4.5 2

ایده هایی جذاب برای طراحی آشپزخانه سه گوش

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  7 فروردین 1402
ایده هایی جذاب برای طراحی آشپزخانه سه گوش

امروزه آشپزخانه‌ها به دلایل مختلفی برای خانواده‌ها با اهمیت شدن. مهمترینش اینه که دیگه آشپزخانه فقط مختص آشپزی نیست و یکی از فضاهای پر رفت و آمد در خونه محسوب میشه. همه اعضای خانواده روزی چند بار به هر دلیلی وارد آشپزخانه می شن و یک خانم خانه دار قطعاً خیلی بیشتر از سایر اعضای خانواده در آشپزخانه حضور داره. بنابراین، طراحی آشپزخانه به یکی از دغدغه‌های اصلی کسانی تبدیل شده که قصد تغییر دکوراسیون و یا سکونت در یک منزل جدید رو دارند.

خب طبیعیه که اندازه و سایز آشپزخانه تاثیر بسزایی در نوع طراحی اون خواهد داشت. بدین معنی که آشپزخانه بزرگ و جادار خیلی جای مانور داره ولی طراحی آشپزخانه کوچک دقت بیشتری رو در طراحی میطلبه. آشپزخانه‌های سه گوش یکی از چند نوع آشپزخانه‌ای هست که طراحی کابینت برای اون نیاز به خلاقیت و تجربه بسیاری داره. در اینجا متوجه خواهید شد که چرا طراحی آشپزخانه سه گوش کمی چالش بر انگیز میشه.

در این مقاله قراره 10 مدل آشپزخونه 3 گوش رو با هم بررسی کنیم.

پیش نیاز طراحی آشپزخانه سه گوش

اگر شما هم از اون دسته افرادی هستید که صاحب یک آشپزخانه سه گوش شدید و حالا طراحی کابینت برای این آشپزخانه سه گوش براتون یک معضل شده، بهتره بدونید که امروزه برای همه مدل آشپزخانه‌ای طرح‌های زیبا و کاربردی وجود داره که به راحتی امکان دسترسی به تمام بخش‌های دست نیافتنی آشپزخانه رو برای شما فراهم می‌کنه. از طرفی به خوبی برای تمام وسایل آشپزخانه جانمایی مناسبی در نظر گرفته میشه. معمولا کابینت‌های کنج که وجودشون در آشپزخانه‌های سه گوش اجتناب ناپذیر میشه هم با استفاده از روش‌های خلاقانه‌ای قابل استفاده و کاربردی شدند. بنابراین دیگه نیازی نیست نگران شکل و شمایل آشپزخانه خودتون باشید. در طراحی آشپزخانه، روش‌های خلاقانه و تجربه شده‌ای به وجود اومده که به عنوان پیش نیاز طراحی، قابلیت استفاده در تمام انواع آشپزخانه‌ها رو خواهد داشت.

نمونه هایی از طراحی آشپزخانه سه گوش

طراحی آشپزخانه سه گوش

این مدل جزیره سه گوش در اکثر آشپزخانه‌های سه گوش، اعم از بزرگ و کوچک قابلیت بسیاری داره. هر چند که از جزیره‌های ساده و معمولی هم میشه استفاده کرد اما طرح‌های خاص همیشه بیشتر دیده میشن.

طراحی آشپزخانه سه گوش 2

با یک انتخاب خلاقانه در این آشپزخانه سه گوش، یک سمت دیوار خالی از کابینت هست و در سمت دیگر با کابینت‌های چوبی بسیار شیک، سادگی و زیبایی رو به خوبی تلفیق کرده.

طراحی آشپزخانه سه گوش 3

طراحی‌های منحصر به فردی که برای کابینت‌های کنج در آشپزخانه سه گوش در نظر گرفته میشه، به خوبی تونسته این فضای کمرنگ رو به یک فضای کاربردی و زیبا تبدیل کنه.

طراحی آشپزخانه سه گوش4

در ترکیب رنگ ملیح و ساده این آشپزخانه، یک جزیره چند کاره سه گوش رو می بینید که در یک طرفش صندلی غذاخوری قرار گرفته و در طرف دیگر محل مناسبی برای فر آشپزخانه تعبیه شده.

طراحی آشپزخانه سه گوش 5

قرار دادن اجاق گاز در گوشه‌ی یک آشپزخانه سه گوش یکی دیگر از طراحی‌های جالب و پر کاربردی هست که غالباً دغدغه طراحی کابینت کنج را هم از بین می‌بره.

ایده هایی جذاب برای طراحی آشپزخانه سه گوش

در طراحی آشپزخانه سه گوش همیشه نیاز به جایگذاری اپن در قسمت ورودی آشپزخانه نیست، این راهکار باعث میشه آشپزخانه از محیط داخلی خونه جدا نشه و حس صمیمیت برقرار باشه.

طراحی آشپزخانه سه گوش 6

به محل قرار گرفتن سینک ظرفشویی دقت کنید، کاملا مشرف به اتاق نشمین ولی بدون داشتن ویو از سمت اتاق به سینک، این طراحی هم یک ابتکار عالی می‌تونه باشه.

طراحی آشپزخانه سه گوش 7

قرار دادن سینک ظرفشویی در کنج آشپزخانه سه گوش هم ایده جذابی خواهد بود.

طراحی آشپزخانه سه گوش 9

طبقات بدون درب در آشپزخانه سه گوش یکی دیگه از ابتکارات خوبی هست که برای استفاده از گوشه‌های بد قلق کاربرد داره.

طراحی آشپزخانه سه گوش 10

یک خلاقیت بی‌نظیر دیگر که با جزیره هلالی شکل در آشپزخانه سه گوش ظاهر شده و در کنار رنگ تیره و خاص کابینت‌های آشپزخانه بسیار چشمگیره و همچنین جلوه فوق العاده‌ای به آشپزخانه بخشیده.

نتیجه گیری و جمع بندی

روش‌های خلاقانه همیشه در طراحی انواع آشپزخانه جواب می‌ده. در اینجا با دیدن این تصاویر مشاهده کردید که طراحی آشپزخانه سه گوش اونطور که فکر می کردید کار سخت و عجیبی نیست و اگر به شکلی خلاقانه و درست طراحی بشه چه بسا که بسیار پر کاربرد‌تر از آشپزخانه‌های معمولی می تونه باشه و در یک فضای جمع و جور تمام وسایل مورد نیاز رو می تونید جاگذاری کنید.

 

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
علی
علی
22 مرداد 1401 18:57

خارج از تهران هم کار می کنید؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
23 مرداد 1401 13:24
پاسخ به  علی

سلام
کدوم شهر هستید؟