3.4 2

کمد دیواری مدرن چه مدلهایی در 2024 دارد؟

  11 دی 1402     -      تاریخ انتشار:  11 دی 1402
کمد دیواری مدرن با طرح فانتزی دخترانه

کمد دیواری ‌ها از کاربردی‌ترین و محبوب‌ترین اجزای دکوراسیون داخلی منزل هستند. این نوع از کمدها علاوه بر نگه‌داری لباس‌ها و سایر وسایل، در دکوراسیون ساختمان هم نقش پر رنگی دارند چرا که عموما در معرض دید هستند و بخش مهمی از اتاق را تشکیل می‌دهند. کمد های دیواری می‌توانند به سبک های مخلفی طراحی شوند. یکی از محبوب ترین سبک های طراحی و ساخت کمد، کمد دیواری مدرن است.

به همین دلیل در این مطلب از سایت سلام ساختمان به سراغ بررسی کمد دیواری مدرن می‌رویم تا با این کمدهایی که در دل دیوارها جا خوش کرده‌اند، بیشتر آشنا شویم!

کمد دیواری مدرن چه ویژگی‌هایی دارد؟

به‌طور کلی کمد دیواری‌ در دو نوع مدرن و کلاسیک وجود دارد. کمد دیواری‌ های مدرن علاوه بر کاربردهای فراوان، نقش غیر قابل انکاری در چیدمان و زیبایی اتاق‌ها بازی می‌کنند و می‌تواند باعث روشن‌تر شدن، خلوت‌تر شدن یا بزرگ‌تر به ‌نظر رسیدن اتاق شوند.

کمد دیواری مدرن با طیف وسیعی از رنگ‌ها و طرح‌ها، به مصرف کننده حق انتخاب‌های فراوانی می‌دهند. تنوع بالای کمد مدرن دیواری به‌ نوعی‌ است که تمام سلیقه‌ها را راضی می‌کند! کمد دیواری حتی اگر که کاربردی هم نباشد (که هست) نقش پررنگی در زیباتر کردن اتاق دارد! و اصلاً اتاقی که کمد دیواری دارد، همیشه مرتب‌تر از یک اتاق بدون کمد دیواری به نظر می‌رسد!

شما می‌توانید با توجه به معیارهایی مانند مساحت اتاق، رنگ دیوارها و همچنین جنسیت و سن و سلیقه‌ی خودتان، از بین انواع متنوع و زیبای کمد دیواری شیک و مدرن، یکی را انتخاب کنید! جدیدترین مدل‌های کمد دیواری مدرن معمولاً از جنس ام‌دی‌اف و های‌گلاس هستند و تنوع شگفت‌انگیزی از لحاظ رنگ، طرح درب، طرح بدنه و تقسیم‌بندی فضای داخل دارند.

کمد دیواری مدرن با درب ریلی طرح هایی دارد؟

کمد دیواری ریلی به دلیل صرفه‌جویی در فضا و سهولت استفاده یکی از محبوب‌ترین انواع کمد دیواری‌هاست. چرا که لازم نیست فضایی خالی برای باز شدن درب کمد در نظر بگیرید. می‌شود گفت این کمد بهترین انتخاب برای فضاهای کوچک است. بنابراین به راحتی می‌توانید تخت را کنار کمد دیواری بگذارید و یا وسایل اتاق را در فاصله‌ی بسیار نزدیک نسبت به کمد دیواری‌تان قرار بدهید!

کمد دیواری ریلی مدرن تنوع و گوناگونی فراوانی دارد و به شما این امکان را می‌دهد تا علاوه بر استفاده از کاربردهای بی‌شمار کمد دیواری، از ظاهر آن برای زیبایی اتاقتان استفاده کنید. کمد دیواری ریلی مدرن انواع مختلفی مثل: کمد دیواری ریلی با درب شیشه‌ای، کمد دیواری ریلی با درب آینه‌ای، کمد دیواری ریلی های‌گلاس، کمد دیواری ریلی تمام ام‌دی‌اف و … دارد. بنابراین با توجه به دکوراسیون اتاق خودتان می‌توانید از بین انواع این مدل‌ها یکی را انتخاب کنید.

کمد لباس ریلی به سبک مدرن و به رنگ آبی روشن

کمد دیواری ریلی با درب شیشه‌ای علاوه بر زیبایی باعث روشن‌تر شدن فضای اتاق می‌شود. می‌توانید بسته به سلیقه و فضای درون کمد خود، شیشه‌های شفاف یا شیشه‌های مات را انتخاب کنید.

کمد دیواری ریلی با درب آینه ای به سبک مدرن

کمد دیواری‌های ریلی با درب آینه‌ای جزو محبوب‌ترین و زیباترین انواع کمد دیواری هستند. چرا که با انعکاس نور، اتاق شما را روشن‌تر می‌کنند و باعث بزرگ‌تر به ‌نظر رسیدن آن می‌شوند. درب‌های آینه‌ای می‌توانند جایگزین مناسبی برای کنسول باشند و برای تعویض لباس کاربرد دارند.

کمد دیواری ریلی هایگلاس براق به سبک مدرن و به رنگ سفید قهوه ای

کمد دیواری ریلی های‌گلاس علاوه بر تنوع رنگ و طرح و زیبایی فضای اتاق، نور را انعکاس داده و اتاق را روشن‌تر کنند. این نوع کمد دیواری برای اتاق‌های کوچک و طرفدارهای طرح‌های شیک و مدرن گزینه‌ی مناسبی است. روکش‌های های‌گلاس ظرافت زیادی دارند و به همین دلیل بیشتر برای اتاق بزرگسالان استفاده می‌شوند.

کمد دیواری مدرن با درب لولایی، چه ویژگی‌ هایی دارد؟

کمد دیواری‌های لولایی نسبت به کمددیواری‌های ریلی هزینه‌ی کمتری دارند. درب این کمدها به صورت همزمان باز می‌شود و تنوع وسیعی از لحاظ رنگ و جنس دارند. البته این کمد ها نیاز به فضای نسبتا زیادی در برابر خود دارند تا درب آن ها به راحتی باز شود.

طرح کمد دیواری مدرن، نجات‌دهنده‌ی اتاق‌خواب‌ها

کمد دیواری مدرن، طرح‌های بی‌شماری دارد و توانسته تمام سلایق را پوشش دهد. ظاهر کمد دیواری اهمیت زیادی دارد، چرا که هر روز مقابل چشم‌های شماست و همچنین به طور معمول کمد دیواری زمان زیادی استفاده می‌شود و نسبت به سایر وسایل خانه دیرتر تعویض می‌شود.

در حالی که در ساخت کمد دیواری کلاسیک بیشتر به کاربرد و فضای درونی توجه می‌شد، کمد دیواری‌های مدرن از لحاظ ظاهر به اتاق‌ها جانی دوباره بخشیدند.  بازه‌ی گسترده‌ی تنوع کمد دیواری مدرن و طرح های متنوع آن باعث زیبایی و شیک شدن فضای اتاق‌ها شده است.

کمد دیواری ام دی اف سفید ساده

کمد دیواری مدرن طرح‌های بی‌نظیر و خلاقانه‌ای برای استفاده‌ مفید از فضاهای بی‌مصرف خانه ارائه داده که علاوه بر زیبایی و شیک بودن، باعث خلوت شدن فضای خانه می‌شوند.

طرح کمد دیواری مدرن به رنگ سفید و دستگیره های طلایی

کمد دیواری‌ها مدرن می‌توانند بسته به رنگ دیوارها و مبلمان شما رنگ و طرح متفاوتی داشته باشند همچنین می‌توانند با طرح‌های خلاقانه کمبودها و قناسی‌های اتاق شما را بپوشانند. همان طور که در عکس مشاهده می‌کنید و پیش‌تر گفته شد، درب کمد دیواری‌ می‌تواند مطابق با فضای خانه‌ی شما طرح‌ها مختلفی داشته باشد.

کمد دیواری اتاق خواب مدرن چه مدلها و ویژگی هایی دارد؟

طراحی اتاق خواب، اهمیت غیرقابل انکاری در نظم ذهنی، وضعیت خواب، تمرکز و شادابی فرد دارد چرا که زمان زیادی در آن سپری می‌شود و مکان به‌صورت ناخودآگاه در وضعیت روحی افراد تأثیرگذار است.

در طراحی اتاق خواب نباید از کمد دیواری غافل شد؛ چرا که بخش زیادی از اتاق را تشکیل می‌دهد و جدا از کاربردهایی که برای نظم بخشیدن به اتاق دارد، از نظر ظاهری هم در زیبایی اتاق و در نتیجه روحیه شخص تأثیر دارد. مدل‌های مختلف کمد دیواری اتاق خواب مدرن به شما امکان می‌دهد با در نظر گرفتن علایق، مساحت، نورگیری و سایر چیدمان اتاق، بتوانید مدلی مناسب برای کمد دیواری انتخاب کنید.

اگر فضای اتاق شما کوچک است بهتر است از رنگ‌های روشن مثل کمد دیواری سفید یا کمد با درب‌های شیشه‌ای استفاده کنید.

طرح کمد دیواری سفید برای اتاق خواب با دستگیره های طلایی

کلوزت‌ها یا اتاق‌های لباس هم با جای دادن حجم زیادی از لباس‌ها و وسایل می‌توانند انتخاب خوبی برای اتاق‌ شما باشند و باعث شیک به‌نظر رسیدن فضای اتاق بشوند. کمدهای مدرن بدون درب جز شیک‌ترین انواع کمد دیواری هستند که باعث جذابیت فضای اتاق و استفاده تزئینی از لباس‌ها می‌شوند.

کمد دیواری مدرن برای پذیرایی چه ویژگی‌هایی دارد؟

طراحی اتاق پذیرایی اهمیت زیادی دارد چرا که اتاق پذیرایی محل جمع شدن افراد خانواده و محل پذیرایی از مهمان است. طراحی اتاق پذیرایی از نظر روانشناختی بر روحیه‌ی افراد تأثیر دارد و می‌تواند احساسات مثبت را در فرد کاهش یا افزایش دهد.

اگر جزء کسانی هستید که وسائل زیادی دارید و انباری ندارید نگران نباشید! کمد دیواری پذیرایی نه تنها حجم زیادی از وسایل شما را در خود جای می‌دهد، بلکه به عنوان عضوی پررنگ از دکوراسیون منزل شما، نقش زیادی در زیبایی خانه به‌عهده دارد. کمد دیواری مدرن برای پذیرایی شما انتخاب‌های زیادی ارائه می‌دهد تا وسایلی مانند اتو، جاروبرقی و… را دم دست اما دور از چشم نگه دارید.

کمد دیواری مدرن برای پذیرائی و با طرح چوب

کمد دیواری مدرن پذیرایی مانند کمد دیواری اتاق خواب بسته به هارمونی منزل شما تنوع زیادی دارد و باعث زیبایی اتاق پذیرایی شما می‌شود. اگر از کمد دیواری‌هایی که درب آینه‌ای دارند در ورودی خانه استفاده شود، باعث چیدمانی مدرن و شیک می‌شود.

یک کمد لباس مدرن چه ویژگی‌ هایی دارد؟

کمد لباس از ارکان اصلی دکوراسیون اتاق است و انتخاب آن نقش تعیین کننده‌ای در زیبایی و خلاقیت فضای اتاق دارد. کمد لباس مدرن ضمن کاربردهای کمد، فضای اتاق شما را مدرن و زیبا می‌کند. کمد لباس مدرن معمولاً تزئینات کمتری نسبت به کمد لباس سنتی دارد و از طرح‌های ساده برخوردار است. مدل کمد لباس مدرن تنوع زیادی دارد؛ می‌تواند از چوب طبیعی ساخته شود یا چوب مصنوعی؛ می‌تواند ریلی باشد یا کشویی…

کمد لباس مدرن ام‌دی‌اف رنگ‌ها و طرح‌های زیادی دارد و می‌تواند با توجه به هارمونی اتاق شما، به زیبایی آن کمک کند. کمدهای ام‌دی‌اف مقاومت بالایی دارند و از محبوب‌ترین نوع کمد‌ها به شمار می‌روند. کمد دیواری هایگلاس مغزی ام‌دی‌اف و روکشی براق دارد. روکش‌های های‌گلاس باعث زیبایی می‌شوند و با انعکاس نور روشنایی اتاق را افزایش می‌دهند.

درب کمد لباس مدرن می‌تواند آینه‌ای، شیشه‌ای و یا چوبی باشد؛ در طراحی کمد دیواری برای اتاق کوچک از درب‌های شیشه‌ای یا آینه‌ای استفاده کنید که باعث بزرگتر به‌ نظر رسیدن فضای اتاق می‌شوند. کمد لباس مدرن با درب آینه می‌تواند در راهروهای کوچک یا کم‌نور نیز قرار بگیرد و باعث روشن‌تر شدن و بزرگ‌تر شدن راهرو شوند.

کمد دیواری مدرن با کشو و قفسه بندی برای لباس

کمد لباس مدرن از لحاظ کاربردی نیز تنوع زیادی دارد؛ همانطور که در عکس مشاهده می‌کنید بعضی کمدهای لباس با فضایی تقسیم‌بندی شده به شما امکان می‌دهند تا لباس‌های مختلف را از هم جدا کنید و کمد منظم‌تری داشته باشید.

کابینت کمدی مدرن؛ یک تیر و چند نشان

آشپزخانه معمولاً محل پخت و خوردن غذا است لذا لحظه‌های زیادی در آن سپری می‌شود و چیدمان آن نقش مهمی در روحیه‌ی تمام افراد خانواده دارد. اگر می‌خواهید آشپزخانه‌ای شیک و خلوت داشته باشید، بهتر است کابینت کمدی را فراموش نکنید!

کابینت کمدی‌ها جزء پرکابردترین و زیباترین اجزای آشپزخانه هستند چرا که می‌توانند حجم بالایی از وسایل آشپزخانه‌ی شما را در خود جای دهند و علاوه بر آن باعث زیبایی و مدرن بودن فضای آشپزخانه بشوند. کابینت کمدی به شما کمک می‌کند از فضاهای بی‌استفاده‌ای مانند بالای یخچال و… استفاده کنید و ضمن خلوت‌تر کردن آشپزخانه باعث به‌وجود آمدن دکوراسیونی زیبا و مدرن می‌شود.

کابینت کمدی مدرن به رنگ قهوه ای براق

کابینت کمدی طرح‌، جنس و رنگ‌های متنوعی دارد که بسته به فضای آشپزخانه، دکوراسیون و سلیقه‌ی شما، حق انتخاب‌های زیادی مقابلتان قرار می‌دهد. به طور کلی کمد دیواری‌های مدرن علاوه بر بهبود و افزایش کاربرد کمد ها، به چیدمان فضاهای مختلف هم توجه نموده و نیازهای مختلف را در نظر گرفته‌اند و انتخاب‌هایی زیادی پیش روی شما قرار داده‌اند!

دیگر کوچک بودن اتاق‌ها، نداشتن انباری، حجم وسایل، طرح اتاق برای شما محدودیت ایجاد نمی‌کند چرا که با هر شرایط و سلیقه‌ای، برای خرید کمد دیواری امکان‌های فراوانی دارید.

جمع‌بندی

در این مطلب با انواع کمد دیواری مدرن و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شدید. حالا می‌توانید با توجه به علایق و شرایطتان مناسب‌ترین نوع کمد دیواری دلخواه را انتخاب کنید و با داشتن دکوراسیونی زیبا، خانه‌ای گرم و روحیه‌ای شاد داشته باشید و حسابی از فضای منزلتان لذت ببرید!

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
امیر رضا
امیر رضا
25 آبان 1398 11:37

بهترین جنس برای کمد مدرن چی هست لطفا توضیح بدین

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
04 آذر 1398 09:36
پاسخ به  امیر رضا

سلام
برای کارهای مدرن از همه‌ی متریال‌ها می‌شود استفاده کرد. طراحی مدرن و نمای کار تمام شده تعریف کلاس کابینت یا کمد هست.
بطور مثال با CNC طرح مدرن و روکش ممبران براق یا ساده هم میتوان طرح مدرن رو اجرا کرد و بطور کل در طرح‌های مدرن استفاده از المان‌های کلاسیک پرهیز می‌شود، مثل: منبت و گل و بوته و…
فقط دو مطلب:
اول اینکه طراحی کمدهای مدرن خیلی تنوع ندارند.
دوم اینکه سعی کنید در طراحی از ورق‌های مدرن (طرح پتینه یا روزنامه و….) و نهایتاً ساده استفاده کنید تا کاری متفاوت رو داشته باشید.

دریافت قیمت دقیق کمد +