0

گوشه آشپزخانه را چطور به فضایی جذاب و جادار تبدیل کنیم + 5 تا ایده

  26 بهمن 1402     -      تاریخ انتشار:  26 بهمن 1402
استفاده بهینه از گوشه آشپزخانه با قفسه، کشو، کابینت و کافی‌بار

گوشه‌ آشپزخانه فضای پِرتی است که می‌توانید با طراحی درست و اصولی، آن را کاربردی کنید. با انواع کشوها، قفسه‌ها و نظم‌دهنده‌های گوشه آشپزخانه، می‌توانید فضای مفید بیشتری داشته‌باشید. با «سلام ساختمان» همراه شوید تا ۵ ایده کاربردی برای جادار کردن گوشه آشپزخانه را بررسی کنیم.

1.    نصب قفسه و شلف دیواری در گوشه آشپزخانه

با نصب شلف و قفسه روی دیوار گوشه آشپزخانه، فضایی زیبا، ترند و دلباز داشته باشید. شلف‌ها جایگزینی ارزان و جدید برای کابینت آشپزخانه هستند که می‌توانند محل مناسبی برای نگهداری از وسایل باشند.

نصب قفسه‌های چوبی روی دیوار گوشه آشپزخانه با آجر سفید

2.    کافی‌بار در گوشه آشپزخانه

از ترندهای جدید دکوراسیون آشپزخانه، طراحی کافی‌بار است. به کمک متخصصین سلام ساختمان، ترندهای روز دنیا را در خانه‌تان اجرا کنید. این کافی بار زیبا را می‌توانید تنها با نصب یک باکس چوبی ساده در آشپزخانه داشته باشید. قفسه‌های داخل این کافی بار، کنج آشپزخانه را بسیار جادار و جذاب کرده‌اند.

معرفی کابینت ساز

کافی‌بار در گوشه آشپزخانه مشکی و چوبی همراه با دستگاه قهوه‌ساز

3.    کابینت با دسترسی آسان در گوشه آشپزخانه

با طراحی اصولی کابینت، از فضای کُنج آشپزخانه بیشترین بهره را ببرید. عکس زیر نمونه‌کار متخصصین سلام ساختمان در تهران است. در این تصویر، درب‌های کابینت کنج به طرفین باز می‌شوند و هیچ مانعی برای دسترسی به انتهای کابینت کنج وجود ندارد. بنابراین می‌توانید نهایت استفاده را از فضای پُرجای کنج ببرید.

کابینت سفید با دو درب در گوشه آشپزخانه مدرن سفید-قهوه‌ای

طراحی درب کابینت کُنج زیر که در شیراز توسط متخصصین سلام ساختمان اجرا شده‌است، طوری است که می‌توانید به تمام فضای گوشه آشپزخانه دسترسی داشته باشید. با سفارش کابینت به متخصصین مجموعه آنلاین سلام ساختمان، از ضمانت قیمت بهره‌مند شوید و خیالتان بابت منصفانه بودن قیمت‌ها راحت باشد.

تضمین قیمت سلام ساختمان

کابینت سفید در گوشه آشپزخانه با یک درب دوتکه

4.    نظم‌دهنده گوشه آشپزخانه

با قرار دادن انواع نظم‌دهنده‌های مخصوص در کنج آشپزخانه، با کمترین هزینه از گوشه آشپزخانه نهایت استفاده را ببرید. این نظم دهنده می‌توانند مکان مناسبی برای قرار دادن وسایل اضافی و یا دم دستی آشپزخانه باشند.

قفسه زمینی فلزی و چوبی در گوشه آشپزخانه

برای فضای داخلی کابینت‌های گوشه آشپزخانه، می‌توانید از نظم‌دهنده فلزی داخل کابینت استفاده کنید. برای اطلاع از قیمت ساخت این نظم‌دهنده‌های پرجا، با مشاورین سلام ساختمان در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

نظم‌دهنده فلزی داخل کابینت در گوشه آشپزخانه با ۴ فضای مجزا

5.    کشوهای هوشمندانه در گوشه اشپزخانه

در گوشه آشپزخانه چند کشو اضافه کنید تا فضای بیشتری برای استفاده داشته باشید. منتهی طراحی این کشوها باید طوری باشد که بتوانید به تمام فضای کنج آشپزخانه، به راحتی دسترسی پیدا کنید. برای مثال طراحی چند ضلعی این کشوها، آن‌ها را به فضایی جادار و کاربردی برای نگهداری از وسایل تبدیل کرده است.

کشوی سفید با دستگیره طوسی در گوشه اشپزخانه

کشوهای کنج زیر نیز، در تهران اجرا شده‌اند و فضای پرت زیر اپن کابینت را به یک فضای پرکاربرد تبدیل کرده‌اند. برای دیدن نمونه‌کارهای بیشتر به صفحه اینستاگرام سلام ساختمان مراجعه کنید.

سه کشوی سفید با دستگیره طوسی در گوشه آشپزخانه

در آخر

شما می‌توانید به کمک ۵ ایده کاربردی در این مطلب، گوشه آشپزخانه را به فضایی جذاب و جادار تبدیل کنید. کابینت‌ها، شلف‌های چوبی و یا کشوهای کنج، برخی از این ایده‌ها هستند. منتهی طراحی این المان‌ها باید بسیار هوشمندانه باشد تا بتوانید نهایت استفاده را از فضای کنج آشپزخانه ببرید. سلام ساختمان با معرفی ماهرترین کابینت سازهای شهرتان، شما را برای داشتن یک آشپزخانه ایده‌آل با بهترین طراحی همراهی می‌کند.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: مریم   صبوری
وقتی بارش کلماتی که به ذهنم هجوم می‌آورند را روی صفحات پیاده می‌کنم، بهترین حس ممکن را دارم. مریم صبوری هستم، سردبیر سایت سلام ساختمان. سه سال قبل وارد تیم دوست داشتنی سلام ساختمان شدم و در حال حاضر تمرکز کاری من در زمینه محتوا و سئو است.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments