5.0 0

جادارترین جلومبلی‌ کشویی با ظاهری شبیه قوطی کبریت!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  6 شهریور 1400
جادارترین جلومبلی‌ کشویی با ظاهری شبیه قوطی کبریت!

نظرتون درباره­ ی جلو­مبلی های خاص چیه؟ بهترین جلو­مبلی برای خانه های کوچک چه ویژگی­هایی داره؟ تاثیرمیز جلو­ی مبل بر دکوراسیون خانه چقدر هست؟ میز­های قوطی کبریتی چه شکلی هستن؟ در این مقاله میخوایم شما رو با نسل جدیدی از جلو­مبلی­ ها آشنا کنیم که علاوه بر کارایی زیادی که دارن، زیبایی خانه­ ی شما رو دو­چندان می‌کنن. برای آشنایی بیشتر با قیمت، طراحی، جنس و باقی ویژگی­های این میز جذاب، ما رو همراهی کنین.

چرا بهش میگیم جلو مبلی کشویی یا قوطی کبریت؟

در کتاب ریاضی دبستان، همیشه وقتی می‌خواستیم برای مساحت کوچک یک مثال بیاریم، اون رو به قوطی کبریت تشبیه می‌کردیم. اما در ادامه متوجه میشین که برای این میز، مثال قوطی کبریت کمی متفاوت هست. جلو­مبلی تصویر زیر درست مثل یک قوطی کبریت باز و بسته میشه و همین طراحی، اون رو خاص و منحصر به فرد کرده.

میز جلو مبلی کشویی (2)

سطح رویی این میز از دو قسمت تشکیل شده که به صورت کشویی باز و بسته میشه. این دو قسمت روی یک ریل قرار گرفتن و همین ریل باعث شده اون­ها رو راحت­تر باز و بسته کنیم.

میز جلو مبلی کشویی (3)

کشو­های میز جلو­مبلی کشویی چطوری هستن؟

یکی از مهم­ترین بخش­های هر جلو­مبلی، کشو­های اون هست. اگر این کشو­ها با دقت و جا­دار طراحی شده باشن، کارایی و دوام اون­ها بیشتر میشه. کشو­های این جلو­مبلی قوطی کبریتی، در دو طرف اون قرار گرفتن و جوری تنظیم شدن که خیلی راحت باز و بسته میشن. شکل هندسی کشو­ها مستطیلی شکل هست و میشه چیز­های زیادی رو داخل اون­ها قرار داد.

میز جلو مبلی کشویی (4)

در عکس زیر می‌تونید کشو­ها­ی بسته شده‌ اطراف کمد رو ببینین. همونطور که مشخص هست، یک جا­ی خالی کوچک در بالای کشوی سمت راست تصویر پایین وجود داره که از اون به عنوان دستگیره برای باز و بسته شدن کشو استفاده می‌کنن. طراحی زیبا و ظریف، یکی دیگه از ویژگی­ های مهم این کشو­ها هست. ترکیب رنگ سفید و قهوه ­ای که در طراحی کشو­های جلو­مبلی دیده میشه، زیبایی اون رو دو­چندان میکنه.

میز جلو مبلی پرجا (1)

طراحی داخلی کشوهای بخش بالایی جلو­مبلی کشویی چگونه است؟

همونطور که در تصویر­های قبلی هم دیدین، وقتی کشوهای سطح رویی میز باز میشن، ما قفسه­ هایی رو در داخل میز مشاهده می‌کنیم که خیلی کاربرد دارن. در واقع، بخش زیادی از جا­دار بودن این جلو­مبلی به خاطر همین قفسه ها هست. این قفسه­‌ها درست مثل نظم دهنده هایی عمل میکنن که میشه خیلی راحت از اون­ها استفاده کرد. مهم­ترین ویژگی جعبه­ های داخل میز، قابل تغییر بودن فضای داخلی اون­ها هست. صفحات جدا کننده‌ی داخل این جعبه ها ثابت نیستن و میشه اون­ها رو برداشت و یا اینکه محل اون ها رو تغییر داد و در جا­ی دیگه­ای قرار داد. در این جعبه­ ها میشه وسایل زیادی مثل کتاب، ماگ، دستمال کاغذی و…. رو قرار  داد.

میز جلو مبلی پرجا (2)

ابعاد و اندازه­ ی جلو­مبلی کشویی چطوری هست؟

به نظر شما جلو­مبلی کوچک بهتر هست یا جلو­مبلی بزرگ؟ ما میگیم بهترین جلو­مبلی، یعنی میزی که فضا­ی کمی رو اشغال کنه و در عین حال فضا­ی زیادی رو در اختیار ما قرار بده. میزی که ما در این مقاله راجع به اون صحبت کردیم، همه‌ی این ویژگی­ها رو داره. کشو­هایی با اندازه­ های مناسب، جعبه­ هایی جادار با قابلیت تغییر اندازه و طراحی شبیه به قوطی کبریت، این­ها همه چیز­هایی هستن که ما رو به استفاده از این جلو­مبلی زیبا ترغیب میکنن. در تصویر زیر می‌تونید اندازه­ های هر قسمت از این میز زیبا رو به صورت دقیق تر مشاهده کنین. البته اندازه­ ها قابل تغییر هستن و در عکس، فقط اندازه های استاندارد بیان شدن.

جلومبلی کشودار (1)

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments