3.3 0

انواع میزهای کَم جای پُرجایی که هم میز هستن و هم دسته ی مبل!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  5 خرداد 1402
انواع میزهای کَم جای پُرجایی که هم میز هستن و هم دسته ی مبل!

وسیله­ های کوچک و دم دستی رو کجا قرار بدیم؟ چجوری برای هر مبل یک میز مخصوص بسازیم که همیشه در کنارش باشه؟ کنترل تلویزیون رو کجا قرار بدیم که گم نشه و دم دست باشه؟ این­ها همه سوالاتی هستن که اگه جواب اون ها رو پیدا کنیم، یعنی یک تغییر کوچک اما مفید در دکوراسیون داخلی منزل ایجاد کردیم.

میز­های دم دستی کوچک که اکثرا روی دسته­ ی مبل قرار میگیرن قراره خیلی به ما کمک کنن. این کم جاهای پُرجا، کاربرد های خیلی زیادی دارن و در ادامه اون ها رو معرفی می کنیم. اگه این مقاله رو تا انتها بخونین، در آخر متوجه چیزی میشید که شاید هیچکس بهتون نگفته باشه!!

میز­های کَم جای پُرجای کوچک برای وسایل کوچک

همه­ ی ما تاحالا با مشکل گم شدن وسایل کوچک مثل کنترل تلویزیون یا تلفن همراه مواجه شدیم. تلفن همراه رو میشه با یک زنگ ساده پیدا کرد. اما کنترل رو چی؟ بهش زنگ بزنیم:)؟! پس باید برای کنترل یک جای مخصوص وجود داشته باشه تا به راحتی از اون استفاده کنیم و هیچوقت گم نشه. و چه جایی بهتر از دسته­ ی مبل؟

یکی از مهم­ترین کاربرد­­های میز­ کوچک مخصوص دسته ­ی مبل، نگهداری از کنترل ها و وسایلی از این قبیل هست. یکی دیگه از مزایا­ی این میز­ها، داشتن بخش ویژه ای برای قرار دادن لیوان­ها هست. اینجوری دیگه نیازی نیست برای خوردن دو تا فنجون چایی، یک میز بزرگ رو جلوی مبل قرار بدیم.

میز مبلی کوچک (1)

این میز­های کاربردی، ابعاد و اندازه ­ی متفاوتی دارن. ارتفاع پایینِ بعضی از اون­ها تا پایه­ ی مبل میرسه و بعضی­ها کوتاه تر هستن. طبیعتا جا­به­ جایی میز­های کوتاه­ راحت­تر هست.

میز مبلی کوچک (2)

میز­های کَم جای پُرجای کمکیِ مبل

یکی دیگه از میز­های کم جایی که در دسته ­بندی وسایل و مرتب کردن اون ها به ما خیلی کمک می کنن، میز­های کمکی مبل هستن. ابعاد این میزها کمی بیشتر از میز­هایی هست که روی دسته­ ی مبل قرار می­گیرن. این میز­ها میتونن به مبل­هایی وصل بشن که دسته ندارن و نقش دسته­ رو هم برای اون­ها بازی کنن. میز­های کمکی قابلیت جا­به ­جایی دارن و قسمت های بیشتری رو برای وسایل اضافی در اختیار ما میذارن. البته میشه اون­ها رو در کنار مبل­های دسته­ دار هم قرار داد.

میزهای مبلی کم جای پرجا (1)

تاثیر رنگ و مدل میز­های کمکی مبل، بر دکوراسیون خانه خیلی زیاد هست، پس بهتره که میز­ها رو با کفپوش و رنگ مبل و پرده هماهنگ کنین.

میزهای مبلی کم جای پرجا (2)

میز­های کَم جای پُرجای کُمُدیِ کنار مبل

بعضی از میز­ها با اینکه جا­ی زیادی رو اشغال نمیکنن، خیلی پُرجا هستن و برای هر وسیله ­ای یک جای مخصوص دارن. این میز­ها شباهت زیادی به پاتختی دارن اما در کنار مبل قرار میگیرن تا کمبود بقیه­ ی میز­ها رو جبران کنن. یعنی این بندگان خدا یه جورایی پامبلی هستن!

بعضی از این میز­های جا­دار یک کمد کوچک دارن، که از همون کمد کوچک میشه استفاده ­های زیادی کرد و خیلی چیز­ها رو درون اون قرار داد. صفحه­ ی روی بعضی از این میز­ها باز و بسته میشه و ثابت نیست. از کشو­هایی که در بخش بالای کمد قرار می­گیرن هم، بیشتر برای قرار دادن لیوان و کنترل تلویزیون استفاده می­ کنیم.

میزهای دسته ی مبل (2)

فواید استفاده از میز­های دم دستیِ کَم جا برای مبل

نظم دادن به وسایل ریز و درشت یکی از مهم­ترین مزایای استفاده از این میز­ها هست. اگه خانه­ ی کوچکی داشته باشید، جایگزین کردن میز­های کوچک دم دستی، به جای میز­های بزرگ و معمولی، میتونه خیلی فضا رو باز کنه.

میز دم دستی کوچک

استفاده از این میز های کمکی مبلِ کم جای پُرجا، نه تنها که فضا رو بزرگ تر می کنه، بلکه کارایی و کاربرد فضاهای بدون استفاده رو هم بیشتر میکنه.

میزهای کمکی مبل (2)

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments