5.0 0

مصاحبه با حسن عبدالله زاده؛ بازاری که همیشه خوبه!

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  25 فروردین 1400
مصاحبه با حسن عبدالله زاده

دهه شصتی که عاشق تنوعه و یکی از ملاک‌های مهمش برای انتخاب شغل همین مساله بوده. بعد از سربازی وارد حرفه مورد علاقه‌اش شد. قبل از اون هم می‌چرخید و می‌گشت و دور می‌زد و با بی‌پولی و پول تو جیبی می‌ساخت. تازه بعدش متوجه شد کجای زندگی قرار داره.

در تمام زمینه‌های دکوراسیون از کابینت گرفته تا کمد دیواری تخصص داره. هر سفارشی که مشتری داشته باشه قبول می‌کنه اما خیلی سراغ دکور مغازه و بانک و ادارات نمیره و بیشتر سبک خونگی رو ترجیح میده چون سریع‌تر میتونه کار رو انجام بده و راحت‌تر پول گیرش میاد.

بازارش همیشه خوبه و 85 درصد از بازدیدهایی که میره به قرارداد می‌رسه. این موفقیت رو هم مدیون فن بیان، شفافیت و اطلاعاتیه که به مشتری میده. خودش میگه وقتی انرژی مثبت از مشتری بگیره طوفان به پا می‌کنه.

چند ماه پیش، به صورت اتفاقی با سلام ساختمان آشنا شد. این شخص کسی نیست جز آقای حسن عبدالله‌زاده که معتقده سلام ساختمان مزیت های مختلفی براش ایجاد کرده که در این ویدئو در موردش توضیح میده.

چالشی بزرگ برای مجری دهه شصتی

مهمترین چالش کاری که آقای عبدالله‌زاده با اون روبرو شده اطلاعات اشتباه صاحب‌خونه‌هاست. از نظر ایشون علت نارضایتی مشتری هم عدم آگاهیه. حسن آقا میگه:” اطلاعات مشتری‌ها باید بالاتر بره برای همین من اطلاعات خوبی در اختیارشون قرار میدم. این هم که کار زیاد می‌گیرم به خاطر شفافیت و اطلاعات دقیقه که من به مشتری میدم”. حالا چرا توضیح دادن جزئیات برای مشتری این‌قدر اهمیت داره؟ آقای عبدالله‌زاده این طور پاسخ میده

چند پروژه میشه در ماه اجرا کرد؟

همون طور که می‌دونید توانمندی افراد با هم متفاوته. بعضی‌ها روی کمیت بیشتر تاکید دارند و برخی روی کیفیت. اما عده‌ای به هر دو مورد توجه می‌کنند و با پروژه‌های زیادی که در ماه می‌گیرند حواسشون هست کیفیت کار پایین نیاد و کار درجه یک و بدون ایراد تحویل بدن. برای رسیدن به این درجه از مهارت نکات ریزی وجود داره که آقای عبدالله‌زاده در این ویدئو ضمن معرفی توانمندی‌های خودش، به اون‌ها اشاره می‌کنه.

وقتی مدیریت و اجرا با هم ترکیب میشن

حسن آقا بیشتر وقتش رو به مدیریت پروژه‌ها اختصاص میده. البته گاهی اوقات ترجیح میده شخصا خودش ورود کنه و کار رو انجام بده. سوالی که اینجا پیش میاد اینه که چه موقع این اتفاق میفته؟ پاسخ این سوال از نظر آقای عبدالله‌زاده رو می‌تونید در این ویدئو مشاهده کنید.

چطور ذهنیت مثبت برای مشتری ایجاد کنیم؟

شاید بشه گفت از زمان تماس با مشتری تا تحویل کار، برخورد اول مهم‌ترین قسمت کاره که اگر این ارتباط به خوبی برقرار نشه، نه تنها تصویر مناسبی در ذهن مشتری ایجاد نمی‌شه بلکه ممکنه از قرارداد هم خبری نباشه. پس مهمه که فوت و فن کار رو بدونید تا مشتری رو از دست ندین. پیشنهاد می‌کنیم با آقای عبدالله‌زاده همراه بشین تا متوجه بشین چطوری با مشتری ارتباط برقرار می‌کنه؟

به فکر جیب مشتری باشید

گاهی هم اتفاق میفته که مشتری بنابه دلایل مختلف از جمله قیمت قرارداد نمی‌بنده که در این مواقع میشه با یک سری پیشنهاد هزینه‌ها رو کمتر کرد. البته همین طوری هم نمی‌شه هر کاری رو انجام داد و باید قبل از اون مشتری رو کامل در جریان بذارید و کامل بهش توضیح بدین که قراره چه اتفاقی بیفته. حسن آقا به شما می‌گه که چطور باید این کار رو انجام بدین.

شرطی مهم برای هدیه دادن

آقای عبدالله‌زاده در اولین بازدیدی که در سلام ساختمان داشته به قرارداد رسیده. خودش میگه:” هفته گذشته 3 تا کار برای من در سلام ساختمان ثبت شد که از اون 3 تا کار 2 تاش رو گرفتم. اون یکی دیگه هم در شرف گرفتنه و تا حدودی به توافق رسیدیم”.

ایشون معتقده این‌ها به خاطر آپشن‌هایی ست که به مشتری میده. آپشنی مثل هود که هم باعث جلب اعتماد مشتری می‌شه و هم از لحاظ هزینه بهشون کمک می‌کنه. حسن آقا گاهی اشانتیون‌های دیگه‌ای هم برای مشتری داره مثلا این‌که هزینه حمل و نصب رو از بعضی افراد نمی‌گیره. البته یک شرط مهم داره که بهتره از زبون خودش بشنوید.

قرارداد یادتون نره

همیشه یک سری ریزه‌کاری در پروژه‌ها وجود داره که اگر رعایت کنید حتما موفق میشین. این موارد ممکنه برای مجریان برتر اتفاق افتاده باشه و تجربه خوبی برای دیگران بشه؛ تجربیاتی که خارج از سلام ساختمان شاید به سختی به دست بیارین. یکی از خاطرات تلخ آقای عبدالله‌زاده از مشتری که درسی برای ایشون شده رو در این ویدئو ببینید.

خودتون رو کنترل کنید

حتما برای شما هم اتفاق افتاده که با درخواست نابه‌جایی از طرف مشتری روبرو بشین. این طور مواقع چه تصمیمی می‌گیرید و چطور برخورد می‌کنید؟ حسن آقا در این زمینه توصیه‌ای داره که شنیدنش خالی از لطف نیست.

صداقت حرف اول رو میزنه

آقای عبدالله‌زاده رمز موفقیت خودش رو صداقت می‌دونه. اعتقاد ایشون اینه که از هر دست بدی از همون دست پس می‌گیری. حسن آقا این قدر از دروغ بدش میاد و روی صداقت حساسه که به هم تیمی‌های خودش هم این مساله رو تاکید می‌کنه.

به نوعی، صادق بودن شده یک ارزش و شعار برای تیم آقای عبدالله‌زاده. ارزشی که اعتماد مشتری رو به دنبال داره و باعث میشه بازارتون همیشه خوب باشه.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments