4.2 0

راهنمای تصویری انتخاب جدیدترین رنگ کمد دیواری

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب کودک با رنگ های قرمز و آبی

یکی از پراهمیت‌ترین مسائل در فضای دکوراسیون داخلی خانه، انتخاب رنگ کمد دیواری  است. به خصوص برای آپارتمان‌های امروزی با اتاق‌ خواب‌های کم جا! اما انتخاب بهترین و جدیدترین رنگ کمد دیواری، نیاز به در نظر گرفتن اصول مختلفی داره که رعایت کردن این اصول باعث ایجاد فضای شیک و زیبا در خانه میشه.

درسته که عمیق و جادار بودن کمد با توجه به نقشی که در ایجاد نظم و ترتیب دارن، فاکتور مهمی است، اما یک کمد دیواری ایده آل باید شکل ظاهری و رنگ خوبی هم داشته باشه. شما با انتخاب رنگ مناسب برای کمد دیواری می‌تونین در بزرگ‌تر یا کوچک‌تر نشان دادن فضای اتاق نقش مهمی ایفا کنین و همچنین سبک و طراحی دکوراسیون اتاقتون رو بهبود ببخشین.

در ادامه این مطلب با بررسی انواع رنگ‌های کمد دیواری به شما کمک می‌کنیم تا بتونید هوشمندانه‌تر، رنگ کمد رو انتخاب کنید. پس تا انتهای این مطلب همراه ما باشین.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

با انواع رنگ کمد دیواری جدید آشنا شوید

رنگ کمد دیواری برای اتاق خواب نه فقط یک چالش ساده بلکه یک چالش بزرگ برای افراد خانواده‌هاست. در اتاق خواب کودک، اتاق خواب بزرگسال و یا اتاق مهمان باید از چه رنگی برای کمد دیواری استفاده بشه؟ افراد با سلیقه معمولاً دوست دارند درباره جزئی‌ترین مسائل مربوط به دکور دور و بر خود، بهترین انتخاب‌ها را داشته باشند و قبل از هر انتخابی از این بابت همه موارد ممکن و محتمل را در نظر بگیرین و با متخصصین و صاحب نظران نیز مشورت کنین که در این بین سایت سلام ساختمان میتونه راهنمایی‌های کاربردی و مفیدی رو برای شما داشته باشه.

ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب نیز یکی از مواردی است که خانواده‌ها خیلی راجع بهش حساسن و به این راحتی‌ها راجع بهش تصمیم نمی گیرن. اما آیا راهکاری برای حل این چالش هست تا بتوان بهترین رنگ برای مدل کمد دیواری رو بدون دردسر انتخاب کنیم؟ جدیدترین رنگ کمد دیواری اتاق خواب کدام است؟

ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب نقش اساسی در تعیین رنگ زمینه اتاق داره و بقیه لوازم موجود در اتاق خواب نیز با آن ست می‌شوند. به همین خاطر میخواهیم یک راهنمای کامل از ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب را که از منابع مختلف جمع آوری کردیم رو در اختیار شما بذاریم. طبق بررسی که انجام دادیم، بهترین و جدیدترین رنگ‌های موجود برای کمد عبارت‌اند از:

  • کمد دیواری سفید
  • کمد دیواری مشکی
  • کمد دیواری رنگی
  • کمد دیواری آبی
  • کمد دیواری زرد
  • کمد دیواری سبز
  • کمد دیواری طرح چوب
  • کمد دیواری طوسی
  • کمد دیواری قهوه ای

در ادامه مدلها و عکس‌های مختلفی از رنگ‌های بالا به شما نشان می‌دهیم.

کمد دیواری سفید

اگر هنوز برای دکوراسیون اتاق خواب خودتون تصمیمی نگرفتین که چیدمان اتاق و رنگ آن به چه شکلی باشه پیشنهاد ما به شما انتخاب رنگ سفیدِ است!

کمد دیواری سفید رنگ

کمد دیواری سفید

کمد دیواری سفید علاوه بر روشن‌تر و بزرگ‌تر نشون دادن فضای اتاق، بهترین انتخاب برای ست شدن با دیگر رنگ‌ها ست. طراحان دکوراسیون توصیه می‌کنن برای فضاهای کوچک یا همراه بارنگ‌های تیره و شلوغ از رنگ سفید استفاده بشه تا از این طریق از شلوغ یا تیره شدن بیش از حد فضا هم جلوگیری بشه.

کمد دیواری مشکی

رنگ مشکی برای ما ایرانی‌ها معمولاً نشانه غمِ و ممکنه فضا را غمگین جلوه بده؛ اما امروزه افراد زیادی از این رنگ در دکوراسیون منزل خود بهره میگیرن. استفاده از رنگ مشکی برای کمد دیواری هم تقریباً مثل رنگ سفیده، چرا که ترکیب رنگ مشکی هم با بیشتر رنگ‌ها امکان پذیره و میتونه دکوراسیون جذاب و مدرنی ایجاد کنه.

کمد دیواری با رنگ مشکی براق

برخلاف رنگ سفید، رنگ کمد دیواری مشکی، فضا را تاریک‌تر و کوچک‌تر جلوه میده؛ بنابراین پیشنهاد می‌کنیم در صورتی که فضای محدودی دارین به سراغ رنگ کمد دیواری مشکی یا تیره نرین یا آن را با رنگ‌های روشن دیگری ترکیب کنین.

نظرات مشتریان کمد
خانم حمزه
با اخلاق و خوش قول
بسیار با اخلاق، خوش قول و منصف. ازینکه با ایشون قرارداد بستم و کارمو انجام دادن بسیار راضی و خشنود بودم.
خانم شریفی
اجرای کار مطابق با طراحی
آقای زینلی بسیار مودب، کاربلد و منصف بودند. کار رو کاملا مطابق طراحی که بهشون دادیم سر موقع تحویل دادند. براشون آرزوی موفقیت های روز افزون دارم.
خانم رضایی مهر
حرفه ای
سلام وقت به خیر بسیار حرفه ای با وجدان کاری بالا
آقای مصطفی بیداروندی
متعهد و وقت شناس
آقای عبدالرزاقی فردی متعهد و وقت شناس و دقیق بودوخیلی با حوصله و خوش برخورد بود من خیلی از ایشان راضی هستم.
خانم مرضیا محمدرضائی
قیمت منصفانه
در کیفیت کار و اخلاق بهترین بودن و قیمتشون هم منصفانه بود
آقای محمدی
بسیار با اخلاق و کاربلد
آقای احمدی پور مجری بسیار با اخلاق و خلاق و کار بلدی هستند، با قیمت بسیار مناسب. بنده از کمد دیواری که برای بنده ساختن نهایت رضایت را دارم
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

کمد دیواری طوسی

رنگ‌های خنثی مثل طوسی کرم، بژ و شیری در دکوراسیون داخلی کاربردهای فراوانی دارن. بسیاری از افراد فکر میکنن استفاده از این دست رنگ‌ها، محیط خانه را خسته کننده و بی روح نشون میده؛ اما باید بدونید که رنگ طوسی با هر سبک دکوراسیون و ترکیب رنگی هماهنگ می‌شن و محیط شیک و زیبایی را ایجاد می‌کنن.

کمد دیواری با رنگ خاکستری و کشوهای متعدد

کمد دیواری طوسی رنگ

استفاده از کمد دیواری با رنگ طوسی در فضای اتاق‌خواب دست شما را برای ترکیب با هر رنگ و دکوراسیونی باز میزاره.

کمد دیواری رنگی

یک کمد دیواری رنگی برای اتاق خوابی با دکوراسیون ساده میتونه انتخاب خوبی باشه. به تصویر زیر نگاه کنید وجود یک کمد دیواری رنگی در کنار دیوار ساده و سفید اتاق چقدر فضا را سرزنده و شاداب‌تر کرده. این نوع رنگ برای کمد دیواری معمولاً در دکوراسیون‌های مدرن یا فانتزی استفاده میشه.

کمد دیواری با درب شیشه ای و رنگ قرمز

کمد دیواری سفید در اتاق خواب فانتزی

ترکیب رنگ کمد دیواری اتاق خواب - زرد

اگر دیوارهای اتاق خوابتون رنگیِ و نمی‌دونین با کمد دیواری آن چی کار کنین. توصیه می‌کنیم همانند تصویر زیر رنگ درون کمد دیواری رو با دیوارهای اتاق هماهنگ کنین و درب آن را سفید نگه دارین. این کار باعث میشه یکدستی رنگ دیوارهای اتاق کمتر بشه. همان طور که در تصویر می‌بینین وجود درب سفید برای کمد دیواری کمک کرده تا رنگ زرد غالب بر دکوراسیون اتاق خواب، بیش از حد و آزار دهنده نباشه.

کمد دیواری آبی

استفاده از رنگ آبی، برای دکوراسیون اتاق خواب یک ایده جذابه. با انتخاب یک کمد دیواری آبی به فضای اتاق تون آرامش، طراوت و تازگی ببخشین. رنگ آبی از آنجا که برای ما یادآور دریا و آسمانه، آرامش بخشه و به خوبی هم با رنگ‌های دیگه ترکیب میشه.

کمد دیواری آبی

کمد دیواری زرد

رنگ زرد نماد انرژی، خلاقیت و شادی ست. استفاده از این رنگ در دکوراسیون، باعث روشن تر شدن و جذابیت فضای اتاق میشه. در کنار یک کمد دیواری زرد رنگ از ترکیب‌ رنگ‌هایی مانند سفید و مشکی برای دکوراسیون اتاق بهره بگیرین، تا بتونین بیش از پیش درخشندگی رنگ زرد را به نمایش بزارین.

کمد دیواری با رنگ زرد و سفید

کمد دیواری سبز

رنگ سبز به سبب تداعی طبیعت و حس آرامش بخشی که منتقل میکنه برای اتاق خواب انتخاب خیلی مناسبیه. روانشناسان بر این باورن که استفاده از رنگ سبز در دکوراسیون داخلی، در بهبود روابط اجتماعی افراد هم موثرست. در کنار رنگ سبز کمد دیواری، می‌تونین از ترکیب دیگر رنگ‌ها و بخصوص رنگ سفید بهره بگیرین و به واسطه آن آرامش و زیبایی بسیار زیادی را به فضای اتاقتون بدین.

کمد دیواری به رنگ سبز

معرفی کابینت ساز

کمد دیواری طرح چوب

تحقیقات نشان میدن که استفاده از چوب در طراحی فضای زندگی علاوه بر مزایای بهداشتی، تأثیر مثبتی هم بر کاهش استرس و فشارخون ساکنین منزل داره. از آن جهت که چوب یک ماده گرم شناخته شده، داشتن یک کمد دیواری طرح چوب می‌تونه گرمای بیشتری به خانه و فضای اتاق منتقل کنه؛ و به جهت تداعی طبیعت گزینه خوبی برای دکوراسیون اتاق باشه.

کمد دیواری طرح چوب

کمد دیواری طرح چوبویژگی دیگر کمد دیواری طرح چوب ست شدن و هماهنگی آن با دیگر مواد و رنگ‌ها ست. همچنین شما می‌تونین رنگ و نوع چوب مورد استفاده برای کمد دیواری‌تون را با سایر وسایل و مبلمان محیط هماهنگ کنین. به عنوان مثال برای کمد دیواری از همان طرح چوبی استفاده کنین که تخت خواب و یا میز آرایش شما از آن ساخته شده.

کمد دیواری قهوه ای

ترکیب رنگ کرم و قهوه ایی برای اتاق یک انتخاب کلاسیک و دوست داشتنیه و در کنار این ترکیب رنگ برای این که اتاق خواب یکنواخت نباشه و ازش خسته نشین میشه از رنگ‌های جیغ و شاد دیگه‌ای مثل نارنجی و قرمز استفاده کنین.

کمد دیواری با رنگ قهوه ای

چگونه رنگ کمد دیواری را با دکوراسیون اتاق هماهنگ کنیم؟

بهتر است برای انتخاب رنگ کمد دیواری به ترکیب رنگ دیوارها، فرش، تخت و دیگر لوازم اتاق توجه کنین؛ و سعی کنین رنگ کمد دیواری با تم دکوراسیون اتاق هماهنگ باشه. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می‌کنین، رنگ کمد دیواری با روتختی و فرش اتاق هماهنگ شده و فضای جذابی را ایجاد کرده.

یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب رنگ کمد اتاق خواب توجه به روحیه افراد خانواده است. ترکیب رنگ‌های روشن و ملایم چون فضاهای آرام و راحتی رو برای همگان تداعی می‌کنه بهترین انتخاب برای اتاق خواب هست. اتاق‌های رنگارنگ مملو از انرژی و حس سرزندگی بچه هاست برای اینکه بتونیم از بین رنگ‌های مختلف بهترین رو انتخاب کنیم بهتره که اصول روانشناسی رنگ‌ها و رفتار شناسی آشنایی داشته باشید چون تأثیر مفیدی بر انتخاب بهترین رنگ برای کمد دیواری اتاق خواب شما داره.

جمع‌بندی

خوشبختانه صنعت ساخت کمد به حدی پیشرفت کرده که انتخاب بهترین و جدیدترین رنگ کمد دیواری برای اتاق از یک انتخاب محدود، اون رو تبدیل به یک چالش شیرین کرده است. البته نکته مهمی که در انتخاب ترکیب رنگ کمد باید به آن خیلی دقت داشت این است که تغییر رنگ کمد دیواری اتاق خواب هزینه‌های زیادی دارد، از این رو می بایست بهترین رنگ کمد دیواری اتاق خواب را با در نظر گرفتن سلیقه خانواده و رنگ مناسب برای خانه انتخاب کنیم. ما سعی کردیم که با نشون دادن یه سری راهکار، انتخاب رنگ کمد دیواری جدید رو برای شما آسون‌تر کنیم. با این حال آخرین عامل تاثیرگذار سلیقه ی شخصی شماست.

امیدواریم مطالعه این مقاله و دیدن نمونه‌های ارائه شده، در ایده پردازی و انتخاب بهتر به شما کمک کنه. همچنین می‌تونید از مشاوران دکوراسیون شرکت سلام ساختمان در این زمینه راهنمایی بخواین.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +