0

جامع ترین راهنمای خرید سرامیک طرح دار

  17 اردیبهشت 1403     -      تاریخ انتشار:  17 اردیبهشت 1403
جامع ترین راهنمای خرید سرامیک طرح دار

اگر به دنبال خرید سرامیک طرح دار هستین و به همین دلیل توی گوگل سرچ کردین تا اطلاعاتی راجب این متریال بخونین و فروشنده هاشو پیدا کنین تبریک میگم، به کامل ترین راهنمای خرید سرامیک طرح دار رسیدین. سلام دوستام من آرمان احمدی هستم یک معمار که تقریبا 15 ساله که در این حوزه فعالیت می کنم و پروژه های خیلی زیادی در اقصی نقاط کشور انجام دادم.

توی این چند سالی که در حوزه معماری فعالیت می کنم تجربیات بسیار زیادی در خرید و استعلام قیمت سرامیک طرح دار کف و بدنه به دست آوردم و با خودم فکر کردم که عالی میشه اگه این تجربیاتم رو به صورت رایگان در قالب یک مقاله در اختیار همکاران و هموطنان عزیزم قرار بدم. توی این مقاله میخوام به صورت کلی سرامیک های طرح دار رو بهتون معرفی کنم و تجربیاتم رو از خرید سرامیک طرح دار براتون بازگو کنم. در آخر هم یکی از بزرگ ترین و محبوب ترین تولیدکننده ها و فروشنده های این متریال زیبا رو که خودم چندین ساله باهاشون کار می کنم و ازشون خرید می کنم رو بهتون معرفی کنم.

ویژگی های سرامیک طرح دار

خرید سرامیک طرح دار ویژگی های خیلی زیادی داره که باعث محبوبیتش شده که توی این بخش میخوام براتون توضیحشون بدم. بزرگ ترین ویژگی مثبت سرامیک کف زیبایی بیش از حدشه که استفاده از اون توی محیط های پذیرایی و لابی و آشپزخونه و سالن و … خیلی باعث جذابیت فضا میشه. ویژگی مهم دیگه ای که سرامیک های طرح دار داره مقاومت بسیار مناسبش در برابر فشار و ضربه است که باعث میشه در اثر رفت و آمد روی آن هیچ آسیبی بهش وارد نشه و نشکنه.

دیگر ویژگی مهم سرامیک طرح دار کف، مقاومت خیلی بالا در برابر آب و رطوبته که باعث میشه محیط تون خیلی بهداشتی تر بشه و شست و شو راحت تر باشه، همچنین این سرامیک ها به دلیل لایه لعابی ای که دارند در برابر مواد شوینده اسیدی نیز مقاوم هستند.

خرید سرامیک طرح دار مناسب چه فضاهایی هستش؟

سرامیک و کاشی طرح دار با توجه به طرح های گوناگونی که داره توی هر محیطی کاربرد داره میتونین از اون در نماهای مختلف سنتی و مدرن استفاده کنین. اما در این بخش میخوام راهنماییتون کنم که توی چه محیط هایی از چه طرح ها و رنگ هایی استفاده کنین.

خرید سرامیک طرح دار

سرامیک طرح دار کف پذیرایی

توی محیط پذیرایی از سرامیک و کاشی طرح دار باید در طرح های ساده تر استفاده کنین تا باعث شلوغ شدن محیط نشه. از رنگ های خنثی مثل سفید و طوسی و کرمی اگه استفاده کنین با توجه به بازتاب نور خوبی که داره باعث دلباز تر کردن فضاتون میشه.

سرامیک طرح دار کف لابی

توی لابی از سرامیک طرح دار  می تونین توی رنگ ها و طرح های مختلف بسته به نوع کاربری و دکوراسیون ساختمان استفاده کنین. پیشنهادی که به عنوان معمار دارم اینه که حتما از سرامیک مراکشی توی لابیتون استفاده کنین، چون نتیجه فوق العاده قشنگ و محشر میشه.

سرامیک طرح دار کف آشپزخانه

نمای آشپزخونه بستگی به دیزاین سایز المان های خونه تون داره و اگه کلا سبک دکوراسیون خونه تون ساده و مینیماله اصلا سمت سرامیک طرح دار کف نرین و از سرامیک های سنتی تک رنگ استفاده کنین ولی اگه میخواین آشپزخونه ای پر رنگ و لعاب داشته باشین میتونین از سرامیک و کاشی طرح دار توی طیف های رنگی شاد مثل فیروزه ای و آبی و … استفاده کنین.

قیمت سرامیک طرح دار

عوامل موثر بر قیمت سرامیک طرح دار

توی قیمت سرامیک طرح دار کف عوامل خیلی زیادی هستن که تاثیر گذارن مثل ابعاد سرامیکی که میخواید، طرح سرامیک، جنس بدنه و … . همونطور که گفتم ابعاد از تاثیرگذار ترین عوامل توی قیمت سرامیک طرح دار هستش اما بر خلاف تصوری که دارین هرچی سرامیک کوچک تر باشه قیمتش بالاتره چون سرامیک هایی که ابعادشون کوچکه تولید و برششون سخت تر و زمان بر تر میشه و به همین دلیل قیمت سرامیک طرح دار با ابعاد کوچک بالاتره.

جنس بدنه هم توی قیمت خیلی تاثیرگذاره، برای مثال سرامیک های پرسلانی بدنه های خیلی قطور تر و کلفت تری نسبت به سرامیک های معمولی دارن و خب طبیعتا قیمتشون هم بالاتره. قیمت سرامیک طرح دار کف بستگی به عوامل خیلی زیادی داره که سعی کردم توی این قسمت چند موردشو بگم، همیشه قیمت بستگی به سفارش شما داره و توی هر سفارشی بسته به شرایط قیمت متفاوته.

تجربه من در خرید سرامیک طرح دار کف از فروشنده های مختلف

خب تا اینجا سعی کردم کامل سرامیک طرح دار رو بهتون معرفی کنم و به سوالاتتون پاسخ بدم، حالا توی این بخش میخوام تجربمو از خرید سرامیک و کاشی طرح دار برای کف از فروشنده های مختلف و شهر های مختلف براتون بگم. اوایل کارم که به نوعی یک معمار آماتور بودم همیشه توی پیدا کردن جنس مرغوب مشکل داشتم، برای مثال همین سرامیک و کاشی سنتی طرح دار و من از فروشنده های خیلی مختلفی از شهر های شیراز و اصفهان و شهر خودم که تهرانه خریدم و اصلا از کیفیت و قیمت راضی نبودم.

این نارضایتی فکر پیدا کردن تولیدکننده های این متریال و انداخت توی کلم و افتادم دنبال تولیدکننده ی کار درستی که کیفیت بالا رو در کنار قیمت مناسب بهم بده تا اینکه از طریق سرچ کردن توی گوگل رسیدم به گروه آرچی لرن که یکی از بزرگ ترین تولیدکننده های انواع کاشی های سنتی در ایرانن. بعد از بررسی کارایی که کردن مثل کاشی های حرم امام رضا(ع) و … فهمیدم که کارشون به شدت با کیفیته و بعد از مطمئن شدن با کارشناس فروششون تماس گرفتم و سفارش سرامیک طرح دار مو ثبت کردم.

وقتی سرامیکا رو تحویل گرفتم واقعا باورم نمی شد، سرامیک طرح دار با کیفیت واقعا عالی رو با نصف قیمت فروشنده ها گرفته بودم، اینجا بود که دقیقا معنی از تولید به مصرف رو فهمیدم. خلاصه که الآن چند سالیه من تمامی خرید هامو از این گروه انجام میدم و مشتری دو آتیشه شون شدم و به شما هم پیشنهادشون میکنم.

سرامیک طرح دار آرچی لرن

خرید سرامیک های طرح دار کف آرچی لرن

گروه کارخانجات آرچی لرن یکی از بزرگ ترین تولیدکننده و فروشنده های انواع کاشی و سرامیک به خصوص سرامیک طرح دار کف با بیش از 50 سال سابقه در حوزه تولیدات در خدمت شما عزیزان است، برای تماس با مشاوران و کارشناسان فروش این گروه می تونین با شماره تلفن 09153069688 تماس بگیرین و خریدتون و انجام بدین و یا وارد وبسایت آرچی لرن بشین و با دیدن کارها و محصولاتشون بیشتر باهاشون آشنا بشین.

امیدوارم این مقاله بدردتون خورده باشه، ارادتمند شما آرمان احمدی.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments