4.1 0

کابینت وکیوم سفید، سفید طلایی و سفید صدفی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  28 اسفند 1401
کابینت وکیوم سفید، سفید طلایی و سفید صدفی

کابینت یکی از اجزای اصلی دکوراسیون آشپزخانه محسوب میشه چون هم خیلی کاربرد بالایی داره و هم سایزش طوریه که بیشتر فضای آشپزخانه رو می­پوشونهرنگ سفید کابینت­ وکیوم یکی از رنگ‌های محبوب برای این نوع کابینته. کابینت سفید به تنهایی شاید خیلی زیبا باشه اما برای کامل شدن و مناسب شدن جهت گذران زمان طولانی، نیازمند یه سری چیزهاست که اینجا دربارشون صحبت می‌کنیم.

کابینت­های وکیوم، نسل جدیدی از کابینت­ها محسوب می­شن که توانایی اجرای هرگونه جزئیات تکرارپذیری را دارند. این نوشته به ایده­‌پردازی در مورد کابینت­های وکیوم – به طور خاص کابینت‌­های وکیوم سفید– می­پردازه.

کابینت وکیوم سفید

مدل و طرح کابینت وکیوم سفید

رنگ سفید برای آشپزخانه انتخاب مناسبیه چون حس تمیزی می‌ده و علاوه بر این میشه سریع فهمید که کثیف شده. توی کابینت­ وکیوم میشه به هر طرح و جزئیاتی رسید. مثلاً در تصویر بالا می‌بینید که جزئیات و طراحی کابینت کاملاً ظریفه.

 

کابینت وکیوم سفید 1

کابینت وکیوم سفید 2

کابینت وکیوم سفید 3

طراحی‌­های منحصر به فرد کابینت­های وکیوم سفید رو میشه در قالب­‌های مختلفی اجرا کرد. مثل عکس‌­های بالا که میز وسط آشپزخانه رو از جنس کابینت‌­ها انتخاب کردن. با این کار هم وحدت وسایل آشپزخانه حفظ میشه و هم پویایی توی آشپزخانه به وجود میاد.

کابینت وکیوم سفید 4

توی تصویر بالا ببینید که چه جوری با انتخاب یک سینک سفید، اون رو با کابینت یکی کرده و ترکیب خیلی تمیز و زیبایی درآورده. حتی بیرون­زدگی سینک هم تو چشم نمی­زنه و  کاملاً یه طرح واحد به حساب میان.

مدل کابینت وکیوم سفید طلایی

ترکیب رنگ سفید و طلایی نشان از خلوص، پاکیزگی، لوکس بودن و نفیس بودنه. طلایی می­تونه سادگی رنگ سفید رو خنثی کنه و در عین حال باعث تشدید لوکس بودن اون بشه. البته که حواستون باشه از رنگ طلایی توی جزئیات استفاده کنید چون بیش از حد بودنش چشم رو اذیت می­کنه و به فضا جلوه­ی سطح پایینی می‌ده.

کابینت وکیوم سفید 5

کابینت وکیوم سفید 6

کابینت وکیوم سفید 7

کابینت وکیوم سفید 10 کابینت وکیوم سفید 9

کابینت وکیوم سفید نقره ای

رنگ سفید به تنهایی می‌تونه خیلی ساده و مینیمال باشه، در ازاش میشه از ظرافت و طرح­های تجملاتی کمک گرفت. ظرافت و تنوع طرحی مثل بالا با هیچ متریالی جز با کابینت وکیوم انجام ­پذیر نیست.

کابینت وکیوم سفید 8

کابینت وکیوم سفید 11

کابینت وکیوم سفید 12

دو رنگ سفید و مشکی همیشه انتخاب خیلی از افراد بودن. برای تنوع دادن به میزان سفیدی زیاد، میشه از رنگ سیاه برای جزئیات کوچکی مثل صندلی استفاده کرد. به سمت راست تصویر بالا توجه کنید چون باهاش کار داریم.

کابینت وکیوم سفید 13

در عکس بالا برای از سادگی درآوردن کابینت­­­های سفید قسمت پیشخوان، از اختلاف ارتفاع کمک گرفته شده. این کار می‌تونه مثل قسمت بوفه­ی سمت چپ عکس یه کاربرد داشته باشه و می‌تونه هم صرفاً برای زیبایی انجام بشه. البته که با این کار فضای کار پیشخوان، تکه تکه و محدود میشه.

کابینت وکیوم سفید 14

اگرکابینت­های سفید انتخاب می­کنید باید حواستون باشه که بازتاب نوری سفید خیلی بالاست و تو طول روز می‌تونه اذیت کننده و تو چشم باشه. برای همین مثل تصویر بالا می‌تونید از یک رنگ میانی خنثی مثل خاکستری و کرم برای تلطیف کردن فضا استفاده کنید.

کابینت وکیوم سفید 16 کابینت وکیوم سفید 15

کابینت وکیوم سفید صدفی

برای جلوگیری از بی­روح شدن کل کابینت­‌ها میشه به جای رنگ سفید یخچالی، از سفید صدفی استفاده کرد. ته­مایه­‌ی رنگ صدفی گرمه و می‌تونید از وسایلی با رنگ‌های گرم دیگه برای زینت دادن به کابینت‌­ها استفاده کنید.

کابینت وکیوم سفید 18

توی دو تصویر بالا می‌بینید که رنگ‌های کرم و زرد و قهوه­ای در کنارکابینت­‌های صدفی هارمونی پیدا کردن. عکس بالا حتی از تخته‌­ی کرم برایکابینت‌­های صدفی استفاده کرده و کابینت­‌ها رو دو رنگ کرده. همچنین از شکل­های مختلفی برای درب کابینت استفاده کرده، نه فقط یکی.

کابینت وکیوم سفید 19

در تصویر بالا یه چیزی داریم که شاید واقعاً تا حالا اصلاً بهش توجه نمی­کردیم؛ محتویات درون کابینت، یا رنگ آستری داخل کابینت. اگه کابینت­هامون شیشه­ای هستن، داخل خود کابینت می­تونه به عنوان بخشی از دکوراسیون ما به حساب بیاد. رنگ زرد یا هر رنگ گرم درخشانی در کنارکابینت‌­های سفید قطعاً به محیط شادابی و درخشش می‌ده.

کابینت­‌های وکیوم، گستره­ی ظاهری زیادی در اختیار ما قرار میدن و محدودیت ها رو از لحاظ ظاهر برای ما کم می‌کنند. کابینت سفید خیلی مناسب آشپزخانه ا­ست اما باید حواسمون به این باشه که موندن طولانی مدت توی محیطی که کاملاً سفیده، ممکنه برای روح و روانمون همه خوب نباشه. کابینت­‌ها هم بخش زیادی از فضای آشپزخانه رو می­گیرن پس با دقت در انتخاب پارامترهای فرعی دیگه می‌تونیم یه ترکیب مناسب و در عین حال زیبا بسازیم.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments