0

چگونه سلام ساختمان از تاخیر در پروژه‌ها جلوگیری می‌کند؟

  15 تیر 1402     -      تاریخ انتشار:  10 تیر 1402
چگونه سلام ساختمان از تاخیر در پروژه‌ها جلوگیری می‌کند؟

بزرگ‌ترین ترس افرادی که در بازار سفارش کابینت و کمد می‌دهند، بدقولی سازندگان است. خوشبختانه ما این چالش بزرگ را در بازار شناسایی کرده و در سلام ساختمان آن را حل نموده‌ایم. بنابراین سه مزیت سلام ساختمان که باعث جلوگیری از ایجاد تاخیر در پروژه‌ها می‌شوند عبارت‌اند از:

  1. ضمانت تاخیر
  2. پیگیری‌های تیم پشتیبانی مشتریان
  3. امتیاز دهی و حذف متخصصین بدقول

در ادامه به شما می‌گوییم که سلام ساختمان چگونه با ارائه هر یک از موارد بالا، جلوی تاخیر در پروژه شما را می‌گیرد.

نکته: این مزیت‌ها فقط در سلام ساختمان وجود دارند و در صورت کار با متخصصین بازار، از بهره‌مندی از آن‌ها محروم می‌شوید.

1.   ضمانت تاخیر

ضمانت تاخیر را می‌توان یکی از مزیت‌های سلام ساختمان دانست که مشابه آن را در بازار نمی‌توانید پیدا کنید. در این ضمانت، سلام ساختمان متخصصین خودش را موظف می‌کند که موضوع زیر را در قرارداد با شما بیاورند:

«متخصص سلام ساختمان موظف است بابت هر روز دیرکرد احتمالی در زمان تحویل پروژه، جریمه‌ای را طبق توافق با شما برای خودش در نظر بگیرد. سپس در صورت داشتن تاخیر، باید این جریمه را به شما پرداخت نماید.»

قید کردن چنین بندی در قرارداد رسمی کمد و کابینت، باعث می‌شود که همانند بازار، ترس از بدقولی سازندگان را نداشته باشید. درضمن متخصصینی که خارج از سلام ساختمان کار می‌کنند، اغلب زیر بار قید کردن ضمانت تاخیر در قرارداد نمی‌روند.

2.   پیگیری‌های تیم پشتیبانی مشتریان

بعد از اینکه قرارداد پروژه‌تان را با سلام ساختمان می‌بندید، پشتیبان‌های ما قدم به قدم در تمام مراحل کار همراه شما هستند. بنابراین به طور کامل روی پروژه شما نظارت داریم و اگر احساس کنیم که تاخیری پیش آمده و یا در حال رخ دادن است، بلافاصله ورود پیدا کرده و جلوی آن را می‌گیریم.

«به این صورت که با متخصص پروژه شما ارتباط می‌گیریم و با توجه به مدارکی که از هر متخصص داریم، به طور جدی مانع از ایجاد تاخیر و یا ادامه پیدا کردن آن می‌شویم.»

چگونه سلام ساختمان از تاخیر در پروژه‌ها جلوگیری می‌کند؟

3.   امتیاز دهی و حذف متخصصین بدقول

یکی از مزیت‌های سلام ساختمان، نظرسنجی از مشتریان درباره موارد مختلفی از جمله خوش قول بودن مجری پروژه آن‌ها است. به این صورت که:

  • گام اول: بعد از تمام شدن پروژه هر مشتری، از او می‌خواهیم که به میزانِ خوش قول بودن مجری پروژه‌اش، در مورد زمان تحویل کارها امتیاز دهد.
  • گام دوم: سپس این امتیازها را صحت سنجی می‌کنیم تا مطمئن شویم که مشکل از سمت متخصص بوده است یا خیر.
  • گام سوم: در نهایت اگر جمع امتیازات خوش قولی هر متخصص، از یک حد مشخصی پایین‌تر باشد، سریعاً با آن متخصص قطع همکاری می‌کنیم.

بنابراین خیال‌تان راحت باشد هر متخصصی که با سلام ساختمان همکاری می‌کند، از لحاظ تحویل به موقع پروژه‌هایش اعتبارسنجی شده و قطعاً فرد خوش قولی است.

توصیه نهایی!

در فرآیند سفارش کابینت و کمد، حتی اگر پروژه خودتان را به حرفه‌ای‌ترین متخصصین بازار هم بسپارید، در صورتی که پروژه را با تاخیر تحویل دهند، می‌توانند تمام برنامه ریزی‌های شما را به هم بزنند. پس علاوه‌بر پیدا کردن متخصص حرفه‌ای، باید فردی را پیدا کنید که خوش قول هم باشد.

خبر خوب این است که شما می‌توانید با سفارش کابینت و کمد در سلام ساختمان، از ضمانت تاخیر و سایر مزایا بهره‌مند شوید. بنابراین می‌توانید مطمئن باشید، متخصصینی به شما معرفی می‌شوند که هم اعتبار سنجی شده‌اند و هم تاخیری در کار آن‌ها وجود ندارد.

«اینجا کلیک کنید و تا دیر نشده، سفارش خودتان را با خیالی آسوده در سلام ساختمان ثبت نمایید.»

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments