0

طرح ضمانت پیش‌پرداخت، تضمینی برای جلب اعتماد مشتری!

  24 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  3 آبان 1400
طرح ضمانت پیش‌پرداخت، تضمینی برای جلب اعتماد مشتری!

مشتریان سلام ساختمان وقتی تصمیم می‌گیرن با متخصصین این مجموعه قرارداد ببندن، باید 40 تا 60 درصد کل مبلغ قرارداد یا به عبارتی میانگین حدود 50 درصد از این مبلغ رو به عنوان پیش‌پرداخت، بپردازن. باتوجه به افزایش هزینه ها و بالا بودن قیمت کابینت، 50 درصد از کل قرارداد مبلغ قابل توجهی میشه. برای همین ممکنه مشتریان برای پرداخت این مبلغ به راحتی اعتماد نکنن و نگران پولشون باشن.

واضحه که اگر مشتری اعتماد نکنه احتمال قرارداد بستن هم پایین میاد. این جاست که سلام ساختمان وارد میدون میشه و نمیذاره چنین اتفاقی بیفته. چطوری؟ با ارائه طرحی به نام ضمانت پیش‌پرداخت

طرح ضمانت پیش‌پرداخت چیه؟

در حال حاضر مجموعه سلام ساختمان خدمتی رو به مشتریان خودش ارائه میده که خیالشون بابت پیش‌پرداخت راحت بشه و دغدغه‌ای از این بابت نداشته باشن. یعنی اینکه با اعتماد کامل مبلغ پیش‌پرداخت رو در اختیار متخصص قرار میدن. در واقع سلام ساختمان، متخصصین رو ضمانت می‌کنه و به مشتریان میگه اتفاقی برای پولی که به عنوان پیش‌پرداخت دادین نمیفته و اگر هم به احتمال خیلی کم چنین اتفاقی افتاد، مجموعه پول رو به صورت کامل به مشتری برمی‌گردونه.

سلام ساختمان برای جبران ضرر مشتری و خودش، از تضامین متخصص استفاده میکنه. چجوری؟! ضرر مشتری به طور تمام و کمال توسط سلام ساختمان پرداخت میشه و برای جبران اون، تضامین متخصص مورد استفاده قرار میگیره. درباره تضامین در ادامه بیشتر بهتون توضیح میدیم.

ما رو نگران کردین؛ چرا بهتون سفته بدیم آخه؟!

اول بگیم که این سفته ها مربوط به کل ضمانت های سلام ساختمان است و فقط مربوط به ضمانت پیش پرداخت نیست. بعد هم باید بگیم که نگران نباشین. شما در سفته موارد استفاده از سفته رو کامل ذکر میکنین و به هیچ عنوان خارج از اون موارد قابلیت استفاده رو نداره. میتونین برای کاهش نگرانی خودتون، با واحد متخصصین و پشتیبان اختصاصی خودتون در واحد متخصصین ارتباط بگیرین و سوالاتتون رو بپرسین. پشتیبان متخصص به شما کاملا توضیح میده که سفته ها رو چجوری تکمیل کنین. در فایل های زیر هم میتونین شیوه نامه اجرایی متخصصین رو دانلود کنین و بخش لیست اسناد ضمانتی مورد نیاز رو مطالعه کنین.

شیوه نامه اجرایی متخصصین کابینت و کمد

شیوه نامه اجرایی متخصصین بازسازی

ضمانت پیش پرداخت همگانی است، به یک شرط!

همه متخصصین در سلام ساختمان می‌تونن از طرح ضمانت پیش‌پرداخت استفاده کنن. اما یک شرط داره! باید متخصصین متقاضی این طرح سفته و ضمانت‌های مالی لازم رو به سلام ساختمان ارائه داده باشن. یعنی خدمت ضمانت پیش‌پرداخت در اختیار مشتریانی قرار می‌گیره که با چنین متخصصینی قرارداد ببندن.

ضمانت‌ برای ضمانت!

همون طور که گفتیم متخصصین برای اینکه در این طرح ضمانت بشن باید خودشون ضمانت مالی یا سفته به سلام ساختمان ارائه بدن. در حالِ حاضر، شما میتونین کلیه ضمانت های سلام ساختمان رو باهم (ضمانت های سلام ساختمان برای مشتریان علاوه بر ضمانت پیش پرداخت، شامل ضمانت قیمت منصفانه و ضمانت تاخیر پروژه هم هست!) طی شرایط زیر درخواست بدین:

نکته مهم: ضمانت ها به صورت تکی در حال حاضر قابل درخواست نیستن!

سطح متخصص

اسناد ضمانتی لازم برای برخورداری از طرح های ضمانتی سلام ساختمان
کلیه متخصصین

10 فقره سفته 20 میلیون تومانی (200 میلیون ریالی)

 

بعد از اینکه متخصصین این مدارک رو به عنوان ضمانت برای سلام ساختمان پست کنن و تایید بشه جزو متخصصین با ضمانت قرار می‌گیرن.

چرا طرح ضمانت پیش‌پرداخت مهمه؟

طرح ضمانت پیش‌پرداخت برای اعتماد مشتری خیلی مهمه! چون ممکنه خیلی از مشتریان به خاطر اینکه بعضی از متخصصین این ضمانت رو ندارن، از قرارداد بستن منصرف بشن. یعنی مشتری ریسک اعتماد به متخصص رو قبول نمی‌کنه و پروژه در همون ابتدا کنسل میشه. بنابراین مشتری تمایل داره با متخصصی همکاری کنه که ضمانت‌نامه پیش‌پرداخت داشته باشه در حالِ حاضر اکثریت مشتریانی سلام ساختمان تقاضای متخصصینی با ضمانت رو از مجموعه دارن. بنابراین متخصصین بدون ضمانت، در فرآیند match making حذف شده و نمیتونن با این مشتریان همکاری داشته باشند.

مزایای طرح ضمانت پیش‌پرداخت چیه؟

اگر این طرح رو یک سه ضلعی شامل مشتری، متخصص و سلام ساختمان در نظر بگیریم همه اضلاع اون از مزایای خدمت ضمانت پیش‌پرداخت بهره‌مند میشن. این مزایا عبارتند از:

  1. جلب اعتماد مشتری: مشتری از نگرانی در میاد و دغدغه‌ای بابت پیش پرداخت نداره یعنی مطمئن میشه پولش حفظ میشه و اتفاقی براش نمیفته
  2. افزایش احتمال عقد قرارداد: از اونجا که مشتریان به متخصصصین و سلام ساختمان اعتماد می‌کنن، احتمال قرارداد بستن بیشتر میشه.

بنابراین با اعتماد بیشتر مشتری و ضمانت ارائه شده سلام ساختمان برای متخصصین، امنیت مالی پروژه بیشتر میشه و احتمال بستن قرارداد هم بالا میره یعنی هم مشتری به خواسته خودش می‌رسه و هم سلام ساختمان و متخصصین حسابی سرشون شلوغ میشه. واقعا چی از این بهتر؟

 

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments