5.0 0

فکر می کنین این کمد و کابینت‌های نرم چه کاربرد هایی دارن؟

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  30 مرداد 1400
کابنیت های فانتزی منعطف (1)

شاید از موضوع این مقاله تعجب کنید و به نظرتون عجیب بیاد. ولی ما در این مقاله، واقعا می‌خوایم درباره­ ی کمد و کابینت نرم حرف بزنیم. به نظر شما وسیله­ ها چطوری در کمد و کابینت نرم جا می‌گیرن؟ اصلا آیا این کمد و کابینت‌­های نرم کاربردی هستن یا فقط جنبه زیبایی دارن؟ و خب اگه کاربردی هستن، کاربرد اون ها چیست و چه تاثیری روی دکوراسیون داخلی خانه میذارن؟ برای پاسخ به همه ی این سوال­ها ما رو تا انتها­ی مقاله همراهی کنید.

طراحی کمد و کابینت نرم چگونه است؟

این کمد و کابینت­‌های جدید و عجیب با فوم لاستیکی نرم، طراحی و اجرا شدن به همین دلیل انعطاف زیادی دارن و به کمد وکابینت منعطف هم معروف هستن. طراحی بیرونی این کمد و کابینت‌ها متنوع هست و کاربردهای مختلفی دارن، از قفسه ­ی کتاب گرفته تا بوفه­ ی ظرف­ها! استفاده از این کمد و کابینت‌ها یک تجربه­ ی جدید هست که در ادامه بیشتر با اون­ها آشنا خواهیم شد.

کابنیت های فانتزی منعطف (2)

کمدها و کابینت‌های نرم و منعطف، چه کاربردهایی دارن؟

از این کمد و کابینت ها در قسمت­های مختلف خانه استفاده میشه و کاربرد‌‌ی ­تر از اون چیزی هستن که به نظر میان. در ادامه این کابرد‌ها رو در بخش های مختلف خانه به شما میگیم:

1-  کابینت آشپزخانه منعطف

برای آشپز­خانه، این کابینت­ ها به شکل بوفه­ ای برای ظرف­ها در میان و میشه ظرف­ها و لیوان­ها رو داخل قفسه­ های منعطف اون­ها چید. وسایل مختلف درون شکاف‌های کابینت قرار می‌گیرن که بسته به میزان حجم و چینش به سمت راست یا چپ حرکت می کنن. پس نحوه‌ی شکل و جهت گیری کابینت، بستگی به فرم قرار دادن وسیله‌ها در داخل اون داره.

کابنیت های فانتزی منعطف (3)

2-  کمد جاکفشی منعطف

این کمد­ها می‌تونن به صورت یک جاکفشی منعطف در بیان که هم کاربردی و هم خیلی نرم هستن. کفش­ ها درست مثل ظروفی که قبلا درباره­‌ی اون­ها صحبت کردیم، داخل شکاف­ های درون کابینت قرار می‌گیرن. در این جاکفشی منعطف، به دلیل انعطاف زیاد شما می‌تونید انواع و اقسام کفش­ها رو جا بدین و نگران پاشنه و اندازه­ ی اون ها نباشید.

کابینت های منعطف و مدرن (1)

3-  کمد کتاب­خانه­ ی منعطف

اگر شما هم یک عالمه کتاب دارین و همیشه با کمبود جا برای اون­ها مواجه هستین، این کمد منعطف که نوعی کتاب­خانه هم محسوب میشه، مخصوص شما ساخته شده است. این کتاب­خانه­ ی نرم به دلیل انعطاف زیادی که داره میتونه تعداد زیادی از کتاب‌­ها رو در شکاف­‌های خودش جا بده.

کابینت های منعطف و مدرن (2)

به دلیل جا­ی زیادی که این کتاب­خانه در اختیار ما قرار میده، میشه از یک کتاب­خانه­ ی کوچک‌تر از عکس بالا استفاده کرد. به عکس زیر نگاه کنید. عکس زیر با اینکه ابعاد و اندازه­ ی کوچکی داره، اما خیلی کاربردی هست. اگر اتاق شما کوچک هست بهتره از این کتاب­خانه­ ی کوچک استفاده کنین.

کابینت های نرم منعطف (1)

مزایا­ و معایب کمد و کابینت نرم چیست؟

میشه گفت اولین و مهم­ترین مزیت این کمد و کابینت­‌ها، نرم بودن اون­ها هست که همین انعطاف و نرمی، خودش چند ­تا مزیت دیگه رو هم به همراه میاره. انعطاف این کمد و کابینت ها باعث میشه وسایل بیشتری رو داخل اون­ها بچینیم و درواقع جای بیشتری رو در اختیار ما میذاره. یکی دیگه از مزایا­ی این وسیله، این هست که میتونین از اون به جای شلف در اتاق استفاده کنین و همه­ ی لیوان­ها رو داخل شکاف این وسیله­ ی منعطف جا بدین. اما خب این کمد و کابینت‌­ها­ی منعطف معایبی هم دارن. مثلا چیدن ظرف­های شکستنی داخل کابینت های منعطف، کمی ریسکی هست. البته این کمد و کابینت ها، ساختار مخصوص و محکمی دارن و کاملا استاندارد هستن. اما به طور کلی استحکام کابینت‌­های معمولی قطعا بیشتر از این مدل های فانتزی هست.

کابینت های نرم منعطف (2)

تاثیر کمد و کابینت نرم بر دکوراسیون چیست؟

اینکه اینجور وسیله ها مورد پسند شما باشن یا نه، به سلیقه­ ی خودتون بستگی داره. اما به دلیل اینکه این کمد وکابینت­ها از فوم لاستیکی ساخته میشن، تنوع زیادی در رنگ ­بندی دارن و قطعا رنگ، یکی از تاثیر­گذار­ترین پارامترها در زیبایی هر دکوراسیونی هست. به طور کلی کابینت­‌های نرم، خیلی برای یک دکوراسیون مجلل و به سبک کلاسیک مناسب نیستن.

کابینت های نرم منعطف (3)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
دریافت قیمت دقیق کمد +