3.8 0

22 مدل طراحی کابینت آشپزخانه مستطیلی و مربعی

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  8 مرداد 1402
22 مدل طراحی کابینت آشپزخانه مستطیلی و مربعی

یکی از زیبایی‌های بصری آشپزخانه‌ها را کابینت‌ها تشکیل می‌دهند و هر چه رنگ کابینت‌ها با دکوراسیون آشپزخانه و ویژگی‌های فضا هماهنگی بیشتری داشته باشه، این جذابیت هم بیشتر مشخص می‌شه. در این مطلب چند نمونه طراحی آشپزخانه و کابینت آشپزخانه مستطیلی و مربعی را که هماهنگی جذابی با آشپزخانه دارند با هم می‌بینیم.

تضمین قیمت سلام ساختمان

طراحی آشپزخانه مستطیلی

مهمترین مشخصه‌ی آشپزخانه ها با طراحی کابینت مستطیلی اینه که آشپزخانه در یکی از جهت‌ها کشیدگی بیشتری داره. بنابراین، مهمترین نکته در این آشپزخانه چیدمان اجزای مختلف آشپزخانه به نحوی است که دسترسی به آنها و به عبارتی کار در فضای آشپزخانه به آسانی انجام شود. علاوه بر این، این نوع آشپزخانه ها به دلیل شکل مستطیلی که دارند آشپزخانه را وسیع‌تر نشان می‌دهند؛ به این مدل های طراحی آشپزخانه مستطیلی نگاه کنید:

آشپزخانه مستطیلی

این طراحی آشپزخانه مستطیلی به رنگ سفیده که هماهنگی زیبایی را با کفپوش و دیوارپوش ایجاد کرده.

آشپزخانه مستطیلی 2

افرادی که با کمبود فضا در آشپزخانه مواجه هستند، این طراحی آشپزخانه مستطیلی می‌تونه ایده خوبی براشون باشه.

آشپزخانه مستطیلی 3

افرادی که آشپزخانه بزرگ دارند می‌توانند از این ایده طراحی آشپزخانه مستطیلی استفاده کنند. در این فضا ترکیب رنگ سفید و طرح چوبی پارکت و اپن بسیار زیبا انجام شده.

آشپزخانه مستطیلی 4

افرادی که علاقه‌مند به دکوراسیون آشپزخانه تیره هستند می‌توانند طراحی آشپزخانه مستطیلی خودشون رو این شکلی انجام بدن. ترکیب رنگ قهوه‌ای و متالیک در این دیزاین تونسته زیبایی آشپزخانه رو افزایش بده.

نظرات مشتریان کابینت
خانم صدیقه اسد
با حوصله و دقیق بودند
اقای رشید همدانی بسیار مجری باحوصله ای بودند و بادقت و با روی خوش به نظرات ما توجه داشتند. قیمتی که به من گفتند از تمام افرادی که پرسیدم منصفانه تر بود. کارشون هم خیلی تمیز و بادقت هست. زمانبندی هم که اول مار گفتند دقیقا طبق همون کار رو انجام دادن. امیدوارم هر جا هستند سلامت و خدا به کسب و کارشون برکت بده.
آقای ایمان خاکسار
از همکاری با ایشان راضی ام
بسیار راضی و خوشحالم از همکاری با جناب حیدری.کاملا منصفانه قیمت دادند، بسیار خوش قول بودند و کار رو کاملا دقیق اجرا کردند، از سلام ساختمان هم برای معرفی چنین انسان های متخصص و متعهدی ممنونم
آقای نیما قاضی
از کار ایشان لذت بردم.
ما واقعا از کار با ایشون لذت بردیم. در همه مراحل خیلی مسلط و همراه بودن. نتیجه کار هم خوب بود. در مورد قیمت هم من یکی دوبار سعی کردم از بازار قیمت بگیرم باز قیمت ایشون بهتر بود.
آقای الله پناه
کابینت ها به موقع تحویل داده شد
سلام کار آقای بهزاد ابوفاضلی بسیار عالی بود وکابینت ها به موقع تحویل داد واز نظر قیمتی مناسب بود
آقای بهادری
مودب و خلاق بودند.
سلام هم مودب بود و هم خیلی خلاق بود که دو تا طرح متناسب با نیاز ما هم اضافه اجرا کرد، و چقدر قیمت مناسبی حساب کرد نسبت به بقیه ی همکارهاش، در کل عالی بود کاملا راضی ام
آقای احمد شیراوند
قیمت و کیفیت کارشان خوب بود
در مجموع از کار ایشان راضی هستم. انسان محترم ، با اخلاق و خوش قولی بودند. قیمت و کیفیت کارشون هم خوب بود. آرزوی سلامتی و موفیقت دادم هم برای آقای فرجی و هم شما .
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

آشپزخانه مستطیلی 5

افرادی که وسایل زیادی دارند و فضای آشپزخانه کوچکی دارن، می‌توانند از این طراحی استفاده کنند زیرا به راحتی می‌شه وسایل آشپزخانه را درون کابینت‌های آن جاسازی کرد.

آشپزخانه مستطیلی 6

این آشپزخانه مدرن بسیار ساده و شیک هست. هماهنگی رنگ متالیک اجزای آشپزخانه با سقف، پارکت و دیواره‌ها واقعا زیباست.

آشپزخانه مستطیلی 7

در این طراحی آشپزخانه مدرن با وجود کوچک بودن، از رنگ و جنس متالیک استفاده شده و زیبایی آشپزخانه را بالا برده. همونطور که می‌بینین نورپردازی در این آشپزخانه نقش پر رنگی رو ایفا می‌کنه.

آشپزخانه مستطیلی 8

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

ترکیب زیبای رنگ سفید و طوسی با پارکت‌های طرح چوب تونسته زیبایی این آشپزخانه را به سادگی نشون بده. کابینت‌های مستطیلی بزرگ این آشپزخانه هم امکان قرارگیری وسایل را فراهم میکنن.

آشپزخانه مستطیلی 9

در این طراحی آشپزخانه مستطیلی سادگی کابینت‌ها جلب توجه می‌کنه. ترکیب رنگ سفید، پارکت چوبی و پنجره‌های بزرگ مستطیلی زیبایی بسیاری رو برای این آشپزخانه ایجاد کردن.

آشپزخانه مستطیلی 10

وجود در و پنجره‌های بزرگ این خانه توانسته به خوبی فضای حیاط را به نمایش گذاشته و به زیبایی فضای داخل خانه اضافه کنه. کابینت‌های مستطیلی و ترکیب رنگ سفید، کرمی و پارکت قهوه‌ای به زیبایی فضا اضافه کرده.

آشپزخانه مستطیلی 11

این آشپزخانه فضای کمی داشته اما طراحی رنگ مشکی کابینت‌ها توانسته هماهنگی مناسبی را با پارکت و دیواره‌ها ایجاد کنه و مستطیلی بودنِ فضا مانع این زیبایی نشده.

آشپزخانه مستطیلی 12

در این طراحی دکوراسیون مستطیل کوچک، کابینت‌های مستطیلی آشپزخانه بسیار زیبا بوده و توانسته هماهنگی رنگ کرمی و قهوه‌ای را به زیبایی هر چه تمام نشان بده.

آشپزخانه مستطیلی 15

این آشپزخانه تقریبا کوچکه و وجود کابینت‌های آبی با ترکیب رنگ طوسی و متالیک خیلی زیبا انجام شده؛ در ضمن پارکت طرح چوب با صندلی‌ها نیز بسیار هماهنگ هست.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

طراحی کابینت آشپزخانه مربعی

در کنار طراحی آشپزخانه مستطیلی طراحی دیگری همچون طراحی کابینت آشپزخانه مربع نیز وجود دارد. به این عکس‌ها نگاه کنید:

آشپزخانه مستطیلی 16

این آشپزخانه دارای ترکیب رنگ سفید، آبی و طرح چوب بوده و داخل آن از طراحی کابینت آشپزخانه مربع استفاده شده. وجود کابینت‌های ترکیبی می‌تواند زیبایی آشپزخانه و جای‌گیری کابینت‌ها را در مکان مناسب مشخص کنه که در این طراحی واقعا زیبا انجام شده.

آشپزخانه مستطیلی 17

کابینت‌های مربعی این آشپزخانه و ترکیب رنگ سفید و طرح چوبی بسیار زیبا بوده اما وجود قفسه‌هایی از جنس چوب که جای‌گیری وسایل لازم را فراهم می‌کنه هم بسیار خلاقانه انجام شده.

آشپزخانه مستطیلی 13

در این طراحی آشپزخانه کوچک از طراحی کابینت مربعی استفاده و به خوبی فضاسازی شده است. رنگ روشن این دکوراسیون با تلفیق طرح چوب و وجود پنجره به خوبی روشنایی لازم را برای آشپزخانه فراهم ساخته.

آشپزخانه مستطیلی 14

این دکوراسیون مدل دیگه‌ای از آشپزخانه مربعی را با رنگ‌های آبی و نقره‌ای نشان میدهد. قرارگیری پنجره‌ها در این آشپزخانه اثرگذاری زیادی در انرژی بخشی به فضا در طول روز داره.

آشپزخانه مستطیلی 18

این آشپزخانه سفید با پارکت قهوه‌ای و روکش چوبیکابینت‌ها، بسیار زیبا طراحی شده و قرارگیری کابینت‌ها بصورت مربع در این فضا هم زیبایی و هم چشم نوازی اون را افزایش داده.

آشپزخانه مستطیلی 19

ترکیب رنگ آبی، طرح چوب و سفید در این آشپزخانه واقعا زیباست. طراحی کابینت آشپزخانه مربعی همراه با پنجره‌های مستطیلی فضای زیبایی رو ایجاد کرده.

آشپزخانه مستطیلی 20

ترکیب رنگ طوسی و سفید و وجود پارکت طرح چوب این آشپزخانه بسیار زیباست. کابینت‌های سفید با کابینت‌های طوسی بسیار زیبا طراحی شده و جذابیت فضا را افزایش داده.

معرفی کابینت ساز

آشپزخانه مستطیلی 00

رنگ سفید و چوب به کار رفته در این آشپزخانه واقعا زیباست. این آشپزخانه کوچک به زیبایی ترکیب کابینت در یک آشپزخانه مربعی را نشان داده و نورپردازی آن هم به خوبی انجام شده.

آشپزخانه مستطیلی 01

باز هم یک آشپزخانه دیگر با طراحی سفید و طوسی که با پارکت‌ها و صندلی‌های چوبی هارمونی جذابی را ایجاد کرده. وجود پنجره و درب بالکن نزدیک به این آشپزخانه نورپردازی خوبی را در طول روز به این فضا داده.

نظرات مشتریان کابینت
آقای ریاحی
با تجربه و تحویل به موقع
بسیار مجری با تجربه و تمیز کار. و مهمترین ویژگی که معمولا کابینت سازها درنظر نمیرن به موقع تحویل دادن کار هست که جناب جعفرپور بسیار وقت شناس بودن. ممنون بابت اجرای به موقع و مرتب آقای جعفرپور
آقای طباطبایی
دلسوز و بافکر و ایده
آقای بهرامی در اولین مرحله بسیار منصف بودند. دلسوز و با فکر و ایده خوب از حداقل جا حداکثر استفاده رو کردن و خیلی به ما کمک کردن ازشون ممنونیم
خانم ثابت
بسیار قابل اعتماد
جناب اقای نوایی بسیار بسیار انسان قابل اعتماد از تمام لحاظ هستن کیفیت کارهاشون و طراحی عالی بود و اخلاقشون که عالیتر با حوصله هر چی گفتم با لبخند فقط گفتن چشم خدا به مالشون برکت بده
آقای پرهیزگار
خوش اخلاق و قابل اعتماد
بسیار عالی، مسلط، خوش اخلاق، منصف و قابل اعتماد
خانم آراسته
توانا و کاربلد
مهندس یدالهی، فردی بسیار توانا، کار بلد هستند و همراه بسیار مطمئنی برای انجام پروژه های کار، از ایشان و تیم اجرایشان کمال رضایت را دارم.
آقای جمشیدی
راضی هستم
در کل از آقای میرزایی رضایت داریم و همچنین از کادر حرفه آیی نصابی که برامون فرستاده بودن.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جمع بندی و نتیجه گیری

فرقی نداره که به طراحی آشپزخانه مستطیلی شکل علاقه دارید و یا در آشپزخانه خود از طراحی کابینت آشپزخانه مربع استفاده می‌کنید، مهم‌ترین چیز فضاسازی و توجه به ویژگی‌های فضا در طراحی است.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments