0

پروفیل دو رو رنگی سی فور: زیبایی ماندگار با فناوری HOTMELT

  28 شهریور 1402     -      تاریخ انتشار:  28 شهریور 1402
پروفیل دو رو رنگی سی فور

محصول جدید سی فور(CFOUR) به نام پروفیل دو طرف لمینت(HOTMELT) با مغز رنگی که به تازگی عرضه شده، با توجه به نیاز مشتریان و شرایط رقابتی بازار طراحی و تولید شده است. این مجموعه با ارائه‌ی این پروفیل در و پنجره، پکیج محصولات رنگی خود را کامل کرده و ویژگی‌های حائز اهمیت برای انبوه سازان و فعالان صنعت ساخت و ساز را در آن گنجانده است تا به بهترین شکل برطرف کننده نیاز مشتریان باشد.

به همین دلیل انتظار می‌رود پروفیل لمینت سی فور(HOTMELT) همانند محصول قبلی با استقبال فراوانی از سمت مشتریان روبرو شود. در ادامه مقاله به مزیت‌های آن اشاره خواهیم کرد:

1- عدم تغییر رنگ

در تولید پروفیل دو رو رنگی سی فور همانند پروفیل یک طرف رنگی از تکنولوژی منحصر به فرد HOTMELT  استفاده می‌شود. این فناوری که برای اولین بار در دنیا استفاده شده، نتیجه‌ی سال‌ها تلاش و کوشش تیم تحقیق و توسعه این مجموعه است.  برتری پروفیل سی‌فور نسبت به بقیه‌ی محصولات موجود در بازار، مقاومت بسیار زیاد در برابر تغییر رنگ بر اثر تابش اشعه‌ی ماورابنفش نور خورشید است.  از دیگر مزیت‌ها می‌توان به این مورد اشاره کرد که مانند پروفیل لمینت رنگی با مشکلاتی از قبیل بلند شدن روکش و یا ترک خوردگی روبرو نیست.

۲- دارنده‌ی گواهینامه‌های معتبر ‌ثبات رنگ از آزمایشگاه اطلس آمریکا(آریزونا):

تغییر رنگ پنجره‌های دوجدارهupvc  یکی از مشکلات رایج صنعت تولید اجزاء ساختمانی پلیمری است. حتماً شما هم به ساختمان‌هایی برخورده اید که پنجره‌های آن زرد شده‌اند و از زیبایی آن کاسته شده است.

ولی سی‌فور بر این باور است که پروفیل‌هایش تغییر رنگ نمی‌دهند!

این تنها یک ادعا نیست بلکه هلدینگ فناورپلاستیک سپاهان که سی‌فور یکی از برندهای مطرح و موفق این مجموعه است، برای اثبات این ادعا سال‌ها تلاش کرده تا محصولات خود را بر اساس استانداردهای ملی و بین المللی و با توجه به دانش روز صنعت پلیمر تولید کند. لازم به ذکر است که تمامی تولیدکنندگان پروفیل upvc ملزم هستند که تحت نظارت اداره استاندارد اقدام به تولید کنند و رعایت این استانداردها لازم هستند اما کافی نیستند. بنابراین اگر به دنبال انتخاب بهترین پروفیل پنجره برای ساختمانتان هستید تنها به داشتن به این استانداردها اکتفا نکنید.

برگ برنده‌ی سی‌فور، تأییده‌ی آزمایشگاه اطلس آمریکا است. پروفیل‌ در و پنجره سی ‌فور برای اطمینان از کیفیت و ثبات رنگ به آمریکا ارسال شده‌ و در آزمایشگاه اطلس که جزو معتبرترین آزمایشگاه‌های دنیاست مورد تست هوازدگی و تغییر رنگ قرار گرفته است. بر اساس نتایج این آزمایش‌ها که در فضای باز صحرای آریزونا و هم‌چنین فلوریدا و به وسیله‌ی دستگاه‌های بسیار پیشرفته‌ای صورت گرفته، مشخص شده پروفیل‌های سیفور از دوام و ثبات رنگ حتی در بدترین شرایط جوی و آب و هوایی برخوردارند. عدم تغییر رنگ، شکل، زرد نشدن و مقاومت بالای پروفیل‌های سی فور نتیجه‌ی استفاده از تکنولوژی HOTMELT و نانو در پروفیل‌ها است.

پروفیل دو رو رنگی سی فور: زیبایی ماندگار با فناوری HOTMELT

3-  قیمت رقابتی پروفیل دو طرف لمینت(HOTMELT) سی‌فور:

می‌دانید که پروفیل یو پی وی سی به طور ذاتی سفید رنگ است ولی در سال‌های اخیر با توجه به نیاز بازار، پروفیل‌های رنگی به روش‌های مختلف مانند رنگ‌آمیزی،کواکسترود، لمینت تولید و عرضه می‌شوند. در روش لمینت، یک روکش با طرح مشخص توسط دستگاه ویژه‌ای روی پروفیل قرار می‌گیرد و سپس با مواد خاص و با فشار زیاد روی آن چسبانده می شود. استفاده از این روکش هزینه‌بر است به همین علت پروفیل‌های رنگی لمینت نسبت به نوع سفید آن گران‌تر است. البته این افزایش قیمت با توجه به متراژ، طرح و رنگ به کار رفته ، نوع پوشش (یک طرف و یا دو طرف لمینت) متفاوت است.

اما در محصول جدید سی ‌فور، هم از تکنولوژی هات ملت و هم لمینت استفاده شده است. برای قسمت داخلی پنجره که در معرض نور خورشید نیست از پوشش لمینت  و برای قسمت بیرونی آن از تکنولوژی HOTMELT  بهره گرفته شده است. و این امر باعث کاهش قیمت پروفیل upvc آن نسبت به بقیه‌ی پروفیل‌های رنگی و روکش موجود در بازار شده است.

بله درست حدس زدید، برگ برنده ی دیگر پروفیل لمینت سی فور (HOTMELT) نسبت به رقبا،  قیمت رقابتی آن است.

کیفیت عالی همراه با قیمت مناسب تمام آن چیزی است که سی‌فور در این سال‌ها به دنبالش بوده است و در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نکرده است، هدفی که در سایه‌ی همراهی و اعتماد مشتریان دست‌یافتنی است.

4- ۶۰ سال ثبات رنگ در استان‌های کویری:

۶۰ سال ثبات رنگ! این عدد از سوی سازمان ملی استاندارد ایران اعلام شده است. پروفیل‌های رنگی سی‌فور در سازمان ملی استاندارد ایران مورد تست ثبات رنگ قرار گرفتند و نتایج این آزمون نشان‌دهنده‌ی این مطلب بود که در صورت استفاده در استان‌های کویری، ۶۰ سال ثبات رنگ دارند. البته این موضوع در مورد پروفیل‌های سفید هم درست است.  این محصولات هم به علت استفاده از تکنولوژی نانو در برابر نور خورشید مقاوم هستند و نتایج سازمان ملی استاندارد ایران نیز گواه این مطلب است.

بنابراین می‌توان گفت به کمک تکنولوژی نانو و HOTMELT  در پروفیل در و پنجره‌ سی‌فور، تغییر رنگ به فراموشی سپرده خواهد شد.

5-  قابل ارائه در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع

پوشش لمینت هات ملت به دلیل وجود طرح‌های متنوع و خاص، بسیار زیبا به نظر می‌رسد و در انواع پروفیل طرح چوب(بلوطی)، تک رنگ متالیک از جمله مشکی، دودی و…. تولید و به بازار عرضه می‌شوند.  بعضی از افراد با توجه به طراحی داخلی، به دنبال درب و پنجره‌هایی هستند که پوشش داخلی آن‌ها رنگی به غیر از سفید باشد، در این صورت پروفیل دو رو لمینت(HOTMELT)  گزینه‌ی مناسبی است، ولی در صورتی که ترجیح شما همان رنگ سفید برای نمای داخلی پنجره است می‌توانید از پروفیل یک طرف لمینت(HOTMELT)  استفاده کنید.

همان‌طور که اشاره شد پکیج پروفیل‌های رنگی با ارائه‌ی این محصول کامل شده است. پروفیل‌های سفید با تکنولوژی نانو، پروفیل‌های یک طرف رنگی HOTMELT و دو طرف لمینت(HOTMELT)  با مغز رنگی. تمام این موارد مطابق با استانداردهای این صنعت، نیازمندی‌ها و سلیقه‌ی مشتریان تولید و به بازار عرضه شده است.

۶- سی فور همکار اداره استاندارد ایران

از خصوصیات بارز آزمایشگاه سی‌فور، انجام تست‌های جامع و مختلف کنترل کیفی توسط نیروهای متخصص و با استفاده از دستگاه‌های پیشرفته بر روی پروفیل‌ها است. همین امر باعث شده که آزمایشگاه این مجموعه جزو آزمایشگاه‌های موردتأیید اداره استاندارد برای تست محصولات مرتبط ‌باشد و بر اساس گواهینامه‌ای که دریافت کرده صلاحیت تست و تأیید پروفیل‌های در و پنجره از سایر برندها را دارد.

پروفیل دو رو رنگی سی فور: زیبایی ماندگار با فناوری HOTMELT

سی فور با بیش از دو دهه تجربه در صنعت تولید پروفیل یو پی وی سی و اخذ استانداردهای ISO17025 در تلاش است بتواند رضایت و اطمینان خاطر مشتریانی که در این مدت سی‌فور را دوستانه و صادقانه همراهی کردند، کسب کند. این مجموعه همیشه در نظر داشته با تولید محصولات با کیفیت و قابل رقابت در بازارهای جهانی، انقلابی در صنعت ساخت و ساز و بازسازی ساختمان‌ها ایجاد کند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سجاد   قابل

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments