4.5 0

قیمت کابینت پلی‌گلاس در مرداد 1403 و روش صحیح قیمت گیری

  1 مرداد 1403     -      تاریخ انتشار:  1 مرداد 1403
قیمت کابینت پلی‌گلاس چند؟ چجوری قیمت بگیریم کلاه سرمون نره؟!
آنچه می خوانید...

    قیمت کابینت پلی گلاس یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب این کابینت است. کابینت پلی گلاس ظاهری مشابه کابینت هایگلاس داره، ولی به دلیل خش پذیری کمتر، قیمت اون از کابینت هایگلاس بیشتر است. روش قیمت گیری متری برای کابینت پلی گلاس اصلا روش درستی نیست! روش درست قیمت گیری کابینت پلی گلاس دارای یکسری نکات است که اگه اون ها رو بدونید، دیگه موقع قیمت گیری و خرید این کابینت، کلاه سرتون نمیره!

    نکات و رازهای قیمت گیری کابینت پلی گلاس، توسط تیم سلام ساختمان برای شما جمع آوری شده. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای ساخت کابینت هست که کابینت ساز حرفه‌ای شهر شما رو رایگان بهتون معرفی می کنه و به شما مشاوره رایگان کابینت میده. حالا اگه می‌خواین جدول قیمتی کابینت پلی گلاس رو که توسط متخصصین سلام ساختمان جمع آوری شده ببینید، ادامه این مطلب رو از دست ندین! راستی اگه قیمت همه انواع کابینت ها رو یه جا میخوای صفحه قیمت کابینت رو ببین.

    جدول قیمت متری کابینت پلی‌گلاس در مرداد 1403

    همین اول به شما بگیم که این جدول فقط یک قیمت متری و حدودی از کابینت پلی گلاس رو به شما میده که اصلا هم دقیق نیست! قیمت اصلی و نهایی کابینت پلی گلاس جور دیگه ای محاسبه میشه که در ادامه به شما گفتیم. اما اگه می‌خواین فقط یک حدودی از قیمت این کابینت دستتون بیاد، این جدول میتونه برای شما کمک کننده باشه.

    جدول قیمت انواع کابینت پلی‌گلاس
    آخرین بروزرسانی در حال دریافت..
    نوع کابینت پلی‌گلاسحداقل قیمت (تومان / مترِ طول)حداکثر قیمت (تومان/ مترِ طول)
    کابینت پلی‌گلاس ایرانی00
    کابینت پلی‌گلاس خارجی00

    چرا جدول بالا روش دقیقی برای قیمت گیری کابینت پلی گلاس نیست؟!

    در جدول بالا شما فقط می‌تونید قیمت هر مترِطول کابینت پلی‌گلاس رو مشاهده کنین، اما این رو بدونین که هزینه نهایی کار شما بر اساس این قیمت محاسبه نمیشه، بلکه عوامل مختلفی در قیمت گیری نهایی تاثیر دارن، مثل:

    • نوع طراحی
    • هزینه حمل و نقل
    • هزینه اجرا و ….
    حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

    پس بهتر است این مسائل رو هم در کار منظور کنید و فقط به این جدول اکتفا نکنید. چون اگه تنها قیمت متری کابینت رو برای خرید اون در نظر بگیرین، در نهایت فاکتور قیمتی که کابینت ساز به شما میده، می‌تونه با قیمت تمام شده و واقعی کار خیلی تفاوت داشته باشه. درنتیجه این اختلاف قیمت و هزینه‌ی اضافی پیش بینی نشده، شما رو کاملا شوکه می کنه و باعث میشه حس کنید که کلاه سرتون رفته!

    اما چه روشی برای قیمت گیری درست کابینت وجود داره که این موارد و جزئیات قیمتی رو هم در موقع قیمت گیری لحاظ کنه؟! (تصویر زیر یکی از نمونه کارهای کابینت پلی گلاس، اجرا شده توسط تیم سلام ساختمان می‌باشد)

    قیمت کابینت پلی گلاس در آشپزخانه پنجره دار

    روش صحیح قیمت گیری کابینت پلی گلاس چیست؟ چگونه کلاه سرمون نره!

    با توجه به تمام توضیحات گفته شده، بهترین روش قیمت گیری که دقیق هست و باعث میشه تا کلاه سرتون نره، «روش قیمت گیری نهایی» است که به شرح زیر می‌باشد:

    1. شما بهتر است اول اطلاعات لازم در زمینه نوع کابینت انتخابی، ویژگی‌ها و قیمت اون رو از بازار روز به دست بیارین.
    2. بعد مجری مدنظرتون رو انتخاب کنین که در این بخش می‌تونید از سلام ساختمان هم کمک بگیرین.
    3. سپس از مجری بخواین که پروژه شما رو از نزدیک بازدید کنه، باتوجه به طرح و خواسته‌ای که ازش دارین، طرحی رو بهتون ارائه بده و قیمت‌ نهایی اما با جزئیات رو برای شما آماده کنه.
    4. این کار رو حتی میشه از چند مجری درخواست کرد و نهایتا گزینه‌ای که به سلیقه و بودجه شما نزدیک‌تر هست رو انتخاب کنید.

    در روش قیمت‌گیری نهایی کابینت پلی‌گلاس، چه عواملی تاثیر گذارند؟

    در روش قیمت گیری نهایی، عوامل زیادی وجود دارن که چون اون ها رو در هنگام قیمت گیری در نظر می گیریم، قیمت دقیق کابینت پلی گلاس رو می‌تونیم به کمک کابینت ساز مورد نظر به دست بیاریم و این موضوع بزرگ ترین مزیت روش قیمت گیری نهایی به حساب میاد.

    حال این عوامل تاثیر گذار در تعیین قیمت نهایی کابینت پلی گلاس عبارت اند از:

    1.     کشور سازنده متریال کابینت

    باتوجه به جدول بالا متوجه شدیم که کابینت‌های پلی‌گلاس رو میشه براساس دو نوع ایرانی و خارجی ساخت، پس مسلما در هزینه نهایی تفاوت ایجاد می‌کنه. این رو هم باید بگیم که در این نوع کابینت، نمونه ایرانی هم حرف زیادی برای گفتن داره.

    2.     طراحی دلخواه کابینت

    مورد بعدی در مورد فضای آشپزخانه شماست که چه ابعاد و طرحی داره. آیا یک طراحی ساده و کابینت‌های استاندارد برای شما مناسب هست یا باید طراحی مخصوص به فضا یا خواسته و سلیقه شما باشه که کار رو برای طراح و مجری کمی پیچیده‌تر می‌کنه.

    قیمت کابینت پلی گلاس در آشپزخانه اپن دار

    تصویر بالا یکی از صدها نمونه کار کابینت پلی گلاس، اجرا شده توسط سلام ساختمان است.

    3.     نوع تزئینات و یراق آلات مصرفی کابینت

    عوامل دیگه‌ای مثل یراق‌آلات، یونیت کابینت و صفحه رویی هم ممکنه در هزینه نهایی تاثیر بگذارن.

    4.     دستمزد متخصص کابینت

    در نهایت دستمزد کار مجری شامل هزینه طراحی، اجرا و نصب و حمل و نقل نکته‌هایی هستن که شاید در برخورد اول خیلی مورد توجه قرار نگیرن و زمان حساب و کتاب مبلغ قابل توجهی رو به صورت حساب شما اضافه کنن.

    پس نتیجه می گیریم که بهترین راه برای تخمین قیمت، همین قیمت گیری نهایی است که تمامی این موارد رو قبل از شروع کار برای شما در نظر می گیره و به شما یک قیمت نهایی و دقیق رو از کابینت دلخواه شما ارائه میده.

    قیمت کابینت پلی‌گلاس در مرداد 1403 و روش صحیح قیمت گیری

    تصویر بالا یکی دیگر از نمونه کارهای سلام ساختمان است.

    چرا سلام ساختمان رو برای سفارش کابینت پلی گلاس انتخاب کنیم؟

    اگر بخواید بدونید سلام ساختمان چه مزیت هایی رو برای شما به ارمغان میاره، باید بگیم که:

    1.     انتخاب متخصصین حرفه‌ای از سراسر ایران

    سلام ساختمان مجموعه‌ای از مجریان متخصص در سرتاسر کشور رو فراهم کرده که شما می‌تونید به راحتی پروفایل این افراد و نمونه کارهاشون رو در سایت مشاهده کنین و باتوجه به کارهای انجام شده تصمیم بگیرید.

    2.     طرح تضمین قیمت کابینت

    در ادامه گزینه‌ای به نام تضمین قیمت در قراردادهای سلام ساختمان وجود داره که به شما تضمین میده در پایان کار اگر به نحو قانع‌کننده‌ای پیشنهاد قیمتی پایین‌تری با همین کیفیت اجرا داشتید، مابه‌تفاوت ریالی به شما بازگردونده میشه. بدون استرس و بدون دردسر مستقیما از طرف سلام ساختمان! چی بهتر از این دیگه؟

    روش قیمت گیری کابیت پلی گلاس (2)

    3.     ماشین قیمت سلام ساختمان

    از دیگر مزایای سلام ساختمان ماشین قیمت هست که البته اگه کابینت خودتون رو به ما سفارش ندین، باز هم می‌تونین از این خدمت ویژه استفاده کنین! بنابراین باز هم اگر خواستین حدود قیمت کارتون رو قبل از مراجعه به مجری و متخصص به دست بیارین، ماشین قیمت سلام ساختمان این امکان رو هم براتون فراهم می‌کنه.

    قیمت گیری دقیق کابینت پلی گلاس (1)

    توصیه های آخر! خواه پند گیر خواه ملال…

    همونطور که اشاره کردیم، کابینت‌های پلی‌گلاس جزو کابینت‌های گران قیمت محسوب میشن، البته صرفا از لحاظ قیاس ریالی وگرنه با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که دارن، خیلی هم به صرفه هستن اما خب ما که یک جیب بیشتر نداریم!

    بنابراین با توجه به قیمت بالای این کابینت ها، یادتون باشه که قیمت گیری متری کابینت پلی گلاس، به هیچ عنوان کار درستی نیست و ممکن است شما خیلی ضرر کنین! روش درست به صورت قیمت گیری نهایی کابینت هست که براتون مفصل اون رو توضیح دادیم. قیمت گیری نهایی کابینت پلی گلاس تنها به کمک بازدید کابینت ساز اتفاق میفته تا فرد متخصص بتونه ریز قیمت ها و جزئیات رو برای شما محاسبه کنه!

    در ضمن اگه برای پیدا کردن کابینت ساز حرفه‌ای که به صورت رایگان بازدید انجام بده با مشکل مواجه بودین، حتما می‌تونین به سایت سلام ساختمان هم یک سری بزین!

    قیمت گیری دقیق کابینت پلی گلاس و ام دی اف بصورت پله ای

    سوالات متداول

    • قیمت کابینت پلی گلاس به چه عواملی بستگی دارد؟
    برند کابینت (ایرانی یا خارجی)، طرح کابینت (مدرن، نئوکلاسیک، کلاسیک)، جزئیاتی مثل کیفیت یراق آلات و مهارت و دستمزد کابینت ساز از عوامل موثر در قیمت کابینت پلی گلاس هستند. برای اطلاع از قیمت روز کابینت پلی گلاس، کلیک کنید.
    • چرا نباید قیمت کابینت پلی گلاس را متری بگیریم؟ چرا قیمت متری گمراه کننده است؟
    قیمت کابینت پلی گلاس چیزی نیست که آن را حدودی و متری از کابینت ساز بپرسید! قیمت را فقط و فقط به صورت تمام شده و نهایی از کابینت سازی که طرح و جزئیات را به شما می‌دهد، بگیرید؛ یعنی برای مقایسه کابینت سازها، قیمت تمام شده را از آن‌ها بگیرید و بر اساس آن تصمیم بگیرید. برای آشنایی با چزئیات قیمت گیری کابینت پلی گلاس، کلیک کنید.

    سوالات متداول

    چطور ثبت درخواست کنیم؟
    روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
    ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
    سلام ساختمان چیست؟
    سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
    تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
    سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
    برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
    • مشاوره تخصصی رایگان
    • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
    • ضمانت قیمت
    • ضمانت پیش پرداخت
    • ضمانت پروژه


    از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
    اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

    مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
    بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
    • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
    • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
    هر دوی این‌ها رایگان است.
    بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                          بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                      آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
    بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
    آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
    اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
    نویسنده: سهیلا   معاونی
    سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

    ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

    نظرات کاربران

    نظرات کاربران
    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    0 نظرات
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    View all comments