3.9 4

صفحه کابینت کورین، ویژگی ها، مزایا و معایب

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  25 خرداد 1402
سنگ کورین، کوارتز و سنگ های مصنوعی برای صفحات کابینت و سینک آشپزخانه

استفاده از جلوه‌های طبیعت در دکوراسیون منزل، آرامش و زیبایی را به خانه شما هدیه می‌دهد. استفاده از سنگ‌های کوارتز و کورین در آشپزخانه به عنوان صفحه کابینت، نمونه‌ای از به‌کارگیری حس طبیعت در خانه است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. اگر شما هم به استفاده از این سنگ‌ها در دکوراسیون منزلتان علاقه‌مند هستید، جای درستی آمده‌اید. می‌پرسید چرا؟

چون در این مطلبِ «سلام ساختمان» به‌عنوان بزرگ‌ترین بازار آنلاین ساختمانی، به موضوعات زیر می‌پردازیم:

تضمین قیمت سلام ساختمان

  1. کلی اطلاعات تخصصی و مدل صفحه کابینت کورین در اختیارتان می‌گذاریم.
  2. متخصصینی ارزیابی شده را به شما معرفی می‌کنیم که لازم نیست نگران کیفیت و قیمت صفحه کابینت اجرایی آن‌ها باشید.
  3. به شما می‌گوییم که چگونه می‌توانید از ما، مشاوره رایگان صفحه کابینت بگیرید و کار خودتان را به متخصصین ما سفارش دهید.

فقط باید متن را بادقت بخوانید تا متوجه نکات مهم شوید. در ادامه انواع سنگ‌های مصنوعی را معرفی می‌کنیم و از کاربردها، مزایا، معایب و قیمت این سنگ‌ها برایتان می‌گوییم. پس تا انتها همراه ما باشید.

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

معرفی سنگ کورین و انواع سنگ مصنوعی

سنگ کورین یکی از انواع سنگ‌های مصنوعی است. کورین یک نام تجاری است اما در ایران انواع سنگ‌های مصنوعی سالید سورفیس (solide  surface  artificial stone) را نیز با این نام می‌شناسند. سنگ مصنوعی کورین حاصل ترکیب مواد پلیمری PMMA و ATH و برخی مواد معدنی مثل آلومینیوم تری هیدرات و بوکسیت به همراه رنگدانه است. این ترکیب پس از مخلوط شدن در قالب‌های مخصوصی ریخته می‌شود و ورق‌های کورین را شکل می‌دهد.

صفحه کورین سامسونگ مشکی، روی کابینت پولیشی طرح انزوی سفیدسنگ کورین هم مانند کوارتز درز و شکافی ندارد، نسبت به سایش و اسید هم مقاوم است. از این نوع سنگ در کابینت آشپزخانه برای صفحه روی کابینت، در سرویس بهداشتی و نیز به‌عنوان دیوارپوش استفاده می‌شود. تصویر بالا یک نمونه سنگ کورین است که توسط یکی از صدها متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. برای اطلاع از قیمت روز این صفحه کابینت، روی عکس بالا کلیک کنید.

جزیره با سنگ کورین روشن

علاوه‌بر منازل، در مکان‌های مختلفی مثل مراکز درمانی و بهداشتی، رستوران‌ها، هتل‌ها، مراکز تجاری و … نیز، سنگ کورین بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد.

کابینت ممبران با صفحه کورین سامسونگ کره رنگ روشنجالب است بدانید که سنگ مصنوعی کورین توسط شخصی به نام دوپونت در سال 1967 اختراع شده است و تا به امروز برندهای مختلفی مثل استارون (سامسونگ)، هانکس، ال جی و … از سنگ‌های مصنوعی ویژه‌ای رونمایی کرده‌اند. برای مثال صفحه کابینت بالا که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان در تهران اجرا شده است، برند سامسونگ کُره‌ای است.

مشاوره رایگان سلام ساختمان

انواع سنگ مصنوعی چیست؟

به‌طورکلی انواع سنگ‌های مصنوعی به‌صورت زیر دسته‌بندی می‌شوند:

  1. سنگ مصنوعی سالید سورفیس کوارتز
  2. سنگ مصنوعی مشابه کوارتز
  3. سنگ مصنوعی سالید سورفیس کورین
  4. سنگ مصنوعی مشابه کورین
  5. سنگ مصنوعی Cultured Marble & Granite
  6. سنگ‌های مصنوعی سمنت پلاست (Cement Pelast)
  7. سنگ مصنوعی اونیکس ( ONYX وPebble Design )
  8. کفپوش سنگ مصنوعی یکپارچه صنعتی-پلیمری

در بین سنگ‌های مصنوعی بالا، کورین و کوارتز خیلی پرطرفدارتر هستند، بنابراین در ادامه این سنگ‌ها را بیشتر معرفی می‌کنیم.

سنگ روی کابینتاما اگر تا اینجا تنوع زیاد سنگ‌های مصنوعی شما را گمراه کرده است و نمی‌دانید که کدام صفحه کابینت سنگ مصنوعی، برای آشپرخانه شما مناسب‌تر است، می‌توانید روی درخواست مشاوره رایگان صفحه کابینت کلیک کنید و فرم مربوطه را پر کنید. بعد مشاورین ما با شما تماس می‌گیرند و طبق نیازی که دارد، شما را راهنمایی می‌کنند. در ادامه به معرفی سنگ مصنوعی کوارتز می‌پردازیم.

سنگ کوارتز چیست؟

کوارتز که با نام دُر کوهی هم شناخته می‌شود، سنگی بسیار سخت و مقاوم است. همانطور که می‌دانید، الماس با درجه سختی 1 سخت‌ترین کانی موجود در طبیعت است و کوارتز با داشتن درجه سختی 0.7 از این نظر تفاوت چندانی با الماس ندارد. به دلیل اینکه کوارتز کانی بسیار کمیابی است، فرآورده‌های صنعتی حاصل از آن 100% طبیعی و خالص نیستند. به‌طوری که در فرآیند تولید سنگ مصنوعی کوارتز، 93% سیلیس طبیعی و 7% رزین و رنگدانه به کار می‌رود.

فرآیندی که در آن سیلیس (که به پودر میکرونیزه با دانه‌بندی ریز تبدیل شده) با رزین مخلوط می‌شود و در نهایت سنگ یکپارچه و لوکسی تولید می‌شود، فرآیند ساخت سنگ کوارتز نام دارد. البته در ترکیبات سازنده سنگ کوارتز، ممکن است از ذرات شیشه، سنگ‌های تزیینی، آینه، صدف و … هم برای زیباتر شدن ظاهر سنگ استفاده شود. این سنگ می تواند به عنوان صفحات کابینت در کابینت‌های لوکس، مثل کابینت چوبی و کابینت ممبران آشپزخانه به کار برود.

سنگ کورین

سنگ مصنوعی کوارترز به دلیل داشتن مقادیر بالای سلیس، در برابر ضربه و ساییدگی بسیار مقاوم است. به دلیل اینکه سنگ کوارتز هیچ خلل و فرجی ندارد امکان رشد باکتری در آن به صفر می‌رسد. به همین سبب برای استفاده در محیط‌های مرطوب مثل سینک آشپزخانه و سرویس بهداشتی بسیار مناسب است.

بین کابینتی و صفحه کوارتز مشکی در کابینت سفیدهایگلاستصویر بالا یک نمونه صفحه کابینت سنگ کواتز است که توسط یکی از صدها متخصص سلام ساختمان در تهران اجرا شده است. با کلیک روی عکس، می‌توانید مشابه آن را در آشپزخانه خود داشته باشید. راستی می‌دانستید سلام ساختمان قیمت صفحات اجرا شده توسط متخصصین خودش را ضمانت می‌کند؟ یعنی اگر قیمت اجرای پروژه شما توسط متخصص سلام ساختمان، در بازار ارزان‌تر بود، سلام ساختمان مابه‌التفاوت پول را به شما برمی‌گرداند!

سنگ کورین برای حمام

سنگ کوارتز فاقد سموم ارگانیک (مثل Styren و Btex) است و علاوه‌براین به‌راحتی قابل شستشو است، به همین خاطر در محیط‌هایی که رعایت بهداشت ضروری است مثل آشپزخانه، رستوران‌ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها، هتل‌ها و … بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند.

سنگ کورین سفید

سنگ کورین طرحدار

مشابه صفحات کابینت کواتز شیک بالا را نیز می‌توانید در آشپزخانه خودتان داشته باشید. فقط باید وارد صفحه فرم سلام ساختمان شوید و شماره خودتان را ثبت کنید. سپس مشاورین ما چندین متخصص کاربلد شهرتان را، رایگان به شما معرفی می‌کنند تا از آن‌ها قیمت بگیرید و صفحه کابینت خودتان را به آن‌ها سفارش دهید. البته خود ما هم در تمام طول اجرای پروژه و حتی بعد از آن، در کنار شما هستیم!

صفحات کورین و کوارتز برای چه کابینت‌هایی مناسب هستند؟

سنگ‌های مصنوعی کورین و کوارتز برای انواع و اقسام کابینت‌ها قابل استفاده و نصب هستند. شما می‌توانید حتی روی کابینت ام دی اف خود نیز سنگ کورین داشته باشید. اما این سنگ‌ها به دلیل داشتن ویژگی‌های منحصربه‌فردی مثل یکپارچگی، ضد آب بودن، مقاومت بالا، عمر مفیدِ طولانی و داشتن ظاهری جذاب و زیبا، معمولاً برای کابینت‌های کلاسیک گران‌قیمت و با طراحی‌های لوکس، مثل کابینت‌های چوب و روکش چوب بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

کابینت چوب با صفحه کابینت کورین زنگ روشن مازندراننکته: تاکید می‌کنیم که اگر نمی‌دانید این سنگ‌ها برای روی کابینت شما مناسب هستند یا نه، حتما از مشاوره تخصصی و رایگان ما در سلام ساختمان استفاده کنید و از مشاورین ما کمک بگیرید. برای دریافت مشاوره رایگان صفحه کابینت و کابینت، روی لینک کلیک کنید. در ضمن تصویر بالا نیز، یک مدل صفحه کابینت کورین است که توسط متخصصین ما در مازندران اجرا شده است.

سنگ کورین در چه قسمت‌هایی از کابینت استفاده می‌شود؟

استفاده از سنگ کورین در آشپزخانه های مدرن و کلاسیک خصوصاً به‌عنوان صفحه روی کابینت (کانترتاپ) و سینک بسیار طرفدار دارد. چراکه علاوه‌بر ایجاد جذابیت‌های ظاهری، کار نظافت و شستشو را نیز ساده‌تر می‌کند.

سنگ کورین مشکی

متخصصین سلام ساختمان گاهی حتی از سنگ کورین به عنوان سنگ بین کابینتی هم استفاده می‌کنند. با این کار زیبایی فضا چندین برابر می‌شود و هماهنگی فوق‌العاده‌ای بین صفحه کابینت و دیوار بین کابینت‌ها ایجاد می‌شود. این موضوع را در تصویر بالا نیز می‌توانید ببینید.

کورین با رگه های قهوه ای

تصویر بالا و تصویر پایین نیز، نمونه‌های دیگری از اجرای هماهنگ بین صفحه کابینت و سنگ بین کابینتی کورین هستند. اگر از نظر بودجه مشکلی ندارید، از این ایده خلاقانه حتما استفاده کنید.

کوارتز رنگ مشکی

به طور کلی و در یک جمع بندی اگر بخواهیم بگوییم، در آشپزخانه‌ها معمولاً از سنگ کورین در موارد زیر استفاده می‌شود:

  • صفحه روی کابینت
  • سنگ اوپن
  • سنگ پیشانی اوپن
  • بین کابینتی سنگی
  • سینک ظرفشویی
  • و …

البته استفاده از سنگ کورین برای فضاهای مختلف، بیشتر از هرچیزی به سلیقه و بودجه شما بستگی دارد و شما می‌توانید از این سنگ، برای هرجای دیگری از کابینت‌ها هم که می‌خواهید استفاده کنید.

مزایا و معایب صفحه کورین کابینت و سینک آشپرخانه چیست؟

همان‌طور که ذکر شد، سنگ کورین در تولید صفحات کابینت و سینک آشپزخانه کاربرد زیادی دارد. اما قابل انکار نیست که این سنگ هم مانند هر متریال و مصالح دیگری، مزایا و معایب خاص خود را دارد. در ادامه این مزیت‌ها و معایب را به طور کامل بررسی می‌کنیم.

کابینت ممبران کلاسیک با صفحه کابینت کورین رنگ روشنالبته قبل از دیدن مزایا، تصویر بالا را می‌بینید که یک نمونه سنگ کورین کابینت است که توسط یکی از متخصصین سلام ساختمان اجرا شده است. برای اطلاع از قیمت آن می‌توانید روی عکس بالا کلیک کنید.

مزایای سنگ کورین چیست؟

از جمله مزایای مهم سنگ‌های کورین برای سینک و صفحه کابینت آشپزخانه عبارت‌اند از:

  • بدون هیچ‌گونه درز و شکاف در محل‌های اتصال و مناسب برای تولید سینک‌ها و صفحات کابینت یکپارچه
  • ضد جرم و ضد باکتری (آنتی باکتریال)
  • مقاوم در برابر تغییر دما
  • قابل ترمیم و تعمیر
  • دارای خاصیت جلاپذیری
  • دارای شفافیت و قابلیت عبور نور
  • مقاوم در برابر اسیدها (خصوصا اسیدسولفوریک)
  • فرم‌پذیری بالا و مناسب برای طراحی
  • عمر مفیدِ طولانی
  • نفوذناپذیری بالا نسبت به آب و مایعات
  • پاک شدن آسان لکه‌ها
  • ارزان‌تر از سنگ‌ گرانیت و کوارتز
  • دارای رنگ‌ها و طرح‌های متنوع

همانطور که مشاهده کردید، سنگ کورین مزایای زیادی دارد و برای همین هم است که طرفداران زیادی دارد.

صفحه کابینت کورین

با توجه به مزایایی که خواندید، احتمالا برای خرید سنگ کورین مصمم تر شده‌اید. اما بهتر است ابتدا معایب را هم بخوانید و سپس تصمیم به خرید بگیرید.

معایب سنگ کورین چیست؟

بهترین سنگ‌های ساختمانی هم معایبی دارند و بدون ایراد نیستند. بنابراین در ادامه معایب مهم سنگ کورین صفحه کابینت و سینک آشپزخانه را می‌گوییم.

  • قرار دادن ظروف داغ روی سطح سنگ کورین و یا ریختن برخی مواد شیمیایی پاک‌کننده روی آن، ممکن است رنگ سنگ کورین را تغییر دهند. البته چنین تغییر رنگی با تعمیرات جزیی به حالت اولیه برمی‌گردد.
  • شفافیت سنگ کورین به مرور زمان کم می‌شود. البته به دلیلِ داشتنِ خاصیت جلاپذیری، با استفاده از پولیش می‌توانید این مشکل را رفع کنید.
  • مقاومت کورین در برابر خط و خش نسبتاً پایین است. به همین دلیل در صورت برخورد ضربه مستقیم چاقو ممکن است خش‌هایی روی سطح سنگ ایجاد شود. البته این مشکل هم با پولیش به سادگی رفع می‌شود.

البته با سفارش سنگ کورین به کابینت سازی مطمئن و ماهر، می‌توانید معایب این صفحه کابینت را به حداقل مقدار ممکن برسانید. برای پیدا کردن چنین فردی می‌توانید روی کمک ما حساب کنید. ما به شما دکوراتورهایی حرفه‌ای معرفی می‌کنیم. سلام ساختمان تمام متخصصینی را که برای سفارش صفحه کابینت کورین به شما معرفی می‌کند، ارزیابی می‌کند و بر کیفیت کار آن‌ها نظارت کامل دارد. برای پیدا کردن دکوراتور حرفه‌ای شهرتان، اینجا کلیک کنید.

چگونه صفحه کورین را تمیز کنیم؟

تمیز کردن صفحه کابینت، سینک و دیوارپوش‌هایی که از جنس سنگ کورین هستند، نه تنها به بهداشت و خوش‌جلوه‌تر شدن سنگ‌ کمک می‌کند، بلکه عمر مفید آن‌ها را هم افزایش می‌دهد. به همین خاطر در این بخش از مطلب، برای تمیز کردن این نوع سنگ‌ها راهکارهایی را در اختیارتان می‌گذاریم تا بتوانید مدت‌های طولانی از درخشندگی و زیبایی این سنگ‌ها در منزلتان لذت ببرید.

صفحه کورین 1

11 راهکار عالی که برای تمیز کردن سنگ کورین با کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند، عبارت‌اند از:

  1. بهترین روش برای تمیز کردن روزانه سنگ کورین، استفاده از یک اسفنج و مقدار کمی مایع ظرفشویی است.
  2. برای تمیز کردن سطوح سنگی کورین هرگز از اسفنج‌های زبر استفاده نکنید. با وجود اینکه کورین نسبت به خش و ساییدگی مقاوم است، اما استفاده طولانی مدت از اسفنج و دستمال‌های زبر، باعث آسیب رساندن به سطح سنگ خواهد شد. توصیه ما استفاده از دستمال‌های میکروفایبر است.
  3. برای اینکه روی صفحات سنگ کورین لکه آب باقی نماند، بعد از هر تمیزکاری با پارچه نمدار سطح سنگ را تمیز کنید.
  4. برای لکه‌هایی که به‌راحتی پاک نمی‌شوند می‌توانید از شوینده‌هایی با پایه آمونیاک (شوینده‌های چندمنظوره) استفاده کنید.
  5. به یاد داشته باشید هرگز نباید از اسپری شیشه‌شور، برای لکه‌بری سنگ کورین استفاده کنید. چون این نوع پاک‌کننده‌ها باعث ایجاد لکه روی سنگ می‌شوند.
  6. اگر دغدغه محیط زیست را دارید، می‌توانید به جای استفاده از شوینده‌های شیمیایی، از شوینده‌هایی استفاده کنید که از مواد طبیعی ساخته شده‌اند و مخصوص تمیز کردن صفحات سنگی (از جنس گرانیت، کوارتز و کورین) هستند.
  7. اگر سنگ کورین سفید دارید، می‌توانید برای تمیزکردن آن از مایع سفیدکننده استفاده کنید، اما حتماً آن را با آب مخلوط کنید.
  8. هرگز از سفیدکننده‌های قوی‌تر از 50% استفاده نکنید.
  9. درصورتی‌که سنگ کورین شما سفید نیست، از مایع سفیدکننده استفاده نکنید.
  10. برای تمیز کردن سنگ کورین هرگز از حلال‌های قوی مثل استون، تینر و یا مواد پاک‌کننده‌ی فر استفاده نکنید.
  11. اسید اگزلیک بهترین پاک‌کننده برای از بین بردن لکه‌های قهوه‌ای‌رنگ چای، قهوه و نوشابه از روی سطح کورین سفید است. فقط کافی است مقداری از محلول را روی لکه بریزید، چند دقیقه بعد با آب بشویید و سطح را کاملاً خشک کنید. سنگ کورین سفید بهترین مکمل کابینت آشپزخانه سفید است.

یادتان باشد همیشه بعد از خرید سنگ کورین، از دکوراتور خودتان بخواهید تا نحوه نگهداری از آن را هم به شما بگوید. این کاری است که متخصصین سلام ساختمان همیشه انجام می‌دهند. شما هم می‌توانید صفحه کابینت خودتان را به متخصصین حرفه‌ای سلام ساختمان سفارش دهید و از مزایایی ویژه بهره‌مند شوید. ما به شما چندین متخصص معرفی می‌کنیم تا از آن‌ها قیمت بگیرید و با مقایسه این افراد و قیمت‌های پیشنهادی آن‌ها، متخصص متناسب با شرایط خودتان را انتخاب کنید. عالی است، نه؟! برای پیدا کردن متخصص، اینجا کلیک کنید.

سنگ کورین و سنگ‌های مصنوعی چگونه ساخته می‌شود؟

برای ساخت انواع سنگ‌های مصنوعی، سنگ‌های طبیعی را با مواد افزودنی مختلفی ترکیب می‌کنند. به‌این‌ترتیب سنگ جدیدی شکل می‌گیرد که نسبت به سنگ اولیه وزن کمتری دارد. به همین دلیل نصب آن سریع‌تر و ساده‌تر انجام می‌شود. به‌طورکلی سنگ‌های مصنوعی سالید سورفیس مختلف از جمله کورین از ترکیب سیمان، رس، خاک سبک و آگرگات‌های حاصل از سنگ‌های ضایعاتی ساخته می‌شوند.

آگرگات‌ها ذراتی سنگی هستند که با مواد چسبنده موجود در مخلوط، ترکیب می‌شوند و آن را فشرده‌تر می‌کنند. علاوه‌‌بر این مواد، ممکن است پیگمنت یا رنگدانه‌هایی مثل اکسیدهای فلزی هم به این مخلوط اضافه کنند. در واقع مواد خام اصلی سنگ‌های مصنوعی شامل آگرگات‌ها، منیرال‌ها (مواد معدنی پرکننده)، مواد چسباننده، رنگ‌دانه‌ها و افزودنی‌ها می‌شود. در پایان، ترکیب حاصل را در قالب‌های مخصوص می‌ریزند. قالب‌هایی که به این سنگ‌های مصنوعی ظاهری طبیعی می‌دهند.

به‌طورکلی تولید سنگ مصنوعی را می‌توان در سه مرحله خلاصه کرد:

  1. ساخت بلوک
  2. برش بلوک‌ها در ابعاد اسلب (Slab)
  3. پرداخت اسلب (انجام عملیات کالیبره، پولیش، ابزارکاری)

قیمت حدودی صفحه کورین، کوارتز و سایر سنگ‌های مصنوعی

در بازار، سنگ کورین بر اساس دانه‌بندی قیمت‌گذاری می‌شود و سنگ‌های دانه درشت معمولاً قیمت بالاتری دارند. سنگ کوارتز که از کورین گران‌قیمت‌تر است، بر اساس کارخانه تولیدی، ضخامت صفحه، طرح و رنگ، قیمت‌های متفاوتی دارد. البته برند سنگ نیز بر میزان این قیمت‌ها تاثیرگذار است.

همانطور که گفته شد، سنگ‌های مصنوعی بیشتر برای کابینت‌های گران قیمت کاربرد دارند. برای مشاهده قیمت کابینت می‌توانید به مطلب مربوط به آن، مراجعه کنید. همچنین در جدول زیر لیستی از محدوده قیمت‌ انواع سنگ‌های مصنوعی از برندهای مختلف را مشاهده می‌کنید.

نوع سنگبرندحداقل قیمت (هر یک متر به تومان)حداکثر قیمت (هر یک متر به تومان)
کورینسامسونگ1٫250٫0002٫800٫000
کورینال جی2٫700٫0005٫500٫000
کورینکورین سازه، کورین اورانوس، کورین آتیستون، فابریون، کورین سوپراستون(ایران)700٫0001٫800٫000
کوارتزرادیانز (کره)1٫900٫0003٫200٫000
کوارتزسایلستون (اسپانیا)1٫900٫0004٫200٫000
کوارتزتوتم، فلات سنگ اصفهان، کاینداستون، سنگ آسیا (ایران)900٫0001٫850٫000
کوارتزهانستون (کره)1٫900٫0003٫700٫000
حساب کاربری کابینت سازان سلام ساختمان

شما با کمک این جدول می‌توانید سنگ مورد نظرتان را بر اساس قیمت انتخاب کنید. توصیه ما این است که حتماً به‌صورت حضوری از محل اجرای سنگ روی کابینت بازدید کنید و از افراد مطمئن برای نصب کمک بگیرید. در ضمن اگر می‌خواهید قیمت روز صفحه کابینت خاصی را دقیق بدانید، می‌توانید روی قیمت گیری رایگان صفحه کابینت کلیک کنید و از مشاورین ما این قیمت را بخواهید.

جمع بندی مطالب!

در این مطلب سنگ‌های کابینت مصنوعی کورین و کوراتز را به شما معرفی کردیم و مزایا و معایب آن‌ها را گفتیم. این سنگ‌ها مقاومت بالایی دارند و معمولا برای روی کابینت‌های گران قیمت استفاده می‌شوند. بنابراین نیاز به نیروی نصب ماهر دارند.

گفتنی است که سایت سلام ساختمان به عنوان بهترین سیستم آنلاین معرفی دکوراتور و کابینت سازی، آماده است تا در زمینه نصب و سفارش سنگ کابینت به شما کمک کند. شما خیلی ساده می‌توانید درخواست ساخت کابینت یا کمد را ثبت کنید تا در محل موردنظرتان مراحل نصب و اجرا انجام شود. به‌این‌ترتیب از کیفیت کار در طول اجرا مطمئن خواهید بود.

نظرات مشتریان کابینت
آقای بالین پرست
کاربلد، خلاق و باسرعت بالا
خیلی کار بلد، خلاق، منصف، با سرعت کار بالا و انسان شریف و متعهد
آقای مهدی خدارحمی
بسیار خوش قول
درود به مجموعه بسیار محترم سلام ساختمان. آقای رشید، مردی بسیار خلاق و ایده پرداز و شدیداً خوش قول هستند. درود بر ایشون.
آقای سبحان کریمی افشار
منظم و سروقت
منظم، سروقت به موقع شروع کردن و‌ تحویل دادن. پایان کار همونجوری به سلیقه و طرح مدنظر خودمون بود
آقای محمودی
خلاق و با دقت در تاریخ
بسیار خلاق در ارائه مشاوره و دقت کافی در تاریخ و حتی زمان تحویل کار نهایی. با خیال راحت کار رو به آقای کاشی پزان بسپرید
آقای عظیمی
باحوصله، خوش قول و منصف
با حوصله، خوش قول، منصف، اهمیت به نظافت محیط کار و خوشرو
آقای خسرو حاجی احمدی
بسیار متین و دلسوز
با تشکر از پیگیری های سلام ساختمان، آقای دهقانی از لحاظ اخلاقی بسیار عالی و متین و دلسوز کار هستند و از لحاظ حرفه ای هم در نهایت دقت و وسواس کار می کنند . بنده که از کار و اخلاق ایشان بسیار راضی بودم . خدا خیرشان بدهد.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
فرشاد
فرشاد
27 آذر 1401 22:25

مطلب خیلی خوبی بود.
میشه یک مطلب هم برای مقایسه صفحه‌های کابینت تهیه کنین؟

امین
امین
16 آذر 1401 10:23

سلام شما نصب صفحه کابینت هم انجام میدین؟

پشتیبانی سلام ساختمان
پشتیبانی سلام ساختمان
02 دی 1401 22:22
پاسخ به  امین

با سلام
بله

سجاد قابل
ادمین
سجاد قابل
14 آذر 1401 14:35

کورین برای کارهای کلاسیک بیشتر استفاده میشه؟ در کار مدرن هم میشه ازش استفاده کرد؟