1.0 0

بهترین فاز مهرشهر کرج کجاست؟

  5 آذر 1402     -      تاریخ انتشار:  5 آذر 1402

مهرشهر یکی از لوکس ترین و مدرن ترین محله های شهر کرج به شمار می آید. محبوبیت و بافت منحصر به فرد این محله به حدی است که افرادی که قصد سکونت در مناطق شمالی شهر تهران مانند خرید آپارتمان در جردن را داشته باشند با شناخت از این محله به سراغ خرید آپاتمان در آن می روند.

این منطقه دارای 5 فاز است که در میان آنها فازهای لوکس و لاکچری به فازهای 1، 2 و 3 اختصاص می یابد. فازهای 2 و 3 برای افرادی که قصد زندگی دارند ، انتخاب بهتر و مناسب تری می باشد چرا که این دو فاز نسبت به سایر فازهای دیگر از خلوتی و آرامش بیشتری برخوردارند، در مقابل اگر قصد افراد در این منطقه ایجاد کسب و کار باشد، بهترین انتخاب برای آنها فاز 1 خواهد بود.

بعد از فاز 1، 2 و 3 نوبت به فاز 4 مهرشهر می رسد در این فاز آپارتمان های لوکس و خانه های اعیان نشین کمتر به چشم می خورد اما با این حال شرایط زندگی و امکانات رفاهی در آن وضعیت مطلوبی دارد. بر اساس آگهی های منتشر شده در وبسایت آقای املاک و برآورد قیمت آپارتمان در فاز 4 مهرشهر می توان نتیجه گرفت که قیمت آپارتمان در این فاز مناسب تر از فازهای یک، دو و سه می باشد. شما می توانید با مراجعه به وبسایت آقای املاک و انتخاب فیلترهای مورد نظر از به روزترین قیمت آپارتمان در فازهای مختلف مهرشهر با خبر شوید.

بهترین فاز مهرشهر کرج کجاست؟

فاز ۵ نیز از گذشته تا به امروز، توسعه چندانی نداشته و دارای خیابان‌های محدودی می باشد. اگر چه توسعه این منطقه چندان زیاد نبوده، اما به دلیل دسترسی مناسب به مراکز دولتی و آموزشی مورد توجه بسیاری از افراد برای سکونت قرار گرفته است.

قدمت محله مهرشهر کرج به زمان پهلوی بازمی گردد. در آن زمان بلوار شهرداری (چهاربانده) و بلوار ارم در سه فاز مختلف یعنی فاز ۱ فاز ۲ و فاز ۳ برای سکونت افراد ساخته شد. پس از انقلاب فاز ۴ و بلوار گل‌ها به مجموع این مناطق اضافه گردید. فازهای ۱٬۲٬۳ که در بلوار شهرداری‌ (میان دو خیابان ارم و کمربندی ) این محله قرار گرفته اند دارای ویلاهای قدیمی بزرگ با معماری های خاص هستند.

به گزارش تابناک؛ فازهای یک، دو و سه در اصطلاحات عامیانه از فازهای لوکس با کیفیت زندگی بالا برخوردار هستند. مهرشهر منطقه ای با وسعت بسیار بالاست و محدوده های زیادی را پوشش می دهد. آپارتمان های نوساز با نماهای دل انگیز که در این مسیر مرور می کنیم خانه های ویلایی متناسب با ذائقه های متفاوت تر است که در اینجا از کنارشان عبور می کنیم. این فازها و بلوارهای اطرافش جز مکان های لوکس نشین و اعیان نشین به شمار می روند.

مهرشهر کرج در این فازهای سه گانه معروفیت و محبوبیت خاصی پیدا کرده است. تنوع آپارتمان ها با کیفیت و طیف قیمتی متفاوت باعث شده تا ما این مناطق را بعنوان یک فضای ایده آل برای سکونت و زندگی مرفه معرفی کنیم.

فازهای یک، دو و سه و بلوار شهرداری که به آن اشاره شد در واقع مناسب خانوارها با درآمد و سطح زندگی بالا هستند که البته رنج قیمتی در آنها بسیار متفاوت است. سطح رفاهی در بلوار شهرداری نسبتا بالاست و جزء مناطق مرفه نشین محسوب می شود. فضای سبز درختان و چمنزارهای متعدد در این بلوار به خوبی دیده می شود و این منطقه را تبدیل به یک فضای خوب آب و هوایی کرده است که خانواده های زیادی ترجیح می دهند برای زندگی این منطقه را انتخاب کنند. با وجود آپارتمان های لوکس و مدرن، این منطقه ها هنوز بافت ویلایی همراه با معماری های خاص خود را حفظ کرده اند که به نوعی به هویت بخشیدن مهرشهر کرج رنگ و بوی خاصی را داده است.

خیابان کمربندی از فاز ۴ مهرشهر شروع می شود و موازی با بلوار شهرداری و ارم تا انتهای کاخ شمس ادامه دارد. بعد از آنکه مهرشهر به شهرداری کرج پیوست، مجوز برای آپارتمان سازی در این منطقه صادر شد ، در نتیجه ویلاهای تاریخی و قدیمی جای خود را به آپارتمان‌های چند طبقه دادند، با وجود گسترش ساخت و ساز اما بافت محله مهرشهر همچنان ویلایی می باشد. در ادامه به بررسی بهترین فازهای مهرشهر کرج خواهیم پرداخت.

فاز ۱ مهرشهر

فاز ۱ مهرشهر یکی از مناطق لوکس و خوش‌نشین کرج به حساب می آید. خیابان و کوچه های فاز یک اصولی ساخته شده، همچنین وجود باغ‌های متعدد در این منطقه موجب آب و هوای دلپذیر آن شده است. بیشتر املاک این منطقه به سبک ویلایی هستند و تعداد طبقات خانه‌های آپارتمانی آن نیز از ۵ طبقه فراتر نمی رود. جمعیت پایین در فاز ۱ مهرشهر موجب شده تا شاهد ترافیک سنگین در این منطقه نباشیم. شایان به ذکر است که قیمت آپارتمان در فاز یک به نسبت دیگر فازها بالاتر می باشد. فاز یک از سمت غرب به خیابان 100 تا 120 غربی . و از سمت شرق به خیابان 100 تا 200 شرقی امتداد دارد.

فاز ۲ مهرشهر

فاز ۲ مهرشهر نیز یکی دیگر از محله‌های پرطرفدار مهرشهر به حساب می آید که به دلیل دنج بودن و خلوتی محبوبیت زیادی پیدا کرده است. در کوچه وخیابان های این فاز بیشتر اماکنی از جمله: فروشگاه های زنجیره ای، کافه، رستوران و… متمرکز هستند . به گونه ای بهترین امکانات رفاهی، کافه‌ها و رستوران‌های لوکس در فاز ۲ مهرشهر، این منطقه را به محلی پررونق تبدیل کرده است. خیابان 120 غربی تا 223 غربی مختص به فاز دو است و انتها فاز دو به خیابان مسیح پاکدل می‌رسد. خیابان 202 شرقی تا خیابان 214 نیز در فاز دو مهرشهر قرار دارند.

فاز ۳ مهرشهر

در فاز ۳ مهرشهر نیز همه چیز برای تجربه یک زندگی آرام و با کیفیت فراهم شده است. وجود امکانات رفاهی از جمله مراکز درمانی، ورزشی، آموزشی و مراکز خرید لوکس و تره بار موجب رضایتمندی ساکنین در این منطقه شده است. فاز 3 از خیابان 309 غربی تا خیابان 319 غربی و از سوی دیگر از خیابان 322 تا خیابان 340 شرقی امتداد دارد.

فاز ۴ مهرشهر

فاز ۴ در مقایسه با دیگر فازهای مهرشهر از آب و هوای خوبی برخوردار نیست چرا که در ضلع شمالی آن اتوبان کرج-قزوین قرار گرفته است. البته ناگفته نماند که دسترسی عالی و امکانات رفاهی متعدد این فاز موجب رونق خرید و فروش خانه در این منطقه شده است. این فاز از خیابان 506 غربی تا خیابان 525 غربی امتداد دارد و از سمت شرق نیز از خیابان 402 تا خیابان 415 شرقی ادامه پیدا کرده است.

فاز 5 مهرشهر

فاز 5 مهرشهراز بافت اصلی منطقه فاصله دارد. سمت غربی باغات واین فاز که در امتداد اتوبان کرج قزوین و در غرب شهرک دریا قرار گرفته دارای تعداد محدودی خیابان است که البته دسترسی مناسبی به مدارس و مراکز دولتی دارد. فاز 5 به نوعی منطقه کمتر توسعه یافته مهرشهر محسوب می‌شود.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments