4.1 0

قیمت کابینت پی‌وی‌سی (PVC) در بهار 1403، بدونید تا کلاه سرتون نره!

  15 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  15 فروردین 1403
قیمت کابینت پی‌وی‌سی (PVC) زمستان1400، بدونید تا کلاه سرتون نره!

تحقیق درباره قیمت کابینت پی وی سی، همیشه کاری مشکل و چالشی بوده است. مشکلاتی مثل اینکه هر متریال انواع مختلفی داره، قیمت دهی گاهی دقیق و گاهی حدودی ارائه می­شه، برندهای متعدد ایرانی و خارجی وجود دارن، قیمت در هر شهر و بسته به شرایط اقتصادی تفاوت داره و خلاصه هزار چالش و مسئله که پیداکردن یک منبع جامع و معتبر برای مراجعه و بررسی قیمت محصولات کابینتی رو، دشوار کرده است. به خصوص در شرایط اقتصادی کنونی، این دشواری چندین برابر شده.

در این زمینه تیم سلام ساختمان که بزرگ ترین بازار آنلاین برای ساخت کابینت است، سعی داره در کنار معرفی متخصصین خبره و آگاه از قیمت روز کابینت پی وی سی، به جدول قیمتی، مزایا و معایب این محصول بپردازه و نکات قیمتی مهمی رو به شما بگه تا موقع خرید کابینت pvc کلاه سرتون نره!

تضمین قیمت سلام ساختمان

جدول قیمت کابینت پی وی سی – بهار 1403

قیمت رایج یک متر کابینت استاندارد پی وی سی در جدول زیر اومده:

جدول قیمت کابینت پی وی سی
آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کابینت پی وی سیحداقل قیمت (تومان)حداکثر قیمت (تومان)
قیمت کابینت پی وی سی00

قیمت های بالا توسط بیش از 300 متخصص سلام ساختمان جمع آوری شده.

اما لابد حالا می‌­پرسین یک متر استاندارد یعنی چی؟! یعنی هزینه متریال و اجرای 1 متر کابینت زمینی با ارتفاع ۹۰ سانتی متر، بعلاوه­ 1 متر کابینت دیواری از همون متریال با ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر. البته این رو در نظر داشته باشین که قیمت گیری متری اصلا روش درستی نیست. در قسمت های بعدی راز قیمت گیری درست کابینت پی وی سی رو به شما می‌گیم.

قیمت کابینت پی وی سی (2)

راز مهم قیمت‌گیری کابینت PVC: چرا قیمت گیری متری اشتباه است؟

اول اینکه باید بدونین قیمت گیری متری کابینت پی وی سی کار درستی نیست.

چون زمانی که بحث قیمت گذاری مطرح می­شه، مثل هر تجهیزات دیگه‌­ای، باید اوّل از همه به این نکته اشاره کنیم که قیمت­‌های موجود در بازار حدودی هستن و اگه قصد خریداری این محصول رو دارین، بهتر است که قبل از خرید، با متخصصین و فروشنده‌­های مختلف مشورت کنین و قیمت دقیق رو بگیرین. چون نوسانات قیمتی بازار بسیار زیاد هست و متاسفانه کلاهبرداران در این زمینه­‌ها هم کم نیستن.

اما راز مهم قیمت گیری دقیق کابینت پی وی سی چیست؟

برای قیمت گیری دقیق کابینت پی وی سی بهتر است مطابق موارد زیر عمل کنین:

  • از قیمت گیری متری (همان واحد متر طول که در بازار رایج است) استفاده نکنین!
  • حتماً قیمت نهایی تمام شده کابینت همراه با جزییات اجرایی مثل طرح و مدل، کیفیت دستگیره ها و موارد این چنینی رو در نظر بگیرین.

در انتها با حساب تمام جزییات، یک قیمت تمام شده نهایی از کابینت ساز و نجار مدنظرتون بگیرین و در نهایت کابینت سازهای مختلف رو بر اساس قیمت تمام شده ای که اعلام کردن (همراه با جزئیات)، مقایسه کنین.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

نحوه محاسبه قیمت کابینت به کمک سلام ساختمان و 100% رایگان!

اما در این باره، مایه­ افتخار تیم سلام ساختمان است که به طور رایگان کابینت سازانی مورد اعتماد به شما معرفی کنه تا با مشورت گرفتن از چند متخصص و مجری به طور مستقل، قیمت دقیق و قابل اطمینانی از این محصولات داشته باشین.

همچنین میتوانید برای مشاهده جزییاتِ نحوه محاسبه قیمت کابینت و نکات کاربردی، مطلب نحوه محاسبه قیمت کابینت را مطالعه کنید.

تعیین قیمت کابینت پی وی سی (2)

عوامل تاثیرگذار در تعیین قیمت کابینت پی وی سی چیست؟

قیمت کابینت پی وی سی می‌­تونه بسته به مدل و طرحی که داره، متغیر باشه. همچنین عوامل دیگه ای در تعیین قیمت کابینت پی وی سی تاثیر دارن ازجمله:

1.  نوع ورق پی وی سی:

به طور کلی، سه نوع ورق پی وی سی در بازار وجود داره که قیمت‌­های متفاوت این ورقه‌­ها، به خاطر این کیفیت و نوع ساخت مختلف اون ها هست که در ادامه توضیح دادیم:

  • ورقه­‌های پی وی سی خام: در قسمت زیرین سینک به کار می­رن. روکش خاصی ندارن و معمولاً به رنگ سفید هستن. پس این دسته قیمت مناسب­تری دارن.
  • ورقه­‌های پی وی سی روکش­دار: ورقه‌­های روکش­دار، مقاومت و زیبایی بیشتری دارن.
  • ورقه‌های پی وی سی سه لایه: این دسته، ورقه­‌های نازکی در دو طرف و ورقه­ای ضخیم در میانه دارن و می­تونن بسته به رنگ و طرحی که دارن، قیمت­های بالاتری داشته باشن.

2. طرح کابینت پی وی سی

دومین عامل در تعیین قیمت کابینت پی وی سی، طرح کابینت پی وی سی هست (که از نظر اهمیت حتی می‌تونه تبدیل به اولین عامل بشه). به طور کلی خیلی بهتر است که طرح رو قبل از سفارش انتخاب کنین، حتی به صورت حدودی! اینجوری به صورت دقیق تری می‌تونین از قیمت کابینت پی وی سی خودتون مطلع بشین!

3. جزئیات اجرایی کابینت پی وی سی

جزئیات اجرایی کابینت پی وی سی در تعیین قیمت نهایی خیلی تاثیر داره. بنابراین سعی کنین از همان ابتدای کار نوع یراق آلات، دستگیره و … رو مشخص کنین تا قیمت دقیق تری از کابینت رو به دست بیارین.

تعیین قیمت کابینت پی وی سی (1)

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

مهم ترین نکته در سفارش کابینت پی وی سی چیست؟

تا اینجا در مورد تمام نکات قیمت گیری کابینت پی وی سی صحبت کردیم. اما یک نکته مهم که خیلی هم به اون توجه نمیشه، پیدا کردن متخصص درست و حسابی برای اجرای کابینت هست. اگه هزینه کار براتون مهم و نیست و فقط به فکر کیفیت هستین، بهتر است بیشترین تمرکز خودتون رو روی پیدا کردن متخصص حرفه‌ای کابینت پی وی سی بذارین. یک متخصص خوب باید ویژگی های زیر رو داشته باشه:

قیمت گیری کابینت pvc

  • ماهر باشه
  • مطمئن باشه
  • منصف باشه
  • خوش قول باشه
  • خوش اخلاق باشه
  • خوش سلیقه باشه
  • و حتی دقیق باشه

از اونجایی که شما قرار است یک عمر با محصولی که کابینت ساز اجرا می‌کنه سرو کار داشته باشین، بنابراین بهتر است متخصص کابینت شما حتما ویژگی های ذکر شده رو داشته باشه.

جمع بندی…

این هم پایان مطلب تعیین قیمت برای کابینت‌­های مقاوم پی وی سی. توصیه­‌های تیم سلام ساختمان رو فراموش نکنین و در زمان خرید، قیمت به روز رو از متخصصین بخواین. همچنین یادتون باشه قیمت دهی رو به صورت قیمت نهایی از مجری طرح سوال کنین. امیدواریم در خرید کابینت مورد نظرتون موفق باشین و بهترین­‌ها برای شما اتفاق بیفته.

 

سوالات متداول

  • قیمت کابینت پی وی سی به چه عواملی بستگی دارد؟
نوع ورق پی وی سی (سه لایه و روکشدار و …)، طرح کابینت، جزئیاتی مثل کیفیت یراق آلات و مهارت و دستمزد کابینت ساز از عوامل موثر در قیمت کابینت پی وی سی هستند. برای اطلاع از قیمت روز کابینت پی وی سی، کلیک کنید.
  • چرا نباید قیمت کابینت پی وی سی را متری بگیریم؟ چرا قیمت متری گمراه کننده است؟
قیمت کابینت پی وی سی چیزی نیست که آن را حدودی و متری از کابینت ساز بپرسید! قیمت را فقط و فقط به صورت تمام شده و نهایی از کابینت سازی که طرح و جزئیات را به شما می‌دهد، بگیرید؛ یعنی برای مقایسه کابینت سازها، قیمت تمام شده را از آن‌ها بگیرید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. برای آشنایی با چزئیات قیمت گیری کابینت پی وی سی، کلیک کنید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments