دلباز را در آشپزخانه شما ایجاد می‌کند. رنگ سفید سنگ، نور را بازتاب داده و باعث بزرگ‌تر دیده شدن فضا می‌شود.

    کابینت انزوی سفید با بین‌کابینتی سنگی سفید و مشکی

    5.    کابینت انزو با کانتر

    کانتر هم مانند جزیره فضای مناسبی برای سرو غذا یا ذخیره‌سازی وسایل است. در کانتر تصویر زیر کنده‌کاری‌های ظریفی انجام شده که هارمونی زیبایی درکنار کابینت‌های انزو ساخته است. نورپردازی داخل کانتر عمق و بعد خوبی به کنده‌کاری‌ها بخشیده و زیبایی آن‌ها را دوچندان کرده است.

    کابینت و کانتر انزوی سفید براق همراه با نورپردازی داخل کانتر

    6.    کابینت انزو با بین‌کابینتی مشکی

    تضاد رنگ سفید کابینت انزو با بین‌کابینتی مشکی، عمق و زیبایی خاصی به آشپزخانه می‌بخشد. آشپزخانه‌ای با جزیره و کابینت‌های طرح انزوی سفید براق که بین‌کابینتی براق مشکی و نورپردازی هالوژن سقف آشپزخانه، دلبازی را به فضا هدیه داده است.

    کابینت و جزیره انزوی سفید براق با بین‌کابینتی مشکی

    آشپزخانه زیر هم با انتخاب وسایل برقی مشکی و بین‌کابینتی مشکی براق در کنار کابینت طرح انزوی سفید، فضایی تماشایی ساخته است.

    کابینت و کانتر انزوی سفید براق با بین کابینتی مشکی

    7.    کابینت انزو کمدی

    کابینت کمدی انزو نیز دارای تراشکاری در 4 طرف درب‌ها و ابزارخوردگی‌های ظریف است. کابینت‌های کمدهای انزو به دلیل ارتفاع زیاد، فضایی بسیار بزرگ برای نگهداری وسایل آشپزخانه و ظروف را فراهم می‌کنند. داخل کابینت کمدی انزو می‌توان از قفسه‌ها، کشوها، سبدهای توری و آویزهای مختلف استفاده کرد تا سازماندهی وسایل به بهترین شکل انجام شود.

    کابینت کمدی‌ و جزیره انزو سفید براق

    8.    کابینت انزو تا سقف

    کابینت انزو تا سقف، یکی از مدل‌های کابینت انزو است که در آن کابینت‌ها از کف تا سقف امتداد پیدا می‌کنند. این نوع کابینت‌ها به دلیل استفاده حداکثری از فضای عمودی آشپزخانه، بسیار کاربردی و محبوب هستند. در این ایده جذاب با توجه به اینکه رنگ سفید باعث بازتاب نور می‌شود، استفاده از کابینت‌های سفید تا سقف، آشپزخانه را بزرگ‌تر و روشن‌تر نشان می‌دهد.

    کابینت‌های انزو سفید با صفحه و بین کابینتی مشکی

    9.    کابینت انزو با ستون‌های کنده‌کاری‌شده

    در آشپزخانه زیر می‌بینیم که چهار ستون کنده‌کاری شده در اطراف جزیره نصب شده و آشپزخانه را از یکنواختی خارج کرده است. کابینت‌های انزو به سبک کابینت نئوکلاسیک هستند و طرحی ساده و ظریف دارند، این ستون‌های کنده‌کاری شده، آشپزخانه را لاکچری نشان می‌دهند.

    کابینت و جزیره انزوی سفید براق با ستون کنده کاری شده

    10.   کابینت انزو با طراحی برجسته

    یکی از ایده‌های جذاب در طراحی کابینت انزو، ایجاد خطوط برجسته روی درب کابینت است. ایجاد خطوط برجسته روی درب کابینت انزو، نه تنها یک عنصر تزئینی جذاب بلکه یک راهکار کاربردی برای ایجاد عمق و بافت در طراحی آشپزخانه است. این خطوط می‌توانند به صورت افقی، عمودی یا مورب ایجاد شوند.

    کابینت و جزیره انزوی طوسی با خطوط برجسته

    رنگ سفید، به عنوان یک رنگ خنثی و روشن، بیشترین هماهنگی را با سبک‌های مختلف دکوراسیون دارد و باعث بزرگ‌تر و روشن‌تر دیده شدن فضا می‌شود. اما رنگ طوسی نیز برای کابینت انزو می‌تواند فضایی امروزی خلق کند.

    11.   کابینت انزو بدون دستگیره

    کابینت‌های انزو بدون دستگیره معمولاً با استفاده از سیستم بازشو کشویی یا فشار بازشو باز می‌شوند. این سیستم‌ها به شما امکان می‌دهند تا با فشار دادن به درب کابینت، آن را باز کنید. این نوع کابینت‌ها به دلیل نبود دستگیره، ظاهری ساده و یکپارچه به آشپزخانه شما می‌بخشند.

    کابینت انزوی سفید براق بدون دستگیره

    انواع متریال برای ساخت کابینت انزو

    زیر روکش(مغزی) کابینت انزو اغلب از ام دی اف ساخته می‌شود. برای روکش کابینت انزو از سه نوع رنگ پولیشی، پلی اورتان و پلی استر استفاده می‌شود که هرکدام این این رنگ‌ها ویژگی‌های منحصر به فردی دارند. درادامه با متریال مناسب برای ساخت کابینت انزو آشنا می‌شویم.

    ·       کابینت انزو با روکش پولیشی

    برای ساخت بدنه اصلی کابینت‌های انزو، معمولاً از ام‌دی‌اف با ضخامت 25 میلی‌متر استفاده می‌شود. البته، بسته به طرح و ابعاد کابینت، ممکن است از ضخامت‌های دیگری نیز استفاده شود. این ام‌دی‌اف‌ها پس از برش و ابزارخوری، با چندین لایه رنگ براق پوشش داده شده و در نهایت با دقت پولیش می‌شوند تا به سطحی براق و صیقلی دست یابیم.

    تصاویر کابینت انزو - جدیدترین مدل‌ها و ایده‌ها برای آشپزخانه شما

    کابینت انزوی پولیشی در صورت خراشیدگی امکان ترمیم را دارند. همچنین به دلیل استفاده از چندین لایه رنگ پولیشی از استحکام خوبی برخوردار است.

    کابینت انزوی سفید براق با بین‌کابینتی و صفحه کابینت سفید

    ·       کابینت انزو با روکش پلی استر

    کابینت‌های انزو برای دستیابی به درخشندگی و شفافیت بالا، معمولاً با رنگ پلی استر پوشش داده می‌شوند. این نوع رنگ در دو نوع تمام پلی استر و نیمه پلی استر موجود است. اگر به دنبال سطحی بسیار براق و آینه‌ای هستید، رنگ تمام پلی استر انتخاب بهتری است. کابینت‌های انزو با روکش پلی استر، علاوه بر زیبایی ظاهری، مقاومت خوبی در برابر رطوبت و حرارت دارند.

    کابینت‌های انزو سفید براق با ستون‌های کنده کاری شده

    کابینت انزو با روکش پلی استر نسبت به کابینت پولیشی از مقاومت کمتری برخوردار است. کابینت انزوی پلی استر با رنگ‌های مختلفی ساخته می‌شود.
    کابینت‌های انزو سفید با طراحی ساده و دستگیره‌های مخفی

    ·       کابینت انزو با روکش پلی اورتان

    کابینت پلی اورتان با طرح انزو، نوعی کابینت پلی اورتان است که بدنه اصلی آن از ام‌ دی ‌اف یا چوب طبیعی ساخته می‌شود. این کابینت‌ها با الهام از طراحی کابینت‌های انزو تولید می‌شوند و با روکش پلی اورتان پوشانده می‌شوند.

    کابینت‌های انزو سفید براق به همراه دستگیره طلایی و بین کابینتی سنگ مرمر مشکی

    تنوع رنگی، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی‌های اصلی کابینت انزو پلی اورتان است.

    کابینت‌های انزو طوسی براق

    گالری تصاویر کابینت انزو، اجرا شده توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان

    در این بخش، مجموعه‌ای از تصاویر زیبا از کابینت‌های انزو که متخصصین سلام ساختمان طراحی کرده‌اند را برای شما جمع‌آوری کرده‌ایم. این تصاویر می‌توانند به شما کمک کنند تا ایده‌های نوین و جذابی برای طراحی آشپزخانه خود پیدا کنید.

    کاورهود انزوی سفید زیر را کابینت‌ساز سلام ساختمان طراحی کرده است. این ایده جذاب برای پنهان کردن هود و ایجاد نمای زیبا در آشپزخانه بسیار کاربردی است.

    کاورهود انزوی سفید با بین‌کابینتی سفید طلایی

    صاحب آشپزخانه زیر از متخصص سلام ساختمان درخواست کابینت ویترینی کرده بود تا ظروف قیمتی خود را به نمایش بگذارد. کابینت‌ساز این پروژه نیز با طراحی کابینت ویترینی انزو در ورودی آشپزخانه، نمایی جذاب داده است.

    کابینت انزوی ویترینی سفید طلایی

    آشپزخانه زیر 8 متر است. کابینت‌ساز سلام ساختمان، کابینت انزوی سفید براق را بهترین گزینه برای این فضا دانسته و اجرا کرده است. کابینت انزوی سفید علاوه‌بر دلبازی آشپزخانه، محیط را لاکچری نشان می‌دهد.

    کابینت انزوی سفید با بین‌کابینتی سفید و طلایی

    کابینت سوپرمارکتی برای نگهداری وسایل آشپزخانه و موادغذایی خشک است. در آشپزخانه زیر طراحی کابینت انزوی سوپرمارکتی در کنار گاز، فضایی کارآمد برای صاحب آشپزخانه ایجاد کرده است.

    کابینت سوپرمارکتی انزوی سفید براق

    کابینت پولیشی انزوی زیر همراه با جزیره و کابینت کمدی، فضای ذخیره‌سازی را دوچندان کرده است.

    کابینت و جزیره انزوی سفید براق با بین‌کابینتی مشکی و کفپوش سرامیکی

    پرسش‌های متداول درباره کابینت انزو

    در این بخش به برخی از سوالات متداولی که درباره کابینت‌های انزو پرسیده می‌شود، پاسخ داده‌ایم. این پاسخ‌ها می‌توانند به شما در انتخاب، خرید و نگهداری بهتر این کابینت‌ها کمک کنند.

    کابینت انزو برای چه نوع آشپزخانه‌هایی مناسب است؟

    کابینت انزو به دلیل طراحی براق و انعطاف‌پذیری بالای خود، برای انواع آشپزخانه‌ها مناسب است. این کابینت‌ها به‌ویژه برای آشپزخانه‌های کوچک که نیاز به بازتاب بیشتر نور دارند، ایده‌آل هستند.

    چگونه می‌توان کابینت انزو را با هزینه کمتر سفارش داد؟

    برای کاهش هزینه‌ها در خرید کابینت انزو، می‌توانید از مدل‌های ساده‌تر و روکش پلی اورتان یا پلی استر به جای رنگ پولیشی استفاده کنید.

    آیا کابینت انزو را می‌توان با مدل‌های مختلف اجرا کرد؟

    بله، کابینت کمدی، کابینت انزو با جزیره، کابینت انزو با خطوط برجسته و کابینت انزو بدون دستگیره ازجمله مدل‌های متنوع این نوع کابینت هستند.

    در نهایت شما باید براساس بودجه و سلیقه شخصی خود اقدام به سفارش مدل‌های مختلف کابینت انزو کنید.

    جمع‌بندی

    کابینت انزو با تراشکاری در 4 طرف درب‌های خود و با مدل‌های متنوعی مانند کمدی، همراه با بین‌کابینتی سنگی و با جزیره قابل اجرا است. اگر شما هم قصد خرید کابینت انزو را دارید و در انتخاب مدل کابینت سوالی دارید، کارشناسان سلام ساختمان به صورت رایگان پاسخگوی شما هستند.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments