0

اجرای این نکات در دکوراسیون خونه های زیر 40 متر برای سال 2024 خیلی ترند شده + قیمت تمام شده

  3 اسفند 1402     -      تاریخ انتشار:  3 اسفند 1402
اتاق‌نشیمن , اشپزخانه با ایده و طرح های جدید

استفاده از مبلمان تاشو و یا آیینه‌های دیواری برای اتاق‌های نشیمن کوچک، بسیار ترند است. به ویژه در طراحی نشیمن خانه‌های زیر 40 متر، باید به نکات مهم دیگری که جلوی شلوغ شدن فضا را می‌گیرند توجه کنید. در ادامه 8 راهکار ترند برای طراحی دکوراسیون نشیمن‌های کوچک را به همراه قیمت، به شما معرفی می‌کنیم.

نکته: برای ساخت دکوراسیون چوبی نشیمن زیر 40 متر، می‌توانید از کمدسازهای حرفه‌ای «سلام ساختمان» در شهر خودتان کمک بگیرید.

1.   انتخاب رنگ‌های روشن برای دکوراسیون

رنگ‌های روشن مثل سفید، هلویی، کرمی یا بژ، می‌توانند به شما کمک کند تا نور بیشتری در اتاق‌نشیمن کوچک داشته‌باشید و فضا را بزرگ‌تر نشان دهید. برای مثال می‌توانید دیوارها را به رنگ سفید در آورید. هزینه رنگ آمیزی دیوارها بسته به نوع رنگ به‌ازای هر یک متر مربع، بین حدود 100 هزارتومان تا یک میلیون تومان متغیر است. سلام ساختمان بهترین نقاش‌های شهرتان را به شما معرفی می‌کند.

معرفی کابینت ساز

اتاق‌نشیمن کوچک با دکوراسیون سفید و چوبی و کف‌پوش چوبی قهوه‌ای روشن

2.    استفاده از آینه

آینه‌ها با انعکاس نور، به بزرگ‌تر دیده شدن اندازه نشیمن و روشن‌تر شدن آن کمک می‌کنند و کاربرد تزئینی هم دارند. مشابه آینه تصویر زیر را اگر با چوب گردو سفارش دهید، حدود 4 میلیون تومان در می‌آید.

اتاق نشیمن کوچک با کف‌پوش چوبی و مبلمان طوسی به‌همراه آیینه دیواری

3.    مبلمان تخت خواب شو

انتخاب مبلمان تخت خواب شو می‌تواند باعث صرفه جویی در استفاده از فضا شود. این مبل‌ها جای کمی می‌گیرند و می‌توانید از آن‌ها به عنوان تخت خواب استفاده کنید. شما می‌توانید مبل تخت خواب‌شو را بین 5 الی 15 میلیون تومان خریداری کنید. البته این فقط حدود قیمت در بازار است و بازه قیمتی بسیار متفاوت است. این مبل‌ها را می‌توانید به متخصصین سلام ساختمان سفارش دهید.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

اتاق‌نشیمن کوچک با مبلمان تخت خواب شوی مشکی و کف‌پوش چوبی

4.    استفاده از فضای خالی دیوار

با اضافه کردن قفسه و شلف روی دیوار، می‌توانید یک کتاب‌خانه یا ویترین مناسب در اتاق نشیمن زیر 40 متر داشته‌باشید. همچنین اضافه کردن شلف‌ها در اطراف میز تلویزیون، یک ایده‌ی عالی و ترند است. با مشاوره رایگان سلام ساختمان، از قیمت روز کمد، شلف، کابینت و سایر عناصر چوبی دکوراسیون خانه مطلع شوید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

اتاق‌نشیمن کوچک با دکوراسیون سفید کرمی و قفسه‌های چوبی روی دیوار

5.    نورپردازی مناسب

استفاده از نورهای سقفی و یا آباژورهای دیواری، می‌تواند علاوه بر روشن کردن نشیمن، آن را زیباتر جلوه دهد. لوسترها و آباژورها باید ساده و مینیمال انتخاب شوند تا فضا را شلوغ جلوه ندهند. قیمت آباژوهای دیواری بسیار متغیر است و از حدود 300 هزار تومان تا چند میلیون تومان متغیر است.

اتاق‌نشیمن با دکوراسیون سفید و چوبی و مبلمان طوسی به‌همراه آباژورهای دیواری

6.    پرده‌های نازک و ساده

انتخاب پرده‌های ساده و نازک برای جلوی پنجره، می‌تواند نور طبیعی را افزایش داده و باعث ایجاد یک فضای خلوت‌تر و بزرگ‌تر شود. همچنین انتخاب رنگ‌های روشن و ملایم، در دلبازتر شدن اتاق‌نشیمن بسیار موثر است. برای مثال یک پرده حریر ساده با ابعاد 300 در 300 سانتی‌متر، حدود 500 هزار تومان قیمت دارد.

اتاق‌نشیمن با مبلمان طوسی سفید و پرده های نازک سفید نباتی

7.    استفاده از طرح‌های گرافیکی و تابلوهای دکوراتیو

طرح‌های گرافیکی روی دیوارها و پارتیشن‌ها و یا تابلوهای تزئینی دکوراتیو، اتاق‌نشیمن را جذاب‌تر و پویاتر نشان می‌دهند. تابلوهای دکوراتیو را می‌توانید با قیمت‌های متفاوتی، از 100 هزار تومان تا حدود 25 میلیون تومان خریداری کنید.

اتاق‌نشیمن با دکوراسیون سفید و آبی و تابلو دکوراتیو آبی روی دیوار

8.    نصب تلویزیون روی دیوار

نصب تلویزیون روی دیوار همراه با یک میزتلویزیون کوچک در زیر آن، ایده‌ای عالی برای نشیمن‌های کوچک است. این مدل میز در عین کم‌جا بودن، فضای زیادی را به دلیل کشوهایی که دارد، در اختیارتان می‌گذارد. این ایده نسبت به خرید میزتلویزیون بزرگ و پرجا، کم هزینه‌تر است.

اتاق‌نشیمن با مبلمان و پرده طوسی همراه با کف‌پوش و میزجلومبلی چوبی

کلام آخر

در نشیمن خانه‌های زیر 40 متر، بهتر است از وسایل کم‌جا و چند کاربرده مثل مبلمان تخت خوابشو استفاده کنید. یا به کمک رنگ‌بندی روشن و ملایم و یا نورپردازی مناسب، می‌توانید نشیمن خانه را با کمترین هزینه، دلبازتر و بزرگ‌تر نشان دهید. در ضمن برای ساخت دکوراسیون چوبی نشیمن کوچک مثل کمد دیواری، میزتلویزیون و …، می‌توانید از سلام ساختمان کمک بگیرید. پشتیبان‌های تیم آنلاین سلام ساختمان، بهترین کمدسازهای شهرتان را به شما معرفی می‌کنند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +