4.0 0

دلبری کردن های دکوراسیون تخت خواب ویژه!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  30 اردیبهشت 1402
دلبری کردن های دکوراسیون تخت خواب ویژه!

چجوری با دکوراسیون تخت خواب ویژه زیبایی بیشتری به اتاق ببخشیم و استراحت در اون رو راحت­تر کنیم؟ چه تخت­هایی هزینه ­ها رو کاهش میدن؟ تخت­خواب­ های ویژه چه امکاناتی دارن؟ کجا از این تخت خواب های ویژه میسازن؟

از اونجایی که تخت خواب یکی از مهم­ترین و تاثیر­گذار­ترین وسیله­ ها در اتاق خواب هست، در این مقاله میخوایم شما رو با تخت­خواب های چند کاره، عجیب و بی­نظیری آشنا کنیم که حتی بعضی از اون ها هزینه ­ها رو هم کاهش میدن. حتی در انتهای مقاله شمارو با سلام ساختمان آشنا می کنیم که می تونین اونجا از این تخت ها سفارش بدین. با ما همراه باشید.

امکانات لاکچری تخت‌­های ویژه

تخت­خواب­‌های ویژه فقط یک تخت­خواب معمولی نیستن و امکانات زیادی دارن که در تصویر زیر هم می­تونین این جذابیت ها رو ببینید. چند تا از این امکانات رو هم برای شما میگیم:

  • اسپیکر متصل به تخت­خواب ویژه، یکی از وسیله ­هایی هست که تخت­خواب شما رو لوکس تر و خاص تر جلوه میده. علاوه بر زیبایی، نصب اسپیکر در تخت­خواب کاربردهای دیگه ای هم داره. مثلا وقتی خسته باشین، می­تونین روی تخت دراز بکشین و بدون اتلاف وقت و گشتن به دنبال سیم و پریز و سایر موارد، از اسپیکر در بغل دست خودتون استفاده کنید.
  • همچنین نصب پریز برق در داخل تخت، یکی دیگه از امکانات تخت­های ویژه هست که دغدغه ی شارژ شدن گوشی شما در هنگام خواب رو حل می کنه.
  • قفسه­‌هایی که به دیواره­‌ی تخت وصل شدن هم، مخصوص عاشقان کتاب هستن. البته اگه خیلی هم اهل کتاب­ خوندن روی تخت نباشید، میشه استفاده­‌های زیاد دیگه­‌ای از این قفسه ­ها کرد.

دکوراسیون تخت خواب ویژه (2)

تاثیر رنگ تخت­خواب ویژه بر دکوراسیون

این تخت‌­ها دارای تنوع بالایی در طرح و رنگ هستن و همین موضوع دست ما رو در هنگام انتخاب باز میکنه. اگر دیوار­های اتاق خاکستری باشه، استفاده از یک تخت ویژه‌­ی آبی، اتاق رو خیلی زیبا میکنه. تلفیق رنگ آبی با دیوار­های خاکستری یک دکوراسیون مدرن و زیبا رو ایجاد میکنه. همچنین اگر کفپوش اتاق سرامیک باشه، با تخت آبی هماهنگی بیشتری رو ایجاد می کنه، اما خب مانند تصویر زیر، نباید زیبایی پارکت رو هم نادیده گرفت. اگر قسمت­های چوبی تخت همرنگ با پارکت باشن، اتاق زیبا­تری خواهیم داشت.

دکوراسیون تخت خواب بزرگ

تخت های ویژه هم ایرادی دارن؟

شاید فکر کنید که این تختخواب‌های ویژه هیچ عیب و ایرادی ندارن که تقریباً هم درست فکر می­‌کنید. اما ایرادی که باعث شده شاید خیلی از ما­ها از این تخت‌­ها استفاده نکنیم، فضا­­ی زیادی هست که این تخت­های بزرگ اشغال میکنن. پس اگر اتاق کوچکی دارین این تخت­ها خیلی مناسب نیستن. البته ناگفته نماند که تنها عیب تخت­‌های ویژه جای زیادی هست که اشغال میکنن و این عیب نباید باعث بشه مزایا­ی زیادش رو نبینیم.

دکوراسیون تخت خواب لاکچری (1)

صندلی­‌های متصل به تخت‌های ویژه ؟

نظرتون درباره­‌ی صندلی­های مخصوصِ اتاق که در تصویر زیر اومدن چیه؟ یکی از بهترین امکانات و مزایا­ی تخت‌­های ویژه، صندلی­­‌های متصل به تخت هستن. این صندلی‌­ها فضای کمتری رو اشغال می کنن و در واقع بخشی از تخت خواب به حساب میان. کارایی این صندلی‌های چسبیده به تخت، خیلی زیاد هست.

همونطور که در تصویر زیر میبینید، دو تا صندلی مشکی به تخت متصل شدن که یک میز کوچک هم در کنار اون­ها قرار گرفته. میتونید ساعت­ها روی این صندلی­‌ها بشینید و با لپتاپ کار کنید. اینجوری هم هزینه­‌ی خرید میز رو پرداخت نمی­کنید و هم با نبود میز، فضا­ی کمتری از اتاق اشغال میشه.

دکوراسیون تخت خواب ویژه (3)

بعضی از تخت‌­های ویژه، صندلی ماساژور دارن. صندلی ماساژور وسیله­‌ای هست که این روز­ها اکثر ما به اون نیاز داریم و چه بهتر که این صندلی با تخت­خواب ما، سِت و هماهنگ باشه.

دکوراسیون تخت خواب لاکچری (3)

در عکس زیر یکی دیگه از صندلی­‌های مخصوص تخت‌­های ویژه رو می­بینیم که حالت نیمکتی داره و علاوه بر نشستن میشه روی اون دراز هم کشید.

دکوراسیون تخت خواب ویژه (7)

صندوق­‌های تخت ویژه

اگر انیمیشن 12 پرنسس رو دیده باشید، صندوق‌­های مخصوص تخت رو می­شناسید. اما این صندوق­ها فقط مخصوص انیمیشن­ها نیستن. یک تخت خواب ویژه هم میتونه دارای صندوق مخصوص تخت باشه. همونطور که در عکس زیر می­بینید، در قسمت پایین و کنار تخت دو تا صندوق وجود داره که به تخت متصل شدن. از این صندوق‌­ها میشه برای قرار دادن پوشاک، پتو و یا هر چیز دیگه‌­ای که به اون نیاز دارین استفاده کنین.

دکور تخت خواب چند کاره

داخل این صندوق­ها میتونه بر اساس نیاز شما به بخش­های مختلف تقسیم بشه و یا ساده باشه تا چیز­های بزرگتری رو بشه داخل اون قرار داد.

دکوراسیون تخت خواب لاکچری (2)

از این تخت خواب های ویژه میخواین ولی نمیدونین چیکار کنین؟

اگه از این تخت خواب های ویژه می­خواین ولی نمی­دونین که باید کجا سفارش بدین ما کمکتون می کنیم! سلام ساختمان یک بستر آنلاین هست که کلی افراد متخصص و حرفه ای رو در این زمینه و در هر کجای ایران که باشین به شما معرفی می کنه. فقط کافیه روی لینک زیر کلیک کنین و متخصص مورد نظر خودتون رو پیدا کنین:

ثبت درخواست سلام ساختمان

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +