0

کابینت آبی سفید آشپزخونه رو اینطوری مجلل میکنه!!

  16 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  16 آذر 1402
کابینت نئوکلاسیک آبی و سفید با بین کابینتی طرح کاشی در آشپزخانه

کابینت‌های سفید و آبی، برای خلق دکوراسیون زیبا و فریبنده در آشپزخانه شما کاربرد دارند. ظرافت و دقت در انتخاب طیف رنگ آبی و میزان استفاده از آن، بسیار مهم است. استفاده نابجا و زیاد از رنگ آبی‌تیره در کابینت‌ها، ممکن است آشپزخانه را دلگیر کند. بنابراین با «سلام ساختمان» همراه باشید تا ۱۲ مدل جدید کابینت سفید آبی با بهترین حالت ترکیب رنگ را با هم بررسی کنیم.

1.   کابینت با ترکیب رنگ بالا سفید، پایین آبی

بهتر است کابینت‌های دیواری آشپزخانه سفید باشند و کابینت‌های زمینی را آبی انتخاب کنید. این کار از دلگیر شدن فضا جلوگیری می‌کند و دست شما را تا حدی، برای انتخاب طیف‌تیره باز می‌گذارد. حتی می‌توانید بین کابینتی‌ها را هم سفید انتخاب کنید تا فضا روشن‌تر شود. مشابه کابینت زیر را می‌توانید به کابینت سازهای سلام ساختمان سفارش دهید. این مجموعه، بزرگ‌ترین بازار آنلاین دکوراسیونی در ایران است که کابینت سازهای حرفه‌ای هر شهر را به افرادی که به دنبال کابینت ساز می‌گردند، معرفی می‌کند.

معرفی کابینت ساز

کابینت زمینی آبی مات تیره و کابینت دیواری سفید با نورپردازی زیرکابینتی

2.    رنگ‌بندی مجزای آبی و سفید برای کانتر و کابینت‌ها

می‌توانید رنگ آبی را فقط برای کابینت جزیره یا کانتر انتخاب کنید و بقیه کابینت‌ها را سفید درنظر بگیرید. سلام ساختمان با ارائه مشاوره رایگان کابینت، به شما کمک می‌کند تا بهترین تصمیم را بگیرید و ایده‌هایتان را زندگی کنید. برای اطلاعات بیشتر درباره خدمات مشاوره رایگان دکوراسیونی در سلام ساختمان، روی تصویر زیر کلیک کنید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

کانتر با رنگ آبی ملایم در وسط آشپزخانه واقع شده‌است و کابینت‌های دیگر به رنگ سفید و چوب هستند.

3.    کابینت آبی سفید با درب‌های شیشه‌ای

در طراحی کابینت‌های سفید آبی، می‌توانید از چند درب شیشه‌ای هم برای کابینت‌های دیواری استفاده کنید. ترکیب درب‌های شیشه‌ای به ویژه با کابینت‌های سفید، باعث انعکاس نور شده و فضا روشن‌تر و دلبازتر نشان می‌دهد.

کابینت‌های دیواری سفید با درب‌های شیشه‌ای و کابینت‌های زمینی آبی در آشپزخانه نئوکلاسیک با کفپوش قهوه‌ای

4.    رنگ چوب، گرمای گمشده در کابینت‌های آبی سفید

با اضافه کردن کمی رنگ و طرح چوب به کابینت‌های آبی سفید، می‌توانید سرمای این رنگ را در آشپزخانه کاهش دهید. انتخاب بین کابینتی چوبی، می‌تواند گرمای گمشده کابینت‌های آبی و سفید باشد. یا اگر کابینت جزیره آبی دارید، می‌توانید روی پیشخوان آن را از جنس چوب انتخاب کنید.

صفحه کابینت چوبی برای کابینت جزیره آبی در آشپزخانه با کابینت‌های سفید

5.    کابینت سفیدآبی با طرح نیمه سلطنتی

کابینت نیمه سلطنتی، همان کابینت با سبک نئوکلاسیک است که در طراحی آن، ترکیبی از سادگی سبک مدرن و پیچیدگی سبک کلاسیک به چشم می‌خورد. پس اگر علاقه‌مند به سبک نیمه سلطنتی نئوکلاسیک هستید، این استراتژی مخصوص شماست. کابینت‌های طرح نئوکلاسیک را همراه با ترکیب رنگ سفید و آبی انتخاب کنید و برای بین‌کابینت‌ها، به سراغ سنگ‌های جذاب طبیعی و مصنوعی بروید. در این سبک، توجه به جزییات و استفاده از رنگ‌ طلایی و چوب در اکسسوری‌ها، بسیار اهمیت دارد.

کابینت نئوکلاسیک با ترکیب رنگ آبی نفتی و سفید با حاشیه کار طلایی

6.    کابینت آبی سفید ارزان و زیبا

با انتخاب طیف رنگی آبی و سفید برای متریال ام دی اف، می‌توانید از کابینت‌های زیبا، به‌روز و کم‌هزینه در آشپزخانه خودتان لذت ببرید. سلام ساختمان با ارائه ضمانت قیمت، به شما در مدیریت کردن هزینه‌های ساخت کابینت دلخواهتان کمک می‌کند. برای آشنایی با تضمین قیمت سلام ساختمان، روی تصویر زیر کلیک کنید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت آبی سفید آشپزخانه تصویر زیر، توسط کابینت ساز سلام ساختمان در تهران ساخته شده است. قیمت روز این کابینت را می‌توانید از پشتیبان‌های سلام ساختمان بپرسید.

کابینت نئوکلاسیک آبی و سفید با کانتر جزیره آبی در آشپزخانه

7.   کابینت‌های مات آبی سفید

اگر دنبال یک انتخاب جسورانه هستید، به شما ترکیب رنگ‌های مات آبی و سفید را برای کابینت آشپزخانه پیشنهاد می‌کنیم. کابینت آبی مات، جذابیت فریبنده‌ای دارد و برای داشتن نور بیشتر، بهتراست وسایل برقی را استیل انتخاب کنید.

کابینت ام‌دی‌اف رنگ شده مات آبی و سفید در آشپزخانه با گاز استیل

8.    کابینت آبی سفید با رنگ آبی پاستیلی

رنگ‌های پاستیلی، جزو رنگ‌های ترند روز هستند. با انتخاب کابینت‌های آبی پاستیلی در کنار صفحه کابینت و بین کابینتی سفید، می‌توانید آشپزخانه‌ای به روز و روشن داشته باشید.

آشپزخانه نئوکلاسیک با کابینت آبی پاستیلی با حاشیه طلایی نازک و کانتر سفید

یک نمونه دیگر از کابینت سفید با ترکیب رنگ آبی پاستیلی را در ادامه ببینید. نمای این آشپزخانه بسیار ملیح و دوست داشتنی است. مشابه این کابینت را متخصصین سلام ساختمان می‌توانند برای شما اجرا کنند.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

کابینت آبی پاستیلی و سفید، همراه با دستگیره‌های ظریف طلایی کشیده

9.    کابینت سفید با پیشخوان سنگی آبی کهکشانی

اگر به دنبال یک ترکیب خیلی خاص و کم‌یاب برای کابینت آبی و سفید آشپزخانه هستید، می‌توانید روی پیشخوان کابینت‌های سفید را با سنگ آبی طرحدار بپوشانید. رنگ آبی صفحه کابینت سنگی در تصویر زیر، بسیار خاص و خیره کننده است و احتمالا قیمت بالایی هم دارد.

کابینت کلاسیک سفید با سنگ مرمر آبی

در تصویر زیر، کانتر آشپزخانه به طور کامل از سنگ آبی ساخته شده است. ترکیب این کانتر سنگی که شما را به باید آبی کهکشان‌ها می‌اندازد، با کابینت سفید مدرن، بسیار فوق العاده شده است.

کابینت سفید مدرن با جزیره سنگی آبی تیره

سخن آخر

همانطور که دیدید، با استفاده درست و اصولی از رنگ آبی و سفید در کابینت‌ها، زیبایی و آرامش آشپزخانه چندین برابر می‌شود. اما مراقب باشید که در استفاده از رنگ آبی به ویژه در تناژ تیره آن، زیاده‌روی نکنید. استفاده نادرست از این ترکیب، موجب کسل و تاریک شدن فضا می‌شود و به مرور زمان ایجاد دلزدگی می‌کند. ما در سلام ساختمان با ارائه مشاوره‌ رایگان، به شما کابینت سازهای باتجربه شهرتان را معرفی می‌کنیم تا بتوانید بهترین مدل‌های کابینت‌ آبی سفید را در آشپزخانه خودتان داشته‌باشید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments