0

اجرای بالکن شیشه ای در مشهد

  27 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  27 آبان 1402
بالکن شیشه ای

همان طور که می دانید روز به روز بر اهمیت توجه به دکوراسیون داخلی منزل و حل کار افزوده می شود. به همین دلیل یکی از بهترین روش هایی که برای زیبایی دکوراسیون داخلی پیشنهاد و انجام می شود، استفاده از انواع بالکن شیشه ای است. بالکن شیشه ای یا شیشه بالکن یک نوع پوشش و محافظ بسیار با کیفیت و زیبا برای نصب کردن در بالکن های مجتمع های تجاری و اداری است. زیبایی، استحکام و مقاومت بالکن شیشه بدین صورت است که علاوه بر داشتن یک محیط زیبا و پر نور، به صورت شبانه روزی و 24 ساعته می توانید به فضای بیرون دید داشته باشید. علاوه بر این، با توجه به این که برای ساخت انواع بالکن شیشه ای از شیشه های مستحکم و با کیفیت استفاده می شود، هیچ گونه آلودگی صوتی و سر و صدا در محیط داخل منزل یا محیط کار شنیده نمی شود. به طور کلی انواع بالکن شیشه ای شامل بالکن شیشه ای بدون قاب، بالکن شیشه ای ریلی، بالکن تاشو، اسلایدی، نرده ای، و پنجره ای است. در صورتی که قصد نصب بالکن شیشه ای را دارید، همراه ما باشید. در ادامه این مقاله به بررسی کامل تر مراحل اجرای انواع بالکن شیشه ای مشهد و قیمت آن می پردازیم.

مراحل اجرای بالکن شیشه ای در مشهد

نصب و اجرای بالکن شیشه ای مانند سایر متریال های دیگر اهمیت زیادی دارد. چون همان طور که می دانید محل اصلی نصب بالکن شیشه ای یا شیشه بالکن در محیط های باز است. به همین دلیل نصب و اجرای صحیح آن اهمیت زیادی دارد. به طور کلی مراحل نصب انواع بالکن شیشه ای بر اساس نوع آن ممکن است با یک دیگر متفاوت باشد. اما در برخی موارد مراحل اصلی نصب انواع مختلف شیشه بالکن مشابه با یک دیگر و به صورت مراحل زیر است:

  • مشخص کردن چهارچوب اصلی بالکن شیشه ای
  • قرار دادن چهارچوب اصلی شیشه بالکن
  • تراز کردن ریل های بالکن
  • قرار دادن ریل پایینی چهارچوب
  • قرار دادن و نصب شیشه مورد استفاده برای بالکن
  • محکم کردن محل قرارگیری شیشه بالکنی با استفاده از یراق آلات و تجهیزات لازم
  • نصب سایر تجهیزات و یراق آلات لازم برای افزایش استحکام

بالکن شیشه ای ریلی و کشویی و تاشو شهر مشهد

همان طور که در پاراگراف های بالاتر نیز ذکر شد، بالکن شیشه ای در انواع مختلفی تولید می شود. از جمله بهترین بالکن های شیشه ای و کاربردی، بالکن شیشه ای ریلی و بالکن شیشه ای کشویی و تاشو است که در ادامه هر کدام از این بالکن ها را بررسی می کنیم. شرکت نگین شرق به منظور استفاده و نصب بالکن های شیشه ای، انواع شیشه ها را با کیفیت بالا تولید می کند. انواع بالکن شیشه ای شامل موارد زیر است:

بالکن شیشه ای ریلی

بالکن شیشه ای ریلی یک نرده شیشه ای ظریف و زیبا است که با پایه های از جنس فولاد ضد زنگ ساخته می شود. به همین دلیل این نوع بالکن شیشه ای مقاومت بسیار بالایی داشته و همچنین از ورود گرد و غبار به محیط داخل جلوگیری می کند.

بالکن شیشه ای کشویی

یکی دیگر از انواع بالکن های کاربردی و مورد استفاده برای مکان های مدرن، بالکن شیشه ای کشویی است. ساخت و نصب بالکن شیشه ای کشویی بدین صورت است که در دو سر شیشه فک نصب می شود. سپس روی هر فک 2 چرخ در بالا و پایین شیشه ها قرار می گیرد. همچنین این چرخ ها درون ریل به صورت کشویی حرکت می کند.

بالکن شیشه ای تاشو

یکی دیگر از انواع بالکن های شیشه ای یا شیشه بالکن، بالکن شیشه ای تاشو است. شیشه مورد استفاده برای ساخت و نصب این بالکن بدین صورت است که از دو نوع شیشه مختلف یک شیشه سکوریت و یک نوع شیشه متحرک استفاده می شود. یکی از بهترین ویژگی های بالکن شیشه ای تاشو این است که معمولا با ضخامت 8 میلیمتر ساخته می شود. به همین دلیل مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و فشار و … دارد. به همین دلیل به راحتی می توان به صورت افقی و عمودی آن را باز و بسته کرد. علاوه بر این، یکی از ویژگی های دیگر بالکن شیشه ای تاشو، کم جا بودن آن است و برای مکان های مختلف و با متراژ کم هم می توان از آن استفاده کرد.

اجرای بالکن شیشه ای در مشهد

قیمت بالکن شیشه ای مشهد

یکی از مهم ترین موارد دیگری که زمان انتخاب انواع بالکن شیشه ای برای خریداران مطرح می شود، در مورد قیمت بالکن شیشه ای است. علاوه بر این، همان طور که در پاراگراف بالا نیز ذکر شد، شرکت نگین شرق در مشهد نیز انواع شیشه ها به منظور نصب و ساخت بالکن شیشه ای است سابقه فعالیتی درخشان در تولید انواع شیشه ها دارد. بنابراین شیشه ها بر اساس متریال های مختلفی که از آن برای ساخت شیشه های مختلف استفاده می شود، قیمت های مختلفی دارد. به طور کلی از جمله مهم ترین عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت بالکن شیشه ای مشهد می توان به موارد مهم زیر اشاره کرد:

  • نوع شیشه مورد استفاده برای ساخت و نصب شیشه بالکن
  • یراق آلات مورد استفاده برای نصب بالکن شیشه ای
  • نوع بالکن شیشه ای
  • متراژ بالکن شیشه ای

اجرای بالکن شیشه ای در مشهد

در چه مکان هایی می توان از بالکن شیشه ای استفاده کرد؟

به طور کلی بالکن یا تراس یک فضای متصل به بنا و بدون سقف است که معمولا رو به حیاط، منظره خاص یا فضای سبز تعبیه می شود. به همین دلیل برای این که از ورود گرد و غبار به داخل فضای مورد نظر جلوگیری کنید، همچنین یک فضای آرام و بدون سر و صدا داشته باشید، می توانید آن را به یک بالکن شیشه ای تبدیل کنید. بنابراین با توجه به این که در مجتمع های تجاری، اداری و مسکونی و … می توان یک بالکن ساخت و آن را به بالکن شیشه ای تبدیل کرد؛ در مکان های مختلف مانند مجتمع های تجاری، اداری، مسکونی، می توان از بالکن شیشه ای استفاده کرد.

اجرای بالکن شیشه ای در مشهد

ویژگی بالکن شیشه ای مجموعه نگین شرق

شرکت نگین شرق یکی از شرکت های فعال در زمینه تولید انواع شیشه از جمله شیشه های مورد استفاده برای ساخت بالکن شیشه ای است. با توجه به این که برای ساخت و نصب بالکن شیشه ای از شیشه های مختلف استفاده می شود، این شرکت شیشه های مختلف با ضخامت های متفاوت و در نظر گرفتن ضرایب ایمنی به بهترین نحو و با کیفیت بالا تولید می شود. کافیست همین حالا به سایت نگین شرق بروید بالکن شیشه ای مدنظر سفارش دهید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments