4.3 1

22 ایده خلاقانه برای دیزاین آشپزخانه بزرگ و آشپزخانه کوچک

  23 آبان 1402     -      تاریخ انتشار:  8 فروردین 1402
22 ایده خلاقانه برای دیزاین آشپزخانه بزرگ و آشپزخانه کوچک

دنیای جذاب طراحی آشپزخانه و ایده‌های هیجان انگیزی که ما برایش داریم، ممکنه در عمل حسابی گیجمون کنه. به خاطر همین هم هست که بهتر قبلش یه نگاهی به مدل‌هایی که در عمل خوب بودن نگاهی بندازیم. گرفتن راهنمایی برای داشتن یک آشپزخانه شیک و قشنگ چیز بدی نیست. برای همین هم ما چند نمونه مختلف از آشپزخانه‌های بزرگ و کوچک رو برای شما جمع کردیم تا کمک کنیم آشپزخانه رویایی خودتون رو در هر اندازه‌ای که هست، بسازید یا تغییر بدین.

تضمین قیمت سلام ساختمان

برای دیزاین آشپزخانه از کجا شروع کنیم؟

دیزاین آشپزخانه 1

قبل از هر چیز بهتر یه برنامه ریزی درست و حسابی برای آشپزخانه داشته باشیم. اول تصمیم بگیرید چه چیزهای نیاز دارید؟ برای مثال آشپزخانه بالا و نمونه ورق‌هایی که روی دیوار نصب شده رو نگاهی بندازین! می بینید که چندین مدل چوب میشه برای آشپزخانه انتخاب کرد. ببینید چه رنگی بیشتر دوست دارید و البته با بقیه وسایل ست میشه یا نه.

دیزاین آشپزخانه کوچک

دیزاین آشپزخانه 2

برای مثال دیزاین آشپزخانه کوچک جدید که اپنی خاص و متفاوت داره رو در بالا نگاه کنید. در بخشی از اون و برای قفسه‌ها، چوب به کار رفته و رنگ مشکیش آن را از بقیه خونه جدا کرده!

دیزاین آشپزخانه 3

عکس بالا یک نمونه دیزاین آشپزخانه فوقِ کوچک رو نشون میده. از دیوار روبرو به شکلی استفاده کرده که هم کارایی زیادی داره و هم یجور نما برای آشپزخانه محسوب میشه.

دیزاین آشپزخانه 4

حالا بریم سراغ یک دیزاین آشپزخانه کوچک و مدرن به رنگ روشن؛ می‌بینید که چوب را با رنگ سفید کابینت‌ها ترکیب کرده و با استفاده از گیاهان طبیعی و مصنوعی، فضای آشپزخانه را با نشاط کرده.

دیزاین آشپزخانه 5

اگر دقت کرده باشین، رنگ سفید خیلی برای دیزاین آشپزخانه‌های کوچک خوبه. ولی دلیل نمیشه که دست شما را برای استفاده از رنگ‌های مختلف ببنده؛ مثلا در عکس بالا، رنگ قهوه‌ای شکلاتی با رنگ سفید ترکیب شده.

دیزاین آشپزخانه 6

نظرتون درباره دیزاین این آشپزخانه کوچک چیه؟ رنگ سفید و قهوه‌ای تیره ترکیب شدن و از یک مبل هم استفاده کرده؛ صندلی‌های رنگی هم فضا را شاد‌تر کردن.

دیزاین آشپزخانه 7

در این مدل هم از رنگ آبی روشن و بافت و رنگ چوب بسیار هنرمندانه و زیبا برای طراحی آشپزخانه کوچک استفاده شده. میبینین؟ با اینکه فضا بسیار کوچکه اما اصلا دلگیر نیست!

نظرات مشتریان کابینت
خانم قربانی
بسیار عالی در کیفیت و مشاوره
آقای تردست از هر نظر بسیار عالی بودن. یعنی هم از نظر مشاوره و راهنمایی و هم از نظر کیفیت و ظرافت در انجام کار و هم از نظر تحویل به موقع کار و احساس مسئولیت کردن. درکل خیلی از ایشون راضی بودم.
آقای مهدی فرهادی
بسیار خوش قول
بسیار انسان شریف و خوش قول و منصفی بودن ایشون
آقای حسنی
بسیار منصف
آقای رضایی و برادرشان از لحاظ فنی واخلاقی ومنصف بودن. از 15تا کابینت سازی که من قیمت و طرح گرفتم عالی تر بودن. خدا حفظشون کنه.
آقای کریمیان
راهنمایی رضایت بخش
بنده نسبت به کار آقای جعفری اعم از راهنمایی، اجرای تمیز وتحویل به موقع ومشتری مداری و...رضایت کامل دارم.
خانم آرمان فر
دقیق و قول خوش
دقت و آن تایم بودن و مدارا با مشتری و ارائه قیمت منصفانه از سوی ایشون باعث شد که من با خیال راحت و اطمینان خاطر ایشان را به دوستان و آشنایان معرفی کنم و خدارو شکر همه کسانی که با ایشان کار کردند از کارشون رضایت کامل رو داشتن و بابت معرفی ایشان از من سپاسگزار بودن.
خانم سمیرا رضایی
قیمت مناسب تر
کار جناب عابدی خیلی خوب بود و قیمت کار نسبت به چند جا که قیمت گرفتم مناسب تر بود و ایشان با توجه به اینکه قراربود کار سر وقت به ما تحویل بدهند تا ساعت ۳ صبح موندن تا کار تمام شود و به روز بعد موکول نشود. من از این همه حسن انجام کار ایشان تشکر می کنم و همچنین از سایت خوب سلام ساختمان متشکرم.
تا کنون بیش از 4000 نفر پروژه خود را در «سلام ساختمان» اجرا کرده اند.

رنگ سفید برای داشتن فضای بزرگتر در دیزاین آشپزخانه کوچک

دیزاین آشپزخانه 8

دیزاین آشپزخانه 9

برای دیزاین آشپزخانه‌های کوچک اگر از کاشی‌های سفید هم استفاده کنیم عالیه. چون که هم نسبت به آب و بخار مقاوم ترن هم اینکه تمیز کردنشون راحت تره.

دیزاین آشپزخانه 10

رنگ سفید رو هم می تونید با رنگ‌های پرانرژی مثل زرد ترکیب کنید و یه طراحی مدرن برای آشپزخانه کوچک بسازید.

دیزاین آشپزخانه 11

اگر سمت راست تصویر بالا را ببینید متوجه میشید که فر توکار استفاده کرده که جای کمتری بگیره. شاید شما هم تو فکر گذاشتن یه فر یا آوِن قشنگ توکار باشید و از این عکس ایده بگیرید.

دیزاین آشپزخانه 12

طراحی آشپزخانه کوچک بدون اُپِن بالا هم از مدل‌های خطی هستش که هم تو آشپزخانه‌های کوچک قابل استفاده است هم برای آشپزخانه‌های بزرگ. ولی از همه این حرف‌ها بگذریم، کاغذ دیواری که استفاده شده چقدر جالبه! رنگ سیمانی قشنگی داره که وسایل آشپزخانه را بیشتر به چشم میاره. بالا قفسه‌ها هم چراغ ال‌ای‌دی هست! چقدر راحت میشه شب‌ها با نورشون کار کرد.

دیزاین آشپزخانه بزرگ

دیزاین آشپزخانه 14

برای طراحی آشپزخانه بزرگ هم کلی ایده‌های جالب داریم. از طرح‌های کلاسیک داریم تا طرح‌های شیک و مدرن. مثلا در مدل بالا می بینید بین کابینت‌ها ستون‌های کوچیک گذاشته که حالت کلاسیک قشنگی بهش می‌ده. دیوار‌ها رو هم طرح آجری انتخاب کردن.

دیزاین آشپزخانه 15

به به عجب آشپزخانه بزرگی! همونطور که در عکس بالا می‌بینین، برای دیزاین آشپزخانه‌های کوچک محدودیتی در مورد انتخاب رنگ تیره وجود نداره. اتفاقاً استفاده از رنگ تیره در دیزاین آشپزخانه‌های بزرگ باعث میشن که آشپزخانه بسیار لوکس به نظر برسه.

دیزاین آشپزخانه 16

کل آشپزخانه یک طرف، دیزاین جزیره‌ش یک طرف! وقتی می‌گیم همیشه خلاقیت حرف اول رو میزنه همینه. طراح جوری جزیره‌ی آشپزخونه رو دیزاین کرده که وسطش یک میز نهارخوری و محیطی که اعضای خانواده دور هم جمع بشن ایجاد شده.

برای اطلاعات بیشتر میتونید مطلب طراحی آشپزخانه جزیره رو ببینید.

دیزاین آشپزخانه 17

دیزاین آشپزخانه 18

شاید هم بخواید در دیزاین آشپزخانه بزرگ خودتان از صندلی‌های اپن استفاده کنید. مثلا این دیزاینر از یکی صندلی‌های شیشه‌ای یا تلقی استفاده کرده! اگر هم دقت کنید بخش ظروف خاص و نوشیدنی‌ها تقریبا از فضای داخل آشپزخانه جدا افتاده.

معرفی کابینت ساز

ترکیب چند رنگ برای دیزاین آشپزخانه بزرگ

دیزاین آشپزخانه 19

ترکیب چند تا رنگ هم برای آشپزخانه بزرگ خیلی جذاب میشه. اگر یادتون باشه یک آشپزخانه با هم دیدیم که رنگش با رنگ محیطش متفاوت بود. حالا شاید دلتون بخواد چند تا عنصر مختلف را با هم ترکیب کنید و یک چیز کاملا متفاوت بسازید! مثلا در دیزاین آشپزخانه بزرگ اپن داری که در عکس بالا وجود داره، ترکیب رنگ سیاه و سفید از کابینت هایگلاس به چشم می‌خوره تا محیط آشپزخانه را از آن چیزی که هست بزرگتر نشون بده.

دیزاین آشپزخانه 20

یا آشپزخانه بالا که از رنگ قرمز برای صندلی هاش استفاده کرده.

دیزاین آشپزخانه 22

دیزاین آشپزخانه بزرگ بالا از یک اپن مربعی شکل استفاده کرده. بالای محل گاز هم خالی هستش! چقدر پاک کردنش راحت‌تر میشه.

دیزاین آشپزخانه 23

ترکیب رنگ سفید و قهوه‌ای اینجا خیلی قشنگ کار شده. به طور کل رنگ سفید خیلی رنگ خوبیه، کاری می‌کنه که وسایل آشپزخانه بیشتر به چشم بیان و فضا رو هم بزرگتر می‌کنه. راستی، کف آشپزخانه را هم فراموش نکنید! اینجا برای مثال از پارکت استفاده کردن.

دیزاین آشپزخانه 24

این طرح هم شبیه بالایی هستش و تفاوتش در رنگ چوبی هست که استفاده شده. اینطوری راحت‌تر می تونید انتخاب کنید چه رنگی رو بیشتر می پسندید.

دیزاین آشپزخانه 25

این دیزاین آشپزخانه جدید هم با یک بخش L مانند، آشپزخانه را از بقیه فضای خونه جدا کرده؛ چه طرح قشنگی هم برای کابینت هاش استفاده کرده.

 

جستجوی کاربران برای این مطلب:

سوالات متداول

چطور ثبت درخواست کنیم؟
روی لینک زیر کلیک کرده و برای دریافت مشاوره رایگان ثبت نام کنید:
ثبت درخواست کابینت، کمد و دکورهای چوبی
سلام ساختمان چیست؟
سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.
تا به حال بیش از 4000 پروژه کابینت و کمد در سلام ساختمان اجرا شده است.
سلام ساختمان چه مزیتی دارد؟
برخی از ویژگی‌های سلام ساختمان که به شما کمک می‌کند تا با خیال راحت پروژه‌ی خود را اجرا کنید، عبارت است از:
  • مشاوره تخصصی رایگان
  • معرفی یک یا 2 کابینت ساز ارزیابی شده در شهر شما
  • ضمانت قیمت
  • ضمانت پیش پرداخت
  • ضمانت پروژه


از زمان ثبت نام تا زمان تماسِ مشاور، چقدر طول می کشد؟
اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد.

مشاوره ی سلام ساختمان رایگان است؟
بله، مشاوره در سلام ساختمان رایگان است. در سلام ساختمان دو نوع مشاوره داریم:
  • مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد.
  • مشاوره‌ی مستقیم با کابینت‌سازی که برای اجرای کار به شما معرفی شده‌است.
هر دوی این‌ها رایگان است.
بازدید حضوری در سلام ساختمان رایگان است؟
                      بله بازدید حضوری از پروژه ها بصورت رایگان انجام می‌شود.
                  آیا سلام ساختمان طراحی هم انجام می‌دهد؟
بله. ما می‌توانیم کابینت‌سازهایی به شما معرفی کنیم که به صورت حرفه ای طراحی انجام می‌دهند. فقط کافیست به پشتیبان خود اطلاع دهید که نیاز به طراحی دارید.
آیا طراحی در سلام ساختمان رایگان است؟
اگر پروژه خود را با کابینت سازی که برای شما طراحی کرده است اجرا کنید، طراحی به عنوان تخفیف پروژه خواهد بود و برای شما رایگان است. اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
نوشته شده توسط: سهیلا   معاونی
سهیلا هستم، سرپرست بخش محتوای سلام ساختمان. از سال 1398 در زمینه محتوا مشغول به فعالیت هستم.

ما درخدمتیم! از اینجا درخواست بدین تا با شما تماس بگیریم

نظرات کاربران

نظرات کاربران
اشتراک در
اطلاع از
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
View all comments
سمیرا
سمیرا
11 بهمن 1401 19:37

ایده هاتون بسیار عالی بودند