4.5 3

راهنمای 0 تا 100 کابینت پلی اورتان

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1401
کابینت پلی‌اورتان چیست؟ + قیمت و معرفی انواع کابینت پلی اورتان

کابینت پلی اورتان (Polyurethane cabinet) به عنوان بازیگر اصلی آشپزخانه، ویژگی‌های منحصر به فردی داره و می‌تونه در سبک‌های مختلفی مثل سبک کلاسیک، سبک نئوکلاسیک و سبک مدرن ساخته بشه. کابینت آشپزخانه پلی اورتان همان کابینت با رنگ پلی اورتان هستن، پس بدونید اگر کسی بهتون درباره کابینت‌های پلی‌ اورتان گفت، داره در مورد نوع پوشش کابینت‌ آشپزخانه صحبت می‌کنه. حالا می‌خوایم با هم ببینیم کابینت‌هایی با پوشش رنگ پلی‌اورتان چی هستن، چه قیمتی دارن، چه ویژگی‌ها و مزایایی دارن و مراحل ساخت اون‌ها به چه صورت هست. با ما همراه باشین.

کابینت آشپزخانه پلی اورتان را بشناسیم

همونطور که قبلا هم گفتیم، کابینت‌های پلی‌اورتان صرفا از پوششی رنگی به این نام ساخته می‌شن و این در حالی هست که مغزی (مغزی: بدنه اصلی کابینت در زیر روکش) اون‌ها می‌تونه چوب یا ام‌دی‌اف باشه. درسته که رنگ پلی‌اورتان روی مغزی خام (بدون روکش) نتیجه بهتری داره، اما حتی می‌شه اون رو برای سطوح از قبل رنگ شده هم استفاده کنین. از اونجایی که رنگ پلی‌ اورتان یک نوع پوشش محسوب می‌شه، به راحتی می‌تونین در سبک‌های مختلف از این نوع رنگ استفاده کنین و اتفاقا در سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک که جزئیات اهمیت دارن، رنگ پلی‌اورتان جلوه کار رو بیشتر می‌کنه.

کابینت ام دی اف خام رنگ شده با پلی اورتان امین افضلی چالوس مازندران

در تصویر بالا یک کابینت پلی اورتان کلاسیک زیبا رو می‌بینین که توسط متخصصین سلام ساختمان در مازندران اجرا شده. برای دیدن مدل‌های بیشتری از انواع کابینت، می‌تونین به گالری مدل‌های کابینتِ سلام ساختمان هم سر بزنین.

رنگ پلی‌اورتان چی هست؟

اگر بخوایم به زبان خیلی ساده‌تر براتون توضیح بدیم، پلی‌اورتان نوعی رنگ صنعتی هست که کاربردهای فراوان و ویژگی‌های خاصی داره؛ مثلا در صنعت پزشکی، ساختمان‌سازی (عایق‌کاری و پوشش‌دهی و کفپوش) مورد استفاده قرار می‌گیره. از رنگ پلی‌اورتان می‌شه به عنوان یکی از بادوام‌ترین و متنوع‌ترین پوشش‌های محافظتی برای رنگ‌آمیزی چوب نام برد که معمولا در دو نوع ترکیب بر پایه آب و روغن استفاده میشه. رنگ‌های پلی‌اورتان رو میشه با قلم‌مو، اسپری و پیستوله به کار ببرین.

فرمول رنگ کابینت پلی اورتان

بیشتر بدانید: در ضمن اگه به شیمی دبیرستان علاقه داشتین، تصویر بالا هم فرمول شیمیایی رنگ پلی اورتان رو نشون می‌ده ؛) اما بریم سراغ معرفی انواع کابینت مدل پلی اورتان بر اساس ساختار اون…

انواع کابینت پلی‌اورتان بر اساس ساختار سازنده چیست؟

ساختار کابینت پلی اورتان هم مثل هر کابینت دیگه‌ای شامل دو بخش زیر هست:

الف) مغزی: همان بدنه اصلی کابینت هست که در زیر روکش قرار می‌گیره

ب) روکش: لایه نازکی هست که روی مغزی کابینت رو پوشش می‌ده

ساختار انواع کابینت‌های پلی اورتان بر اساس نوع مغزی و روکشی که دارن، با هم متفاوت هست. در ادامه به بررسی انواع مغزی و روکش در کابینت‌های پلی اورتان می‌پردازیم.

1.     انواع کابینت مدل پلی اورتان بر اساس مغزی، چه ساختاری دارن؟

کابینت‌های پلی اورتان رو بر اساس نوع مغزی به کار رفته در زیر روکش، به دو گروه زیر تقسیم می‌کنن:

  1. کابینت پلی اورتان با مغزی متریال ام دی اف
  2. کابینت پلی اورتان با مغزی متریال چوب

شما می‌تونین بسته به سلیقه، سبک دلخواه و میزان بودجه‌ای که دارین، نوع متریال مغزی کابینت با رنگ پوششی پلی اورتان خودتون رو انتخاب کنین. فقط باید این رو بدونین که مدل کابینت پلی اورتان چوبی (تمام چوب و یا روکش چوب) نسبت به کابینت ام دی اف با رنگ پلی اورتان، کیفیت و قیمت بالاتری داره و برای سبک‌های دارای منبت کاری زیاد، مناسب‌تر هست.

2.     انواع کابینت پلی اورتان بر اساس روکش، چه ساختاری دارن؟

کابینت‌های پلی‌اورتان رو از لحاظ ساختار رنگ پلی اورتان، می‌تونین به دو نوع زیر تقسیم کنین:

  1. کابینت پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه آب
  2. کابینت پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه روغن

در ادامه شما رو با هر کدام از رنگ‌های پلی اورتان به کار رفته در این مدل کابینت آشنا می‌کنیم تا موقع خرید و ساخت، بهترین تصمیم ممکن رو بگیرین.

1. کابینت پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه آب

در این نوع کابینت، از رنگ پلی اورتان بر پایه آب استفاده می‌کنیم. این نوع از رنگ پوشش‌دهی کمتری داره، درنتیجه استحکام کمتری هم داره، اما قیمت اون پایین‌تر هست.کابینت پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه آب

پلی‌اورتان پایه آب خیلی سریع خشک میشه و همین روند ساخت کابینت رو تسریع می‌بخشه. این نوع از کابینت رنگ شده، بوی رنگ کمتری هم داره.

2. کابینت‌های پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه روغن

  1. در این نوع کابینت، از رنگ پلی اورتان بر پایه روغن استفاده می‌کنیم. این نوع رنگ پلی‌اورتان، مواد جامد بیشتری داره، ضخیم‌تر هست و به لایه‌های رنگ آمیزی کمتری احتیاج داره، اما دیرتر خشک می‌شه که روند کار رو کند می‌کنه و ریسک کار رو هم بالا می‌بره، چون ممکن هست کابینت از محیط گرد و غبار و آلودگی جذب کنه.درب کابینت‌های پلی‌اورتان با پوشش رنگی بر پایه روغن

اما نکته جالب توجه این هست که کابینت‌های پلی‌اورتانِ بر پایه روغن، مقاومت بیشتری در برابر رطوبت و حرارت دارن. خلاصه تصمیم‌گیری با شما هست!

انواع رنگ کابینت پلی اورتان بر اساس ظاهر، چگونه هستن؟

از لحاظ ظاهری، شما می‌تونین کابینت‌های پلی‌اورتان رو به سه دسته زیر تقسیم کنین:

  • کابینت پلی اورتان براق
  • کابینت پلی اورتان نیمه براق
  • کابینت پلی اورتان مات

این نکته رو هم بد نیست بدونین که کابینت‌های پلی‌اورتانِ براق، مقاومت سطحی بیشتری دارن، در نتیجه ماندگاری اون‌ها نسبت به انواع مات، بالاتر هست.

کابینت پلی اورتان طوسی - حامد حمیدی از متخصصین سلام ساختمان

دیگه وقت اون رسیده که با قیمت کابینت پلی اورتان هم تا حدودی آشنا بشین. پس ادامه مطلب رو از دست ندین.

قیمت روز کابینت پلی‌اورتان در بازار چند هست؟

قیمت کابینت پلی اورتان یکی از مهم‌ترین موضوعات برای خرید این کابینت هست. بنابراین در ادامه به صورت متری و حدودی، قیمت کابینت پلی اورتان رو به شما می‌گیم. البته توصیه همیشگی ما محاسبه قیمت نهایی و تمام شده کابینت هست که تنها با حضور کابینت ساز در محل و در تظر گرفتن جزئیات طرح، میسر می‌شه. اما فعلا برای آشنایی کلی شما، قیمت حدودی هر متر طول کابینت پلی‌اورتان (یک متر کابینت زمینی با عمق ۵۵ و ارتفاع ۹۰ سانتی‌متر + یک متر کابینت دیواری با عمق ۳۰ و ارتفاع ۷۰ سانتی‌متر (رو می‌گیم:

تاریخ به روز رسانی قیمت‌ها توسط کابینت‌سازهای سلام ساختمان: 0

نوع کابینتحداقل قیمت (مترِ طول/ تومان)حداکثر قیمت (مترِ طول/ تومان)
کابینت پلی اورتان00

مسلما همیشه کیفیت و نوع موادی که برای ساخت کابینت استفاده می‌شه (متریال بدنه، اتصالات، نوع رنگ و …) و نیز انتخاب متخصص ماهر، در قیمت نهایی اجرای کابینت، تاثیر زیادی دارن، حتی سادگی یا ظرافت طرح کابینت نیز، بر میزان دستمزد نهایی کابینت ساز موثر هست.

کابینت پلی اورتان مشکی زیبا و مدرن

اما به صورت کلی به دلیل مزایای زیادِ رنگ‌های پلی‌اورتان که در انتها به اون‌ها اشاره می‌کنیم، کابینت‌های پلی اورتان نسبت به انواع PVC یا ممبران، قیمت بیشتری دارن. اما حالا فکر می‌کنین برای ساخت این کابینت‌های نسبتاً گران، چه مراحلی باید انجام بشه؟ در ادامه پاسخ این سوال رو متوجه می‌شین.

مراحل ساخت کابینت پلی‌اورتان چیست؟

برای ساخت کابینت پلی اورتان باید مراحل زیر رو به ترتیب انجام بدین:

  1. مرحله اول آماده کردن بدنه کابینت هست که از چوب یا ام‌دی‌اف ساخته میشه.
  2. سپس با توجه به سبک انتخابی، درصورتی که نیاز باشه، بدنه‌ها با دستگاه CNC ابزار می‌خورن و منبت کاری می‌شن.
  3. گاهی مطابق سلیقه کارفرما، کابینت‌ها روکشی از چوب دارن که باید روی بدنه پرس بشه.
  4. از اینجا به بعد وارد مرحله پرداخت می‌شیم، پرداخت یعنی آماده‌سازی زیرساخت، در این مرحله باید قطعات سمباده زده بشن تا ناهمواری‌های روی سطح از بین بره و سطحی یکنواخت و یکدست به وجود بیاد.
  5. رنگ آستر، پرایمر و تکرار سمباده‌زنی، مراحل بعدی هستن.
  6. در نهایت رنگ مدنظر طی 4 تا 6 مرحله و با فاصله زمانی تقریبی یک روزه برای خشک شدن رنگ قبلی، روی بدنه زده میشه تا زیبایی و دوام کافی رو ایجاد کنه.

با توجه به مراحلی که در بالا گفتیم، نتیجه می‌گیریم که ساخت و تولید کابینت با رنگ پلی اورتان، در مرحله ساخت بدنه کابینت، تفاوتی با نحوه ساخت سایر کابینت ها نداره، بلکه این رنگ‌آمیزی و نوع پوشش‌دهی کار هست که ساخت این کابینت رو متفاوت می‌کنه.

اما در انتهای مقاله، بریم سراغ بررسی مزایا و ویژگی‌های مهم کابینت پلی اورتان که توصیه می‌شه حتما با اون‌ها آشنا بشین تا بتونین برای انتخاب این کابینت، تصمیم بهتری رو بگیرین.

مهمترین مزایای کابینت پلی‌اورتان چیست؟

مزایای بی‌شماری که کابینت پلی اورتان داره، می‌تونه باعث بشه که این کابینت، یک انتخاب عالی برای آشپزخانه شما باشه. در اینجا برخی از این مزایا رو آوردیم:

  1. تنوع رنگ بالا
  2. مقاومت در برابر حشرات و قارچ‌ها
  3. مقاومت در برابر رطوبت و قابل شستشو
  4. سطح صاف و تمیز کاری آسان
  5. ظاهر یکدست و بدون نیاز به نوار در لبه‌ها
  6. استحکام و دوام بالا
  7. ظاهر زیبا و مجلل
  8. متناسب با تمام سبک‌های دکوراسیونی

در ادامه توضیحات بیشتری رو در مورد مزیت‌های کابینت پلی اورتان، به شما ارائه میدیم.

1.    تنوع رنگ بالا

اغلب کابینت‌های موجود در بازار به رنگ‌های سفید یا قهوه‌ای هستن و سایر رنگ‌ها یا ساخته نمی‌شن و یا اینکه دارای کیفیت نامطلوبی هستن. این در حالی است که کابینت‌های پلی اورتان رو می‌تونین در هر رنگی که می‌خواین سفارش بدین و از کیفیت بالای رنگ‌های متنوع اون لذت ببرین. ضمنا کابینت‌های پلی اورتان رو می‌تونین به صورت ترکیبی از دو یا چند رنگ مختلف و در رنگ‌های مات و براق و نیمه براق هم، سفارش بدین.

کابینت پلی اورتان آبی با صفحه کابینت سفید

2.    مقاومت در برابر حشرات و قارچ‌ها

سطح صیقلی و ضد رطوبت کابینت پلی اورتان و همچنین نوع مواد به کار رفته در داخل رنگ پلی اورتان، مانع از ورود حشرات و قارچ‌ها به داخل این کابینت می‌شن و محیط نامناسبی رو برای رشد این موجودات به وجود میارن. درنتیجه می‌تونین با خیال راحت از این کابینت در هر محیطی استفاده کنین.

3.    مقاومت در برابر رطوبت و قابل شستشو

رنگ پلی اورتان به ویژه رنگ پلی اورتان بر پایه روغن (نه آب)، از موادی ساخته شده که مانع از ورود رطوبت به داخل کابینت میشن. این موضوع، کابینت پلی اورتان رو به کابینتی بسیار مقاوم در برابر آب تبدیل کرده. در نتیجه به راحتی می‌تونین از این کابینت در محیط‌های مرطوب استفاده کنین و یا اینکه اون رو شستشو بدین. منتهی بهتر است به جای شستشوی کابینت، از دستمال مرطوب استفاده کنین تا کابینت شما در طولانی مدت دچار آسیب‌های احتمالی نشه و عمر بیشتری هم داشته باشه.

کابینت پلی اورتان طوسی متمایل به سبز زیتونی

4.    سطح صاف و تمیز کاری آسان

از اونجایی که رنگ آمیزی کابینت پلی اورتان در چند مرحله انجام میشه، بنابراین تمام ناهمواری‌های سطح کابینت، با چندین لایه رنگ پوشانده میشن و کابینت دارای سطح صاف و یکدستی میشه. صاف بودن سطح کابینت علاوه بر ایجاد زیبایی، باعث میشه تا تمیزکاری و دستمال کشی کابینت به راحتی انجام بشه. علاوه بر این موضوع، نوع رنگ به کار رفته در کابینت پلی اورتان هم، طوری هست که برای پاک کردن اغلب لکه‌ها، نیازی به استفاده از شوینده‌های قوی نیست و تنها با یک دستمال مرطوب، لکه‌ها به راحتی پاک میشن.

کابینت پلی اورتان مدرن تیره مناسب برای فضای باز

5.    ظاهر یکدست و بدون نیاز به نوار در لبه‌ها

تمام سطح بدنه و درب کابینت‌های پلی اورتان، به صورت یکدست با رنگ پلی اورتان پوشش داده می‌شه. در نتیجه دیگه نیازی نیست که مانند کابینت‌های ام دی اف، از نوار پی وی سی برای پوشاندن لبه‌های درب‌ها و یا بدنه کابینت استفاده کنین. این موضوع باعث میشه که سطح کابینت، یکدست و زیباتر جلوه کنه و خبری از درز در لبه‌های کابینت نباشه. نبودن درز در لبه‌ها، همچنین باعث میشه که مقاومت کابینت در برابر نفوذ رطوبت و سایر عوامل مخرب هم، افزایش پیدا کنه.

6.    استحکام و دوام بالا

مقاومت کابینت‌های پلی اورتان در برابر ضربه و خش، به دلیل استفاده از چندین لایه رنگ پلی اورتان در سطح کابینت، نسبت به سایر کابینت‌ها بالاتر است. این کابینت‌ها در برابر نور خورشید و سایر عوامل محیطی مقاومت بالایی دارن و تغییر رنگ نمیدن. کابینت پلی اورتان در برابر نم و رطوبت هم، مقاومت خوبی داره و دچار پوسیدگی نمیشه. درنهایت تمام این عوامل در کنار هم، باعث میشن که این کابینت بتونه از طول عمر، استحکام و دوام بالایی در مقایسه با اغلب کابینت‌ها برخوردار باشه.

7.    ظاهر زیبا و مجلل

به دلیل نکاتی که تا اینجا گفتیم مانند تنوع رنگ بالا، نبود درز در لبه‌ها، سطح صاف و یکدست و …، کابینت پلی اورتان ظاهری بسیار زیبا داره که اون رو به کابینتی مجلل در بین کابینت‌ها تبدیل کرده. درضمن رنگ‌های پلی اورتان، چسبندگی و تراکم بالایی دارن که این موضوع باعث می‌شه ظاهر کابینت‌های پلی اورتان، زیبا، یکدست و بدون منفذ باشه.

8.    متناسب با تمام سبک‌های دکوراسیونی

روکش کابینت‌های پلی اورتان از جنس رنگ است که قابلیت پوشش دهی هر نوع سطحی رو داره. در نتیجه این کابینت‌ها رو می‌تونین برای تمام سبک‌های دکوراسیونی، از ساده و مدرن گرفته تا کلاسیک و نئوکلاسیک که جزئیات بیشتری دارن، استفاده کنین. به ویژه استفاده از رنگ‌های پلی اورتان روی منبت کاری‌های سبک‌های کلاسیک و نئوکلاسیک، جلوه کار رو بیشتر میکنه.

معایب اصلی کابینت پلی اورتان چیست؟

شناخت معایب کابینت پلی اورتان به شما کمک می‌کنه تا با دید بازتری به سراغ خرید این کابینت برین. پس بهتر است قبل از تصمیم‌گیری برای خرید، با معایب هر چند اندک این کابینت آشنا بشین:

  1. حساسیت ساخت
  2. نیاز به نگهداری اصولی
  3. اهمیت جنس و نوع رنگ
  4. قیمت بالا

در ادامه، توضیحات بیشتری رو در مورد هر کدام از معایب کابینت پلی اورتان با هم بررسی می‌کنیم.

1.    حساسیت ساخت

رنگ پلی اورتان در هنگام خشک شدن در مراحل مختلف رنگ آمیزی، گرد و غبار، پرز و ذرات ریز رو خیلی سریع به خودش جذب می‌کنه. البته این مشکل رو بیشتر رنگ‌ها دارن که یک نقطه صعف برای اون‌ها به حساب میاد. بنابراین باید ساخت این کابینت رو در محیطی کاملا ایزوله انجام بدین تا سطح کار خراب نشه.

کابینت پلی اورتان نئوکلاسیک طوسی روشن متمایل به سبز زیتونی

2.    نیاز به نگهداری اصولی

اگرچه تمیزکاری و نگهداری از کابینت پلی اورتان آسان است، اما اگه شرایط نگهداری درست از این کابینت رو ندونین و برای مثال، در هنگام تمیز کردن کابینت پلی اورتان، به طور مداوم از شوینده‌های شیمیایی استفاده کنین، ممکن است در طولانی مدت سطح کابینت شما تغییر رنگ بده و یا کدر بشه. پس استفاده درست و نگهداری اصولی از این کابینت رو نباید فراموش کنین.

3.     اهمیت جنس و نوع رنگ

موضوع رنگ در کابینت‌های پلی اورتان از اهمیت بالایی برخوردار هست، زیرا سطح این کابینت‌ها با رنگ پوشانده میشه و کیفیت رنگ پلی اورتان، تاثیر مستقیمی بر طول عمر و کیفیت نهایی کابینت داره. بنابراین باید این کابینت‌ها رو از جای مطمئنی خریداری کنین تا خیالتون راحت باشه که از رنگ پلی اورتان ایرانی یا خارجیِ باکیفیت مناسب برای ساخت اون استفاده کردن. در ضمن رنگ‌های برپایه آب، کیفیت و قیمت کمتری نسبت به رنگ‌های پلی اورتان بر پایه روغن دارن که البته سریع‌تر هم خشک میشن. درنهایت انتخاب نوع رنگ، به بودجه و نظر شما بستگی داره.

کابینت پلی اورتان سفید مدرن بدون دستگیره

4.    قیمت بالا

هزینه ساخت کابینت پلی اورتان به دلیل فرآیندهای تولید خاص و همچنین استفاده از چندین لایه روکش رنگ پلی اورتان در مراحل مختلف ساخت، بالاتر از سایر کابینت‌ها است. در ضمن کابینت‌هایی که با رنگ پلی اورتان وارداتی و باکیفیت پوشش داده میشن، قیمت بالاتری نسبت به کابینت پلی اورتان با رنگ ایرانی دارن.

جمع‌بندی

در این مقاله سعی کردیم تمام نکاتی که که باید قبل از خرید کابینت پلی اورتان می‌شناختین رو به شما معرفی کنیم. همچنین به شما گفتیم که کابینت پلی اورتان چی هست، چطوری ساخته می‌شه، چه انواعی داره و قیمت اون چند هست. در نهایت هم شما رو با مزایا و ویژگی های مهم این کابینت های جذاب و متنوع آشنا کردیم.

در ضمن برای سفارش انواع کابینت پلی اورتان می‌تونین از سلام ساختمان هم، به عنوان بزرگترین بازار آنلاین ساخت کابینت در ایران کمک بگیرین و سفارش کابینت خودتون رو به متخصصین این شرکت بسپارین. فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین تا از مشاوره رایگان کابینت با رنگ پوششی پلی اورتان و سایر خدمات سلام ساختمان استفاده کنین:

معرفی کابینت ساز پلی اورتان شهر شما

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سعیده
سعیده
22 آذر 1401 17:38

من عاشق سبک نئوکلاسیک هستم. این جنس کابینت به راحتی تمیز میشه یا نه؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:17
پاسخ به  سعیده

با سلام
بله بستگی به جنس رویه اش کم و زیاد داره.
مثلا ممبران رو خیلی میشه تمیز کرد. ولی رنگ رو باید خیلی مواظب بود.

حمید
حمید
13 آذر 1401 23:22

میشه بگین کابینت پلی اورتان و پلی استر چه فرقی دارن؟