0

سلطان پُرجاترین کابینت‌ها باشین با این 7 ایده‌ی نابِ کابینت پُرجا!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  23 تیر 1400
سلطان پُرجاترین کابینت‌ها باشین با این 7 ایده‌ی نابِ کابینت پُرجا!

کابینت­ها قلب آشپز­خانه هستن و کابینت‌های پُر­جا، حکم شاهرگ های حیاتی این قلب رو دارن! کابینت های جادار، بهترین انتخاب برای آشپز­خانه های کوچک و حتی آشپز­خانه­های بزرگ هستن. بنابراین اگر به دنبال یک کابینت شیک و خاص اما پُرجا و کاربردی هستین، ما در این مقاله اون­ها رو همراه با عکس به شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشین تا کابینت جادار و دلخواه‌ خودتون رو پیدا کنین.

1-کابینت مخصوص سینی

تا حالا برای جمع و جور کردن سینی ها در آشپزخانه به مشکل خوردین؟! ابعاد بزرگ سینی ها همیشه باعث میشه تا سخت تر بتونیم اون ها رو در کابینت‌ها پنهان کنیم. بنابراین در این قسمت می‌خوایم کابینتی رو معرفی کنیم که برای تخته­گوشت، سینی و چیز­هایی شبیه به این دو تا خیلی مناسب باشه. این کابینت کشویی هست و به راحتی باز و بسته میشه. داخل این کشو قسمت­بندی شده و جوری طراحی شده که مخصوص قرار دادن سینی و تخته گوشت هست.

در عکس زیر نمونه­ای از این کابینت­ ­جا­دار رو باهم می‌بینیم که متخصصین سلام ساختمان، میتونن حتی بهتر از این رو برای شما بسازن. البته اول روی لینک زیر کیک کنین تا رایگان مشاوره بشین

ثبت در خواست رایگان سلام ساختمان

کشوهای کابینت پُرجا (1)

2-کابینت جا­دار قفسه­­ای

از این کابینت های بزرگ و کمدی در بیشتر آشپز­خانه ها استفاده میشه. داخل این کمد­های بزرگ، کشو­هایی نصب شدن که باز و بسته میشن و مواد غذایی داخل اون کشو­ها قرار می‌گیرن. این نوع کابینت­ یکی از جا­دار­ترین کابینت­ها محسوب میشن. این کابینت­های جا­دار یک­جور­هایی انباری آشپز­خانه محسوب میشن و می‌تونین خیلی چیز­ها رو داخل اون­ها جا بدین. از خوراکی­هایی مثل چیپس و پفک گرفته تا ادویه جات، روغن و چایی.

کشوهای کابینت پُرجا (2)

3-کشو­های زیر اوپن

یکی از بهترین مکان ها برای نصب کشوهای کابینتی در زیر اُپن هست. برای طراحی یک کشو­ی جا­دار زیر اوپن، اول باید بدونین که اون کشو رو برای چه کاری می‌خواین. اینکه هر کشویی مخصوص وسایل مربوط به خودش باشه، باعث ایجاد نظم و در نتیجه فضای بیشتری در آشپزخانه میشه. به کشو­ی مخصوص قاشق­ها در عکس زیر نگاه کنین، کشو به قسمت­های مختلفی تقسیم شده و برای قاشق و چنگال ها جا­ی مخصوصی در نظر گرفته شده. همچنین کشوهای پایینی طوری ساخته شدن که برای قرار دادن ظرف و ظروف، کاملا مناسب هستن.

کابینت های جادار (1)

4-کشو­های مخصوص کُنج آشپز­خانه

کشو­های مخصوص کُنج برای آشپز­خانه های کوچک، خیلی مناسب هستن و استفاده از اون­ها جا­ی خیلی بیشتری رو در آشپزخانه در اختیار شما قرار میده. چون اینجوری می‌تونین از فضاهای بدون کاربردِ آشپز­خانه هم استفاده کنین.

کابینت های جادار (2)

این کشو­ها وقتی بسته باشن، اصلا مشخص نیست که مخصوص کُنج هستن. اما وقتی اون­ها رو باز می‌کنیم تازه می‌فهمیم که جریان چیه و این کشو­ها چقدر جا­دار و خوب هستن. البته ساختن این کشوها یکم سخت هست و باید اجرای اون رو، به متخصص حرفه ای بسپارین. برای پیدا کردن متخصص حرفه ای در شهر خودتون، میتونین به صورت رایگان از تیم حرفه‌ای سلام ساختمان کمک بگیرین:

ثبت درخواست رایگان کابینت ساز

کشوهای کابینت پُرجا (3)

5-استفاده از باکس­های نظم ­دهنده داخل کشو

باکس های نظم دهنده نه تنها در آشپزخانه بلکه در هر جای دیگه ای می‌تونن مفید باشن. استفاده از باکس­های نظم­ دهنده در داخل کشو باعث میشه تا هر وسیله ای جای مخصوص به خودش رو داشته باشه و زمانی که درب کشو رو باز می‌کنین، از مرتب بودن اون کلی لذت ببرین. البته مرتب بودن وسایل فقط جنبه ی زیبایی نداره، بلکه باعث میشه بتونین وسایل بیشتری رو هم، در داخل کابینت، جا بدین.

کابینت های پرجا (7)

6-کابینت جا­دار زیر گاز

اگر گاز رو­میزی داشته باشین، بهترین استفاده ای که میشه از زیر گاز کرد نصب دو تا کشو­ی بزرگ هست. بهتره فضا­ی زیر گاز رو به دو تا کشو­ی بزرگ اختصاص بدین و همه ی قابلمه ها رو اونجا بچینین. از نصب کابینت­های متعدد و کوچک در زیر گاز خود­داری کنین.

کابینت های پرجا (8)

7-نصب آویز ریلی داخل کابینت

برای راحت­تر شدن کار­ها و جا­به جا کردن ماهیتابه ها، حتما به فکر آویز­های ریلی داخل کابینت باشین. شما می‌تونین در یک کابینت، چند عدد قلاب رو به یک ریل، مانند تصویر زیر متصل کنین و همه ی ماهیتابه ها و یا حتی کفگیر­ها و ملاقه ها رو، از قلاب ها آویزان کنین. البته فراموش نکنین که برای آویزان کردنِ وسایل از گیره ها، نباید داخل کابینت قفسه­ای وجود داشته باشه!!

کابینت های پرجا (9)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments