3.5 0

طراحی 3 بعدی کابینت – نمونه هایی جذاب از طرح های تری دی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  9 مرداد 1402
طراحی 3 بعدی کابینت – نمونه هایی جذاب از طرح های تری دی

کلاً هر چیزی که به تصور ما قبل از خرید و سفارش کابینت آشپزخانه کمک کنه امکان فوق‌­العاده ایه. طراحی 3بعدی کابینت هم همین کارو می‌کنه. در این متن با ایده‌­هایی از این طراحی­ها آشنا می­شید تا بتونید بر این اساس شمایی کلی از این اتفاق و چینش و طراحی کابینت­‌ها داشته باشید.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

طراحی 3بعدی کابینت چه معنایی دارد؟

تقریباً همه‌­ی ما قبل از خرید و چینش کابینت­ها، فضای آشپزخونه را پیش خود مجسم می­کنیم. اما با به وجود آمدن امکان طراحی 3بعدی کابینت، اینتصورها جنبه­‌ی کاملاً تصویری و ملموس به خود می­گیرن و تصویر ما رو به واقعیت پیش ساخته تبدیل می­کنن.

در روند این طراحی، مشتری یا کارفرما، اطلاعاتی رو مثل ابعاد آشپزخونه، جای لوله‌­های گاز و فاضلاب و سلیقه‌­ی شخصی خودش رو در اختیار طراح می­ذاره تا طراح، طرح­‌هایی را بر حسب نیاز مشتری آماده کنه. شاید مشتری با دیدن تصویر طراحی شده، از این نوع دیزاین آشپزخونه­‌ی خودش صرف نظر کنه و به دنبال طرح‌های دیگه باشه. خوبی این اتفاق هم همینه. طراح می­تونه به راحتی طراحی رو تغییر بده و به گزینه‌­های دیگه برسه.

بررسی نمونه­‌های طراحی 3بعدی کابینت

طراحی 3 بعدی کابینت 1

برای خیلیا رنگ سفید و خاکستری برای کابینت آشپزخانه رنگ محبوبیه. ولی شاید اگه یکی که تصمیمش این بوده این عکس که یک تصویر سه بعدی از آشپزخونه است رو ببینه و منصرف بشه که خیلی هم عالیه. این طراحی­ها برای همین کارا انجام میشن.

طراحی 3 بعدی کابینت 2

انتخاب یه دیوار رنگی یا طرح­دار برای تنوع دادن به محیط آشپزخونه می­تونه کار مفیدی باشه و رنگ دیگه‌­ای به کابینت­‌ها بده. طرح 3 یعدی بالا رو می‌بینین که به شکل کابینت ال طراحی شده.

طراحی 3 بعدی کابینت 3

می‌تونید جایی رو برای سفارش کابینت انتخاب کنید که علاوه بر کابینت، تزئینات رو هم به عهده بگیرن، مثل طراحی 3 بعدی فوق. با این کار امکان این رو دارید که قفسه­‌های دکوری یا ساختار کلی سقف و دیوار آشپزخونه رو هم مثل کابینت‌­ها سفارش بدید.

طراحی 3 بعدی کابینت 4

اگه مایل به استفاده­ از دوتا رنگ توی محیط آشپزخونه هستین و می­خواین ببینین دوتا رنگ با هم همخونی دارن یا نه، می­تونین از این تصویر ایده بگیرین.

طراحی 3 بعدی کابینت 5

این طرح سه بعدی آشپزخونه رو نگاه کنین! اگه آشپرخونه‌­تون اپن یا بازه و فضای بزرگی رو گرفته، با این طراحی می­تونین ترکیب اون رو کنار باقی بخشای خونه ببینید. می­تونید ببینید که اینجا از یک پیشخوان دراز چه استفاده­‌ی خوبی شده. یه بخشش میزه و بقیه‌­ش سینک و کابینت.

طراحی 3 بعدی کابینت 6

خیلی­‌ها به یک طیف رنگی علاقه دارن. مثلاً توی این عکس کلاً سه رنگ کرم و قهوه­‌ای و سفید انتخاب شدن و شاید فقط تیرگی و روشنیشون فرق کنه. انتخاب رنگ­ها می‌تونن به اندازه­ی طراحی خود آشپزخونه مؤثر باشن. علاوه بر این اینجا می‌بینین که اختلاف ارتفاع کابینت­ و میز پیشخوان جلویی چقدر خوب عمل کرده؛ هم دید بیشتری داده و هم تنوع.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

طراحی 3 بعدی کابینت 7

گاهی طراحی های 3 بعدی (تری دی) خیلی طبیعی هستند، مثل تصویر بالا که یک میز نقلی و کوچیک از جنس همون کابینت‌­ها وسط آشپزخونه طراحی شده. در واقع این همون کابینته که به شکل میز دراومده. علاوه بر اینکه به فضا پویایی می‌ده، می­تونه به عنوان میز کار هم محسوب بشه.

طراحی 3 بعدی کابینت 8

طراحی 3 بعدی کابینت 9

لزومی نداره که همش یه بافت و شکل برای کابینت­ انتخاب بشه. در دو تصویر بالا می‌بینیم که از دو نوع مختلف کابینت برای کابینت­‌های اصلی و کابینت وسط استفاده شده.

طراحی 3 بعدی کابینت 10

یک نمونه طراحی کابینت جدید و مدرن که علاوه بر چینش و طرح و اندازه­‌یکابینت­ها، در این طراحی­های 3 بعدی میشه نور پنجره و محیط رو هم شبیه­‌سازی کرد. توی این تصویر می‌بینیم که هیچ حائل و دیواری توسط کابینت­‌ها ساخته نشده و کابینت­‌های آشپزخونه بخشی از فضای کلی منزل به حساب میان.

طراحی 3 بعدی کابینت 11

آشپزخونه­ی مونوکروم یا تک رنگ خیلی می­تونه جذاب باشه. برای اینکار همه­ی وسایل رو باید همرنگ کابینت­‌ها بخرید. اما دقت کنید که مثلاً اینجا داخل تصویر، از رنگ­های دیگه­ای هم برای جزئیات استفاده کرده. علاوه بر این، کمبود نور رو در کابینت‌­های تیره از یاد نبرید. اینجا از سه تا گوی بزرگ کمک گرفته شده تا نور رو بازتاب بدن.

طراحی 3 بعدی کابینت 12

اگر کابینت­‌های طرحدار و لوکس انتخاب می­کنید بهتره که فضا رو هم با اون‌ها سازگار و هماهنگ کنید. اینجا رنگ کابینت­‌ها سفید هستن اما جزئیات طلایی دارن. توی طرح دیوار هم، رنگ اصلی طلایی و البته سرمه‌­ایه که به طلایی خیلی میاد و ترکیب خوبی می­سازه.

طراحی 3 بعدی کابینت 13

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments