4.6 0

ستون کابینت ممبران: عضو کلیدی در کابینت ممبران

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  15 فروردین 1402
ستون کابینت ممبران: عضو کلیدی در کابینت ممبران

ستون کابینت آشپزخانه ممبران یکی از مهمترین اجزای کابینته که به کابینته ممبران به عنوان یک سبک کلاسیک روح میبخشه.

بطور کلی، استفاده از ستون ممبران برای کابینت‌های باعث چند برابر شدن زیبایی اون‌ها میشه. از طرفی، قیمت ستون کابینت ممبران و دیگر اجزای کابینت مثل گل کابینت ممبران و سرستون نسبت به ساده بودن و یا ظرافت اون‌ها مشخص میشه.

تاج اپن جزیره

به عنوان مثال به تصویر بالا که نمونه کار یکی از دکوراتورهای سلام ساختمان در تهران است نگاه کنید. خود کابینت ممبران طراحی نسبتاً ساده ای داره و این سرستون های کابینت ممبران هستن که جلب توجه میکنن.

مدل های ستون کابینت ممبران

ستون کابینت ممبران 1

اگر کابینت‌های آشپزخانه شما از نوع کلاسیک باشن یا بخواهید از این نوع کابینت‌ها انتخاب کنید استفاده از ستون کابینت ممبران  باعث هر چه زیباتر شدن اون‌ها میشه و جلوه بصری زیبا و لوکسی رو به آشپزخانه میده. ستون‌هایی که برای این کابینت استفاده شده طرحی برگ مانند دارند، رنگی بژی که در شیارهای ستون کار شده باعث شده ستون به خوبی خودش رو از کابینت مجزا کنه. شاید اگر یکپارچه سفید رنگ بود به چشم نمیومد و به زیبایی نمای کابینت کمکی نمی‌کرد.

ستون کابینت ممبران 2

برای دکوراسیون این آشپزخانه از ستون ممبرانی که یکسره طلایی رنگ هست استفاده شده، همچنین گل ممبران استفاده شده در این کابینت به شکل گل برجسته ممبران هست.

ستون کابینت ممبران 3

سرستون و ستون کابینت ممبرانی که برای کابینت‌ها و جزیره آشپزخانه انتخاب شده نمای کلاسیک آشپزخانه رو دو چندان کرده. رنگ سفید طلایی کابینت ممبران که برای ستون، سرستون و همینطور گل ممبران استفاده شده زیبایی خاصی رو به کابینت‌هایی که یک دست سفید رنگ هستن داده. همینطور باعث شده با دستگیره‌هایی که بخشی از رنگشون طلایی هست همرنگ بشه. نکته جالبی که وجود داره به غیر از کابینت‌ها وسیله دیگه‌ای رو در دکوراسیون این آشپزخانه نمی‌بینیم اما همین کابینت‌ها به خاطر سرستون‌هایی که دارند به تنهایی فضایی لوکس رو به وجود آوردند.

ستون کابینت ممبران 4

استفاده از رنگ طلایی تنها برای شیارها و کناره‌های سرستون باعث زیباتر شدن سرستون ممبران شده از طرفی با اینکه سرستون و گل کابینت تنها برای جزیره آشپزخانه استفاده شده اما به راحتی تونسته تأثیرش رو بر زیبایی آشپزخانه بگذاره و با توجه به اینکه رنگ غالب آشپزخانه سفید رنگ هست به راحتی با هر وسیله‌ای ست میشه.

ستون کابینت ممبران 5

در این سر ستون علاوه بر اینکه ریزه کاری اون باعث زیباتر شدن نما شده به گونه‌ای که با رنگ طلایی رنگ شده سر ستون رو به یک قطعه آنتیک و قدیمی تبدیل کرده. قیمت‌ سرستون و ستون کابینت ممبران نسبت به اینکه ساده باشه و یا ریزه‌ کاری‌ زیادی در اون کار شده باشه مشخص میشه که به طبع هر چقدر ریزه‌کاری‌ها بیشتر باشند قیمت بالاتری دارند.

ستون کابینت ممبران 6

تنوع گل کابینت ممبران باعث میشه حق انتخاب بالایی داشته باشیم و نسبت به طرح کابینت و سلیقه خودمون اون رو انتخاب کنیم. همونطور که در عکس دیده میشه نقش و طرح‌های مختلفی از گل کابینت ممبران وجود داره. طرحی که گلی با برگ‌های زیاد داره، طرح دیگه که جوری ساخته شده که بیشتر گلی که در مرکز هست به چشم بیاد و از برگ‌های کمتری برای اون استفاده شده و دو تا کار بعدی که شبیه به تاج هستند که هر کدوم به یک نوع زیبا هستند.

ستون کابینت ممبران 7

این طرح گل‌های کابینت ممبران به شکل کشیده نیستند و شکل منسجم‌تر و جمع‌تری دارند. با توجه به اینکه سلیقه‌های مختلفی وجود داره به نظر میاد این طرح گل‌ها برای کسانی که کارهای ساده اما خاص و نه خیلی شلوغ رو دوست دارند مناسب باشه.

ستون کابینت ممبران 8

گل‌های‌ کابینت ممبرانی که در این عکس وجود دارند، بیشترشون رو فقط برای گوشه کابینت میشه استفاده کرد که با طراحی ساده و شیکی ساخته شده‌اند و به شکل برگ مانند هستند. نکته‌ای که در ستون کابینت ممبران و گل‌های اون‌ها و اجزای دیگه‌شون وجود داره این هست که نیاز به مواد شستشو دهنده خاصی برای تمیز کردن ندارن، اما به خاطر شیارهایی که در طرح‌هاشون وجود داره به راحتی گرد و خاک و کثیفی رو به خودشون جذب می‌کنند به همین دلیل باید تمیزکردن اونها گاهی دشوار میشه.

ستون کابینت ممبران 10

ستون ممبران استفاده شده در کابینت‌ها و جزیره این آشپزخانه دکوراسیون قدیمی و کلاسیکی رو به وجود آورده، طرح‌هایی که برای این کابینت‌ها استفاده شده مثل ستون‌های تخت جمشید هستند که با رنگ طلایی که دارند خیلی خوب با رنگ کابینت‌ ممبران ست شدند.

همونطور که گفتیم، قیمت ستون ممبران بستگی به ظریف و پر کار بودن و یا ساده بودن اون‌ها داره. اگر ساده باشند در رنج قیمتی متوسط قرار دارند و اگر ظریف و پر کار باشند قیمت بالاتری خواهند داشت.

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments