4.9 0

قیمت کابینت لمی‌گلاس در فروردین 1403، چطور کلاه سرمون نره!؟

  15 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  15 فروردین 1403
قیمت کابینت لمی‌گلاس- بهمن 1400، چطور کلاه سرمون نره!؟

اگر جزو افرادی هستین که به کابینت‌های براق علاقه دارین، مساله پایداری و حفظ محیط زیست براتون اهمیت داره، و یا اینکه فضایی کوچک دارین که دنبال مناسب‌ترین کابینت می‌گردین، لمی‌گلاس نوعی کابینت از خانواده کابینت‌های هایگلاس هست که ویژگی‌های منحصربه‌فردی داره و از خیلی جهات می‌تونه برای شما مفید باشه. اما مثل هر چیز دیگه‌ای قیمت نقش تاثیرگذاری در انتخاب‌های ما داره. حالا فکر می‌کنین قیمت کابینت لمی‌گلاس چقدره؟

در ادامه ما علاوه بر اینکه شما رو مختصرا با کابینت لمی‌گلاس آشنا می‌کنیم و تصاویری از کابینت‌های لمی‌گلاس اجرا شده توسط مجریان سلام ساختمان رو بهتون نشون می‌دیم، موضوع قیمت رو هم براتون روشن می‌کنیم تا بتونید انتخاب درستی داشته باشین.

کابینت لمی‌گلاس رو چقدر می‌شناسید؟

لمی‌گلاس رو درواقع برندی ترکیه‌ای می‌دونن که ورق ام‌دی‌اف (MDF) رو با پوششی شفاف از جنس پی‌وی‌سی (PVC) ارائه کرده که در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی عرضه میشه. لمی گلاس تراکم بالایی داره و همین باعث میشه مقاومت بیشتری نسبت به سایر انواع کابینت داشته باشه (البته مقاومتی که ازش حرف می‌زنیم هم حدی داره، ضربه‌های سنگین رو برنمی‌تابه)،‌ خاصیت ضد آب داره، در برابر نور خورشید مقاومه،‌ رنگ و طرحش ثابته چون اول روی مغزی ام‌دی‌اف، طرح و رنگ اجرا میشن و بعد روکش PVC شفاف و براق اجرا میشه. از همه مهم‌تر هم اینکه سازگار با محیط زیسته، چطور؟ چون از پلاستیک قابل بازیافت ساخته میشه و بعدا می‌تونه دوباره به چرخه تولید برگرده و در تولید اون از هیچ نوع ماده شیمیایی استفاده نمیشه.

آخرین قیمت کابینت لمی گلاس (1)

فقط حواستون باشه لکه روی این کابینت‌ها به دلیل براقیت کاملا پیداست، به خصوص در رنگ‌های تیره. پس به کمی مراقبت بیشتر احتیاج دارن اما اگر همین اندک مواظبت رو داشته باشید، به خاطر نوع ساخت و متریال خاص تا سال‌ها برای شما کار خواهند کرد.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

قیمت کابینت لمی‌گلاس در فروردین 1403 چقدر است؟

اول با این پیش زمینه وارد این مبحث بشید که لمی‌گلاس جزو کابینت‌های نسبتا گران محسوب میشه، چون فرآیند ساخت و متریالی که استفاده می‌کنه، خاص هست. اینجا ما براتون جدولی تهیه کردیم که قیمت کابینت لمی‌گلاس رو به ازای هر مترِ طول ببینید اما اگر به همین جدول اکتفا کنید، اشتباه بزرگی کردین، چرا؟ چون این قیمت فقط شامل یک مترِ طول کابینت با ابعاد استاندارد، یعنی یک متر کابینت زمینی با عمق 50 سانتی‌متر و ارتفاع 90 سانتی‌متر به همراه یک متر کابینت دیواری با عمق 30 سانتی‌متر و ارتفاع 70 سانتی‌متر با طرحی کاملا ساده، میشه و اگر شما هر نوع تغییری در طرح، عمق، ارتفاع اعمال کنید، مسلما قیمت هم تغییر می‌کنه.

قیمت روز کابینت لمی گلاس (2)

جدول قیمت کابینت لمی گلاس

آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
نوع کابینت لمی گلاسحداقل قیمت (تومان / مترِ طول)حداکثر قیمت (تومان/ مترِ طول)
کابینت لمی گلاس ایرانی00
کابینت لمی گلاس خارجی00

حالا که با قیمت کابینت لمی گلاس آشنا شدین، در ادامه به بررسی عوامل موثر بر تعیین قیمت کابینت لمی گلاس می‌پردازیم.

چه عواملی در قیمت کابینت لمی‌گلاس تاثیر دارن؟

اگر قراره از کابینت‌سازی قیمت بگیرین، بهتره چند نکته رو حتما رعایت کنین:

  1. اول اینکه شما باید بدونین که چه نوع کابینتی مدنظرتونه، ایرانی یا خارجی. متریال و برند اهمیت زیادی دارن.
  2. دوم طرح، اینکه شما چه طراحی برای آشپزخانه و کابینت‌ها در نظر گرفتین خیلی مهمه و در قیمت تاثیر داره. مثلا استفاده از کابینت‌های کمد، دو پله، سوپری …
  3. سوم اینکه قراره صفحه کابینت‌تون همون صفحه 3 سانتی‌متری شرکتی باشه یا نوع خاصی مدنظرتونه؟
  4. یونیت کابینت رو هم نباید فراموش کنین!
  5. در کنار همه این‌ها یراق‌آلاتی که برای کابینت‌ها استفاده می‌کنین، کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی دارن، پس در قیمت نهایی بسیار موثرن.
  6. و در نهایت علاوه بر این موارد، هزینه حمل و نقل و نصب هم جزو هزینه‌های مازاد بر قیمت کابینت محسوب میشن.

قیمت کابینت لمی گلاس (3)

می‌بینید؟ تعیین قیمت برای کابینت اونقدرها هم که فکر می‌کنین ساده نیست و نمیشه با دونستن قیمت مترِ طول از جنس کابینت به نتیجه نهایی رسید. پس توصیه ما به شما چیه؟ اینکه از کابینت‌ساز خودتون بخواین که به شما قیمت نهایی و تمام‌شده کار با جزئیات اجرایی رو ارائه بده تا شما در تصمیم‌گیری و انتخاب در جایگاه درستی باشید و  سرتون کلاه نره!

قیمت کابینت لمی گلاس (4)

این نکته رو هم از ما به یادگار داشته باشین که در انتخاب هر نوع کابینت، بهتره کابینت سینک رو از جنس PVC انتخاب کنین تا هیچ نگرانی بابت آبریزی، رطوبت یا مشکلات مربوط به قارچ و حشرات در این قسمت نداشته باشین و در آینده با مشکلی مواجه نشین. پس این موضوع رو هم با کابینت‌ساز درمیان بذارین تا در قیمت‌دهی اون رو لحاظ کنه.

چجوری قیمت کابینت لمی‌گلاس بگیریم که سرمون کلاه نره؟

اگر تصمیم نهایی‌تون رو گرفتید که آشپزخانه رو با کابینت لمی‌گلاس دکور کنین، بهتره مراحل زیر رو با چندین کابینت‌ساز طی کنین تا بهترین انتخاب رو داشته باشین. در این راه سلام‌ ساختمان هم می‌تونه بهتون بهترین کابینت‌سازهای شهرتون رو معرفی و کار شما رو ساده‌تر کنه…

  1. از کابینت‌ساز قیمت پایه رو می‌پرسید
  2. از کابینت‌ساز می‌خواید به صورت حضوری از پروژه شما بازدید کنه
  3. طرح مدنظرتون رو برای کابینت‌ساز توضیح میدین و تصاویر منتخب‌تون رو بهش نشون می‌دین
  4. از کابینت‌ساز می‌خواین طراحی اولیه‌ای رو براتون انجام بده و جزئیات رو مشخص کنه
  5. قیمت نهایی رو به شما ارائه کنه
  6. قیمت و نمونه کارهای کابینت‌سازها رو با هم مقایسه کنین و تصمیم نهایی با شما!

آخرین قیمت کابینت لمی گلاس (2)

سفارش کابینت‌ساز در سلام ساختمان چه مزیتی داره؟

سلام ساختمان تمام تلاشش رو می‌کنه که شرایط برابری برای کارفرما و پیمانکار فراهم کنه تا رضایت هر دو طرف رو داشته باشه. شما می‌تونید با چشمِ باز با استفاده از گالری نمونه کارهای کابینت‌سازهای ما انتخاب مناسبی انجام بدین و ما هم به شما تضمین می‌دیم! چه تضمینی؟ تضمین قیمت!

1-  تضمین قیمت سلام ساختمان

تضمین قیمت یعنی مجری ما کارش رو به نحو احسن انجام بده و اگر شما پس از اتمام کار و پرداخت هزینه به این نتیجه رسیدین که هزینه مازادی از شما گرفته شده، بدون نگرانی به ما اعلام می‌کنین و پس از بررسی، سلام ساختمان مابه‌التفاوت رو به شما پرداخت می‌کنه.

قیمت کابینت لمی گلاس (2)

2-  ماشین قیمت سلام ساختمان

سلام ساختمان همیشه دنبال این هست که کار رو برای شما ساده‌تر کنه، الان هم امکانی به نام ماشین قیمت رو درنظر گرفته که شما بتونید برآورد تقریبی از هزینه کابینت مدنظرتون داشته باشید، کافیه به این لینک مراجعه، سوال‌ها رو جواب بدین تا قیمت به شما ارائه بشه. البته هیچ چیز جای بازدید حضوری و قیمت مستقیم از کابینت‌ساز رو نمی‌گیره اما ماشین قیمت برای داشتن پیش زمینه گزینه بسیار خوبی محسوب میشه.

قیمت کابینت لمی گلاس امروز (1)

توصیه آخر

حالا که با قیمت کابینت لمی گلاس آشنا شدین و روش‌های مختلفی رو برای سفارش اون یاد گرفتین، تصمیم بر عهده خودتون هست که دوست دارین کابینت لمی گلاس رو از کجا سفارش بدین! اما این رو بدونین که همکاران ما در سلام ساختمان همیشه آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هستن و به صورت رایگان به شما مشاوره کابینت میدن. برای استفاده از مشاوره رایگان کابینت، فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین:

مشاوره رایگان کابینت

 

سوالات متداول

  • قیمت کابینت لمی گلاس به چه عواملی بستگی دارد؟
برند کابینت (ایرانی یا خارجی)، طرح کابینت (مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک)، جزئیاتی مثل کیفیت یراق آلات و مهارت و دستمزد کابینت ساز از عوامل موثر در قیمت کابینت لمی گلاس هستند.
  • چرا نباید قیمت کابینت لمی گلاس را متری بگیریم؟ چرا قیمت متری گمراه کننده است؟
قیمت کابینت لمی گلاس چیزی نیست که آن را حدودی و متری از کابینت ساز بپرسید! قیمت را فقط و فقط به صورت تمام شده و نهایی از کابینت سازی که طرح و جزئیات را به شما می‌دهد، بگیرید؛ یعنی برای مقایسه کابینت سازها، قیمت تمام شده را از آن‌ها بگیرید و بر اساس آن تصمیم بگیرید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments