4.0 0

زیبایی چشم نواز در مدل های کابینت کرم شکلاتی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  22 فروردین 1402
زیبایی چشم نواز در مدل های کابینت کرم شکلاتی

این روزها که اکثر خونه‌ها و حتی شرکت‌ها، آشپزخونه‌های اُپن دارن و تقریبا تمام اجزای آشپزخونه برای یک تازه وارد، مشخص و قابل دید هست، تعویض کابینت‌ و همچنین تغییر رنگ و مدل اون می‌تونه یک تغییر اساسی و کاملا مشهود در کل فضای خونه یا شرکت به وجود بیاره.

در این مقاله برای اون دسته از افرادی که طرفدار ترکیب رنگ‌های کرم شکلاتی هستن، یک سری ایده و نکته همراه با عکس در نظر گرفتیم که می‌تونه راهنمای خوبی در زمینه ایجاد یک تغییر دکوراسیون چشم گیر باشه. پس اگه قصد دارید از کابینت کرم شکلاتی برای آشپرخونه استفاده کنید این نکات رو در نظر بگیرید:

نکاتی برای انتخاب کابینت شکلاتی روشن و تیره

اگه کابینت شکلاتی روشن یا نسکافه‌ای بود، بهتره که رنگ کفپوش مقداری تیره‌‎تر و اگه مثل تصویر زیر توناژ نارنجی داشته باشه که دیگه یک هارمونی عالی ایجاد میشه.

کابینت کرم شکلاتی 1

اگه کابینت شکلاتی تیره انتخاب کردید، رنگ کفپوش رو به سمت نسکافه‌ای یا کرم روشن ببرید. یادتون باشه شکلاتی یک رنگ گرم محسوب میشه پس با رنگ سردتر و تا حدودی خنثی‌تر باید بهش هارمونی بدید.

کابینت کرم شکلاتی 2

نکاتی برای انتخاب کابینت شیری شکلاتی

اگه دوست دارید در ترکیب کابینت‌ها از هر دو رنگ شیری و شکلاتی استفاده بشه، بهتره این ترکیب رنگ رو برای کابینت جزیره یا کانتر در نظر بگیرید. یعنی برای مثال جزیره رو شکلاتی و بقیه کابینت‌هایی که ردیف کنار هم هستن رو کرم یا شیری در نظر بگیرید یا برعکس.

کابینت کرم شکلاتی 3

کابینت کرم شکلاتی 4

کفپوش مناسب برای ترکیب رنگ کرم شکلاتی

برای کفپوش هم همونطور که در دو عکس بالا و دو عکس پایینی می‌بینید، رنگی رو انتخاب کنید که در ترکیب کابنیت‌ها کمتر ازش استفاده شده تا محیط چشم نواز تر بشه.

کابینت کرم شکلاتی 5

در عکس پایین به روکش صندلی‌های جزیره دقت کنید! همین مساحت کوچک اما کرم رنگ کمک کرده تیرگی کفپوش و جزیره در حد خودش کنترل بشه. وجود چنین سازه‌هایی یک کنتراست عالی رو در رنگ بندی کلی فضای آشپزخونه ایجاد می کنه که هم مدرنه و هم زیبایی محیط رو چند برابر می کنه.

کابینت کرم شکلاتی 6

ست کردن کفپوش با صفحه روی کابینت‌ها

ست کردن کفپوش با صفحه کابینت ها برای زمانی هستش که شما نمی‌خواید رنگ کابینت‌ هاتون متغیر باشه و همه رو یک دست انتخاب کردید. عکس پایین این موضوع رو به طور دقیق نشون می ده.

کابینت کرم شکلاتی 7

نکاتی درباره کلاسیک یا مدرن بودن سبک کابینت کرم شکلاتی

حالا موضوع اینه که آیا همه چی باید چوبی و پیرو استایل کلاسیک باشه یا میشه کابینت کرم یا شیری شکلاتی رو در سبک مدرن هم پیاده سازی کرد؟

پاسخ این سوال به مدل کابینت شکلاتی انتخاب شده توسط شما ارتباط داره. اگه سبک کابینت شما مدرن باشه اصلا مجبور نیستید از کفپوش پارکت یا طرح چوب استفاده کنید. در تصویر پایین یک آشپزخونه مدرن به رنگ کرم شکلاتی رو مشاهده کنید.

کابینت کرم شکلاتی 8

نگران سبک کابینت‌ها نباشید، تمام مواردی که تا الان گفتیم رو برای سبک مدرن هم میتونید پیاده‌سازی کنید. درست مثل عکس زیر که پیرو سبک مدرن هست و دقیقا نکته ترکیب رنگ کرم و شکلاتی برای کابینت جزیره و بقیه کابینت‌ها داخلش لحاظ شده.

کابینت کرم شکلاتی 9

نکات زیباسازی محیط کابینت‌های کرم شکلاتی

از سقف و دیوار غافل نشید! یکی از کارهایی که محیط آشپزخونه شما رو فوق‌العاده متفاوت، شیک و دوست داشتنی می‌کنه، دیوارپوش و سقفه.

دیوارپوش‌های کلاسیک، کاشی‌های بین کابینتی و تایل‌های مخصوص برای کابینت‌های کلاسیک کرم شکلاتی خیلی مناسبه. بیایید دو مثال از این موضوع رو مشاهده کنیم.

کابینت کرم شکلاتی 10

کابینت کرم شکلاتی 11

از ترکیب کردن رنگ و تایل هم می‌تونید استفاده کنید تا استایل کلبه‌های گرم و دلنشین رو برای آشپزخونه خودتون ایجاد کنید. مثلا در عکس زیر نیمی از دیوار رو با تایل و نیمه دیگه رو از رنگ ساده متعادل بافضا استفاده کرده.

کابینت کرم شکلاتی 12

حالا اگه دوست نداشتید از تایل برای دیوارپوش‌ها استفاده کنید، یا به هر دلیلی فضای لازم رو در اختیار نداشتید، میتونید از سنگ‌های سنتی و تزئینی برای قسمت‌های مثل هود یا ستون‌های موجود داخل آشپزخونه استفاده کنید.

کابینت کرم شکلاتی 13

استفاده از تزئینات سقفی چوبی سنتی در کنار کابینت‌های کرم شکلاتی یا شیری شکلاتی سبک کلاسیک و چوبی مدرن در کنار کابینت‌های مدرن غوغا می‌کنه! مثل تصاویر زیر:

کابینت کرم شکلاتی 14

کابینت کرم شکلاتی 15

نکاتی برای استفاده از کابینت کرم شکلاتی در دابل کلاسیک

سبک دابل کلاسیک سبکی افراطی متمایل به فضاسازی‌های سلطتنی است که درواقع در اون با یک سری نقش و نگار و خط و خطوط برجسته یک ظاهر لوکس و تجملاتی در فضا ایجاد میشه.

جالبه بدونید که ترکیب رنگ کرم شکلاتی رو به راحتی میشه در این سبک استفاده کرد و تمام نکاتی که درباره کف و سقف و حتی دیوارها بهش اشاره کردیم در این سبک هم صادقه. بیایید دو مثال هم از این موضوع ببینیم:

کابینت کرم شکلاتی 16

و یک مثال دیگر:

کابینت کرم شکلاتی 17

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments