4.4 0

15 مدل چشم نواز از کابینت روکش چوب بلوط طبیعی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  17 فروردین 1402
15 مدل چشم نواز از کابینت روکش چوب بلوط طبیعی

وقتی صحبت از طراحی آشپزخانه‌ها به صورت کلاسیک میشه، اولین چیزی که در ذهن مون نقش می‌بنده کبینت هایی از جنس چوب هست. وجود چوب و اشیاء چوبی در خانه و آشپزخانه می‌تونه به شدت فضا رو پر از انرژی مثبت و گرمی بکنه. برای ساخت کابینت‌های چوبی از چوب‌های مختلفی مثل راش، افرا، گردو، بلوط و… استفاده میشه. در این بین کابینت هایی که از جنس بلوط هستن، به دلیل تنوعی که دارن خیلی پر طرفدار ترن. شاید دلایل دیگه‌ی این همه محبوبیت رو بتونیم استحکام زیاد، قابلیت ابزار خوری بالا و زیبایی و چشمه‌های باز خاصیت رنگ پذیری اون ها بدونیم. کابینت روکش چوب بلوط یکی از پر کاربردترین انواع در طراحی‌های کلاسیک هست و دلیل اصلی اون اینه که این چوب، بافتی متوازن داره و به عنوان یک چوب خوش تراش در صنعت کابینت سازی در نظر گرفته میشه. در این مقاله ما 15 نمونه کابینت با روکش چوب بلوط رو به شما نشون می‌دیم تا بتونید در دکوراسیون آشپزخانه خودتون از اونا ایده بگیرین.

مدل‌های کابینت روکش چوب بلوط

کابینت روکش چوب بلوط 1

اول از همه بریم سراغ یک آشپزخانه‌ی بزرگ و دلباز. کابینت روکش چوب بلوط با اون رنگ جذابی که داره حسابی فضای آشپزخانه رو کلاسیک کرده.

کابینت روکش چوب بلوط 2

در نمونه دوم بازم کابینت با روکش چوب بلوط رو می‌بینید و یک طراحی جالب از کابینت ها. ترکیب رنگ مشکی و رنگ چوب یک ترکیب عالی میشه!

کابینت روکش چوب بلوط 3

استفاده از دسته‌های پهن و استیل برای کابینت روکش چوب بلوط می‌تونه یک ایده ی متفاوت و خاص باشه؛ قبول دارید؟!

کابینت روکش چوب بلوط 4

خیلی مواقع استفاده‌ی ترکیبی از جنس‌های مختلف می‌تونه تبدیل به یک دکوراسیون خیلی شیک و خاص بشه. مثل اینجا که کابینت هایگلاس در کنار کابینت با روکش چوب بلوط جلوه‌ی خیلی خاصی به آشپزخانه داده.

کابینت روکش چوب بلوط 5

قبول دارید همیشه زیبایی در سادگیست؟ مثل این مدل کابینت روکش چوب که خیلی مینیمال و جذابه!

کابینت روکش چوب بلوط 6

ترکیب دو رنگ و ایجاد یک دیزاین خاص. کابینت روکش چوب طبیعی با هر رنگی که به کار بره می‌تونه فضای آشپزخانه رو تبدیل به یک فضای آرامش بخش بکنه. اینجا در این مدل، طراحی انحنا داری که کابینت‌ها دارن خیلی متفاوت و خاصه!

کابینت روکش چوب بلوط 7

در این مدل علاوه بر اینکه از کابینت با روکش چوب بلوط در آشپزخانه استفاده شده، در سالن پذیرایی هم می‌بینید که جایگاه تلویزیون و متعلقاتش هم از همین جنس هستش. طراحی کابینت چوبی کلاسیک با جنسی که براشون انتخاب شده خیلی همخونی داره.

کابینت روکش چوب بلوط 8

قطعاً یک اتفاق خیلی خوب که در هر آشپزخانه می تونه بیفته اینه که تعداد کابینت‌ها خیلی زیاد باشه! اینجا در این مدل می‌بینید که علاوه بر زیاد بودن تعداد کابینت روکش چوب بلوط، ترکیب رنگی به کار رفته شده هم نکته‌ی خیلی خوبیه.

کابینت روکش چوب بلوط 9

حالا نوبت می رسه به یک آشپزخانه تمام کلاسیک. میز و فرشی که در این مدل استفاده شده حسابی با جنس کابینت روکش چوب طبیعی همخونی داره.

کابینت روکش چوب بلوط 10

بازم به کار بردن رنگ‌های مختلف و ایجاد تفاوت‌های جذاب. به طراحی کابینت‌ها در این مدل دقت کنید که چقدر در کلاسیک‌تر کردن فضا مؤثر بوده.

کابینت روکش چوب بلوط 11

اینم همون آشپزخانه قبلی از یک نمای دیگه. طراحی قسمت اجاق گاز خیلی خاص و جذابه؛ نه؟!

کابینت روکش چوب بلوط 12

اینقدر این مدل جذابه که حیفمون اومد نمای رو به روش رو بهتون نشون ندیم. وجود پنجره هایی با ابعاد بزرگ در این آشپزخانه در کنار کابینت با روکش چوب بلوط، فضا رو از اونی که فکرش رو می‌کنید هم رویایی‌تر کرده.

کابینت روکش چوب بلوط 13

اینجا علاوه بر اینکه زیبایی کابینت با روکش چوب طبیعی رو نشون می‌ده، بهتون این ایده رو هم می‌ده که میتونید فضای داخل کابینت رو چقدر مفید با چوب قفسه بندی کنید، البته اینم بگیم که برای کاهش هزینه ها می‌تونین بجای چوب از ام دی اف برای یونیت کابینت ها استفاده کنید. کشوها برای لوازم آشپزخانه و محفظه‌ها برای قرار دادن قوطی‌ها، همگی ایده هایی هستن که به راحتی می تونید در دکوراسیونتون اجرا کنید.

کابینت روکش چوب بلوط 14

و این هم یک نمونه آشپزخانه دلباز و بزرگ. کابینت روکش چوب بلوط و شلف هایی از همین جنس، باعث شده فضا حسابی کلاسیک و دلچسب بشه.

کابینت روکش چوب بلوط 15

نمونه آخر هم تعلق می‌گیره به این آشپزخانه خوش رنگ. رنگ تیره کابینت روکش چوب طبیعی و همخونی اون با قاب پنجره‌ها، یک طراحی خاص رو ایجاد کرده.

جمع بندی و نتیجه گیری

در این مقاله به شما 15 نمونه طراحی آشپزخانه با استفاده از کابینت با روکش چوب بلوط رو نشون دادیم تا از اونا ایده بگیرید و بهترین دکوراسیون رو برای آشپزخانه خودتون داشته باشید.

 

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments