3.8 4

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402

  8 فروردین 1403     -      تاریخ انتشار:  14 فروردین 1402
نصب کابینت آشپزخانه، قیمت و اجرت ساخت کابینت زمینی و دیواری سال 98

قیمت نصب کابینت آشپزخانه از آن دسته موضوعاتی است که اگر آن را نادیده بگیرید، با چالش‌هایی جدی در هنگام پرداخت مبلغ نهایی به کابینت ساز مواجه می‌شوید. برای مثال فرض کنید بودجه محدودی دارید و باید ببینید که آیا این بودجه، با کابینتی که می‌خواهید، جور در می‌آید یا نه! بنابراین اگر قصد دارید کابینت جدید سفارش دهید و یا می‌خواهید یک برآورد کلی از هزینه نصب کابینت داشته باشید، بهتر است با جدول قیمت متری نصب کابینت که در ادامه آورده‌ایم، آشنا شوید.

اینجوری موقع محاسبه هزینه نصب کابینت توسط کابینت ساز، کمی بیشتر از این موضوع سر در می‌آورید و خدایی نکرده سرتان کلاه نمی‌رود. بنابراین این مطلب را تا انتها دنبال کنید و با جزئیات نصب کابینت و اجرت نصاب آن آشنا شوید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

قیمت خرید کابینت آشپزخانه چقدر است؟

فرض کنید مبلغی را برای سفارش کابینت درنظر گرفته‌اید و قبل از هر چیز می‌خواهید بدانید با این پول می‌توانید کابینت موردعلاقه‌تان را داشته باشید یا نه؟ برای این موضوع می‌توانید از قیمت‌های متری کابینت که در مطلب زیر ارائه شده است کمک بگیرید:

قیمت کابینت آشپزخانه

اما برای بررسی دقیق‌تر، قبل از هر چیز بهتر است بدانید کابینت دقیقاً حکم لباس یک آشپزخانه را دارد و قرار است مطابق با اندازه‌ها، سلیقه و بودجه‌ای که در نظر دارید، طراحی و ساخته شود. شما با توجه به بودجه و نیاز خودتان انتخاب میکنید که این لباس چه شرایطی داشته باشد.

در اصل این شما هستید که باید تمام جزئیات مثل جنس کابینت که از چه متریالی باشد، طراحی کابینت ها، نوع لوازم مصرفی و یراق‌آلات نظر بدهید. البته برای همه این موارد باید حتما با کابینت سازهای خبره و منصف مشورت کنید. بعد از تعیین تمام این‌ها به کمک کابینت ساز و تعیین طرح نهایی کار، کابینت‌سازان می‌توانند قیمت تمام‌شده را به‌صورت دقیق به شما اعلام کنند.

ما در سلام ساختمان به شما کابینت ساز حرفه ای و منصف معرفی میکنیم. کافیست درخواست خودتان را در سایت ما ثبت کنید تا به شما کابینت ساز مطمئن را در شهر خودتان معرفی کنیم. میتوانید از بین کابینت ساز های مختلف که میشناسید و کابینت ساز معرفی شده از سوی ما، مقایسه کرده و با کسی که بهترین قیمت را در کنار بالاترین کیفیت به شما ارائه می‌دهد قرارداد ببندید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

قیمت نصب کابینت (اجرت نصب کابینت) چقدر است؟

با استفاده از لینکی که در بالا گفتیم، می‌توانید قیمت متریِ تمام شده‌ی هر نوع کابینت را مشاهده کنید، اما اگر به دنبال هزینه نصب کابینت هستید، باید بگوییم که هزینه نصب همه‌ی کابینت‌ها (به جز روکش رنگ)، تقریباً برابر است. قیمت نصب کابینت روکش رنگ، کمتر از بقیه ‌ی کابینت‌ها است به این دلیل که حساسیت کمتری دارد، چرا که بعد از نصب روی کابینت بتونه شده و رنگ می‌شود.

از طرفی هزینه نصب کابینت ممبران هم کمی بیشتر از کابینت‌های ام دی اف و هایگلاس است، آن هم به دلیل حساسیت روکش ممبران. بنابراین، با توجه به توضیحاتی که گفتیم، جدول قیمت نصب هر متر کابینت (فقط برای نصب بدنه و درب کابینت)، عبارت است از:

تاریخ به روز رسانی قیمت:

نوع کابینتحداقل قیمت – تومانحداکثر قیمت – تومان
هزینه نصب کابینت ام دی اف و هایگلاس00

نکته: هزینه نصب صفحه کابینت جدا از هزینه‌های جدول بالاست، در مطلب قیمت انواع صفحه کابینت، هزینه کلیِ هر نوع صفحه کابینت (هزینه متریال و نصب) را ارائه کرده‌ایم.

حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

نصب کابینت آشپزخانه هایگلاس سفید براق توسط نصاب کابینت

آموزش نصب و ساخت کابینت آشپزخانه دیواری و زمینی

بعد از پرس‌وجو در مورد قیمت و انتخاب کابینت‌کار، نوبتی هم باشد، نوبت به مراحل عملی کار می‌رسد. از این جا به بعد قرار است دل به دریا بزنیم و اختیار صفر تا صد کار را به یک کابینت‌ساز مورد اعتماد بسپاریم. اگر می‌خواهید دیدی کلی در مورد مراحل کار پیدا کنید و ببینید قرار است چه اتفاقی برای آشپزخانه‌ی شما بیفتد، با سه قدم کلی از طراحی تا نصب با ما همراه باشید.

1. طراحی کابینت آشپزخانه

کابینت ساز بعد از صحبت ها و توافق های اولیه، به منزل شما می‌آید و آشپزخانه‌تان را از نزدیک می‌بیند. او از شما در مورد طرحی که در ذهن‌ دارید می‌پرسد و نظرتان را در مورد جنس بدنه، درب، یرق‌آلات و… جویا می‌شود. اندازه‌های دقیق دیوارها، در و پنجره را یادداشت می‌کند و در نهایت با استفاده از نرم‌افزارهای مخصوص طراحی کابینت آشپزخانه شما را به صورت طرح اولیه آماده می‌کند.

در این مرحله شما طرح آماده شده را می‌بینید و آن‌وقت است که می‌توانید چیزهایی را اضافه یا کم کنید. می‌شود گفت حالا دیگر تکلیف همه چیز روشن است. طرح اولیه آماده شده، نوع و جنس مواد مصرفی مشخص است و شما در یک قدمی شروع کار قرار دارید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

2. ساخت کابینت آشپزخانه

در این مرحله کار اصلی کابینت‌سازان شروع می‌شود. کابینت‌ساز، تخته‌های مورد نظر شما، ابزارها و… را تهیه می‌کند و مطابق با اندازه‌های گرفته شده برش می‌زند و تمامی قطعه‌ها را جدا جدا آماده می‌کند. سپس سوراخ‌ها و شیارهایی که برای وصل کردن قطعه‌ها به هم نیاز است را ایجاد می‌کند. در آخرین مرحله از کار ساخت، تمام این قطعه‌ها مطابق با اصول و ریزه‌کاری‌های خاصی به هم وصل می‌شوند.

خوب است بدانید خیلی از این مراحل توسط دستگاه‌های خاصی انجام می‌شود که باعث می‌شوند نتیجه‌ی نهایی کار، ظریف‌تر و تمیزتر از آب در بیایند.

3. نصب کابینت آشپزخانه

مرحله‌ی نصب کابینت‌ها، دست کمی از مرحله‌ی ساخت ندارد و کابینت‌سازان تمام سعی و تلاش‌شان را برای تحویل یک کار بی‌عیب و نقص انجام می‌دهند. قبل از هر کاری جای کابینت‌ها را روی دیوار علامت‌گذاری می‌کنند. بعد نوبت به نصب اتصلاتی می‌رسد که قرار است وزن کابینت‌ها را تحمل کنند.

برای نصب کابینت، شیوه های اتصال مختلفی ابداع شده است که اتصالی موسوم به «اتصال 45» این روزها بین کابینت‌سازان طرفداران بیشتری دارد. این نوع اتصال وزن زیادی را تحمل می‌کند. بعد از اتصالات، نوبت به نصب کابینت‌ها می‌رسد و ابتدا کابینت‌های زمینی، بعد کابینت‌های دیواری، سپس نصب درب های کابینت آشپزخانه و درنهایت روکش کابینت‌ها سرجای‌شان قرار می‌گیرند. در پایان نیز تمام درها، کشوها و… کنترل می‌شوند و اشکالات‌شان رفع می‌شود.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

در این مرحله دیگر کابینت‌ها آماده هستند و می‌توانید به سراغ مرحله‌ی جذاب چیدن وسایل در کابینت بروید.

تمام این مراحل، نکات و ریزه‌کاری‌هایی دارند که باید توسط یک کابینت‌کار ماهر و کاربلد انجام شود. گروه سلام ساختمان، کابینت‌کارهای حرفه‌ای و باتجربه‌ای دارد اما همیشه از همکاری با کابینت‌سازانی که علاقه به فعالیت در این زمینه دارند استقبال می‌کند. اگر به عنوان یک کابینت‌کار ماهر، قصد همکاری با گروه سلام ساختمان را دارید، فرم ثبت نام کابینت سازان را در سایت ما پر کرده و منتظر تماس کارشناسان ما باشید.

نصب کابینت آشپزخانه در تهران، کرج و سایر شهرستانها

پشت هر تصویر زیبا از آشپزخانه‌ای با کابینت‌های زیبا و دل‌نشین، تلاش یک تیم ماهر و حرفه‌ای قرار دارد. اول راه یعنی دقیقاً همان روزهایی که تازه شروع کرده‌اید درباره‌ی قیمت‌ها پرس‌وجو کنید، چندان متوجه‌ی اهمیت این موضوع نمی‌شوید. اما هر چه جلوتر می‌روید، می‌بینید در طراحی، ساخت و نصب کابینت آشپزخانه دریایی از نکته‌ها و ریزه‌کاری‌ها وجود دارد.

جزئیات اجرایی و محاسبات فراوانی نیز باید در نظر گرفته شوند که انجام دادن‌شان کار هر کسی نیست. همانطور که گفتیم، گروه سلام ساختمان یک تیم کاربلد و قوی از نجارها و کابینت‌سازها تشکیل داده است. میتوانید درخواست کابینت ساز خود را ثبت کنید و منتظر تماس ما باشید. ما به صورت کاملا رایگان کابینت ساز هایی خبره و حرفه ای به شما معرفی میکنیم. کابینت ساز هایی در شهر شما.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

ساخت و نصب کابینت آشپزخانه چوبی سفید قهوه ای

ساخت کابینت آشپزخانه

در بالا کمی در مورد مراحل ساخت کابینت توضیح دادیم ولی می‌خواهیم کمی جزئی‌تر شما را با این مرحله از کار آشنا کنیم تا در زمان سفارش ساخت کابینت بدانید دقیقاً قرار است چه مراحلی را پشت سر بگذارید. البته در مطلب جداگانه ای با عنوان ساخت کابینت آشپزخانه، به صورت کامل و مفصل در مورد این مبحث صحبت کرده ایم که توصیه میکنیم حتما آن را مطالعه کنید.

1)  پیش طرح: کابینت‌سازان قبل از هرچیزی دوست دارند از سلیقه و خواست مشتری‌شان باخبر شوند. بالاخره هر کسی قبل از سفارش، طرحی در ذهن دارد یا عکسی از یک آشپزخانه زیبا در اینترنت دیده است و دلش می‌خواهد کابینتی درست به همان زیبایی داشته باشد. کابینت‌ساز در این مرحله‌، از ایده‌های ذهنی شما باخبر می‌شود و مطابق با خواسته‎‌تان در مراحل بعدی جلو می‌رود.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

2) انتخاب مصالح مصرفی: این مرحله میتواند حتی قبل از مرحله قبلی انجام شود. یعنی شما ابتدا متریال و مصالح خودتان را تعیین کرده و سپس به سراغ طرح کابینت آشپزخانه خودتان بروید.

برای انتخاب جنس کابینت و یراق آلات آن به این نکته توجه کنید که هر کدام از مواد اولیه‌ای که برای ساختن کابینت استفاده می‌شوند مزایا و معایبی دارند. مثلاً ام‌دی‌اف مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد ولی برای طراحی‌های خاص مناسب نیست. یا مثلاً در کابینت آشپزخانه ممبران احتمال تغییر رنگ در اثر برخورد با نور طولانی مدت وجود دارد. درحالیکه همین کابینت ممبران از نظر تنوع طرح و رنگ محدودیتی ندارد و تنوع بسیار بالایی دارد.

هم‌چنین ابزار و یراق‌آلات متعددی مثل ریل‌ها، دستگیر‌ه‌ها و… با کیفیت‌های متفاوت در بازار وجود دارند، اما درنهایت این شما هستید که باید برای انتخاب همه‌ی این‌ها تصمیم بگیرید.

3) اندازه‌گیری و نکاتش: در این مرحله کابینت‌ساز شروع به اندازه‌گیری گوشه و کنار آشپزخانه‌تان می‌کند. از طول و عرض گرفته تا ارتفاع دیوارها و در و پنجره‌ها را اندازه می‌گیرد و از شما در مورد قسمت‌هایی می‌پرسد که قرار است با کابینت جایگزین شود. همچنین اطلاعاتی مثل نوع گاز، اندازه‌ی هود و یخچال و… را نیز باید در همین مرحله به کابینت‌ساز بدهید.

البته برای وسایل آشپزخانه، اعداد استانداردی وجود دارد که کابینت‌سازها طبق همان اصول پیش می‌روند و اندازه‌گیری‌ها را انجام می‌دهند. مثلاً برای هود، 60 تا 90 , یخچال 180*95, سینک 60 تا 120, ماشین ظرف‌شویی، لباس‌شویی 60  و برای گاز معمولی 90 سانتی‌متر به‌صورت استاندارد در نظر می‌گیرند.

4) طراحی: بعد از اندازه‌گیری، حالا نوبت به طراحی کابینت آشپزخانه می‌رسد. این طراحی درست بر اساس خواست و سلیقه‌ی شما و البته محدودیت‌های فضایی که دارید، انجام می‌شود. شما میتوانید طرح پیشنهادی خودتان را از گالری مدل های کابینت آشپزخانه در سایت ما پیدا کنید و به کابینت‌ساز ارائه بدهید.

نکاتی مثل فاصله‌ی یخچال، گاز و سینک (مثلث طلایی) نیز در همین مرحله لحاظ می‌شود. به‌این صورت که سعی می‌کنند فاصله‌های این سه مورد را طوری تعیین کنند که خیلی از هم دور نباشند و شما هنگام استفاده از آشپزخانه به راحتی به هر سه این‌ وسایل دسترسی داشته باشید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

5) محاسبه‌ی اندازه برای برش‌کاری: برای برش‌کاری اندازه‌های استانداردی وجود دارد که  باتوجه به درخواست شما و محدودیت‌های هر آشپزخانه‌ می‌تواند تغییر کند. برای اطلاعات بیشتر شما، تعدادی از این اندازه‌های استاندارد در ادامه آورده شده است:

اندازه‌های استاندارد کابینت زمینی: عرض 60, ارتفاع 72, عمق 56

یونیت‌های دیواری: عمق 30 تا 35, ارتفاع 70 تا 90

طول کابینت‌های سینک: 90 تا 120

مینی سوپر: ارتفاع 185, عرض 30

اما این موارد اندازه های استاندارد هستند و ممکن است باتوجه به طرح نهایی و ابعاد آشپزخانه شما، تغییراتی داشته باشند.

6) اجرای برش‌کاری: برش‌کاری کابینت‌ را در دو مرحله انجام می‌دهند. اول ورقه‌ها را به اندازه‌های کوچک‌تر خرد می‌کنند و سپس در اندازه‌های دقیق برش می‌دهند.

7) لبه چسبانی: لبه‌های کار را با نوار باریکی از جنس PVC ، به عمق یک تا دو میلی‌متر می‌پوشانند تا هم زیباتر دیده شود و هم رطوبت به داخل‌شان نفوذ نکند. اگر لبه‌های PVC به کمک دستگاه چسبانده شوند تمیزتر از کار درمی‌آیند و کار ظریف‌تر و زیباتر به نظر می‌رسد.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

8) شیار زدن: در این مرحله شیارهایی در پشت کابینت‌ها ایجاد می‌کنند تا برای چسباندن فیبر پشت کار آماده شوند.

9) سوراخ زدن: روی بدنه‌ی کابینت‌ها باید سوراخ‌هایی ایجاد شود که بتوانند ریل، کف، زیرطبقه‌ها و… را به بدنه اصلی وصل کنند.

10) مونتاژکاری: این‌جا دیگر تمام قطعه‌ها بریده و آماده‌ شده‌اند و حالا باید به بهترین شکل به هم وصل شوند.

پس از مونتاژ کاری، آشپزخانه تمیز و مرتب شده و به شما تحویل داده می شود. البته مواردی مثل نورپردازی و نصب یراق آلات و دستگیره ها و … نیز در مرحله مونتاژ کاری و همزمان با آن انجام میشود.

در این مطلب به تمام مراحل نصب کابینت اشاره شد. همچنین به ساخت کابینت و مراحل آن هم اشاره ای کردیم  و سعی بر این داشتیم که موارد ضروری مربوط به ساخت و نصب کابینت را ذکر کنیم. مواردی که دانستن آن به شما کمک خواهد کرد که بتوانید به خوبی با کابینت ساز مذاکره کرده و قرارداد ببندید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

کابینت سازهای معتبر شهرتان را به شما معرفی میکنیم تا از آنها قیمت بگیرید و انتخاب کنید

جمع‌بندی

در این مطلب متوجه شدیم که مرحله نصب کابینت‌ها دست کمی از مرحله ساخت آن‌ها ندارد. بنابراین اهمیت اجرت نصاب کابینت هم، در تعیین قیمت نهایی کابینت آشپزخانه خیلی بالا است. به همین خاطر، در این مطلب جدول قیمت متری نصب کابینت را برای شما آوردیم.

همچنین متوجه شدید هزینه نصب کابینت‌هایی مثل ممبران که از متریال حساس‌تری ساخته می‌شوند، بیشتر از اجرت نصب کابینت‌های با حساسیت کمتر مثل ام دی اف و هایگلاس است. در بخش بعدی هم، روش ساخت انواع کابینت را به شما گفتیم و متوجه شدید که ساخت کابینت، شامل سه مرحله اصلی طراحی، ساخت و نصب است.

برای کسب اطلاعات دقیق‌تر در مورد نصب کابینت، می‌توانید از مشاوره رایگان کابینت در «سلام ساختمان» کمک بگیرید. در انتها ممنون که همراه ما بودید. لطفا برای بهبود مطالبی که برای شما آماده می‌کنیم، نظرات خود را در انتهای این مطلب برای ما بنویسید.

جدول قیمت نصب کابینت آشپزخانه؛ اجرت نصاب کابینت در 1402پیشنهادات

قیمت دقیق کابینت را از کابینت ساز حرفه ای بگیرید. فقط کافیست درخواست خود را ثبت کنید!

سوالات متداول

  • اجرت نصب کابینت ممبران، ام دی اف و هایگلاس در بازار چقدر است؟
قیمت نصب کابینت ممبران به دلیل حساسیت روکش ممبران، بیشتر از کابینت‌های ام دی اف و هایگلاس است. ام بصورت کلی هزینه نصب همه‌ی کابینت‌ها (به جز روکش رنگ)، تقریباً برابر است. برای اطلاع از قیمت روز، کلیک کنید.
  • قیمت نصب کابینت به چه عواملی بستگی دارد؟
جنس و نوع کابینت‌ها، تعداد درب‌ها و کشوها، نوع و کیفیت آهنربا و ریل درب‌ها و کشوها، هزینه حمل و نقل از اصلی ترین فاکتورهای اجرت نصب کابینت به شمار می‌آیند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
ابراهیم ذکری
ابراهیم ذکری
20 تیر 1402 13:01

متاسفانه در این متن بسیار طولانی مطالب غیر ضروری برای مصرف کننده ای که فقط نیازمند دانستن قیمت است گفته شده است .

فاخته
فاخته
14 تیر 1402 09:59

وقتی می‌خوام از صفحه تون برگردم به صفحه ی قبل،یا باید درخواست مشاوره رو قبول کنم یااینکه مرورگرم رو کلا ببندم.چقد اعصاب منو خرد کرد.سایت رو نشانک زدم ک‌بعدا کار بگیرم ازتون.این اونقد رو مخ رفت از نشانک درش آوردم سایت رو.

مرتضی شعاعی
مرتضی شعاعی
22 بهمن 1401 04:37

سلام و عرض ادب لطفا دستمزد تعویض درب کابینت و صفحه و تعویض سینک ( اندازه گیری نظارت بر خرید ، نظارت بر برش ، نظارت بر نوار کردن ، نظارت به سوراخ لولا ، نصب لولا و نصب دستگیره ها و نصب نهایی درب های جدید روی بدنه قدیمی را حدودا بفرمایید 🙏💐