0

فیروزه: فضایی به اندازه رنگ‌ها

  6 اردیبهشت 1403     -      تاریخ انتشار:  6 اردیبهشت 1403
فیروزه: فضایی به اندازه رنگ‌ها

فضایی که در آن زیست می‌کنیم، از محل سکونتمان گرفته تا محل فعالیت‌های حرفه‌ای و کاری، دارای ابعاد گوناگونی است که تأثیر بسزایی روی روحیه، آرامش و حتی بهره‌وری ما خواهد گذاشت. یکی از این ابعاد، دکوراسیون محیط است. چیدمان محیط، متریال به‌کاررفته در فضا و رنگ‌های حاضر بیشتر از هر چیزی ما را متأثر می‌کنند و حضوری مستمر در پس ناخودآگاه ما دارند، همگی از جمله فاکتورهای تعیین‌کننده کیفیت حضور ما در محیط خواهند بود. سالهاست که متخصصان از اهمیت ویژگی‌های محیطی، مثل نورپردازی و رنگ‌های بکاررفته و قدرت آنها در کاهش استرس و افزایش خلاقیت و انگیزه در افراد سخن گفته‌اند. دگرگون کردن فضای منحصر به فرد شما از جمله تخصص‌های شرکت فیروزه فام است که در حوزه تولید، اجرا، مهندسی و مشاوره انواع سیستم‌های رنگ، پوشش و کفپوش فعالیت داشته و به لطف کادر مجرب خود، آٰرامش و زیبایی مورد نیاز شما را به محیط می‌افزاید.

محصولاتی متناسب با محیط

همانطور که گفته شد کیفیت متریال و جلوه‌های بصری آن، از جمله رنگ و بافت، بسته به فضای مورد نظر و کاربری آن گوناگون است. رنگ‌ها و بافت‌های مختلف حس‌هایی متفاوت برمی‌انگیزند و این احساسات باید در تناسبی هماهنگ با کاربری و نیازهای محیط قرار بگیرد.

اگر نیاز به محیطی مدرن و زیبا دارید که با پوششی یکدست پوشیده شده باشد، متخصصین فیروزه فام، پوشش‌های میکروسمنت را به شما پیشنهاد خواهند کرد. این پوشش، یکی از محصولات تخصصی و پرطرفدار فیروزه فام است که یک پوشش دکوراتیو محسوب می‌شود. به دلیل حس مدرن و زیبایی که این پوشش از آن بهره‌مند است، برای زیباسازی سطوح داخلی و خارجی به کار می‌رود.

میکروسمنت‌ها بر پایه سیمان میکرونیزه، پلیمرهای مختلف، رزین های پایه آب، مواد افزودنی و رنگدانه های معدنی تولید شده است به صورت دستی و با استفاده از ماله، کاردک، هزارخار، اسفنج و ابزارهای تخصصی دیگر روی انواع سطوح (کف، دیوار، سقف و نما)اجرا می‌شوند.

فیروزه: فضایی به اندازه رنگ‌ها

اما اگر فضای لوکس‌تر و چشمگیرتری مد نظر شما باشد، چه؟ اگر در پی ایجاد فضایی لوکس و جذاب هستید، می‌توانید به سراغ پوشش میکرومتال بروید. پوششی که از ذرات فلزی دربافت خود بهره برده و ظاهری فریبنده را به محیط اضافه می‌کند. پوشش‌ میکرومتال یکی از پرطرفدارترین روکش‌های تزئینی مورد استفاده در دکوراسیون داخلی است. این پوشش که از رزین و پودر فلزاتی مثل آهن و آلومینیوم، برنج، برنز و مس ساخته شده است می‌تواند ظاهری لوکس و خاص را به محیط مسکونی یا تجاری شما اضافه کند. این پوشش‌ را می‌توان به راحتی روی دیوارها، پله‎‌ها، مبلمان، کابینت‌ها و سایر سطوح اعمال کرد تا ظاهری منحصر به فرد و خیره‌کننده ایجاد کند.

از دیگر انواع پوشش‌های دکوراتیو این شرکت، می‌توان به پوشش وینتو نیز اشاره کرد که از مخلوط دانه‌های کوارتز، رزین‌های پایه‌آب، پلیمرها و آب ساخته شده است که در یک یا چند لایه اعمال می‌شود تا سطحی براق با بافت ماسه‌ای ایجاد کند.

پوشش‌های میکرومتال در رنگ‌ها و بافت‌های متنوعی وجود دارند. فلز برنج یکی از محبوب‌ترین پوشش‌های میکرومتال است، زیرا با ظاهر لوکس و ظریف رنگ طلایی همراه است. نقره‌ای متالیک یکی دیگر از پوشش‌های میکرومتال محبوب است، زیرا نور را منعکس می‌کند و درخشندگی را به فضا می‌بخشد. پوشش‌های برنز و مس نیز انتخاب‌های محبوبی هستند و می‌توانند ظاهری گرم و جذاب به اتاق ببخشند. این پوشش‌ها را می‌توان بر روی انواع زیرسازی‌ها از جمله سیمان، گچ، کناف، کاشی، چوب، ام دی اف، فلز، سنگ و پلاستیک اجرا کرد.

شاید هم بدنبال کفپوشی باشید که علاوه بر جذابیت، مقاومت و دوام را نیز ارائه دهد. تِرازو کفپوشی به قدمت قرن‌ها است که بصورت تایل بر روی دیوار و سقف و بصورت ریختنی و یک‌پارچه بر روی کف اجرا می‌شود. این کفپوش شامل قطعات کوچک سنگ، شیشه و سایر مواد است که در یک بستر سیمانی یا رزینی چیده شده‌اند و صیقل داده می‌شوند. نتیجه یک پوشش زیبا و بادوام است که می‌تواند برای چندین دهه زیبایی خود را حفظ کند. پوشش استوکو نیز یک پوشش تزئینی مبتنی بر رزین است که از لحاظ براقیت، ظاهری شبیه به سنگ دارد و سابقه تولید و اجرای آن به دوره رنسانس در ونیز ایتالیا برمی‌گردد. اما پوششی که ما امروزه به نام استوکو می‌شناسیم، از مخلوطی از رزین، پلیمرهای پایه آب، پودر سنگ مرمر، آهک و آب ساخته می‌شود که بصورت چند لایه نازک برای ایجاد یک سطح صاف و صیقلی اجرا می‌شود.

از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به اکسید آهن، پوشش صخره‌ای و کفپوش و پوشش‌های اپوکسی و پولی‌یورتان نیز نام برد.

معرفی فیروزه فام

این شرکت که نیاز روبه‌افزایش انواع صنایع به ارتقاء کیفی محیط کار و افزایش بهره‌وری را به درستی شناسایی کرده است، به همراه تیم فنی و هنری مجرب خود، علاوه‌بر خدماتی چون مشاوره فنی و کیفی، به تولید و تأمین پوشش میکروسمنت، انواع پوشش دکوراتیو، کفپوش و رنگ‌های صنعتی و ساختمانی نیز مشغول است.

فیروزه: فضایی به اندازه رنگ‌ها

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این شرکت استقبال متخصصان آن از محصولات جدید، روش‌های امروزی و بهره‌گیری از فن آوری‌های جدید برای حل مشکلات مطرح در صنایع است. تنوع در طیف محصولات و همچنین استفاده از روش‌های به روز اجرایی و حفظ محیط زیست از مسائلی است که تیم فیروزه فام همواره به آن می‌اندیشد. متخصصین این مجموعه با بهره گیری از تجارب ارزشمند در حوزه تأمین محصولات و خدمات تخصصی و آشنایی به الزامات کیفی و فنی، مفتخر به اجرای انواع پروژه‌های صنعتی‌اند. تعهد فیروزه به ارائه راه‌حل‌های باکیفیت و منطبق با نیاز مشتری، منجر به ایجاد اعتماد مشتریان و رابطه‌ای عمیق با آ‌ن‌ها شده است. این شرکت تاکنون ۵۸۴ پروژه گوناگون از جمله میکروسمنت تجاری، اپوکسی-پلی‌اورتان، پوشش‌های دکوراتیو و میکروسمنت‌های مسکونی را اجرایی کرده است.

شما قادر خواهید بود تا به مراجعه به سایت فیروزه فام، از انواع محصولات و پروژه‌های به انجام رسیده توسط تیم متخصص آن مطلع شده و پس از تماس با مشاورین این مجموعه از مشاوره تخصصی آنان در زمینه انواع پوشش بهره‌مند شوید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments