3.0 0

7 ایده برای خلاقیت در استفاده از لوله های آهنی!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  10 مرداد 1400
7 ایده برای خلاقیت در استفاده از لوله های آهنی!

تا به حال به استفاده از لوله ­های آهنی در دکوراسیون خانه فکر کردین؟ شاید عجیب باشه اما از لوله های فلزی در بسیاری از خانه­ های که صاحبان خلاقی دارن، استفاده­ های زیادی میشه. با نگاه اول به لوله­ های فلزی شاید فکر کنیم که زیبایی زیادی ندارن و به هیچ وجه نمیشه از اون­ها در خانه استفاده کرد. اما با کمی خلاقیت میشه با چند تا لوله، زیبا­ترین و کاربردی­ترین چیز­ها رو ساخت. در ادامه میخوایم درباره­ ی کار­هایی که میشه با لوله های فلزی انجام داد و تاثیر اون­ها در دکوراسیون خانه حرف بزنیم. با ما همراه باشید.

1- کتاب­خانه­ ی لوله ­ای

یکی از خلاقانه ­ترین ایده­ ها برای استفاده از لوله ها در خانه، کتاب­خانه ی لوله ­ای هست. این ایده مورد توجه اکثر کتاب­خوان­ ها قرار می‌گیره و از اون استقبال می‌کنن. اگر برای چیدمان کتاب­ها جا­ی مشخصی رو ندارید، نگاهی به لوله­ های دیوار بندازید. چیدن کتاب­ها روی اون­ها یک ایده­ ی خلاقانه است و تاثیر مثبت زیادی در دکوراسیون خانه میذاره. یکی از معایب کتاب­خانه­ لوله ای میتونه این باشه که کتاب ­ها وقتی روی لوله­ ها قرار می‌گیرن، حفاظ زیادی ندارن و اگه اون­ها رو درست و با دقت نچینید، امکان افتادن اون ها هست.

7 ایده برای خلاقیت در استفاده از لوله های آهنی!

2- صندلی­ هایی که با لوله ساخته شدند

صندلی­ های لوله ای یکی دیگه از چیز­هایی هستن که میشه با استفاده از لوله‌­های فلزی اون­ها رو به زیبا­ترین شکل ممکن ساخت. می‌تونیم برای ساخت پایه ­های یک صندلی، به جای چوب یا هر چیز دیگه ­ای، از لوله­ های فلزی استفاده کنیم. این ایده علاوه بر اینکه خیلی زیبا است، به دلیل استفاده از فلز، استحکام بالایی داره. صندلی­ های لوله ­ای به سختی با هر دکوراسیونی هماهنگ میشن، از این صندلی­ها در کافی ­شاپ ­هایی که فضا­ی تاریک­تری دارن، خیلی استفاده میشه.

لوله فلزی (3)

بدنه­ی صندلی­ های لوله ­ای کاملا از لوله ساخته شده. این صندلی­ها تنوع بالایی دارن اما با دکوراسیون­های مدرن راحت­تر هماهنگ میشن.

لوله اهنی (1)

3- ساخت مجسمه با لوله آهنی

یکی از راه­ های ساخت مجسمه­ های فلزی، ساختن اون­ها با لوله­ های آهنی است. با لوله­ های آهنی میشه انواع مجسمه ­های فلزی رو ساخت. در تصویر زیر مجسمه­­ ای رو می‌بینید، که کاملا با لوله ساخته شده و با کار گذاشتن یک لامپ داخل اون، به یک چراغ خواب یا چراغ مطالعه تبدیل شده.

لوله اهنی (2)

4- لوستر­های لوله ­ای

نوبت یکی دیگه از ایده­ های خلاقانه­ ی کار با لوله هست. می‌دونستید میشه با همین لوله­ های معمولی یک لوستر خیلی زیبا ساخت؟ لوستر­های لوله ­ای مثل صندلی­ های لوله­ ای، بیشتر در کافی ­شاپ­ ها و فضا­های این چنینی استفاده میشن. از این لوستر­ها میشه در اتاق یا آشپز­خانه هم استفاده کرد. البته باید حواستون به دکوراسیون باشه، همونطور که گفته شد این لوستر­ها خیلی راحت با هر دکوراسیونی هماهنگ نمیشن.

خلاقیت لوله ای (1)

5- نرده­­ های پله لوله­ ای باشن بهتره!

تا به حال در راه­ پله­ های آپارتمان، با نرده های لوله ­ای مواجه شدین؟ استفاده از لوله برای نرده ی پله ایده­ی خیلی خلاقانه و خاصی هست که در هر آپارتمانی به چشم نمی‌خوره. درباره­ ی زیبایی این نرده ها باید گفت که کاملا سلیقه­ ای هست. البته میشه نرده ­های زیبا­تری رو هم نصب کرد ولی نرده های لوله ­ای یک ایده­ ی خاص به شمار میان!

خلاقیت لوله ای (2)

6- جا­لباسی لوله­ ای

و این موردی که درباره­ ی خلاقیت استفاده از لوله­­ ها می‌خوایم درمورد اون حرف بزنیم، جا­لباسی هست. جا­لباسی ­های فلزی رو شاید زیاد دیده باشیم. اما تا به حال جا­لباسی رو دیدین که کاملا از لوله ساخته شده باشه؟ یکی از بهترین محاسن جا­لباسی­ های لوله­ای، استحکام بالا­ی اون­ها هست. این استحکام خیال شما رو راحت میکنه که می‌تونید سنگین­ترین لباس­ها رو هم روی این جا­لباسی آویزان کنید بدون اینکه ترسی از افتادن یا کنده شدن جا­لباسی داشته باشید.

خلاقیت لوله ای (3)

7- شیر آب لوله­ ای خاص

همه ی شیر­های آب، لوله­ ای هستن. اما اینکه از چه لوله ­ای برای اون­ها استفاده شده، خیلی نکته­ ی مهمی هست. شیر­هایی که در عکس زیر می‌بینید، معمولی نیستن و ظاهر منحصر به فردی دارن. شاید این شیر­های آب رو در حیاط خانه یا باغ دیده باشین، اما با کمی تغییر در چیدمان لوله ها و ساخت یک ظاهر زیبا برای شیر آب، میشه از اون در آشپز­خانه هم استفاده کرد. اگر صاحب یک کافی ­شاپ هستید، ایده­ های لوله ای می‌تونن یک دکوراسیون جذاب رو برای کافی­ شاپ شما به وجود بیارن.

خلاقیت لوله ای (4)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments