0

40 عکس طراحی دکوراسیون موبایل فروشی کوچک و بزرگ 2024

  13 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  13 مرداد 1403
تصویر شاخص سه موبایل فروشی با استند چوبی، میز چوبی عرضه محصول و با نمایشگر دیجیتالی
آنچه می خوانید...

    موبایل فروشان گرامی! با قراردادن کانتر عرضه محصول، نصب نمایشگر دیجیتالی، طراحی کلاسیک برای فضای مغازه و یا طراحی شیک قفسه‌های موبایل، دکوراسیون فروشگاه موبایل فروشی خود را خاص و جذاب کنید. البته استفاده از رنگ‌های سفید، مشکی و یا آبی نیز می‌تواند دکور مغازه موبایل فروشی شما را به صورت اختصاصی درخشان نشان دهند. در این مطلب از سلام ساختمان، تیم طراحان دکوراسیون داخلی به بررسی 20 ایده جدید 2024 برای طراحی دکور موبایل فروشی می‌پردازند و با ارائه راهکارهای هوشمندانه برای طراحی فضاهای کوچک، به شما کمک می‌کنند تا یک موبایل فروشی جذاب و کارآمد داشته باشید.

    جدیدترین ایده‌های طراحی دکور موبایل فروشی 2024 + نکات طلایی

    برای اینکه در سال 2024 در رقابت پیش‌رو باشید، باید دکوراسیونی جذاب و امروزی برای فروشگاه موبایل خود داشته باشید. در ادامه چند ایده جدید برای طراحی دکور موبایل فروشی در سال 2024  همراه با نکات طلایی را می‌گوییم.

    1.    دکور موبایل فروشی مدرن

    مغازه موبایل فروشی به سبک مدرن، با خطوطی صاف و ساده، فضایی امروزی خلق می‌کند. در این سبک، قفسه‌ها، صندلی‌ها، نورپردازی و هر المان دیگری با ظرافت و به دور از تجملات، چیده شده‌اند. سادگی ذاتی این چیدمان، حس وسعت و آزادی را در فضا القا می‌کند.

    مغازه موبایل فروشی مدرن با میزهای ساده سفید و قرمز

    در طراحی دکور مغازه با هر نوع کاربری، استفاده از پالت رنگی خنثی و روشن مانند سفید، طوسی، خاکستری و یا شیری در سبک مدرن، بسیار رایج است. تصویر زیر با به کارگیری رنگ سفید برای میز و قفسه‌های موبایل، فضایی دلباز و روشن ایجاد کرده است.

    مغازه موبایل فروشی مدرن با میز و قفسه ساده به رنگ سفید

    از زاویه‌ای دیگر به این فروشگاه موبایل مدرن نگاه کنید. نورپردازی‌های خطی و ساده در سقف و کفپوش‌های سرامیکی سفید، فضایی امروزی و دلنشین خلق کرده‌اند.

    مغازه موبایل فروشی با دکور مدرن همراه با نورپردازی خطی و میزهای ساده مدرن

    2.    انواع دکور موبایل فروشی با ام دی اف

    ام دی اف (MDF) به دلیل تنوع طرح و رنگ و قیمت مناسب یکی از متریال‌های محبوب برای ساخت دکور مغازه، از جمله موبایل فروشی است. قفسه‌های ام دی اف در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند و می‌توان از آن‌ها برای نمایش انواع گوشی‌های موبایل، لوازم جانبی و دیگر محصولات استفاده کرد. این قفسه‌ها  می‌توانند به صورت دیواری، ایستاده یا ترکیبی از هر دو  طراحی و ساخته شوند. قیمت کمد دیواری و قفسه با ام دی اف و سایر متریال‌ها را می‌توانید در مطلب مربوطه مشاهده کنید.

    قفسه ام دی اف قهوه‌ای و قراردادن موبایل روی آن

    پیشخوان ام دی اف نقطه مرکزی فروشگاه شما است و باید از ظاهر جذاب و کارآمدی بالا برخوردار باشد. در تصویر زیر، طرح موبایل فروشی خلاقانه‌ای را می‌بینید که با قراردادن گیاهان روی پیشخوان ام دی اف در کنار موبایل‌ها، به زیبایی فضا افزوده است. اجرای انواع ام دی اف در دکور موبایل فروشی تهران، مشهد و یا سایر شهرهای ایران را به متخصصین سلام ساختمان بسپارید.
    مشاوره رایگان سلام ساختمان

    پیشخوان ام دی اف قهوه‌ای و قراردادن گیاه و موبایل روی آن

    ویترین ام دی اف محلی برای نمایش محصولات خاص و جلب توجه مشتریان است. در ساخت ویترین ام دی اف می‌توان از  شیشه، نورپردازی و دیگر عناصر تزئینی استفاده کرد.

    پیشخوان همراه ویترین ام دی اف در موبایل فروشی

    3.    طراحی قفسه موبایل فروشی برای جلوه‌نمایی محصولات

    قفسه‌ها نقش مهمی در دکوراسیون و چیدمان هر مغازه‌ای به خصوص موبایل فروشی دارند. قفسه‌های مناسب می‌توانند به نمایش بهتر محصولات، جذب مشتری و افزایش فروش کمک کنند. با نصب قفسه‌های دارای درب شیشه‌ای برای دکوراسیون داخلی مغازه لوازم جانبی موبایل یا موبایل فروشی، علاوه‌بر به نمایش گذاشتن لوازم، فضا را لاکچری نشان دهید.

    قفسه چوبی با درب شیشه‌ای و قراردادن موبایل داخل آن

    حذف درب برای قفسه‌ها، نه تنها دسترسی آسان مشتریان به دکور لوازم جانبی موبایل را فراهم می‌کند، بلکه زیبایی دکوراسیونی فروشگاه را نیز دو چندان می‌سازد.

    ویترین بدون درب در مغازه موبایل فروشی

    ساخت دکور موبایل با قفسه‌های رنگ روشن، باعث بزرگ دیده شدن فضا می‌شود. در تصویر زیر رنگ طوسی و سفید برای قفسه‌ها، باعث روشنی و دلبازی دکور مغازه موبایل فروشی شده‌اند.

    مغازه موبایل فروشی با قفسه‌های سفید و طوسی

    4.    میز پیشخوان موبایل فروشی فرصتی برای نمایش محصولات

    میز پیشخوان محلی برای برقراری ارتباط با مشتریان، ارائه مشاوره و پاسخگویی به سوالات آن‌ها است. می‌توان از میز پیشخوان برای نمایش محصولات جدید، پرفروش و خاص استفاده کرد. همچنین می‌توان از کشوها و قفسه‌های زیر میز پیشخوان برای نگهداری لوازم جانبی و دیگر اقلام استفاده کرد.

    میز پیشخوان نارنجی با ویترین شیشه‌ای در مغازه موبایل فروشی

    نورپردازی روی پیشخوان مغازه موبایل فروشی باعث درخشش آن می‌شود و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کند. برای پیشخوان فروشگاه موبایل فروشی می‌توانید از متریال‌های مختلفی مانند سنگ، چوب و یا فلز استفاده کنید.

    پیشخوان چوبی و سفید با نورپردازی در مغازه موبایل فروشی

    5.    ویترین موبایل فروشی شیک، راهی برای جلب توجه مشتریان

    ویترین نقش مهمی در جلب توجه مشتریان و افزایش فروش در موبایل فروشی دارد. یک ویترین شیک می‌تواند محصولات شما را  به خوبی به نمایش بگذارد و مشتریان را به خرید ترغیب کند. شما می‌توانید لوگوی برند موبایلی را که می‌فروشید، روی ویترین مغازه با نورپردازی‌های درخشان نصب کنید.

    ویترین شیشه‌ای با ورودی مشکی همراه با لوگوی برند موبایل در سر در مغازه

    در تصویر زیر، استفاده از متریال بتنی در ویترین، به این مغازه موبایل فروشی حس لوکس و مدرنی داده است. درب شیشه‌ای بزرگ ویترین، به وضوح تمام محصولات را به نمایش می‌گذارد و به مشتریان اجازه می‌دهد تا به راحتی آن‌ها را بررسی کنند. همچنین نصب لوگوی برند موبایل اپل نیز باعث جلوه بخشیدن به این ویترین شده است.

    ویترین سنگی و درب شیشه‌ای برای مغازه موبایل فروشی

    6.    نورپردازی ویترین موبایل به منظور درخشش موبایل‌ها

    نورپردازی نقشی حیاتی برای به نمایش گذاشتن محصولات و روشنایی در موبایل فروشی دارد.  نورپردازی مناسب می‌تواند ویترین شما را به ستاره خیابان تبدیل کند و مشتریان را برای ورود به فروشگاه و خرید ترغیب کند. در تصویر زیر نورپردازی در پاخور، قفسه‌ها، لوگوهای نصب شده روی دیوار و نصیب نورهای هالوژن در سقف باعث درخشش مغازه موبایل فروشی شده‌اند.

    نورپردازی در ویترین قفسه‌های موبایل و پاخور میزهای موبایل فروشی

    نورپردازی خطی در سقف موبایل فروشی و نصب نورهای مخفی در ویترین شیشه‌ای باعث ایجاد روشنایی فروشگاه موبایل فروشی شده است.

    کانترهای صورتی، نورهای خطی در سقف و نورهای مخفی در ویترین مغازه موبایل فروشی

    نصب چراغ‌های آویز ساده در بالای کانتر موبایل فروشی در تصویر زیر باعث نمایش واضح موبایل‌ها شده است.

    لوسترهای ساده در بالای کانتر موبایل فروشی

    7.    دکوراسیون موبایل فروشی ساده و مینیمال

    در دکوراسیون مینیمال، با توجه به استفاده از عناصر کم، محصولات شما بیشتر به چشم می‌آیند و توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. در دکوراسیون مینیمال همه چیز در ساده‌ترین شکل ممکن اجرا می‌شود، برای مثال کمدهای مغازه موبایل فروشی مینیمال بدون دستگیره هستند.

    دکوراسیون مینیمال مغازه موبایل فروشی

    میز تصویر زیر با پایه‌های مشکی و ظریف، سبک دکوراسیون مینیمال فروشگاه موبایل فروشی را نشان می‌دهد.

    میز سفید با پایه مشکی ساده در مغازه موبایل فروشی

    8.    راه‌دادن تکونولوژی پیشرفته با نمایشگرهای دیجیتالی در فروشگاه موبایل

    نمایشگرهای دیجیتال می‌توانند با نمایش تصاویر و ویدئوهای جذاب، توجه مشتریان را به خود جلب کنند و آن‌ها را به داخل فروشگاه بکشانند. نمایشگرهای دیجیتال می‌توانند برای نمایش اطلاعات محصول مانند قیمت، مشخصات و نظرات مشتریان استفاده شوند. این امر می تواند به مشتریان در تصمیم‌گیری برای خرید کمک کنند و تجربه خرید آن‌ها را بهبود ببخشد.

    نمایشگر دیجیتال در مغازه موبایل فروشی

    نمایشگر لمسی روی دیوار باعث ایجاد تعامل بیشتر مشتریان با مغازه موبایل فروشی شما می‌شود. تصویر زیر نمایشگر لمسی است که روی دیوار نصب شده است.

    نمایشگر لمسی در موبایل فروشی

    9.    دکوراسیون داخلی موبایل فروشی صنعتی

    دکوراسیون صنعتی  به طور فراوانی در فروشگاه‌های موبایل در حال محبوب شدن است. این سبک از دکوراسیون با استفاده از عناصر فلزی، چوبی و بتنی مشخص می‌شود و ظاهری مدرن و منحصر به فرد به فروشگاه شما می‌بخشد.

    دیوارهای سنگی با میزهای فلزی سیاه در مغازه موبایل فروشی

    فضای داخلی این فروشگاه موبایل با ظاهری صنعتی و مدرن، چشم هر بیننده‌ای را مجذوب خود می‌کند. کفپوش‌های سرامیکی تیره، لوله‌های فلزی نمایان در سقف، میزهای بتنی و قفسه‌های چوبی، همگی در کنار یکدیگر، هارمونی بی‌نظیری از سبک صنعتی را به نمایش می‌گذارند.

    سبک دکوراسیون صنعتی در مغازه موبایل فروشی

    سبک صنعتی در مغازه موبایل فروشی زیر با چراغ‌های آویز فلزی، دیواری‌آجری، قفسه‌ و لوله‌های بزرگ فلزی مشکی به خوبی دیده می‌شود.

    سبک صنعتی در مغازه موبایل فروشی

    10.   ایجاد طروات در مغازه موبایل فروشی با گیاهان

    گیاهان می‌توانند به موبایل فروشی شما طراوت، زیبایی و حس زندگی  ببخشند. گیاهان می‌توانند به کاهش استرس و ایجاد فضایی آرامش‌بخش در فروشگاه شما کمک کنند. این امر می‌تواند به تجربه خرید مشتریان شما و افزایش رضایت آن‌ها کمک کند.

    قراردادن گیاهان در زیر میز و سقف مغازه موبایل فروشی

    قراردادن گیاهان در سقف و دیوار مغازه موبایل فروشی

    11.   ساخت خانه‌ای برای موبایل‌ها با قراردادن استند

    استندهای شیشه‌ای می‌توانند برای نمایش و نظم‌دهی محصولات و قراردادن محصولات جدید مغازه استفاده شوند. استندها در انواع مدل و با متریال‌های گوناگون مانند چوبی، استیل و یا فلزی ساخته می‌شوند. انتخاب طرح و متریال استند موبایل فروشی بستگی به سبک دکوراسیون مغازه شما دارد. برای مثال برای دکوراسیون مدرن، استندهای استیل بسیار جذاب هستند.

    قراردادن استند ایستاده و مشکی در وسط مغازه موبایل فروشی

    در تصویر زیر استندی بدون درب و بزرگ در مرکز مغازه موبایل فروشی قرار داده شده‌است. نصب نورهای مخفی داخل این استند باعث درخشش موبایل‌ها و جلب توجه مشتریان می‌شود.

    استند بدون درب با نورپردازی در مغازه موبایل فروشی

    12.   قراردادن مبلمان شیک در مغازه موبایل فروشی برای معاشرت با مشتریان

    قراردادن مبلمان شیک و زیبا در مغازه موبایل فروشی به مشتریان این فرصت را می‌دهد تا با خیالی آسوده بنشینند و از مشاوره برای خرید گوشی موبایل استفاده کنند. قبل از شروع چیدمان، فضای موجود در فروشگاه خود را به دقت اندازه‌گیری کنید. این کار به شما کمک می کند تا مبلمانی را انتخاب کنید که متناسب با فضای شما باشد و فضای کافی برای رفت و آمد مشتریان وجود داشته باشد. مبلمان چرم با کنده‌کاری‌های حجیم فضایی لاکچری برای موبایل فروشی شما می‌سازنند اما اگر به دنبال سادگی هستید مبلمانی با طراحی امروزی و به دور از شلوغی مناسب شما است.

    مبلمان چرمی همراه با میز در مغازه موبایل فروشی

    فروشگاه موبایل فروشی زیر به دلیل فعالیت گسترده و وسعت فراوان، علاوه‌بر قراردادن مبلمان، میز کنفرانس همراه با صندلی‌های راحت نیز برای جلسات کارکنان فروشگاه قرار داده است.

    قراردادن مبل و میز همراه با میز کنفرانس در مغازه موبایل فروشی

    13.   اهمیت به تجربه مشتریان با کانتر عرضه محصول

    یک کانتر عرضه محصول، فضایی اختصاصی در داخل یک مغازه موبایل فروشی است که به نمایش موبایل، تبلت و یا هر محصول دیگری اختصاص داده می‌شود. این کانترها معمولاً با طراحی جذاب و با استفاده از المان‌های تبلیغاتی مختلف، توجه مشتریان را به خود جلب می‌کنند. مشتریان می‌توانند با محصولاتی که روی کانتر قرارداد، کار کنند تا با آگاهی بیشتر اقدام به خرید کنند. همین موضوع باعث جلب نظر مشتری و افزایش فروش می‌شود.

    کانتر مدرن در مغازه موبایل فروشی و قراردادن گوشی روی آن

    انتخاب کانتر برای موبایل فروشی بستگی به دکوراسیون فروشگاه شما دارد. برای مثال در مغازه موبایل فروشی زیر استفاده از قفسه و شلف چوبی به وفور دیده می‌شود، به همین دلیل این فروشگاه کانتر عرضه محصول را نیز چوبی انتخاب کرده است.

    کانتر عرضه محصول چوبی در مغازه موبایل فروشی

    در تصویر زیر استفاده از نمایشگرهای دیجیتالی برای معرفی محصولات روی کانتر ، ایده‌ای جذاب و کاربردی است.

    کانتر عرضه محصول و نمایشگرهای دیجیتالی در موبایل فروشی

    14.   بهینه‌سازی مغازه موبایل فروشی با پارتیشن‌بندی

    پارتیشن‌ها می‌توانند فضای مغازه را به بخش‌های مختلفی مانند بخش فروش، بخش تعمیرات، بخش انبار و یا بخش مشاوره تقسیم‌بندی کنند. این امر به شما کمک می‌کند تا نظم و ترتیب بیشتری به مغازه خود بدهید و کارایی آن را افزایش دهید. همچنین پارتیشن‌ها می‌توانند برای نمایش محصولات مختلف به طور جداگانه و متمایز استفاده شوند. در تصویر زیر روی پارتیشن‌ها نمایشگر دیجیتالی نصب شده است، این ایده به جلب توجه مشتریان کمک می‌کند.

    پارتیشن در مغازه موبایل فروشی

    پارتیشن‌های شیشه‌ای یکی از محبوب‌ترین انواع پارتیشن برای مغازه موبایل فروشی هستند. این پارتیشن‌ها به دلیل شفافیت و زیبایی ظاهری که دارند، می‌توانند فضایی مدرن و شیک به مغازه شما بدهند. در تصویر زیر ایده‌ای شاهکار را می‌بینیم. برای اتاق مدیریت فروشگاه، پارتیشن شیشه‌ای همراه با برچسب‌های شماره‌های موبایل نصب شده است.

    پارتیشن شیشه‌ای با برچسب‌های شماره در مغازه موبایل فروشی

    15.   گرما و صمیمت در دنیای دیجیتال با دکور چوبی

    چوب به طور طبیعی حس گرما و صمیمیت را القا می‌کند و می‌تواند فضایی آرامش‌بخش و دلنشین برای مشتریان ایجاد کند. این امر به خصوص در دنیای دیجیتال که اغلب با سردی و بی‌روحی همراه است، می‌تواند بسیار ارزشمند باشد. انتخاب کفپوش، قفسه، کمد، کانتر و حتی سقف چوبی فضایی جذاب در فروشگاه موبایل فروشی شما ایجاد می‌کند.

    میز، قفسه، کفپوش و سقف چوبی در موبایل فروشی

    دکوراسیون چوبی با طیف وسیعی از سبک‌های دکوراسیون از جمله کلاسیک، مدرن و یا روستیک هماهنگ است و می‌توان از آن در فضاهای مختلف استفاده کرد. در موبایل فروشی زیر استفاده از چوب‌هایی به رنگ تیره، سبک روستیک را به نمایش گذاشته است.

    دکوراسیون روستیک با چوب‌های طبیعی در موبایل فروشی

    16.   زیبایی و کارایی موبایل فروشی در کنارهم با سقف کاذب

    سقف کاذب در طرح و رنگ‌های مختلفی وجود دارد. سقف کاذب کناف به دلیل نصب آسان، قیمت مناسب و سادگی و زیبایی که دارد بسیار رایج است. شما می‌توانید داخل سقف کاذب کناف را با نورپردازی‌های مخفی روشن و تماشایی کنید. در تصویر زیر درکنار نورپردازی داخل سقف کاذب، نصب نورهای هالوژن نیز باعث درخشش فضا شده است.

    نورپردازی سقف کاذب در موبایل فروشی

    17.   استفاده از ستون‌های در دکور مغازه لوازم جانبی موبایل

    ستون‌های مغازه موبایل فروشی می‌توانند به فضایی کاربردی و جذاب برای نمایش و فروش لوازم جانبی مانند هندزفیری، پاور بانک و یا اکسسوری‌های موبایل تبدیل شوند. با کمی خلاقیت و ایده‌های نو، می‌توانید از این فضا به نحو احسن استفاده کنید و به سودآوری بیشتر مغازه خود کمک کنید. حتی می‌توانید قفسه‌های دیواری را روی ستون‌ها نصب کنید تا فروشگاه مرتب دیده شود.

    قراردادن قاب‌های موبایل روی ستون موبایل فروشی

    18.   موبایل فروشی لاکچری با دکوراسیون کلاسیک

    سبک دکوراسیون کلاسیک با کنده‌کاری‌ها و منبت‌کاری روی ستون، دیوار، میز و یا صندلی‌های موبایل فروشی، فضایی لاکچری و شاهانه می‌سازد. استفاده از اکسسوری‌های پر زرق و برق‌ در این سبک به وفور دیده می‌شود. رنگ‌های کرم، قهوه‌ای، طلایی و بژ از جمله رنگ‌های محبوب در سبک کلاسیک هستند. استفاده از این رنگ‌ها به ایجاد فضایی گرم و صمیمی در موبایل فروشی کمک می‌کند. دیدن ایده‌های دکوراسیون اداری لاکچری هم ممکن است ایده‌های کلاسیک مناسبی را برای دکور موبایل فروشی، در اختیار شما قرار دهد.

    دکوراسیون کلاسیک با میز و قفسه کنده‌کاری شده در موبایل فروشی

    چوب، سنگ و فلز از جمله متریال‌های اصلی در سبک کلاسیک هستند. استفاده از این متریال‌ها به زیبایی و اصالت دکوراسیون مغازه می‌افزاید. در موبایل فروشی شاهانه زیر، کانتر عرضه محصول، سقف کاذب و ستون‌های دیوار با کنده‌کاری‌های حجیمی که دارند فضایی لاکچری خلق کرده‌اند.

    دکوراسیون کلاسیک موبایل فروشی با میز و دیوارهای کنده کاری شده

    19.   موبایل فروشی منحصربه‌فرد با سازه‌های پارامتریک

    سازه‌های پارامتریک با ظاهری منحصر به فرد و ساختاری پیچیده، می‌توانند تحولی چشمگیر در دکوراسیون مغازه موبایل فروشی شما ایجاد کنند. سازه‌های پارامتریک با اشکال هندسی پیچیده و غیرمعمول، می‌توانند فضایی خاص و متفاوت را در مغازه شما ایجاد کنند و توجه مشتریان را به خود جلب کنند. تصویر زیر سازه پارامتریک پیچیده‌ای را می‌بینید که از روی کانتر عرضه محصول به سقف متصل شده‌است و ظاهری امروزی به موبایل فروشی داده است.

    سازه پارامتریک طوسی که از کانتر به سقف متصل شده

    می‌توان از سازه‌های پارامتریک برای تزئین قفسه‌های نمایش محصول استفاده کرد.

    قفسه نمایش پارامتریک موبایل در موبایل فروشی

    20.   دنیایی رنگارنگ در موبایل فروشی با اکسسوری‌ها

    نصب اکسسوری در مغازه موبایل فروشی، نقشی کلیدی در افزایش جذابیت بصری، سازماندهی و در نهایت، افزایش فروش ایفا می‌کند. اکسسوری‌هایی مانند تابلوهای تبلیغاتی برای معرفی برند، محصولات، تخفیف‌ها و سایر اطلاعات به مشتریان استفاده می‌شوند. از تابلوهای چاپی، LED و دیجیتال می‌توانید برای این کار استفاده کنید.

    تابلوهای تبلیغاتی در موبایل فروشی

    در تصویر زیر، نصب برگ‌های سبز مصنوعی و نوشتن نام محصولات روی آن در بالای قفسه‌ها نیز ایده‌ای برای تزئین فضای موبایل فروشی است.

    دکوراسیون موبایل فروشی با کانتر قهوه‌ای و تلویزیون و موبایل

    اصول طراحی دکور مغازه موبایل فروشی کوچک چیست؟ + نمونه کار

    فضای محدود یک مغازه موبایل فروشی کوچک، می‌تواند چالشی برای طراحی دکور باشد. با این حال، با رعایت چند اصل ساده که در ادامه می‌گوییم، می‌توانید فضایی کارآمد، جذاب و پرفروش را برای مشتریان خود ایجاد کنید.

    • استفاده از رنگ‌های روشن: رنگ‌های روشن مانند سفید، کرم و آبی روشن می‌توانند به بزرگ‌تر نشان دادن فضای مغازه شما کمک کنند.
    • استفاده از دکوراسیون مدرن: سبک مدرن به دلیل سادگی و خلوتی که دارد، مناسب مغازه کوچک موبایل فروشی است. این سبک فضای مغازه را دلبازتر نشان می‌دهد.
    • نصب آینه‌ها: آینه‌های قدی و بزرگ داخل مغازه موبایل فروشی کوچک با انعکاس نور باعث بزرگ جلوه دادن فضا می‌شوند.
    • استفاده از چندین منبع نور: ترکیب نورهای لوستر، هالوژن، خطی و یا نورهای مخفی برای کانترها و دیوارها باعث روشنایی و وسعت بخشیدن به فضای موبایل فروشی می‌شود.
    • نصب شلف دیواری: شلف‌های دیواری علاوه‌بر اینکه فضایی را اشغال نمی‌کنند، باعث مرتب دیده شدن محیط کوچک موبایل فروشی نیز می‌شوند. شما می‌توانید محصولات موبایل را روی این شلف‌ها بچینید. نصب شلف‌ها در دکوراسیون لوازم جانبی موبایل کوچک نیز بسیار کاربردی است و می‌توانید وسایل را به زیبایی در شلف‌ها بچینید.

    مغازه موبایل فروشی کوچک با دکوراسیون چوبی به رنگ روشن

    در فضای کوچک موبایل فروشی زیر با اینکه از رنگ‌های تیره استفاده شده اما نورپردازی‌های متنوع و خاصی داخل این فروشگاه باعث دلبازی فضا شده است.

    فروشگاه موبایل فروشی به رنگ مشکی با نورپردازی

    رنگ‌بندی طراحی داخلی فروشگاه موبایل و تبلت باید چگونه باشد؟

    انتخاب رنگ مناسب برای طراحی داخلی فروشگاه موبایل و تبلت، نقشی کلیدی در ایجاد فضایی جذاب، دلنشین و پرفروش ایفا می‌کند. رنگ‌ها می‌توانند بر احساسات، رفتار و تصمیم‌گیری مشتریان تاثیر بگذارند. درادامه رنگ‌های جذاب  و کاربردی برای فروشگاه موبایل فروشی را معرفی می‌کنیم.

    • آبی: رنگ آبی رنگی آرامش‌بخش و اعتمادبخش است که می‌تواند حس اطمینان را در مشتریان ایجاد کند. درتصویر زیر علاوه‌بر انتخاب کمدهای آبی، نورپردازی به رنگ آبی و سفید در فضای مغازه انجام شده است.

    رنگ آبی در موبایل فروشی

    • سبز: رنگ سبز رنگی طبیعی و تازه است که می‌تواند حس شادابی و طراوت را در مشتریان ایجاد کند. ترکیب رنگ سبز با سفید نیز در فروشگاه‌های موبایل رایج است. شما می‌توانید قفسه‌ها را به رنگ مشکی، دیوارها را سبز و نورپردازی را سفید انتخاب کنید. به این صورت هارمونی جذابی در موبایل فروشی ایجاد می‌شود.

    دکوراسیون رنگ سبز در موبایل فروشی

    • نارنجی: رنگ نارنجی رنگی گرم و صمیمی است که می‌تواند حس صمیمیت و نزدیکی را در مشتریان ایجاد کند. در تصویر زیر از رنگ نارانجی برای کمد، صندلی، کانتر عرضه محصول و نورپردازی فضای مغازه استفاده شده است. با دکوراسیون نارنجی هیچ فردی دست خالی از مغازه شما خارج نمی‌شود.

    40 عکس طراحی دکوراسیون موبایل فروشی کوچک و بزرگ 2024

    • مشکی: رنگ مشکی رنگی شیک و امروزی است که می‌تواند حس مدرنیته را در مشتریان ایجاد کند. همین موضوع باعث دعوت مشتری به مغازه شما می‌شود. با نورپردازی‌های سفید، تعادل را در فضای فروشگاه موبایل مشکی ایجاد کنید.

    دکوراسیون مشکی موبایل فروشی

    • مشکی و طلایی: طلایی رنگی لوکس است. ترکیب مشکی و طلایی باعث ایجاد موبایل فروشی لوکس می‌شود. نورپردازی‌های طلایی داخل قفسه‌های موبایل نیز باعث درخشش محصولات شما می‌شود.

    دکوراسیون مشکی و طلایی موبایل فروشی

    • رنگ‌های خنثی: رنگ‌های سفید، خاکستری، طوسی و یا شیری جزو رنگ‌های خنثی هستند که باعث دلبازی فضای موبایل فروشی می‌شوند. این رنگ‌ها به راحتی با سایر رنگ‌ها ترکیب می‌شوند.

    رنگ سفید در دکوراسیون موبایل فروشی

    بهترین شرکت خرید و سفارش دکوراسیون مغازه موبایل

    انتخاب بهترین شرکت برای خرید و سفارش دکوراسیون مغازه موبایل، به عوامل مختلفی مانند بودجه، سلیقه، نوع مغازه و نیازهای شما بستگی دارد. فراموش نکنید قبل از اقدام به طراحی دکوراسیون موبایل فروشی، باید با کارشناسان این حوزه مشورت کنید تا بهترین دکوراسیون و رنگ را برای فروشگاه شما پیشنهاد بدهند. پلتفرم سلام ساختمان که در زمینه دکور مغازه موبایل فروشی در ایران فعالیت دارد، با ارائه مشاوره تخصصی و رایگان به شما در انتخاب مناسب‌ترین طرح و سبک دکوراسیون، متناسب با سلیقه، نوع مغازه و نیازهایتان، کمک می‌کند.

    جمع‌بندی

    طراحی دکوراسیون مغازه موبایل فروشی با ایده‌های جدید و ناب که در این مطلب گفته شد، قابل اجرا است. اجرای طراحی مدرن، نصب نمایشگرهای دیجیتالی، دکوراسیون صنعتی، ایجاد فضایی برای فروش اختصاصی موبایل با پارتیشن‌بندی مغازه و یا قراردادن کانتر ارائه محصول برای آشنایی مشتریان، همه این موارد جدیدترین ایده‌های طراحی دکور موبایل فروشی هستند. رنگ‌های سبز، آبی، سفید و یا مشکی جزو رایج‌ترین رنگ‌ها برای موبایل فروشی هستند. موبایل فروشان عزیز می‌توانید به کمک متخصصین دکوراسیون‌کار سلام ساختمان، رنگ و دکور موبایل فروشی خود را انتخاب کنید و مغازه‌ای پر فروش داشته باشید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سپیده   قلی پور
    سپیده قلی پور هستم، کارشناس محتوای سلام ساختمان، ادبیات خوندم و عاشق نوشتنم. مقالاتی که برای شما می‌نویسم، حاصل خوندن و سرچ کردن و مصاحبه با کابینت سازهای سلام ساختمان هست. امیدوارم بعد از خوندن مقالاتم به جواب سوالاتتون برسید.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments
    دریافت قیمت دقیق کمد +