3.8 1

10 ایده بکر و فاخر برای کنج آشپزخانه که عمرا دیده باشی!

  20 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  14 آبان 1402
شلف و استند و کشوی کنج آشپزخانه

گوشه‌های آشپزخانه، اغلب فضایی بدون استفاده هستند. اما با کمی خلاقیت می‌توانید از این فضاها برای ذخیره سازی، زیباسازی آشپزخانه یا حتی ایجاد یک فضای اضافی استفاده کنید. در اینجا 10 ایده فوق العاده برای کنج آشپزخانه را آورده‌ایم. اما اگر به دیدن ایده‌های دکوراسیونی بیشتری علاقه دارید، می‌توانید پیج اینستاگرام سلام ساختمان را مشاهده کنید.

1.   کشوهای گوشه‌ای

کشوهای کنج آشپزخانه، دسترسی به گوشه‌های بدون استفاده را برای شما ممکن می‌سازند. همچنین نوعی فضای ذخیره سازی و نظم دهنده هم به حساب می‌آیند. کابینت با کشوهایی مشابه تصویر زیر را می‌توانید از کابینت سازهای سلام ساختمان درخواست کنید و قیمت نهایی کار را از آن‌ها دریافت کنید.

معرفی کابینت ساز

کشوی کم جای کنج آشپزخانه دارای نظم دهنده

2.   کابینت‌های کنج چرخان

کابینت‌های کنج چرخان با قفسه‌های متحرکی که دارند، یک راه عالی برای دسترسی آسان به وسایل گوشه آشپزخانه شما هستند. کابینت تصویر زیر را یکی از متخصصین «سلام ساختمان» اجرا کرده است. سلام ساختمان بزرگ‌ترین بازار آنلاین کابینت در ایران است که کابینت سازهای حرفه‌ای را در شهرهای مختلف، به شما معرفی می‌کند. برای دریافت مشاوره رایگان کابینت می‌توانید از پشتیبان‌های سلام ساختمان کمک بگیرید.

کابینت کنج سفید مدرن با قفسه‌های چرخان استیل

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

3.   گوشه گیاهان آشپزخانه

قرار دادن گل و گیاه در گوشه آشپزخانه، یک ایده طراوت بخش برای پر کردن این فضا است. برای مثال گلدان‌های آویز و یا پایه‌های گل با طراحی خلاقانه مانند پایه گل نردبانی در تصویر زیر، ایده‌هایی عالی برای زیبا سازی کنج آشپزخانه هستند.

پایه گل نردبانی در کنج آشپزخانه مدرن

4.   نورپردازی کنج آشپزخانه

نورپردازی کنج آشپزخانه یک راه عالی برای بهبود روشنایی و زیبایی آشپزخانه شما است. نور زیر کابینتی، یکی از ایده‌های نورپردازی کنج است. متخصص سلام ساختمان در تصویر زیر با نورپردازی کنج آشپزخانه، یک گوشه کافه‌ای زیبا برای استفاده از وسایل دم دستی مثل قهوه ساز را فراهم کرده است.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

نورپردازی کنج آشپزخانه مدرن با نور زیر کابینتی

5.   استفاده از نیمکت‌های ذخیره‌سازی

نیمکت‌هایی با فضای ذخیره‌سازی زیر آن‌ها، می‌توانند هم به عنوان نشیمن و هم برای نگهداری از وسایل در کنج آشپزخانه استفاده شوند.

نیمکت سفید خاکستری کنج آشپزخانه با فضای ذخیره سازی در زیر آن

6.   پنتری روم در کنج آشپزخانه

پنتری روم یا اتاق ذخیره‌سازی در آشپزخانه، یک راهکار عالی برای استفاده بهینه از فضاهای کم‌کاربرد کنج است. با تبدیل یک کنج به پنتری روم، شما می‌توانید فضایی اختصاصی برای نگهداری از مواد غذایی، ادویه‌جات، و سایر لوازم ضروری آشپزخانه را ایجاد کنید.

پنتری روم کمدی در کنج آشپزخانه

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

7.   سینک در کنج آشپزخانه

سینک کنج آشپزخانه یک راه حل زیرکانه و کارآمد برای استفاده از فضای کم‌استفاده گوشه‌ها است. این نوع طراحی به شما امکان می‌دهد تا فضای کاری بیشتری روی کانتر داشته باشید و دسترسی به سینک را در هنگام آشپزی و شستشو آسان‌تر می‌کند.

سینک کنج آشپزخانه کابینت نئوکلاسیک

8.   کابینت‌های کنج با اجاق گاز

قرار دادن گاز در کنج آشپزخانه، ایده جالب دیگری است که می‌توانید از آن به ویژه در آشپزخانه‌های کم جا استفاده کنید.

اجاق گاز رومیزی در کنج آشپزخانه با کابینت قهوه‌ای

9.   کابینت‌های کنج با درب شیشه‌ای

کابینت‌های کنج با درب شیشه‌ای یک راه عالی برای نمایش لوازم تزئینی یا ظروف هستند. این کابینت‌ها نور را انعکاس می‌دهند و به آشپزخانه شما جلوه‌ای شیک و روشن می‌بخشند.

کابینت کنج آشپزخانه با درب شیشه‌ای

10. استفاده از شلف و استند

شلف‌ها و استندهای گوشه آشپزخانه، فضای مناسبی را برای قرار دادن ظروف ادویه، کتاب‌های آشپزی، لوازم تزئینی کوچک و سایر وسایل این چنینی در اختیار شما قرار می‌دهند.

شلف دیواری فلزی مشکی در کنج آشپزخانه

جمع بندی

در نهایت هنگام انتخاب ایده مناسب برای کنج آشپزخانه‌تان، به عوامل مختلفی از جمله اندازه آشپزخانه، سبک دکوراسیون و نیازهای خاص خودتان از فضا، باید توجه داشته باشید. در این زمینه می‌توانید از «مشاورین مجموعه آنلاین دکوراسیونی سلام ساختمان» هم مشورت بگیرید.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فریبا صادقی
فریبا صادقی
19 آبان 1402 15:44

خیلی زیبا و کاربردی بودن