0

دکوراسیون فرش فانتزی اتاق خواب

  7 بهمن 1402     -      تاریخ انتشار:  7 بهمن 1402
دکوراسیون فرش فانتزی اتاق خواب

اگر می‌خواهید فضایی که در آن استراحت می‌کنید بهترین ظاهر را داشته باشد انتخاب فرش فانتزی اتاق خواب یکی از جذاب‌ترین گزینه‌ها است. فرش‌های فانتزی با توجه به ظاهر و جنسی که دارند می‌توانند آرامش و جذابیت اتاق شما را تا حد زیادی افزایش دهند.

اتاق خواب مکانی برای برای استراحت، کسب انرژی و آرامش برای کل روز است. پس افراد باید در انتخاب دکوراسیون این بخش از خانه دقت زیادی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین محصولات مورد استفاده در این اتاق فرش است که نمونه‌های فانتزی بهترین مدل برای استفاده در آن محسوب می‌شوند.

تاثیر فرش فانتزی اتاق خواب در دکوراسیون آن

اگر دکوراسیون بخش‌های مختلف خانه خود مانند سالن پذیرایی را به سبک مدرن چیده‌اید بهتر است دکوراسیون اتاق خواب را نیز در این سبک انتخاب کنید تا همه بخش‌های خانه تناسب لازم را داشته باشند.

برای داشتن اتاق خوابی زیبا و متناسب با سبک خانه مدرن نیز بهترین انتخاب خرید فرش فانتزی اتاق خواب است. این محصول می‌تواند تاثیر بسیار مطلوبی بر محیطی که می‌خواهید ساعت‌‌های طولانی از شبانه‌روز را در آن سپری کنید داشته باشد.

فرش فانتزی یکی از محبوب‌ترین مدل‌های فرش مدرن است که در طرح‌ و رنگ‌های بسیار متنوع و جذاب تولید می‌شود. لازم است بدانید این نوع فرش برای محیط‌هایی با سبک کلاسیک مناسب نیست.

فرش فانتزی اگر به‌درستی انتخاب شود می‌تواند تاثیر خوبی بر دکوراسیون اتاق شما داشته باشد. تناسب رنگی این محصول با سایر لوازم موجود در اتاق از مواردی هستند که به ایجاد دکوراسیونی زیبا منجر می‌شوند.

دکوراسیون فرش فانتزی اتاق خواب

نکات مهم در انتخاب فرش فانتزی اتاق خواب

فرشی که می‌خواهید برای اتاق خواب خود انتخاب کنید باید دارای ویژگی‌هایی مانند کیفیت و ایجاد تناسب با سایر لوزام موجود در محیط باشد. در ادامه به معرفی مهم‌ترین نکاتی که حین خرید فرش فانتزی مناسب اتاق خواب باید به آن‌ها توجه کنید می‌پردازیم.

دکوراسیون فرش فانتزی اتاق خواب

انتخاب فرش فانتزی براساس ابعاد اتاق خواب

ابعاد اتاق خواب تاثیر زیادی در انتخاب فرش فانتزی دارند. در واقع با توجه به مدرن بودن سبک این محصول بهترین انتخاب می‌تواند خرید فرشی باشد که تنها بخشی از کف اتاق را می‌پوشاند.

این اندازه به مواردی مانند سلیقه شما، ابعاد و حتی بودجه‌ بستگی دارد. اگر اتاق خواب شما خیلی بزرگ است خرید فرش فانتزی اتاق خواب 12 متری می‌تواند گزینه خوبی باشد. درهرصورت برای اینکه فضا حالت مدرنی داشته باشد بهتر است بخشی از کف آن خالی باشد.

این مورد به‌خصوص برای اتاق‌های کوچک صدق می‌کند. اگر فضای اتاق خواب شما کوچک است باید فرشی انتخاب کنید که با استفاده از آن در وسط یا نزدیک به میز کار، سایر فضا بدون کف‌پوش بماند. با این کار می‌توان خطای دیدی برای بزرگ‌تر نشان دادن فضا ایجاد کرد.

درمقابل فرش فانتزی مناسب اتاق خواب کودک اگر تمام فضا را بپوشاند بهتر است. در واقع می‌توانید با این کار جلوی آسیب‌های احتمالی در اثر لیزخوردگی و افتادن فرزندتان را بگیرید. پس در انتخاب اندازه فرش باید چند جنبه مختلف را بررسی کنید.

توجه به رنگ فرش فانتزی اتاق خواب

اگر می‌خواهید محصول مورد نظر شما به‌خوبی با دیگر بخش‌ها تناسب ایجاد کند فرش طوسی فانتزی به‌دلیل خنثی بودن یکی از بهترین گزینه‌ها است. ضمن اینکه فرش طوسی می‌تواند محیطی آرامش‌بخش به شما هدیه دهد.

به‌طور کلی باید گفت رنگ‌های روشن مانند فرش کرم نسکافه ای مانند نقره‌ای یا طوسی گزینه‌های خوبی برای افرادی هستند که می‌خواهند محیط استراحتی کاملا آرام داشته باشند. همچنین باید گفت تنوع فرش‌های مدرن فانتزی در این رنگ‌بندی بیشتر است.

البته شما می‌توانید فرش فانتزی را با رنگ‌های گرم و هیجانی نیز تهیه کنید اما معمولا با تنوع کم‌تری نسبت به فرش‌های خنثی و روشن مواجه می‌شوید. پس در این شرایط باید خرید خود را از کارخانه‌هایی انجام دهید که تنوع بالایی در تولید محصولات دارند.

تناسب فرش فانتزی با سایر لوازم اتاق خواب

اتاق خواب شما مکانی است که ساعت‌های طولانی از شبانه‌روز را در آن سپری می‌کنید پس باید در بخش‌های مختلف آن تناسب رنگی وجود داشته باشد. درصورت استفاده محصولاتی با چندین رنگ مختلف این فضا زیبایی زیبایی خود را از دست خواهد داد و حتی ممکن است در روحیه شما نیز تاثیر منفی بگذارد.

برای اینکه بتوانید سایر لوازم را در رنگ‌بندی متنوع‌تر تهیه کنید بهترین کار انتخاب فرش رنگ فیلی تیره یا روشن یا فرش‌هایی با رنگ خنثی است تا تناسب لازم در محیط ایجاد شود.

درمقابل اگر فرشی با رنگ گرم و مهیج انتخاب کردید بهتر است حداقل چند محصول موجود در اتاق ‌را به رنگ خنثی یا در یک طیف متناسب با فرش انتخاب کنید تا هماهنگی لازم به‌وجود بیاید.

جنس فرش فانتزی اتاق خواب

فرش‌های فانتزی نیز مانند سایر گروه فرش‌ها می‌توانند از الیاف و نوع بافت مختلفی تولید شوند پس باید با توجه به جنس و بافتی که دارند مناسب‌ترین محصول را برای اتاق خواب خود انتخاب کنید.

فرش فانتزی مناسب اتاق خواب باید از الیافی باکیفیت بافته شود تا باعث ایجاد حساسیت نشود. این مورد به‌خصوص برای اتاق خواب کودک صدق می‌کند. همچنین اندازه نخ خاب از مهم‌ترین مواردی است که باید به آن توجه کرد.

پرز فرش اتاق خواب نباید خیلی کوتاه یا بلند باشد. بلند بودن نخ خاب می‌تواند باعث جمع ‌شدن آلودگی‌ها و در نتیجه بروز حساسیت و مشکلات تنفسی شود. همچنین کوتاه بودن این ارتفاع ممکن است نرمی و لطافت را از فرش بگیرد.

به همین دلیل نیز در کنار توجه به تناسب الیاف و نوع بافت فرش با دیگر محصولات موجود در اتاق خواب، برای ایجاد دکوراسیونی شیک لازم است به سلامت خود یا فرزندتان نیز اهمیت دهید.

جمع‌بندی

انتخاب فرش فانتزی اتاق خواب به‌گونه‌ای که باعث ایجاد دکوراسیونی شیک و جذاب شود کمی مشکل است. با توجه به اینکه زمان زیادی را در اتاق خود سپری می‌کنید و این فضا می‌تواند زمینه را برای آرامش و راحتی شما فراهم کند باید در انتخاب فرش مناسب آن دقت داشته باشید.

از مهم‌ترین نکاتی که در انتخاب فرش فانتزی مناسب اتاق خواب باید مد نظر داشت می‌توان به اندازه محصول، تناسب آن با دیگر کالاها و سبک کلی اتاق خواب، جنس الیاف و نوع بافت، رنگ فرش و ایجاد هارمونی مناسب در اتاق اشاره کرد. برای خرید بهترین فرش فانتزی می‌توانید از محصولات شرکت فرش کوروش دیدن کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments