0

آشنایی با درب ضدسرقت لابی و انواع آن

  30 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  30 فروردین 1403
آشنایی با درب ضدسرقت لابی و انواع آن

بسیاری از افراد معتقد هستند که یک درب لابی می‌تواند ظاهر ساختمان را زیبا‌تر نشان دهد. در حقیقت هر چقدر که درب لابی شیک‌تر و خاص‌تر باشد، ظاهر ساختمان زیباتر خواهد بود اما هنگام انتخاب و خرید درب لابی فقط نباید به زیبایی آن توجه کرد بلکه این محصول باید مقاومت بالایی در برابر ضربه و تخریب نیز داشته باشد. در حقیقت درب لابی در ورودی ساختمان قرار می‌گیرد و محیط داخلی ساختمان را از فضای خارجی آن جدا می‌کند. بنابراین این محصول باید به گونه‌ای ساخته شود که دارای امنیت بالایی باشد. به همین منظور است که بسیاری از تولیدکنندگان به سراغ ساخت درب ضد سرقت لابی رفته‌اند تا محصولی با مقاومت فوق‌العاده بالا را تولید و عرضه کنند. اما این محصول چه مشخصاتی دارد؟ در ادامه با شرکت دژ همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در مورد این درب کسب نمایید.

درب لابی چیست؟

درب لابی محصولی است که محیط داخلی یک ساختمان را از محیط بیرونی آن جدا می‌کند. این یعنی درب لابی در قسمت ورودی ساختمان نصب می‌شود. درب لابی می‌تواند شیشه‌ای، چوبی و یا ترکیبی از هر دو جنس باشد. همان‌طور که پیشتر نیز ذکر شد، این درب هم باید زیبا باشد تا نمای ساختمان را زیباتر کند و هم باید دارای مقاومت و استحکام بسیار زیادی باشد. به همین علت انواع جدید این محصول به صورت ضد سرقت ساخته می‌شود. در حقیقت این درب ضد سرقت لابی باید از ورود سارقین و افراد متفرقه جلوگیری کند بنابراین به صورت ضد ضربه، ضد تخریب، ضد فشار و ضد اهرم شدن تولید می‌شود.

انواع درب لابی

درب ضد سرقت لابی از نظر ظاهری در دو مدل کلاسیک و مدرن تولید و عرضه می‌شود. هر کدام از این دو مدل زیبایی ظاهری خاص خودشان را دارند. نوع مدرن ساده است و شیک به نظر می‌رسد. معمولاً روی درب ضد سرقت لابی مدرن طرح خاصی مشاهده نمی‌شود اما گاهی اشکال مکعبی روی آن کار می‌شود. در حالی که مدل کلاسیک دارای طراحی شلوغی است؛ غالباً روی درب ضد سرقت لابی کلاسیک نقش‌های برجسته با منحنی‌های زیاد مشاهده می‌شود. مشخص است که برای ساختمانی با فضای کلاسیک و تجمل‌گرایانه، استفاده از درب با مدل کلاسیک بهتر است. بدیهی است بهتر است که ساختمانی با حال و هوای مدرن از درب لابی با طرح مدرن بهره برد. این محصول هم به صورت تک لنگه و هم به صورت دو لنگه تولید و عرضه می‌شود.

آشنایی با درب ضدسرقت لابی و انواع آن

درب لابی تک لنگه

ابعادی که برای درب ضد سرقت لابی تک لنگه در نظر گرفته می‌شود، دارای عرض 120 سانتی‌متر و ارتفاع 210 سانتی‌متر است. این درب می‌تواند با روکش چوب و یا فلز ساخته شود؛ در حقیقت این مورد بستگی به سلیقه شما دارد. یکی از مدل‌های محبوب و پرفروش درب لابی تک لنگه نوع دو طرف شیشه خور است؛ در این حالت عرض محصول حدود 180 تا 240 سانتی‌متر و ارتفاع آن 210 تا 240 سانتی‌متر خواهد بود. در برخی از ساختمان‌ها که نیاز به درب لابی با ارتفاع زیادی است، نصب درب آمریکایی توصیه می‌شود زیرا ارتفاع این محصول تا 4 متر می‌رسد و عرض آن می‌تواند تا 170 سانتی‌متر باشد.

درب لابی دو لنگه

شما دوستان گرامی باید بدانید که درب ضد سرقت لابی به صورت دو لنگه نیز تولید و عرضه می‌شود. این محصول می‌تواند هم به صورت چوبی، هم شیشه‌ای و هم ترکیب چوب و شیشه باشد. جالب است بدانید که این محصول در شرکت دژ سفارش‌سازی می‌شود و شما می‌توانید آن را در ابعاد دلخواه با مدل مورد نظرتان سفارش دهید تا متناسب با محل نصب ساختمان شما تولید شود.

آشنایی با درب ضدسرقت لابی و انواع آن

مشخصات درب ضد سرقت لابی

این محصول استراکچری مقاوم دارد که مانع از ورود سارقین به محیط داخلی می‌شود. درب ضد سرقت لابی دارای قفل‌های مستحکم و مقاومی نیز می‌باشد. از آنجا که این محصول در فواصل زمانی طولانی تعویض می‌شود و معمولاً چندین سال برای یک ساختمان به خوبی کار می‌کند، باید دارای کیفیت بسیار مناسبی باشد. از مشخصات این درب می‌توان به تنوع طرح‌‌های آن یعنی کلاسیک یا مدرن بودن آن اشاره کرد. ظاهر زیبا و شیک این محصول نیز می‌تواند یکی از ویژگی‌های آن محسوب شود که باعث زیباتر نشان داده شدن ساختمان خواهد شد. درب ضد سرقت لابی در برابر ضربه، فشار و تخریب از خود مقاومت بالایی نشان می‌دهد.

خرید درب ضد سرقت لابی از دژ

درب ضد سرقت لابی یکی از انواع درب است که هم در زیبایی ظاهری ساختمان تأثیرگذار است و هم نقش بسیار مهمی را در امنیت ساختمان ایفا می‌کند. از آنجا که این محصول ساختار مقاوم و قفل‌هایی مستحکم دارد، از ورود سارقین به داخل ساختمان جلوگیری خواهد کرد. شرکت دژ یکی از برترین و بزرگ‌ترین تولیدکنندگان درب ضد سرقت لابی است که این محصول را با ابعاد مورد نیاز، در تعداد لنگه مورد نظر و طرح دلخواه شما سفارش‌سازی خواهد کرد. دژ انواع درب ضد سرقت لابی خود را با بهترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد. شما می‌توانید با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و با آنها مشاوره رایگان داشته باشید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: علی   رضایی
سلام من علی رضائی هستم، مشاور بازاریابی ، متخصص SEO و کمپین منیجر علاقمند به داستان کسب و کارهاسابقه تحصیلی و حرفه‌ای:دوره لیسانس مهندسی مکانیک خوانده ام و دوران فوق لیسانس به دلیل علاقمندی به کسب و کارها و مارکتینگ سراغ مدیریت کسب و کارها MBA رفتم. فعالیت ام در حوزه مارکتینگ را با اجرای کمپین های Outbound شروع کردم با ساخت تیزرهای تبلیغاتی برای تلویزیون تاجیکستان اما آینده و قدرت بازاریابی inbound موجب حرکت به سمت SEO و کمپین های دورنگرا هدایت کرد.دستاوردها و افتخارات:دستاوردهایی که در دوران لیسانس موجب شد تا مهندسی مکانیک را بیش از پیش برای من جذاب کند ثبت 8 اختراع در حوزه پهپاد، کشاورزی، صنایع دستی بود که هرکدام در علاقندی من به کسب وکار سهمی بزرگی را داشت. و این تجربیات در اجرای کمپین های گوریلامارکتینگ بسیار کمک کننده بود. دستاوردهایی که در دوران کاری در حوزه بازاریابی داشته ام افتخار همکاری برای مشاوره و اجرا با 30 برند در کشورهای ایران، تاجیکستان و کانادا بوده است.تجربیات شخصی و علایق:علایق من در زندگی به موارد متفاوتی گره خورده است این روزها مطالعات زیادی در خصوص دکوراسیون خانه ، چیدمان و انتخاب دارم و مقالاتی در این خصوص را نیز در صفحات خودم منتشر می کنم .

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments