4.0 0

طراحی کابینت PVC الگوهایی برای طراحی کابینت با PVC

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  25 اسفند 1401
طراحی کابینت PVC الکوهایی برای طراحی کابینت با PVC

کابینت آشپزخانه پی وی سی هم اکنون به منظور کاربردهای خاص اجرا می‌شه. گذشت زمان و توسعه تکنولوژی، باعث ایجاد و عرضه تنوع بیشتری از مدل‌های این کابینت به بازار شده. در این مقاله قصد داریم انواع کابینت‌های PVC و تصاویر مربوط به آن‌ها را بررسی کنیم.

ورق ‌های PVC

ورق PVC نوعی پلاستیک با ورق‌های نسبتا ضخیمه که برای ساخت بدنه کمد، کابیت، پوشش دیوارها و… به کار می‌ره. ضدآب بودن PVC،‌ نکته مثبت اون جهت امکان استفاده در مناطق مرطوب آشپزخانه حتی سینک ظرفشویی است. در ادامه تصاویری از کابینت‌های PVCدر طرح‌های مختلف رو با هم می‌بینیم.

طراحی‌های مختلف کابینت PVC

طراحی کابینت پی وی سی 1

این تصویر استفاده از کابینت‌های PVC رو در فضای منزلی که رنگ غالبش سفید هست نشون می‌ده. همون طور که مشخص هست، تضاد رنگ کابینت و رنگ محیط، جلوه بسیار زیبایی رو برای طراحی داخلی منزل به وجود آورده.

طراحی کابینت پی وی سی 2

کابینت تمام سفید PVC

رنگ سفید همیشه یکی از انتخاب‌های پرطرفدار برای رنگ کابینت آشپزخانه هست؛ چون باعث میشه فضای آشپزخونه بزرگتر به نظر برسه. تو تصویر بالا هم مشخصه که رنگ سفید کابینت‌های PVC باعث روشن‌تر شدن و نور بیشتر فضای منزل شده.

طراحی کابینت پی وی سی 3

استفاده از دیوارپوش‌ و کابینت PVC در کنار هم می‌تونه ایده جالبی برای فضای آشپزخونه باشه. هارمونی رنگ‌های سفید و مشکی که به خوبی استفاده شده، زیبایی فضا رو چند برابر کرده.

طراحی کابینت پی وی سی 4

اغلب کابینت‌های PVC به رنگ سفید هستند و همین موضوع باعث محبوبیت اون‌ها شده؛ چون رنگ سفید با بیشتر رنگ‌ها هارمونی داره. همین طور که در تصویر بالا مشخصه، ترکیب کابینت‌های تمام سفید PVC با کفپوش و دیوارهای سفید، فضای آشپزخونه رو خیلی دلنشین‌تر کرده.

طراحی کابینت پی وی سی 5

تصویر بالا نشون می‌ده اگه ترکیبی از رنگ‌های سفید و مشکی هم تو فضای آشپزخونه استفاده بشن، جذابیت دکوراسیون دو چندان میشه؛ مخصوصا اگه کفپوش آشپزخونه هم سفید مشکی باشه!

طراحی کابینت پی وی سی 6

کابینت PVCو کفپوش آشپزخانه

یکی از مزیت‌هایی که کابینت‌های PVC دارن اینه که با انواع مختلف کفپوش، مثل پارکت، لمینت و سرامیک خیلی خوب ست میشن. تصویر بالا ترکیب این کابینت‌ها با کفپوش لمینت و وسایل دکوراسیون چوبی رو نشون می‌ده. همون طور که مشخصه، تاثیر کابینت‌های PVC در زیبایی چیدمان غیر قابل انکاره.

طراحی کابینت پی وی سی 7

علاوه بر سفید، میشه از تنوع رنگ بالای PVC‌ استفاده کرد و هر قسمت از کابینت‌های آشپزخونه رو با یه سری از وسایل ست کرد. ترکیب مناسب رنگ‌ها می‌تونه فضای منزل رو جذاب‌تر کنه.

طراحی کابینت پی وی سی 8

اگه دیوار و کفپوش و وسایل منزلتون بیشتر سفید رنگ هستند، استفاده از کابینت‌های PVC ‌سفید می‌تونه یه فضای رویایی و دلنشین رو براتون بسازه. کابینت‌های PVC بدون دستگیره هم انتخاب بسیارمناسبی برای دکورها روشن و مخصوصا تمام سفید هستند.

طراحی کابینت پی وی سی 9

در تصویر بالا، همرنگ بودن دیوارپوش‌های آشپزخونه با کابینت‌ها و هم چنین تضاد اون‌ها با رنگ کف و پرده، زیبایی فضا رو دو چندان کرده. کابینت‌های رنگ روشن هم مثل رنگ سفید، فضا رو بز‌رگ‌تر نشون میدن.

طراحی کابینت پی وی سی 10

تصویر بالا نشون می‌ده که نور مناسب آشپزخونه و رنگ کرم زیبای کابینت‌های PVC آرامش و زیبایی فضا را چندین برابر کردن.

طراحی کابینت پی وی سی 11

استفاده از چند رنگ در کابینت‌های PVC

استفاده از دو رنگ مختلف در طراحی کابینت‌های PVC می‌تونه خیلی جذاب باشه. مخصوصا اگه دو تا رنگ متضاد مثل ذغالی و کرم به کار برده بشن. این کار باعث میشه جلوه و زیبایی کابینت‌ها بیشتر از قبل مشخص بشه.

جمع بندی و نتیجه گیری

کابینت‌های PVC به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آب دارند، برای استفاده در محیط های مرطوب مثل بخش زیر سینک کابینت کاربرد دارند. همچنین ممکنه برخی افراد بخواهند کل کابینت شون ضد آب باشه که در این صورت میتونن همه کابینت رو با PVC بسازند. در تصاویری که در این مقاله دیدید، طراحی‌های مختلف که میشه با PVC‌ ساخت، به صورت کابینت هایی با طرح ها و رنگ های مختلف نمایش داده شد.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments