4.4 0

چجوری توی دوران کرونا، یک بازدید مطمئن داشته باشیم؟!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  17 فروردین 1400
چجوری توی دوران کرونا، یک بازدید مطمئن داشته باشیم؟!

از وقتی سر و کله ویروس کرونا پیدا شده، سبک زندگی مردم هم تغییراتی عجیبی داشته است. تغییراتی که هیچ‌کس فکر نمی‌کرد روزی این شرایط رو تجربه کنیم. ظاهرا این مهمان ناخونده حالا حالاها قصد رفتن نداره و بدجوری جا خوش کرده. با شیوع کرونا مردم حساس‌تر از قبل شدند و تا جایی که می‌تونن برای سلامتی خودشون هم که شده از هم دوری می‌کنند.

اما این فاصله گرفتن‌ها تا یک جایی جواب میده و نمیشه برای همیشه یا مدت طولانی همه ارتباطات رو قطع کرد. رعایت پروتکل‌های بهداشتی در جامعه همراه با فاصله‌گذاری اجتماعی نسخه‌ای است که در دوراهی جان و نان، کمی دردهای کرونایی رو تسکین میده. همه کسب و کارها هم به شرط رعایت این چارچوب میتونن به فعالیت خودشون ادامه بدن. در شرایط کرونایی مجریانی در کارشون موفق هستند که پروتکل‌های بهداشتی رو به طور کامل رعایت می‌کنند. اما بهترین روش رعایت این پروتکل‌ها چیه و چطور میشه در محدودیت‌های موجود با مشتریان تعامل خوبی داشت؟

تکنیک‌هایی برای کاهش نگرانی‌های کرونایی مشتری

با توجه به این‌که بدون بازدید حضوری نمیشه به مشتری مشاوره و قیمت واقعی داد و از طرف دیگه مشتریان برای انتقال ویروس کرونا نگران هستند، راهی جز بازدید حضوری با رعایت نکات بهداشتی وجود نداره.

در ادامه ما ابتدا موارد ضروری و تاکیدی رعایت پروتکلها رو بهتون میگیم که یک بازدید مناسب باید با رعایت این موارد ضروری صورت بگیره. پس از اون هم چند مورد برای اطمینان خاطر بیشتر بهتون پیشنهاد میدیم که خیال خودتون و مشتری راحت تر باشه. با انجام این کارها می‌تونید نگرانی‌های مشتریان رو به حداقل برسونید:

موارد لازم الاجرا برای بازدید های حضوری:

  • استفاده از ماسک تمیز و یکبار مصرف برای بازدید حضوری
  • رعایت فاصله اجتماعی حداقل دومتری با مشتریان در حین صحبت و ارائه مشاوره و راهنمایی به اونها.
  • درصورتی که در محیطی بسته مثل منزل یا دفتر کار درحال مذاکره هستید، درب خانه و پنجره را باز گذاشته و از گردش هوا در محیط مطمئن شوید.
  • به حداقل رساندن زمان حضور در منزل مشتری و یا محل اجرای پروژه. حداکثر زمان حضور در محل 30 دقیقه است. در بازدید های حضوری فقط نکات ضروری با مشتری مطرح شده و از توضیحات اضافی پرهیز کنید.
  • استفاده از الکل و مواد ضدعفونی کننده برای ضدعفونی کردن دست ها و سطوح

*نکته مهم: درصورتی که هریک از متخصصین سلام ساختمان یا تیم کاری آنها در بازدید های حضوری، پروتکل های بهداشتی لازم الاجرا را رعایت نکنند، مجری مربوطه حداقل به مدت یک هفته از فعالیت در سلام ساختمان تعلیق خواهد شد. 

موارد پیشنهادی و تکمیلی رعایت پروتکلهای بهداشتی

  • برای کاهش دادن حضور در منزل مشتری، بهتره نکات جانبی که فکر میکنید در ایجاد اعتماد در مشتری و مشاوره به اون کمک کننده ست، از طریق مکالمه تلفنی و پس از اولین بازدید بهش منتقل کنید. استفاده از شبکه های اجتماعی مثل واتس اپ و تلگرام برای ارسال نمونه کار ها و سایر فایل های ضروری بسیار کمک کننده ست.
  • تا جایی که امکان داره بعد از انجام اندازه‌گیری، در محیطی با ابعاد بزرگتر یا در محیط باز مثل حیاط به مشتری مشاوره بدین تا کمتر در معرض آلودگی قرار بگیرید.
  • یادتون باشه که هر چی مجهزتر باشید مشتری بیشتر به شما اطمینان می‌کنه. مثلا اگر از شیلد یا کفپوش پلاستیکی برای پاهاتون استفاده کنید، قطعا دید مشتری نسبت به شما متفاوت میشه.
  • اگر در بازدیدی دیدین مشتری ماسک نداره ازش بخواهید برای سلامتی خودش هم که شده از ماسک استفاده کنه. حتی اگر شما ماسک تمیز اضافه همراه داشتین اون رو در اختیار مشتری قرار بدین تا خطر انتقال ویروس کمتر بشه. برعکس اگر زمانی فراموش کردید که ماسک تهیه کنید و زمان کافی برای خریدن ماسک نداشتید از مشتری ماسک تمیز بگیرید.
  • سعی کنید هر روز یا نهایتا هر یک روز در میون ماسک‌تون رو عوض کرده و از ماسک تمیز استفاده کنید.
  • ممکنه با توجه به قرمز و نارنجی شدن وضعیت اکثر نقاط کشور، مشتریان از شما بخوان که الان قرارداد ببندید و بعد از بهبود شرایط اجرا کنید. توصیه ما به شما اینه که با درنظر گرفتن مدیریت زمان برای اجرا و تحویل پروژه ها، در این زمینه تا حد امکان با مشتریان توافق کنید.

پروتکل‌های بهداشتی چه‌ها که نمی‌کنند!

تجربه مجریان ویژه سلام ساختمان نشون میده وقتی در بازدیدهای حضوری پروتکل‌های بهداشتی رعایت میشه، مشتری بیشتر اعتماد می‌کنه و با خیال راحت وارد مذاکره با مجری میشه. برعکس این قضیه هم وجود داره. مواردی اتفاق افتاده که مشتری به خاطر ماسک نداشتن مجری، تمایلی برای بستن قرارداد نداشته است. در این باره میتونین داستان مجری حسینی از رعایت پروتکلها رو بخونین تا تاثیر واقعی رعایت پروتکل ها برروی مشتری رو ببینید.

مجددا در انتهای این مطلب هم تاکید میکنیم که عدم رعایت پروتکلهای لازم الاجرا توسط شما متخصصین گرامی و تیم کاریتان، تعلیق حساب کاربری به مدت حداقل یک هفته را به دنبال خواهد داشت.

در آخرخواهش ما از شما اینه که در درجه اول به خاطر سلامتی و جیب خودتون و بعد به خاطر سلامتی و جلب اعتماد مشتری پروتکل‌های بهداشتی رو رعایت کنید.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments