3.9 0

8 مدل پرده آشپزخانه؛ خاص و مدرن

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  5 اردیبهشت 1402
8 مدل پرده آشپزخانه؛ خاص و مدرن

پرده ی آشپزخانه نشان دهنده شخصیت آشپزخانه هست! شخصیت آشپزخانه نشان از شخصیت خانه و شخصیت خانه نشان از شخصیت صاحبخانه دارد. درست مثل لباس پوشیدن آدم ها. پس اگه فکر میکنین آشپزخانه شما نیاز به تعویض لباس داره و توی انتخاب پرده مردد شدین؛ دیگه منتظر چی هستین؟ ادامه ی مقاله رو بخونین تا ما بهتون انواع پرده ها و دکوراسیون مخصوصشون رو معرفی کنیم.

تضمین قیمت سلام ساختمان

1- شید بامبو: رده آشپزخانه کلاسیک و طبیعی

بامبو1

اگه میخواین وقت آشپزی و ظرف شستن یک طبیعت کوچیک پیش خودتون داشته باشین؛ شید بامبو میتونه بهترین گزینه باشه. این پرده صد درصد طبیعیه و بوی طبیعت رو با خودش به آشپزخانه ی شما میاره. شید بامبو خیلی ظریفه و کمی از نور خورشید رو از خودش عبور میده.

پرده بامبو

اگه این پرده رو با کابینت های قهوه ای یا سفید ست کنین خیلی جذاب میشه. البته یادتون نره که شید بامبو به دلیل ظرافتی که داره آسیب پذیرتره. خلاصه که این پرده یک فضای قدیمی و در عین حال زیبا رو برای آشپزخانه شما هدیه میاره.

2- رومن شید: پرده آشپزخانه کلاسیکِ مدرن!!!!

پرده رومن شید

مگه میشه یه پرده ای هم کلاسیک باشه هم مدرن؟؟ بله، پرده رومن شید ازوناس!

این نوع پرده میتونه برای کسایی که آشپزخانه اون ها نورگیرهای زیادی داره خیلی مناسب باشه چون به راحتی جلوی عبور نور رو میگیره. رومن شید فضای کلاسیکی رو به آشپزخانه میده که در عین حال مدرن هم هست. این پرده از چوب و یا پارچه های خشک ساخته میشه و خیلی هم عامه پسنده. رومن شید به طور عمودی و خیلی راحت باز و بسته میشه و هروقت که بخواین میتونین ورود و خروج نور رو به راحتی کنترل کنین.

نظرات مشتریان دکوراسیون داخلی
خانم گیتی وحیدی
کار تمیز
بسیار عالی بودن و کارشون هم تمیز و عالی.
خانم کشاورز
قیمت فوق العاده عالی و منصف
کارشون عالی بود. متریال عالی، قیمت فوق العاده عالی و منصف، طراحی عالی، اخلاق و مشاوره همه چی عالی بود. واقعا ممنون از شرکت سلام ساختمان که باعث شد با آقای رزمجو آشنا بشیم و کابینت مورد علاقمونو داشته باشیم. حتما به همه معرفیشون میکنم.عالی بودن
آقای وحید یاری
با اخلاق خوب و ایده پرداز
کار ایشون هم با کیفیت و هم با دقت بود ایده پردازیشون هم عالی. اخلاق هم خوب .تشکر ازشون بابت اجرای قشنگشون.
خانم سالارپور
خوش برخورد و مقید به کار
خیلی خوش برخورد و مقیدبه کار بودن و از ایشون خیلی راضی هستم.
خانم پاریاب
محترم و خوش اخلاق
ایشون انسان بسیار محترم و خوش اخلاقی هستند و در کارشون هم بسیار دقیق می‌باشند و اگر من باز هم کار کابینت داشته باشم ترجیح میدهم با ایشان قرار داد ببندم.
خانم نصیری
صاحب ایده و دارای سلیقه امروزی
از ایده های مدرن و امروزی بهره مندند و صاحب سلیقه هستند. تیم خوش‌اخلاق و فرزی هستند و تا حد امکان در کارشون دقت دارند.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

3- پرده آشپزخانه زبرا

پرده زبرا

زبرا جنس سختی داره و معمولا از پلی اتیلن یا پارچه توری ساخته میشه. این پرده بافت خیلی ظریفی داره و از اونجایی که تنوع رنگشم خیلی زیاده در دکوراسیون آشپزخانه تاثیرگذاره و زیاد ازش استفاده میشه. یکی دیگه از مزایای این پرده های راه راه خاصیت ضد چربی اون هاست. اگه از پرده زبرا برای آشپزخانه استفاده کنین؛ موقع آشپزی، دیگه پرده ها دوده و چربی رو به خودشون جذب نمیکنن. راستی اینم بگم که این پرده ها در برابر سرما و گرما عایق هستن.

4- پرده آشپزخانه والان

والان 5

پرده والان ابعاد کوچکی داره و معمولا برای آشپزخانه های کوچک استفاده میشه. والان فقط بالای پنجره رو میپوشونه ویه جورایی میتونیم به عنوان کلاه پنجره ازش یاد کنیم!! واسه ی همین معمولا همراه با پرده ی ساده ی زیرش استفاده میشه. پرده های والان دار رو زیاد در خانه ها و آشپزخانه ها می بینیم، چون تاثیر زیادی در زیبایی دکوراسیون دارن. از دلایل دیگه ای که ما از والان پرده استفاده میکنیم، پوشاندن چوب پرده و لبه ی پرده ی زیرین هست که همین کار آشپزخانه رو زیباتر نشون میده.

5- پرده آشپزخانه کافه ای (نیم پنجره)

کافه ای 7

پرده ی کافه ای در هر آشپزخانه ای که باشه اونجا رو فانتزی و قشنگ میکنه. اگه کارتون های قدیمی خارجی رو دیده باشین در خیلی هاشون از پرده ی کافه ای استفاده شده. این نوع پرده معمولا از جنس کتان، پلی استر و حریر دوخته میشه و کلی چین داره. نیم پنجره ای همونطور که از اسمش پیداست از یک چوب پرده چوبی آویز میشه و تنها نیمی از پنجره رو میپوشونه.

6- پرده آشپزخانه مکرومه

پرده آشپزخانه (1)

اگه عاشق نور هستین؛ مکرومه انتخاب خوبی هست چون کاملا نور رو از خودش عبور میده و بیشتر جنبه ی تزیینی داره. مکرومه بافی یک هنر قدیمیه که هنوز هم از محصولات اون به عنوان پرده و تزئینات داخلی خانه استفاده میشه.

معرفی کابینت ساز

7- پرده آشپزخانه حریر و تور

حریر و تور 8

این پرده علاوه بر روشن کردن محیط آشپزخانه شما حریم شخصی رو هم حفظ میکنه و مزایای زیادی داره. خیلی راحت روی پنجره هایی با ابعاد و اندازه های مختلف نصب میشه و محیط رو هم زیباتر جلوه میده. اگه خواستین از حریر و تور برای پرده استفاده کنین باید به یک نکته ای توجه کنین: این پرده ها به دلیل ضخامت کمی که دارن عایق خوبی برای گرما و سرما نیستن. اما خب این پرده ها ساده و پرکاربردن و با بیشتر دکوراسیون ها به راحتی ست میشن.

8- پرده شید رول

پرده آشپزخانه (5)

اگه خیلی حوصله ی دنگ و فنگ پرده هارو ندارین شید رول خیلی کمکتون میکنه. درواقع میشه گفت شید رول خواص خوب بیشتر پرده هارو درون خودش جای داده. تمیز کردن این نوع پرده خیلی راحته و نیازی نیست که خودتون رو خیلی درگیرش کنین. این پرده حریم خصوصی شمارو کاملا حفظ میکنه و از این بابت خیالتون راحت باشه. یکی دیگه از مزایا نصب راحت این پرده هست. همچنین با همه جا ست میشه و کاملا شک و ساده به نظر میرسه. اگه آدم ساده پسندی هستین و چیز های ساده رو به وسایل پر زرق و برق ترجیح میدین پس برین سراغ شید رول.

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments