2.8 0

گلچینی از بهترین مدل شلف های دیواری شیک و باکلاس!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
گلچینی از بهترین مدل شلف های دیواری شیک و باکلاس!

قرار دادن قفسه و شلف روی دیوار ایده‌­ای هست که شاید خیلی از ما ها از زیبایی و کارایی اون غافل شده باشیم. تا حالا به تاثیر شلف دیواری بر دکوراسیون داخلی خانه دقت کردید؟ شلف دیواری چه کاربرد­هایی داره؟ شلف‌­ها چه انواعی دارن؟ در این مقاله میخوایم درباره­ ی شلف های دیواری حرف بزنیم و شما رو کاملا با اون­ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید تا بیشتر با مزایا و معایب شلف دیواری آشنا بشید.

تضمین قیمت سلام ساختمان

شلف دیواری چند طبقه

شلف­‌های دیواری چند­طبقه، یکی از کاربردی­ترین شلف­‌ها به شمار میان. این شلف­‌ها دارای طبقات و قفسه های متعدد هستن که روی هم قرار گرفتن. استفاده از شلف دیواری چند طبقه برای اتاق­ها خیلی مناسب هست. هرچند که استفاده از اون­ها در اتاق نشیمن هم توصیه میشه. شلف های دیواری چند طبقه، یکی از بهترین گزینه‌­ها برای چیدن کتاب­ها هستن و میشه از اون­ها به عنوان یک کتاب­خانه ی کوچک در اتاق استفاده کرد. شلف­های چند طبقه تنوع زیادی در طرح و رنگ دارن اما اکثرا مدرن هستند و کمتر با سبک دکوراسیون کلاسیک طراحی میشن.

شلف دیواری چند طبقه (2)

شلف باکس دیواری

شلف باکس دیواری نوع دیگری از شلف های دیواری هست که کاربرد زیادی داره و حجم کمی رو اشغال میکنه. شلف باکس­های دیواری میتونن به صورت جدا جدا و یا پیوسته به هم، روی دیوار قرار بگیرن. این باکس­های دیواری برای قرار دادن وسایل تزئینی مثل گلدان یا مجسمه های کوچک خیلی مناسب هستن. استفاده از اون­ها روی یکی از دیوار­های هال و پذیرایی، میتونه خانه ی شما رو زیبا­تر کنه. در تصویر زیر نمونه­ای از شلف­ باکس های دیواری رو می­بینید که به صورت جدا جدا روی دیوار نصب شدن.

شلف باکس دیواری

شلف باکس­های دیواری اکثرا از جنس چوب هستن و ابعاد و مدل­­های مختلفی دارن.

شلف باکس دیواری

شلف­ های ساده و زیبا

این قسمت از مقاله مخصوص کسانی هست که عاشق دکوراسیون­های شیک اما ساده هستن. خیلی از ما ها معتقدیم زیبایی در اوج سادگی اتفاق می­افته و الان میخوایم شلف­های دیواری ساده رو به شما معرفی کنیم. شلف های ساده دارای یک یا دو طبقه‌­ی ساده هستن که یک جور­هایی کار طاقچه ی مدرن رو انجام میدن. این شلف­ها برای دکوراسیون­‌های سبک مینیمال خیلی مناسب هستن و رنگ­های متنوعی دارن که این تنوع رنگ باعث شده خیلی راحت بتونیم اون­ها رو با هر دکوراسیونی هماهنگ کنیم.

شلف دیواری (1)

انتخاب محل نصب این شلف­ها به نیاز کاربر بستگی داره اما باید بدونید که روی این طبقه ها میشه وسایل مختلفی از جمله گلدان، قاب عکس، کتاب و یا وسایل دیگری از این قبیل رو قرار داد.

شلف دیواری (2)

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

شلف­های رنگی

همونطور که می­دونید تاثیر رنگ بر دکوراسیون خیلی زیاده و به همین دلیل وسایلی که تنوع رنگی بالایی داشته باشن از اهمیت بالایی هم برخوردارن. اگه شما هم فکر می­کنید که رنگ­های شاد خانه رو زیبا نمی­کنن بهتره بگم که کاملا در اشتباه هستید. استفاده از شلف­‌های رنگی چه در اتاق و چه در هال و پذیرایی، حس شادابی و زندگانی به خانه میده و فضا رو زنده­تر و زیبا­تر میکنه. البته باید حواستون به ترکیب رنگ­ها باشه. مثلا تلفیق آبی و سفید میتونه خیلی زیبا باشه.

انواع شلف دیواری (3)

شلف دیواری آشپز­خانه

یکی از مهم­ترین کاربرد­های شلف دیواری آشپزخانه این هست که میشه ظروف آشپز­خانه رو، روی اون­ چید. اینجوری کابینت­‌ها خلوت ­تر میشن و فضا­ی بیشتری برای سایر وسایل باقی میمونه. شلف دیواری آشپز­خانه یکی از کاربردی­ترین شلف­‌ها هست. اگه آشپز­خانه ی کوچکی دارین و همیشه برای چیدن ظرف­ها و سایر اوازم با مشکل کمبود جا مشکل مواجه می­شین، از شلف آشپز­خانه غافل نشین.

انواع شلف دیواری (1)

و در نهایت هم می­تونین از این شلف های متحرک آشپز­خانه که نصب راحت­تری هم دارن، برای قرار دادن ظروف سبک تر و کوچک تر استفاده کنین.

انواع شلف دیواری (2)

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments