4.8 0

بهترین دکوراسیون برای یک خانه نقلی 20 متری چیست؟

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
بهترین دکوراسیون برای یک خانه نقلی 20 متری چیست؟

به نظر شما میشه داخل یک خانه­ ی 20 متری زندگی کرد؟ امروز می‌خوایم درباره­ ی یک خانه­ ی نقلی صحبت کنیم. شاید در نگاه اول زندگی درخانه ­ی 20 متری غیر ممکن به نظر بیاد. اما ما در این مقاله راهکار­هایی رو معرفی می‌کنیم که ثابت میکنه زندگی در این مدل خانه ها­، اونقدر­ها هم سخت نیست. فکر می‌کنین چه چیز­هایی باعث جذابیت یک خانه­ ی نقلی میشن؟ چیدمان خانه ­ی 20 متری چگونه هست؟ با ما همراه باشید تا به همه ­ی سوال­ها درباره­ ی یک هوم ­استودیو پاسخ بدیم.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

هوم استودیو چیست؟

هوم استودیو به خانه­ هایی گفته میشه که متراژ اون­ها بیشتر از 30 متر نباشه. هوم ­استودیو­ها خانه ­های کوچکی هستن که گاهی از اون­ها به عنوان محل کار و محل زندگی استفاده می‌کنن. مثلا خیلی از عکاس­ها از هوم ­استودیو استفاده می‌کنن. یادتون باشه که دکوراسیون هوم ­استودیو­ها و خانه ­های کوچک خیلی مهم هست و ترفند­های خاص خودش رو داره. در ادامه بیشتر درباره­ ی دکوراسیون خانه ­نقلی صحبت می‌کنیم.

دکوراسیون خانه کوچک (2)

دکوراسیون نشیمن آپارتمان کوچک چگونه است؟

اولین موضوع مهم در دکوراسیون داخلی خانه، رنگ بندی هست. زیرا رنگ‌­بندی یکی از تاثیر­گذار­ترین موضوعات مهم، در این زمینه به حساب میاد. در رابطه با این موضوع، رنگ دیوار­ها و کاغذ دیواری حرف اول رو میزنه و بعد از اون رنگ کاناپه و مبل خیلی مهم هست. در پذیرایی یک آپارتمان کوچک، نهایتا میشه فقط یک کاناپه رو جا داد در نتیجه مدل و رنگ اون کاناپه خیلی مهم هست. اگر رنگ­بندی دیوار­ها و لوازم خانه، «کرم قهوه­ای» باشه، بهتر هست برای کفپوش از پارکت استفاده کنیم تا هماهنگی بیشتری داشته باشه.

دکوراسیون خانه کوچک (3)

آشپزخانه آپارتمان نقلی چگونه است؟

همه‌­ی ما میدونیم که آشپز­خانه یکی از مهم­ترین قسمت­های هر خانه­ است، حتی یک آپارتمان 20 متری! طبیعی هست که آشپزخانه­ ی یک آپارتمان 20 متری خیلی خیلی کوچک باشه، اما اگر همین طراحی آشپز­خانه­ ی کوچک رو با سلیقه و خلاقیت بچینیم، میتونه خیلی بزرگ تر به نظر بیاد. یکی از مهم­ترین نکاتی که باید در چیدمان آشپز­خانه آپارتمان نقلی رعایت کرد، استفاده از رنگ­های روشن مثل سفید یا کرِم هست. همونطور که می‌بینید، در تصویر زیر این نکته رعایت نشده و آشپز­خانه خیلی کوچک و دلگیر به نظر میاد. البته انتخاب رنگ کاملا به سلیقه­ ی شما بستگی داره و ما فقط نکات مهم رو میگیم. استفاده از اوپن طرح چوب یا چوبی، انتخاب خیلی خوبی برای یک آشپز­خانه کوچک هست.

دکوراسیون خانه نقلی (1)

سرویس بهداشتی مدرن کوچک چگونه است؟

همونطور که انتظار میره، سرویس بهداشتی یک آپارتمان 20 متری خیلی کوچک هست و باید بدونید که در بیشتر این خانه ­های کوچک، حمام و دستشویی در یک جا قرار می‌گیرن. این کار خیلی منطقی هست. چون در خانه ­های نقلی باید مدام به فکر ترفند­هایی باشیم تا جای بیشتری در اختیار ما قرار بگیره پس میشه با یک پرده قسمت حمام رو از دستشویی جدا کرد.

دکوراسیون خانه نقلی (2)

بهتره از رنگ­های ترکیبی برای سرویس بهداشتی استفاده کنید، مثلا برای کاشی­های حمام از رنگ آبی و برای قسمت دستشویی، از رنگ سفید استفاده کنید. اینجوری هم زیبا­تره و هم به نوعی دستشویی و حمام یک محیط جداگانه پیدا می‌کنن. این سرویس بهداشتی مدرن کوچک با اینکه ابعاد کمی داره اما روشویی رو هم در خودش جا داده و یک سرویس بهداشتی کامل هست.

دکوراسیون خانه نقلی (3)

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جا­لباسی دیواری مدرن در خانه 20 متری چگونه است؟

در تصویر زیر یک جا­لباسی دیواری چوبی رو می‌بینید که علاوه بر جذابیت، کاربرد زیادی هم داره و جایی رو اشغال نمیکنه. به طور کلی برای وسایلی که میشه اون­ها رو روی دیوار نصب کرد، مثل جا­لباسی، تلویزیون، قفسه کتاب یا شلف، بهتر هست همین کار رو انجام بدیم و از خرید میز تلویزیون یا کمد­های بزرگ خود­داری کنیم. تلفیق کفپوش پارکت، درب­های چوبی و این جا­لباسی قهوه ­ای، دکوراسیون خانه رو زیبا­تر کرده.

دکوراسیون خانه 20 متری (1)

نصب تلویزیون در آپارتمان 20 متری چگونه است؟

همونطور که در قسمت قبل هم گفتیم، بهتر هست تلویزیون روی دیوار نصب بشه تا فضای اضافه‌ای برای میز تلویزیون اشغال نشه.با این حال، اگر بتونیم از میز تلویزیون یک وسیله­ ی پُر­جا بسازیم، خیلی عالی تر میشه. در تصویر زیر تلویزیون روی دیوار نصب شده اما میز تلویزیون رو هم در اتاق می‌بینیم. این میز تلویزیون، کاربرد­های مختلفی داره. از قفسه هایی که برای کتاب داره بگیرین تا کمد­ها و کشو­های جا­­دار. استفاده از وسایل این مدلی، با اینکه کمی از فضا رو اِشغال می‌کنه، اما کاربردهای زیادی داره و زیبا هست.

دکوراسیون خانه 20 متری (2)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments