1.9 0

مصاحبه با مهدی نوایی مهر؛ حکومت به قلب مشتری با خدمات پس از نصب کابینت

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  17 فروردین 1400
مصاحبه با مهدی نوایی مهر؛ حکومت به قلب مشتری با خدمات پس از نصب کابینت

از زمانی که مصاحبه با مجریان برتر و ویژه ی سلام ساختمان رو شروع کردیم، خیلیاشون روی خدمات پس از فروش تاکید داشتن. اکثر اونها اعتقاد داشتن که خدمات پس از فروش میتونه خیال مشتری رو بابت کیفیت کار شما راحت کنه. اینجوری اعتمادش جلب میشه و راحت تر باهاتون قرارداد میبنده! آقای نوایی مهر، مجری ویژه سلام ساختمان هم یکی از اجرا کنندگان و معتقدان به همین تکنیکه؛ یعنی خدمات پس از فروش.

گپ و گفت ما رو اصلا از دست ندین که پر از نکته ی آموزنده برای ما بود و مطمئنیم شما هم از این گفتگو لذت میبرین!

از کار اداری تا پروژه‌های اداری

علاقه خاصی به بخش ساخت‌وساز و هنرهایی داره که میشه در بخش ام‌دی‌اف اجرا کرد. دکوراتور نوایی مهر از سال 86 وارد حرفه کابینت‌سازی شده و 10 سال اول در کنار کار کابینت، کارمند دولت هم بوده اما به خاطر شرایط شخصی خودش کار اداری رو کنار گذاشته و از 4 سال قبل فقط کابینت‌سازی انجام میده. البته کامل از فضای اداری فاصله نگرفته چون بخشی از کارهاش پروژه‌های اداری است از مبلمان اداری گرفته تا میز مدیریتی، میز کانتر و پارتشین‌های اداری. تو رزومه‌اش پروژه‌هایی برای نهادهای ریاست جمهوری، پتروشیمی، دارویی و وزارت علوم هم ثبت شده.

توانمندی‌های تیم آقای نوایی مهر چقدره؟

آقای نوایی مهر 5 تا تیم کاری داره یعنی دو تیم کارگاهی، دو تیم نصاب و یک تیم هم خودش و شریکش. این تیم توانایی داره 7 تا 8 کار در ماه به مشتری‌ها تحویل بده.

8 ماه تجربه همکاری؛ سلام ساختمان محدودیتهای معرفی ما به مشتری رو ازبین میبره

حدود 8 ماهی میشه که آقای نوایی مهر با سلام ساختمان همکاری می‌کنه. ایشون نگاه ویژه‌ای به سلام ساختمان داره و معتقده این مجموعه مزایای خوبی برای مجریان داره که می‌تونید نظر ایشون در این ویدئو مشاهده کنید.

پیشنهاد دکوراتور نوایی مهر؛ غربالگری برای بهبود کار متخصصان سلام ساختمان

از نظر دکوراتور نوایی مهر، تبلیغات و شناخته شدن، مهمترین چالش شغلی کابینت‌کارهاست. اما سلام ساختمان برای ازبین بردن این چالش چه کمکی میتونه انجام بده؟! پیشنهاد آقای نوایی مهر انجام 2 کار مربوط به متخصصان مجموعه ست

  • سطح‌بندی مجریان و تبلیغات برای اون‌ها: پیشنهاد آقای نوایی مهر اینه که سلام ساختمان مجری‌ها رو سطح‌بندی کنه و برای اون‌هایی که سطح بالاتری دارند تبلیغات و سرمایه‌گذاری انجام بده.
  • فیلتر گذاشتن برای مجریان: سلام ساختمان می‌تونه هر چند وقت یک بار فیلتری برای مجریان در نظر گرفته بگیره چون ممکنه بعضی از اون‌ها نتونن از عهده یک سری از کارها بربیان و اعتماد مشتری از بین بره.

بیشتر از همه، این مساله برای سلام ساختمان ضرر داره. در بعضی از موارد لازمه مجری 5 تا 6 ساعت با مشتری صحبت کنه تا اعتماد از دست رفته رو برگردونه. به گفته آقای نوایی مهر اگر این فیلتر حداقل هر 3 ماه یک بار برای مجریان گذاشته بشه، در درجه اول به نفع سلام ساختمان است و بعد به نفع مجریان.

چطور مشتری راضی میشه بازدید انجام بشه؟

آقای نوایی مهر تکنیک‌هایی داره که مشتری رو برای بازدید ترغیب می‌کنه:

  • پایه کار رو بر صداقت بذارید
  • تفاوت‌ها، نقاط قوت و کیفیت کار رو از همون اول به مشتری بگین
  • تلفنی قیمت ندین و حضوری این کار رو انجام بدین
  • قیمت نهایی رو به مشتری اعلام کنید: قیمت نهایی زمان بازدید مشخص میشه. بعد از بازدید باید تمام جزئیات مربوط به قیمت کابینت به صورت مکتوب یا به صورت فایل صوتی در اختیار مشتری قرار بگیره

روش‌های خاص برای جلب اعتماد مشتری

مهم‌ترین مساله‌ای که یک کابینت ساز با اون مواجه میشه، اعتمادی مشتری است که باید قبل از شروع کار جلب بشه. آقای نوایی مهر چطور این کار رو انجام میده؟ این ویدئو رو دنبال کنید تا متوجه بشین

علاوه بر دفتر و کارگاه که مشتری می‌تونه برای آشنایی بیشتر به اون‌جا مراجعه کنه، آقای نوایی مهر چند روش خاص هم برای جلب اعتماد مشتری داره که خودش این طوری توضیح میده:

  • قبل از بازدید نمونه کارهای جدیدتر برای مشتری ارسال میشه
  • به مشتری میگیم استعلام ما رو از سلام ساختمان بگیرید که ما در چه سطحی کار می کنیم و قابل تایید هستیم یا نه
  • تمامی نمونه‌ها مثل صفحه‌ها و جنس‌های مختلف همیشه همراه ماست تا مشتری بیشتر اعتماد کنه

شعار تیم آقای نوایی مهر= خدمات پس از فروش

آقای نوایی مهر میگه: “شعار ما اینه که به مشتری خدمات پس از فروش میدیم. یعنی اگر ایراد فنی در کار ما وجود داشته باشه تا 5 سال بعد هم به صورت رایگان برطرف می‌کنیم”.

پیشنهادهایی برای جیب مشتری

گاهی اوقات مشتری از لحاظ هزینه مشکل داره و به همین خاطر از قرارداد بستن منصرف میشه. چنین مواقعی آقای نوایی مهر برای این‌که هزینه‌های مشتری بیاد پایین پیشنهادهایی میده که بهتون پیشنهاد می‌کنیم این ویدئو رو گوش کنید.

دو اصل مهم کاری برای آقای نوایی مهر

  1. آقای نوایی مهر معتقده قبل از اینکه مجری باشیم، مشاور هستیم تا بتونیم مشتری رو قانع کنیم که چه کاری و در چه سطحی به نفعش هست. چه از لحاظ طراحی چه از لحاظ هزینه‌ای
  2. ایشون میگه:”برای این‌که در حیطه کاری خودمون پایدار باشیم باید مشتری‌مداری کنیم. لزومی نداره از یک کاری که حتی غیر منطقی است عصبانی بشیم. اگر هم درخواست مشتری منطقی نباشه سعی می‌کنیم یا با دلایل فنی مشتری رو قانع کرده یا این‌که مشکلش رو برطرف کنیم”.

مهمترین عامل رضایت مشتری چیه؟

مشتری‌ها بیشتر از صداقت کاری آقای نوایی مهر راضی هستند. به گفته ایشون در 99 درصد موارد چیزی که در قرارداد قید بشه همون اجرا می شه، اون یک درصد هم وقتی اتفاق میفته که جنسی در بازار موجود نباشه و کار با هماهنگی مشتری تغییر می‌کنه.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments